Er zit daar wel een goede karaokebar. Maar ik weet niet of ze daar esf nummers hebben.quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:28 schreef BillDauterive het volgende:
NailQueen, wanneer gaan we nou karaoke'en in Groningen?
Welke?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:29 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Er zit daar wel een goede karaokebar. Maar ik weet niet of ze daar esf nummers hebben.
Maar moet je moeder dan niet naar bed?quote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef NailQueen het volgende:
Volgende week treed GO_A op bij de afterparty van EIC. Daar moet ik heen. Ik heb iets met afterpartys
Deze is best leukquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:30 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Welke?
Ik was de vorige maand nog in Dorothy's!
Oef, dan kan ik eigenlijk niet, maar voor die editie blijf ik wel thuis :xquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:32 schreef NailQueen het volgende:
Wanneer gaan we 2023 terugkijken? Een week voor 2024 begint?
Niet voor alexander rybakquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:31 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Maar moet je moeder dan niet naar bed?
Die gaan om 20.00 uur open! Dan moet ik ongeveer de laatste trein naar huis alweer nemenquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:31 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Deze is best leuk
https://groningenkaraoke.nl/
Nou dat wordt wakker worden in grunnquote:Op zaterdag 6 april 2024 23:36 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Die gaan om 20.00 uur open! Dan moet ik ongeveer de laatste trein naar huis alweer nemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |