Die vond ik dan vocaal zich nog wel echt onderscheiden.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken ook het meest niksige nummer van dit jaar. Heeft het stokje overgenomen van Cyprus vorig jaar
Maar daar is wel echt een publiek voor. Mijn moeder vond in 2022 Malta een van de beste, vorig jaar Cyprus en Zwitserland. Die mensen willen een pop nummer zonder enige edge.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:01 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik vind Denemarken ook het meest niksige nummer van dit jaar. Heeft het stokje overgenomen van Cyprus vorig jaar
Het zijn vooroordelen, maar ik zou verwachten dat die groep groter is in de finale dan in de semi, en dat die groep wat minder snel de telefoon zal pakken om te stemmen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar is wel echt een publiek voor. Mijn moeder vond in 2022 Malta een van de beste, vorig jaar Cyprus en Zwitserland. Die mensen willen een pop nummer zonder enige edge.
Oftewel Skyradio muziekquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:03 schreef Momo het volgende:
[..]
Maar daar is wel echt een publiek voor. Mijn moeder vond in 2022 Malta een van de beste, vorig jaar Cyprus en Zwitserland. Die mensen willen een pop nummer zonder enige edge.
Ik zie mijn moeder niet snel stemmen nee. Maar misschien dat het net genoeg kan zijn.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:06 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het zijn vooroordelen, maar ik zou verwachten dat die groep groter is in de finale dan in de semi, en dat die groep wat minder snel de telefoon zal pakken om te stemmen.
Terwijl Denemarken juist in de Semi, waar geen jury is om te helpen, hen hard nodig heeft.
Ik ook! Het was slecht, maar het had ook nog wel wat. Dat voel ik nog niet bij de Deense inzending van dit jaar.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:07 schreef NailQueen het volgende:
Ik moest echt Malta 2022 even op zoeken. En alsnog kan ik er niets meer van herinneren
Het moment om iemand uit te schelden. Nee ik zong gewoon meequote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef NailQueen het volgende:
De maandag na EIC wanneer mijn collega's vragen wat ik dat weekend heb gedaan: Ik heb Hoer staan schreeuwen in Amsterdam!
Enige wat ik nog weet is dat het erg junior eurovision was.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Ik ook! Het was slecht, maar het had ook nog wel wat. Dat voel ik nog niet bij de Deense inzending van dit jaar.
Kom maar op! Niet te veel toevoegen hèquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:16 schreef NailQueen het volgende:
Billie we kunnen een afterparty houden!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |