Nou goed, dit nummer is ook goed natuurlijk.quote:Op zondag 7 april 2024 00:18 schreef NailQueen het volgende:
[..]
Ik had Irama toegevoegd maar dit deed ik niet
Mijn naam staat erbij, maar ik kan me niet voorstellen dat ik dit gedaan heb. Ik zat nergens aanquote:
Mogelijk kan ik dingen skippen door te scrollen. Lijkt me niet de bedoelingquote:
Heel even dacht ik dat ik het was, omdat het steeds gebeurde als ik hier iets zat te typen.quote:Op zondag 7 april 2024 00:21 schreef H_T het volgende:
[..]
Mogelijk kan ik dingen skippen door te scrollen. Lijkt me niet de bedoelingSorry daarvoor, ik deed het niet bewust en kan iemand kijken naar de instellingen?
Dat laatste is wel een goede, dat kan ik ook wel doen voor de finale.quote:Op zondag 7 april 2024 00:22 schreef NailQueen het volgende:
Ik heb voor volgende week een knalblauwe jas en knalblauwe nagels
Die blauwe kerel met die trommel?quote:Op zondag 7 april 2024 00:26 schreef H_T het volgende:
Ik erger me veel meer aan die kerel bij het draaiorgel dan die dame
Ja. Eikel.quote:Op zondag 7 april 2024 00:27 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Die blauwe kerel met die trommel?
Nou zeg, het was maar een vraag. Ik zal nog een interesse tonen.quote:
Nee jullie niet natuurlijkquote:Op zondag 7 april 2024 00:29 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Nou zeg, het was maar een vraag. Ik zal nog een interesse tonen.
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit in een blauw kostuum uit een verlichte draaiorgel ben gestapt, en al helemaal niet met een trommel. Ik beide niet.quote:Op zondag 7 april 2024 00:31 schreef H_T het volgende:
[..]
Nee jullie niet natuurlijkTenzij jullie het waren
quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:53 schreef NailQueen het volgende:
Is het vandaag ook niet zoveel jaar geleden dat zij wonnen?
Vandaag wel exact 50 jaar ABBA toch?quote:Op zaterdag 6 april 2024 20:55 schreef usagi414 het volgende:
[..]
Als het vandaag 5 Mei was wel. Scheelt een maand.
Gelukkig, zo ken ik jequote:Op zondag 7 april 2024 00:33 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Ik kan in alle eerlijkheid zeggen dat ik nog nooit in een blauw kostuum uit een verlichte draaiorgel ben gestapt, en al helemaal niet met een trommel. Ik beide niet.
De skips bij Verka was ik niet!quote:
Oeh, tussen Artemis en Hestia hoop ik? Dat kan best een aardige battle worden.quote:Op zondag 7 april 2024 00:36 schreef NailQueen het volgende:
Ik doe nog een duet tussen twee griekse godinnen bij
Hera-Eris kan ook nog wel een aardige match worden!quote:Op zondag 7 april 2024 00:42 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
Oeh, tussen Artemis en Hestia hoop ik? Dat kan best een aardige battle worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |