Ik denk dat Letland een mooi rust moment gaat zijn, er zijn weinig echte ballads.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:51 schreef Sableheart het volgende:
Letland is op zich niet slecht, maar valt tegen na Frankrijk. En dat belooft niet veel goeds in een sterke halve finale.
Klopt, maar Belgie is er wel.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:52 schreef Momo het volgende:
[..]
Ik denk dat Letland een mooi rust moment gaat zijn, er zijn weinig echte ballads.
Als ik zie hoeveel moeite het me koste om Albanie te herkennen, ben ik dat met je eens.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:55 schreef Momo het volgende:
Ik zie eigenlijk weinig scenario's waar Albanië dit jaar naar de finale gaat
Ze heeft veel op de band staan, dat helpt.quote:Op zaterdag 6 april 2024 21:59 schreef Momo het volgende:
The Tower is een leuk nummer, maar de vocale kwaliteiten van Luna doen mij twijfelen aan kwalificatie.
Misschien kun je nog iets vinden via Ticketswap?quote:Op zaterdag 6 april 2024 22:18 schreef BillDauterive het volgende:
Als ik dit zie, vind ik het toch wel een beetje jammer dat ik geen tickets voor volgende week heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |