quote:Albania – Besa
Austria – Kaleen
Belgium – Mustii
Croatia – Baby Lasagna
Czechia – Aiko
Denmark – Saba
Finland – Windows95Man
Georgia – Nutsa Buzaladze
Germany – Isaak
Iceland – Hera Bjrk
Ireland – Bambie Thug
Latvia – Dons
Lithuania – Silvester Belt
Malta – Sarah Bonnici
Moldova – Natalia Barbu
Poland – Luna
San Marino – Megara
Slovenia – Raiven
Spain – Nebulossa
Switzerland – Nemo
Ukraine – Alyona Alyona & Jerry Heil
United Kingdom – Olly Alexander
Ook al was die pers sessie maar rond een uur of 8/9, Mia lag wel op tijd in bed!quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:13 schreef Em31 het volgende:
Ohja die foto van Madrid, dat Mia en Dion daar als enige helemaal niet op kwamen dagen.
Wel jammer want door vorig jaar zullen ze Joost wel helemaal niet naar andere pre-party's laten gaan gok ik.
Jaquote:Op woensdag 20 maart 2024 20:17 schreef Momo het volgende:
[..]
Ook al was die pers sessie maar rond een uur of 8/9, Mia lag wel op tijd in bed!
Ja vorig jaar was wel een andere beleving he
Jammer wel idd. Had wel willen zien hoe de buitenlandse fans op hem reageren. Zijn voor ons ook leuke filmpjes om te zien. En ik snap best dat je besluit om onervaren artiesten voorlopig niet te sturen, maar kom op Joost hoor je gewoon naar al die pre party's te sturen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:13 schreef Em31 het volgende:
Wel jammer want door vorig jaar zullen ze Joost wel helemaal niet naar andere pre-party's laten gaan gok ik.
Ik denk dar Joost het eigenlijk wel leuk zou vinden. Maar dan zou ik hem sturen naar Londen of naar de nieuwe partys in Denemarken/Noorwegen/Zweden. Die Spaanse 'fans' vertrouw ik voor geen meter.quote:Op woensdag 20 maart 2024 20:13 schreef Em31 het volgende:
Ohja die foto van Madrid, dat Mia en Dion daar als enige helemaal niet op kwamen dagen.
Ik denk dat Joost dat zelf wel uitmaakt.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Jammer wel idd. Had wel willen zien hoe de buitenlandse fans op hem reageren. Zijn voor ons ook leuke filmpjes om te zien. En ik snap best dat je besluit om onervaren artiesten voorlopig niet te sturen, maar kom op Joost hoor je gewoon naar al die pre party's te sturen.
quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:02 schreef grazz het volgende:
[..]
Jammer wel idd. Had wel willen zien hoe de buitenlandse fans op hem reageren. Zijn voor ons ook leuke filmpjes om te zien. En ik snap best dat je besluit om onervaren artiesten voorlopig niet te sturen, maar kom op Joost hoor je gewoon naar al die pre party's te sturen.
Ja ik had ergens wel verwacht dat ze dat toch wel zouden doen, het past veel meer bij Joost, maar misschien willen ze er geen budget aan verspillen. Plus ze lieten zich vorig jaar ook erg negatief uit over Madrid (dat het aan het geluid lag enzo) dus die zal sowieso wel overgeslagen worden.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:06 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik denk dar Joost het eigenlijk wel leuk zou vinden. Maar dan zou ik hem sturen naar Londen of naar de nieuwe partys in Denemarken/Noorwegen/Zweden. Die Spaanse 'fans' vertrouw ik voor geen meter.
Joost lijkt mij wel iemand die dat leuk zou vinden en als favoriet ook wel goed om al best wat interviews te doen en social media engagement daardoor. Stel je krijgt de zaal op een pre party aan de moshpit terwijl bij andere acts de zaal stil blijft. Maar Joost zou aan de andere kant natuurlijk ook wel erg druk zijn. Hij begon er al over dat hij de komende paar maand geen tijd meer had voor Fortnite.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:27 schreef blackswangreen het volgende:
[..]
Ik denk dat Joost dat zelf wel uitmaakt.
Ja, maar dan heb je nog de pre party in UK. Het zijn geen verplichtingen natuurlijk, maar ook voor je internationale fans is het toch wel een leuk cadeautje. We weten ook niet wat er tussen de Avrotros en Joost is afgesproken hierover.quote:Op woensdag 20 maart 2024 22:29 schreef Em31 het volgende:
[..]
[..]
Ja ik had ergens wel verwacht dat ze dat toch wel zouden doen, het past veel meer bij Joost, maar misschien willen ze er geen budget aan verspillen. Plus ze lieten zich vorig jaar ook erg negatief uit over Madrid (dat het aan het geluid lag enzo) dus die zal sowieso wel overgeslagen worden.
Ik hoor het ze net live zeggen ... geen live , maar idd upload laterquote:Op zaterdag 30 maart 2024 18:06 schreef Momo het volgende:
Ohja, was ook al in Joost topic geplaatst, maar concert zelf wordt dit jaar niet meer live gestreamed, we krijgen later de clips.
Hmmmm, sommigen, waarvan we weten dat ze best goede zangtechnieken hebben, hingen onder de noot, schuurde er tegen aan. Ik weet dat het soundchecks zijn maar dan zou dat niet mogen gebeuren. Vermoed dus dat het 'geluid' / techniek wederom niet optimaal is. Dat Joost er niet bij is, is wellicht toch maar beter zo...quote:
Ze doet het wel leuk! Enthousiast ook!quote:
Getal in eerste kolom is de running orderquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:01 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Ze doet het wel leuk! Enthousiast ook!
Running order van Momo klopt volgensmij niet ?
Morgen worden alle optredens geupload op het kanaal van Eurovision Spain.quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:03 schreef PinkLow het volgende:
Alle artiesten die ik nog wil zienn (op Duitsland na) komen echt pas aan het einde.
Hopelijk kan ik de stream morgen nog terugkijken. Ben kapot moe! Fijne avond verder.
Thnx @:Momo voor de running order anders had ik nog wel uren gekeken.
Dank!quote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:05 schreef Momo het volgende:
[..]
Morgen worden alle optredens geupload op het kanaal van Eurovision Spain.
Aiko klinkt een stuk beter dan het NF optreden!
Waarom doet Olly Alexander zijn grootste hit? Het heeft nooit meegaan in een NFquote:Op zaterdag 30 maart 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
[ afbeelding ]
Hier wat makkelijker te lezen (sommige artiesten doen 2 nummers)
Met twee gezellige backing vocals.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom doet Olly Alexander zijn grootste hit? Het heeft nooit meegaan in een NF
@Cee The Herreys komenquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
We gaan door naar Barcelona morgen (en vandaag)
Ik vermoed omdat hij al jaren een bekende internationale pop-artiest is en zijn manager dat heeft geregeld. Hij is nou eenmaal een grotere naam dan de anderen en dan kan zijn management eisen stellen voor zo'n optreden. En waarschijnlijk hebben ze gehoord dat andere artiesten ook twee nummers mogen zingen en dan willen zij dat hij daar niet voor onder doet. En daar kan je mee akkoord gaan of niet en daar is de organisatie dan mee akkoord gegaan. OF de organisatie heeft het zelf verzocht omdat ze hem een publiekstrekker vinden. Je weet het niet maar ik vermoed een van de twee boven.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom doet Olly Alexander zijn grootste hit? Het heeft nooit meegaan in een NF
Yes, even gekeken, vanaf 20:20 vanavond.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Wordt Barcelona wel live gestreamd? Ik heb het vorig week het samen kijken toch een beetje gemist.
Zo die zijn vroeg!quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nationale finale van Georgi, in dit geval voor Junior Eurovision.
Ik zie een queer themaquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zie wel een ruw thema. Ik verwacht eigenlijk Diva nog
En als interval hebben we alleen Alexander Rybak en misschien Charlotte Perrelliquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:45 schreef Greys het volgende:
Wat wordt er tijdens Eurovision in Concert toch altijd zalig weinig geluld dan he?
Nu ik het weer hoor klinkt het wel bekend .... ik was die zomer minimaal een maand daarquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:46 schreef Sableheart het volgende:
Spanje 1984 is niet direct een nummer dat ik me herinner, eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
IG story van Eurovision Serbia official!
Moet je nagaan als er een songfestival in spanje zou worden gehouden. Half 3 's nachts wordt het, minstens!quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:45 schreef Greys het volgende:
Wat wordt er tijdens Eurovision in Concert toch altijd zalig weinig geluld dan he?
Dat vertelde hij net, 40 jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Is het vandaag ook niet zoveel jaar geleden dat zij wonnen?
Cee heeft nu al gereserveerd bij dat restaurantquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
Een van deze mannen is politicus en restaurantmanager.
Als het vandaag 5 Mei was wel. Scheelt een maand.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Oh never mindquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het vandaag 5 Mei was wel. Scheelt een maand.
Daarom zaten de Herreys hier voorquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:00 schreef NailQueen het volgende:
Beginnen met een rustige ballad. Bijzondere keuze
Ik twijfel ook aan de "ik pak nu mijn telefoon hiervoor" kwaliteit straks in de semi.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nog steeds niets met het nummer van Slovenie. Ik vergeet steeds dat dit er ook nog is
Eens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik kan nog steeds niets met het nummer van Slovenie. Ik vergeet steeds dat dit er ook nog is
Deze party duurt tot 2 uur ofzoquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:11 schreef BillDauterive het volgende:
Ik luister ook mee.
Eigenlijk zou ik bij een optreden gaan kijken, maar ik was te moe, dus kijk ik thuis achter de computer naar optredens![]()
(en misschien een random afterparty met de NQ?)
Ja Mydy had moeten winnen, vocaal ook solid. Maar op de plaat is Pedestal eigenlijk best een goed nummer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Er was toch geschoemeld met de stemming in de voorronde?
Catalaans, zo te horen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Sableheart het volgende:
Is dit de Catalaanse of de Spaanse versie?
Dat zou de slechtste inzending van Noorwegen ooit zijn. Dus nee, dat is niet zonde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk lied dit, maar toch is het eeuwig zonde dat Noorwegen Super Rob and Erika Norwich - My AI heeft laten liggen. Het songfestival kon wel zo'n soort liedje gebruiken.
Het songfestival heeft eerlijk gezegd meer aan Gtequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk lied dit, maar toch is het eeuwig zonde dat Noorwegen Super Rob and Erika Norwich - My AI heeft laten liggen. Het songfestival kon wel zo'n soort liedje gebruiken.
Het eenna meest aangevraagde songfestival-lied in de plaatselijke gay bar! Iedereen vindt het leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat zou de slechtste inzending van Noorwegen ooit zijn. Dus nee, dat is niet zonde.
Als Sloveni en Ierland in de semi blijven steken, dan is het lied al een stuk uniekerquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het songfestival heeft eerlijk gezegd meer aan Gte
Ierland kan ik op zich nog begrijpen (al voelt dat voor mij ook al als een ander genre) maar Slovenie?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Als Sloveni en Ierland in de semi blijven steken, dan is het lied al een stuk unieker
Iedere vorm of verering van AI op een festival waar creativiteit en originaliteit wordt gevierd mag van mij rechtstreeks de prullenbak in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Ik denk dat Letland een mooi rust moment gaat zijn, er zijn weinig echte ballads.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:51 schreef Sableheart het volgende:
Letland is op zich niet slecht, maar valt tegen na Frankrijk. En dat belooft niet veel goeds in een sterke halve finale.
Klopt, maar Belgie is er wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Letland een mooi rust moment gaat zijn, er zijn weinig echte ballads.
Als ik zie hoeveel moeite het me koste om Albanie te herkennen, ben ik dat met je eens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie eigenlijk weinig scenario's waar Albani dit jaar naar de finale gaat
Ze heeft veel op de band staan, dat helpt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
The Tower is een leuk nummer, maar de vocale kwaliteiten van Luna doen mij twijfelen aan kwalificatie.
Misschien kun je nog iets vinden via Ticketswap?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik dit zie, vind ik het toch wel een beetje jammer dat ik geen tickets voor volgende week heb
Ik zal eens kijkenquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:19 schreef Momo het volgende:
[..]
Misschien kun je nog iets vinden via Ticketswap?
Ik was ook van plan om volgende week een oude editie terug te kijken, dus je bent zeker niet de enige.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:20 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik zal eens kijkenWel een goed idee. Volgende week heb ik in de avond nog niets gepland, met het idee dat we hier dan wel een songfestival zouden kijken. Maar goed, dan zal ik wel de enige zijn, haha.
Haha, ik schrijf die eer ook toe aan Casa de Papel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij De Mol kunnen we nu in het Spaans vloeken
memorabel nummer, professioneel gebracht. Of dat voldoende is voor de hype laat ik in het midden, het is wmb ene typisch Italiaans sterke inzending in een open jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:41 schreef Cee het volgende:
Snap nog steeds de hype van dit nummer niet echt.
Ik vind het juist helemaal niet zo typisch Italiaans klinken, misschien dat het me daarom zo weinig doet.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:44 schreef Sableheart het volgende:
[..]
memorabel nummer, professioneel gebracht. Of dat voldoende is voor de hype laat ik in het midden, het is wmb ene typisch Italiaans sterke inzending in een open jaar.
Dat woordje kende ik al door Bram Krikkequote:Op zaterdag 6 april 2024 22:35 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dankzij De Mol kunnen we nu in het Spaans vloeken
Ik vind Denemarken ook het meest niksige nummer van dit jaar. Heeft het stokje overgenomen van Cyprus vorig jaarquote:Op zaterdag 6 april 2024 22:45 schreef ijs_beer het volgende:
Dit vind ik ook echt sufste nummer van het jaar. Qua tekst stelt het allemaal niet veel voor, melodisch kennen we het ook wel en dan vind ik de stem af en toe te schel. Dus tja. NQ wmb.
Ik zeg niet dat het typisch Italiaans is, ik zeg dat het typisch Italiaans sterk is. Sinds 2017 hebben ze de top 10 niet gemist, en dat zie ik ze ook nu niet doen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:57 schreef Cee het volgende:
[..]
Ik vind het juist helemaal niet zo typisch Italiaans klinken, misschien dat het me daarom zo weinig doet.
Die vond ik dan vocaal zich nog wel echt onderscheiden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken ook het meest niksige nummer van dit jaar. Heeft het stokje overgenomen van Cyprus vorig jaar
Maar daar is wel echt een publiek voor. Mijn moeder vond in 2022 Malta een van de beste, vorig jaar Cyprus en Zwitserland. Die mensen willen een pop nummer zonder enige edge.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken ook het meest niksige nummer van dit jaar. Heeft het stokje overgenomen van Cyprus vorig jaar
Het zijn vooroordelen, maar ik zou verwachten dat die groep groter is in de finale dan in de semi, en dat die groep wat minder snel de telefoon zal pakken om te stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar is wel echt een publiek voor. Mijn moeder vond in 2022 Malta een van de beste, vorig jaar Cyprus en Zwitserland. Die mensen willen een pop nummer zonder enige edge.
Oftewel Skyradio muziekquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar is wel echt een publiek voor. Mijn moeder vond in 2022 Malta een van de beste, vorig jaar Cyprus en Zwitserland. Die mensen willen een pop nummer zonder enige edge.
Ik zie mijn moeder niet snel stemmen nee. Maar misschien dat het net genoeg kan zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zijn vooroordelen, maar ik zou verwachten dat die groep groter is in de finale dan in de semi, en dat die groep wat minder snel de telefoon zal pakken om te stemmen.
Terwijl Denemarken juist in de Semi, waar geen jury is om te helpen, hen hard nodig heeft.
Ik ook! Het was slecht, maar het had ook nog wel wat. Dat voel ik nog niet bij de Deense inzending van dit jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest echt Malta 2022 even op zoeken. En alsnog kan ik er niets meer van herinneren
Het moment om iemand uit te schelden. Nee ik zong gewoon meequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
De maandag na EIC wanneer mijn collega's vragen wat ik dat weekend heb gedaan: Ik heb Hoer staan schreeuwen in Amsterdam!
Enige wat ik nog weet is dat het erg junior eurovision was.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! Het was slecht, maar het had ook nog wel wat. Dat voel ik nog niet bij de Deense inzending van dit jaar.
Kom maar op! Niet te veel toevoegen hquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Billie we kunnen een afterparty houden!
Er zit daar wel een goede karaokebar. Maar ik weet niet of ze daar esf nummers hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
NailQueen, wanneer gaan we nou karaoke'en in Groningen?
Welke?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zit daar wel een goede karaokebar. Maar ik weet niet of ze daar esf nummers hebben.
Maar moet je moeder dan niet naar bed?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week treed GO_A op bij de afterparty van EIC. Daar moet ik heen. Ik heb iets met afterpartys
Deze is best leukquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke?
Ik was de vorige maand nog in Dorothy's!
Oef, dan kan ik eigenlijk niet, maar voor die editie blijf ik wel thuis :xquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer gaan we 2023 terugkijken? Een week voor 2024 begint?
Niet voor alexander rybakquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar moet je moeder dan niet naar bed?
Die gaan om 20.00 uur open! Dan moet ik ongeveer de laatste trein naar huis alweer nemenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Deze is best leuk
https://groningenkaraoke.nl/
Nou dat wordt wakker worden in grunnquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die gaan om 20.00 uur open! Dan moet ik ongeveer de laatste trein naar huis alweer nemen
Moet je haar wiki foto eens zienquote:
Mijnheer Hftgold?quote:Op zondag 7 april 2024 00:08 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb hem dit jaar gemist in de duitse voorronde.
Nou goed, dit nummer is ook goed natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had Irama toegevoegd maar dit deed ik niet
Mijn naam staat erbij, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dit gedaan heb. Ik zat nergens aanquote:
Mogelijk kan ik dingen skippen door te scrollen. Lijkt me niet de bedoelingquote:
Heel even dacht ik dat ik het was, omdat het steeds gebeurde als ik hier iets zat te typen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Mogelijk kan ik dingen skippen door te scrollen. Lijkt me niet de bedoelingSorry daarvoor, ik deed het niet bewust en kan iemand kijken naar de instellingen?
Dat laatste is wel een goede, dat kan ik ook wel doen voor de finale.quote:Op zondag 7 april 2024 00:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor volgende week een knalblauwe jas en knalblauwe nagels
Die blauwe kerel met die trommel?quote:Op zondag 7 april 2024 00:26 schreef H_T het volgende:
Ik erger me veel meer aan die kerel bij het draaiorgel dan die dame
Ja. Eikel.quote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die blauwe kerel met die trommel?
Nou zeg, het was maar een vraag. Ik zal nog een interesse tonen.quote:
Nee jullie niet natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou zeg, het was maar een vraag. Ik zal nog een interesse tonen.
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit in een blauw kostuum uit een verlichte draaiorgel ben gestapt, en al helemaal niet met een trommel. Ik beide niet.quote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee jullie niet natuurlijkTenzij jullie het waren
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Vandaag wel exact 50 jaar ABBA toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het vandaag 5 Mei was wel. Scheelt een maand.
Gelukkig, zo ken ik jequote:Op zondag 7 april 2024 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit in een blauw kostuum uit een verlichte draaiorgel ben gestapt, en al helemaal niet met een trommel. Ik beide niet.
De skips bij Verka was ik niet!quote:
Oeh, tussen Artemis en Hestia hoop ik? Dat kan best een aardige battle worden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe nog een duet tussen twee griekse godinnen bij
Hera-Eris kan ook nog wel een aardige match worden!quote:Op zondag 7 april 2024 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, tussen Artemis en Hestia hoop ik? Dat kan best een aardige battle worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |