link staat in dit artikelquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:47 schreef Candymannetje het volgende:
https://indepen.eu/oekrai(...)-maar-is-dat-wel-zo/
[..]
Sure maar de VS die een coup uitlokt en daarna gaat beslissen wie er aan de macht mag komen, en dan deze uitspraak erbij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:18 schreef sp3c het volgende:
fuck the eu is niet echt heel aardig maar dat is ook niet nieuw
hell dat zeg ik ook regelmatig
Ze hebben zelf ministers ingevlogen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure maar de VS die een coup uitlokt en daarna gaat beslissen wie er aan de macht mag komen, en dan deze uitspraak erbij.
En dan nu deze oorlog als onrechtstreeks gevolg.
Is toch wel wat anders vindk
Ja ga ze er niet letterlijk bijzetten ntl.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef sp3c het volgende:
https://www.instagram.com(...)dXkydWg1ZDk4MQ%3D%3D
ik lees er niet in dat ze een staatsgreep aan het plannen zijn
het is geen coup als niemand de macht grijptquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure maar de VS die een coup uitlokt en daarna gaat beslissen wie er aan de macht mag komen, en dan deze uitspraak erbij.
En dan nu deze oorlog als onrechtstreeks gevolg.
Is toch wel wat anders vindk
Oepsiequote:
in principe niksquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja ga ze er niet letterlijk bijzetten ntl.
Maar wtf heeft de VS daar te beslissen??
geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Candymannetje het volgende:
Al die NGO's hebben ook vast niks met de USA te maken.
Net zoals huurlingen niks met de overheid te maken hebben.
kan zelfs in de tweede kamer blijkbaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef Candymannetje het volgende:
Klopt, is niet openbaar.
Wel fijn dat zulke dingen hier besproken kunnen worden.
Uiteraard, die doen daar gewoon aan mee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan zelfs in de tweede kamer blijkbaar
nu ben ik de draad een beetje kwijtquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Uiteraard, die doen daar gewoon aan mee.
Noemen ze het een vredesmissie ofzo.
ja lachen maar je komt met een artikel, ik probeer dat op een normale manier te bespreken en dan kom jij een beetje de clown uithangenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zelf ook.
Ben zo zat als een aap.
Die is hij niet nagekomen, want volgens Rusland functioneert die nog.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ja fuck the EU is jaren later maar bitter geworden vind ik.
Net als Biden zijn belofte ivm Nordstream2
Momenteel dat Maidan een coup was geloof ik.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij begon over zijn narratief, wat denk je dat het is?
En waaruit blijkt dat dit zijn meesters zijn.quote:
Ik mag ook wel een keer zuipen en dom lullen tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
kan er nog wel wat aanwijzen, die heb ik ook aangesproken
Niet duidelijk.quote:Op donderdag 21 maart 2024 10:27 schreef Wantie het volgende:
[..]
En waaruit blijkt dat dit zijn meesters zijn.
De aanvallen in Rusland beginnen effect te sorteren.quote:Russen wanhopig na regen van raketten tijdens carnaval: ‘Help ons!’
De Zuid-Russische regio Belgorod ligt al weken onder vuur en kampt met invallen van Russische rebellen vanuit Oekraïne. De bewoners zijn het beu en eisen aandacht en bescherming van Moskou. Op de staatstelevisie wordt hun ellende stelselmatig genegeerd. ‘Waar blijft de noodtoestand?’
De Zuid-Russische stad Belgorod en de gelijknamige regio liggen al weken dagelijks onder vuur van Oekraïense raketten en drones. Al meer dan een week worden ze geteisterd door invallen van bataljons van Russen die vrijwillig vechten aan de kant van Oekraïne. Er vallen doden en gewonden onder de burgers.
Rezvova zette op Vkontakte een video van vier seconden van een locatie in Belgorod, waar net een raket of drone was ingeslagen. Er is vooral veel rook te zien. Ze is niet de enige bewoner die zich laat horen. Een andere Belgorodse, Marina Podlegajeva, laat ook een noodkreet achter op Vkontakte: ‘Belgorod wordt van de aardbodem gevaagd! Autoriteiten, help ons!’
Anastasia Zazdravnych schrijft op hetzelfde platform: ‘Wat nou Maslinitsa? Waar blijft de noodtoestand? Waar blijven de reportages over de beschieting van onze stad?’ Die zijn duidelijk op de Russische televisie niet te zien. Afgelopen week wel veel verkiezingsnieuws, een begrafenis in Donetsk van oorlogsslachtoffers en feestgedruis (zij het weinig enthousiast) op het Rode Plein in Moskou ter ere van de tienjarige annexatie van de Krim.
Dode en gewonden
Volgens het Russische ministerie van Defensie vuurden Oekraïners woensdagochtend nog raketten op Belgorod af, waarbij een dode en twee gewonden vielen. Moskou komt af en toe met summiere en tamelijk onwaarschijnlijke updates over hoeveel rebellen en materieel zijn vernietigd. Maar de inwoners van Belgorod zijn het meer dan beu.
Ze vinden dat de autoriteiten te weinig doen om hen te beschermen, en verwijten ze dat ze niets zeggen over het geweld. Ook niet dat afgelopen maandag maar liefst tienduizend kinderen uit Belgorod zijn geëvacueerd.
Onlangs begonnen de inwoners onder de hashtag #BelgorodIsRusland op de site van de staatstelevisie te eisen dat er cameraploegen naar het zuiden komen om te laten zien met welke beproevingen zij te maken hebben. De reactie: een van de staatskanalen blokkeerde afgelopen zondag met spamfilters alle berichten die over Belgorod gingen.
Veel stadsbewoners zijn evenwel niet tegen de ‘speciale militaire operatie’, het eufemisme dat Moskou nog steeds hanteert voor het nu al ruim twee jaar durende bloedvergieten in Oekraïne. Ze leggen niet het verband tussen het begin van de Russische inval in februari 2022 en het bestoken van hun stad door de Oekraïners.
https://www.ad.nl/buitenl(...)l-help-ons~a6710dd4/
Maar wat gaat het resultaat zijn?quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De aanvallen in Rusland beginnen effect te sorteren.
Hopelijk meer druk op Poetin, maar aanvallen op Russisch grondgebied kan natuurlijk ook voor meer escalatie en geweldquote:Op donderdag 21 maart 2024 11:15 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Maar wat gaat het resultaat zijn?
Oh ja, die was ik nog vergeten te noemen. Dat is erg belangrijk voor de Oekraïense verdediging.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:20 schreef Beepboop het volgende:
Verplaatsing van troepen van het front in Oekraïne om dit probleem op te lossen kan ook een resultaat zijn.
quote:Het internet smult van boksende en gespierde Macron: “Hij traint voor een gevecht met Poetin”
Emmanuel Macron (46) die al knarsetandend en met gespierde armen tegen een bokszak slaat: het is een beeld dat we niet meteen van de Franse president verwachten. En toch gaat het nu de wereld rond. Naast spierballengerol met Rusland is Macron ook fan van een echte boksmatch, toont de foto. Voor sommigen is het beeld een teken van viriliteit, voor anderen gaat het eerder om een politieke flater.
https://www.hln.be/buiten(...)et-poetin~a937e2c24/
ah zijn ze al aan het verdedigen ?quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:21 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Oh ja, die was ik nog vergeten te noemen. Dat is erg belangrijk voor de Oekraïense verdediging.
Een zakboekje "Russisch voor beginners" niet vergetenquote:
Geen idee, ik zie Poetin die een ontmoeting heeft met Netanyahu.quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:08 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Niet duidelijk.
Is zij een Rothschild? Ik dacht het maar weet het niet zeker.
Och, dat is wat geklungel van Oekraïne....quote:Op donderdag 21 maart 2024 11:13 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
De aanvallen in Rusland beginnen effect te sorteren.
Слава Путину, слава России, пожалуйста, не убивайте меня.quote:Op donderdag 21 maart 2024 12:30 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Een zakboekje "Russisch voor beginners" niet vergeten
slim juistquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:07 schreef Wantie het volgende:
[..]
Och, dat is wat geklungel van Oekraïne....
ze zegt dan ook niet dat iedereen zijn kinderen het leger in moet sturenquote:
Je hebt het over het volk in het Kremlin neem ik aan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:46 schreef Ali_boo het volgende:
Tenzij die oorloghitsers zelf in het front meevechten kan ik haar woorden niet serieus nemen
ze zegt niet dat Finland mee moet gaan vechten maar dat Finland voorbereid moet zijnquote:Op donderdag 21 maart 2024 13:46 schreef Ali_boo het volgende:
Tenzij die oorloghitsers zelf in het front meevechten kan ik haar woorden niet serieus nemen
Het is dan ook niet zomaarquote:Op donderdag 21 maart 2024 14:35 schreef QAnonn het volgende:
EU Drafts Law to Send Russian Central Bank Profits to Ukraine
Proposal would see Ukraine start to receive funds from July
Funds would be used to supply weapons, boost defense industry
Waarom zou iemand nog zaken doen met de EU als ze zomaar assets confiskeren?
Ik vond Fahrenheit 911 wel mooi, de filmmaker vroeg aan politici die voor de invasie in Irak waren of hun kinderen zouden worden uitgezonden.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:46 schreef Ali_boo het volgende:
Niet meesteres, de titel suggereert dat. Het kan betekenen dat ook Poetin hun belangen behartigt.quote:Op donderdag 21 maart 2024 13:03 schreef Wantie het volgende:
[..]
Geen idee, ik zie Poetin die een ontmoeting heeft met Netanyahu.
En ik zie daar niet uit voortkomen dat dat zijn meester is.
En als die dame een telg is uit de Rothschild dynastie, betekent dat dan automatisch dat zij zijn meesteres is?
Maar over wat voor belangen hebben we het dan?quote:Op donderdag 21 maart 2024 16:18 schreef Alarmonoff het volgende:
[..]
Niet meesteres, de titel suggereert dat. Het kan betekenen dat ook Poetin hun belangen behartigt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |