@Cee The Herreys komenquote:Op vrijdag 5 april 2024 17:42 schreef Momo het volgende:
We gaan door naar Barcelona morgen (en vandaag)
Ik vermoed omdat hij al jaren een bekende internationale pop-artiest is en zijn manager dat heeft geregeld. Hij is nou eenmaal een grotere naam dan de anderen en dan kan zijn management eisen stellen voor zo'n optreden. En waarschijnlijk hebben ze gehoord dat andere artiesten ook twee nummers mogen zingen en dan willen zij dat hij daar niet voor onder doet. En daar kan je mee akkoord gaan of niet en daar is de organisatie dan mee akkoord gegaan. OF de organisatie heeft het zelf verzocht omdat ze hem een publiekstrekker vinden. Je weet het niet maar ik vermoed een van de twee boven.quote:Op zondag 31 maart 2024 00:12 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Waarom doet Olly Alexander zijn grootste hit? Het heeft nooit meegaan in een NF
Yes, even gekeken, vanaf 20:20 vanavond.quote:Op vrijdag 5 april 2024 17:59 schreef NailQueen het volgende:
Wordt Barcelona wel live gestreamd? Ik heb het vorig week het samen kijken toch een beetje gemist.
Zo die zijn vroeg!quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Nationale finale van Georgië, in dit geval voor Junior Eurovision.
Ik zie een queer themaquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:35 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Ik zie wel een ruw thema. Ik verwacht eigenlijk Diva nog
En als interval hebben we alleen Alexander Rybak en misschien Charlotte Perrelliquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:45 schreef Greys het volgende:
Wat wordt er tijdens Eurovision in Concert toch altijd zalig weinig geluld dan he?
Nu ik het weer hoor klinkt het wel bekend .... ik was die zomer minimaal een maand daarquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:46 schreef Sableheart het volgende:
Spanje 1984 is niet direct een nummer dat ik me herinner, eerlijk gezegd
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:48 schreef Cee het volgende:
[..]
IG story van Eurovision Serbia official!
Moet je nagaan als er een songfestival in spanje zou worden gehouden. Half 3 's nachts wordt het, minstens!quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:45 schreef Greys het volgende:
Wat wordt er tijdens Eurovision in Concert toch altijd zalig weinig geluld dan he?
Dat vertelde hij net, 40 jaar geleden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Is het vandaag ook niet zoveel jaar geleden dat zij wonnen?
Cee heeft nu al gereserveerd bij dat restaurantquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef ijs_beer het volgende:
Een van deze mannen is politicus en restaurantmanager.
Als het vandaag 5 Mei was wel. Scheelt een maand.quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Is het vandaag ook niet zoveel jaar geleden dat zij wonnen?
Oh never mindquote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het vandaag 5 Mei was wel. Scheelt een maand.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |