bij Ka moet ik ook aan een kauwtje denken, die praat ook na, bijnaam past dus goed bij haarquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:41 schreef Koos1958 het volgende:
Oh wat een kleinkind is het. Geen eigen mening en alleen maar napraten wat haar ingefluisterd wordt.
Dat bedoel ik maar wel haar volgen want ze schijten in hun broek voor haar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:39 schreef Kissingbird het volgende:
Karen in de keuken tegen Danny:
ik walg hier echt van , ik walg hiervan
dat ge zo kunt omschakelen
danny en glenn reageren niet
nou vind der meer sneu verdrietig ze is weer helemaal tegen tom opgezet met wie ze gisteren weer beetje ouderwets zat te dollenquote:
ja maar ze is weer opgezet tegen Tom door Ashley.....quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind der meer sneu verdrietig ze is weer helemaal tegen tom opgezet met wie ze gisteren weer beetje ouderwets zat te dollen
Daar is ze zelf bij. Ze kiest ervoor.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind der meer sneu verdrietig ze is weer helemaal tegen tom opgezet met wie ze gisteren weer beetje ouderwets zat te dollen
ja dat zei ik tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
ja maar ze is weer opgezet tegen Tom door Ashley.....
en daar gaat ze weer in mee..
meeloper is het
Zat een heel klein meisje te huilen op een steen. Huilen huilen helemaal alleen. Die gaat zo janken. Hun mogen wel op tom maar andersom niet he.Tom is zichzelf niet. Haha karen heeft nog niet een keer voor zichzelf kunnen beslissenquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:42 schreef marky het volgende:
Wat laten ze zichzelf kennen op het moment dat ze niet meer de bovenhand hebben. Die Karen is ineens helemaal ondersteboven. Gevoed door dat andere walgelijke wijf.
ze is te goed gelovigquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:43 schreef engine het volgende:
[..]
Daar is ze zelf bij. Ze kiest ervoor.
Ze heeft ook weer veels te veel gedronken....dat was zowat belangrijker dan het eten.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja voelt niet lekker voor het soldaatje he dat er eens niet de overhand is aan haar kant. Nutteloze meeloopster is het. Ze is ontgoocheld zegt ze weer.
Haha, die Karen is zeker zwakbegaafd. Zag ik de eerste week al, waar ik overigens afhaakte door die misselijkmakende gek met die oranje lippenstift en dat lelijke innerlijkquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:39 schreef Puzzie het volgende:
Karen kan er niet over![]()
Hoe dah mensen zo kunnen ... ik walg ervan
Slyquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:45 schreef sly-nl het volgende:
[..]
Haha, die Karen is zeker zwakbegaafd. Zag ik de eerste week al, waar ik overigens afhaakte door die misselijkmakende gek met die oranje lippenstift en dat lelijke innerlijk. Wel nog alle weken de live in het weekend gezien en hier wat bijgelezen, maar da's ook niet makkelijke met die volgelingen van dat stel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |