Ja Mydy had moeten winnen, vocaal ook solid. Maar op de plaat is Pedestal eigenlijk best een goed nummer.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:16 schreef NailQueen het volgende:
Er was toch geschoemeld met de stemming in de voorronde?
Catalaans, zo te horen.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:20 schreef Sableheart het volgende:
Is dit de Catalaanse of de Spaanse versie?
Dat zou de slechtste inzending van Noorwegen ooit zijn. Dus nee, dat is niet zonde.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk lied dit, maar toch is het eeuwig zonde dat Noorwegen Super Rob and Erika Norwich - My AI heeft laten liggen. Het songfestival kon wel zo'n soort liedje gebruiken.
Het songfestival heeft eerlijk gezegd meer aan Gåtequote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Leuk lied dit, maar toch is het eeuwig zonde dat Noorwegen Super Rob and Erika Norwich - My AI heeft laten liggen. Het songfestival kon wel zo'n soort liedje gebruiken.
Het eenna meest aangevraagde songfestival-lied in de plaatselijke gay bar! Iedereen vindt het leuk.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Dat zou de slechtste inzending van Noorwegen ooit zijn. Dus nee, dat is niet zonde.
Als Slovenië en Ierland in de semi blijven steken, dan is het lied al een stuk uniekerquote:Op zaterdag 6 april 2024 21:23 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het songfestival heeft eerlijk gezegd meer aan Gåte
Ierland kan ik op zich nog begrijpen (al voelt dat voor mij ook al als een ander genre) maar Slovenie?quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:25 schreef BillDauterive het volgende:
Als Slovenië en Ierland in de semi blijven steken, dan is het lied al een stuk unieker
Iedere vorm of verering van AI op een festival waar creativiteit en originaliteit wordt gevierd mag van mij rechtstreeks de prullenbak in.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:22 schreef BillDauterive het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |