Nu zei ze het, doordat er iets anders was tijdens het nomineren. Niet duidelijk watquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:34 schreef Toweler het volgende:
[..]
Denken ze elke week als ze in het voordeel zijn met nomineren is bij de andere ook trouwens
En anders roept ze het maar gewoon op de streamsquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:26 schreef zodeju het volgende:
Oh Ashley had zo graag tegen zijn vrouw willen zeggen dat het zo goed is dat ze gekomen is...
Waarom denk Ashley dat zijn vrouw dat wil horen op tv....of dat ze daar op zit te wachten.
Vertrouwen over en naar elkaar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:30 schreef mazaru het volgende:
[..]
En het gesprek gaat over......................
ze doet volgens mij weinig cardioquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef kiki2024 het volgende:
waarom hijgt alice zo. is ze moe? viel me eerder vandaag al op toen ze wandelde met Jimmy
Ze schraapt ook haar keel steeds.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef kiki2024 het volgende:
waarom hijgt alice zo. is ze moe? viel me eerder vandaag al op toen ze wandelde met Jimmy
rinardo in BB / [Streamverslagen BB 2024 #2]quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef Lrod01 het volgende:
Heb vandaag niet zoveel de streams kunnen volgen. Is er al het een en ander duidelijk wie er naast Ash op staat?
Omdat ze aan een stuk door tettert zonder adem te halen..quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef kiki2024 het volgende:
Dat kan ookquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:38 schreef lojanda het volgende:
[..]
Omdat ze aan een stuk door tettert zonder adem te halen..
Niet zeker, ws Danny en Jimmyquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:36 schreef Lrod01 het volgende:
Heb vandaag niet zoveel de streams kunnen volgen. Is er al het een en ander duidelijk wie er naast Ash op staat?
Dat hij geen overloper is en zij altijd he al goed kunnen vinden samen en nu door minder mensen meer samen optrekkenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:39 schreef danilel het volgende:
Dit is een fijn gesprek om naar te luisteren
Heeft hij die meiden horen zeggen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 21:40 schreef Roxiebb het volgende:
Voila, hij noemt zich nu zelf overloper !! Tom dus.
precies hij zegt wat hij de anderen over hem heeft horen zeggenquote:Op woensdag 20 maart 2024 21:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Heeft hij die meiden horen zeggen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |