link staat in dit artikelquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:47 schreef Candymannetje het volgende:
https://indepen.eu/oekrai(...)-maar-is-dat-wel-zo/
[..]
Sure maar de VS die een coup uitlokt en daarna gaat beslissen wie er aan de macht mag komen, en dan deze uitspraak erbij.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:18 schreef sp3c het volgende:
fuck the eu is niet echt heel aardig maar dat is ook niet nieuw
hell dat zeg ik ook regelmatig
Ze hebben zelf ministers ingevlogen.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure maar de VS die een coup uitlokt en daarna gaat beslissen wie er aan de macht mag komen, en dan deze uitspraak erbij.
En dan nu deze oorlog als onrechtstreeks gevolg.
Is toch wel wat anders vindk
Ja ga ze er niet letterlijk bijzetten ntl.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef sp3c het volgende:
https://www.instagram.com(...)dXkydWg1ZDk4MQ%3D%3D
ik lees er niet in dat ze een staatsgreep aan het plannen zijn
het is geen coup als niemand de macht grijptquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:20 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Sure maar de VS die een coup uitlokt en daarna gaat beslissen wie er aan de macht mag komen, en dan deze uitspraak erbij.
En dan nu deze oorlog als onrechtstreeks gevolg.
Is toch wel wat anders vindk
Oepsiequote:
in principe niksquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:21 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Ja ga ze er niet letterlijk bijzetten ntl.
Maar wtf heeft de VS daar te beslissen??
geen idee waar dit over gaatquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:24 schreef Candymannetje het volgende:
Al die NGO's hebben ook vast niks met de USA te maken.
Net zoals huurlingen niks met de overheid te maken hebben.
kan zelfs in de tweede kamer blijkbaarquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:26 schreef Candymannetje het volgende:
Klopt, is niet openbaar.
Wel fijn dat zulke dingen hier besproken kunnen worden.
Uiteraard, die doen daar gewoon aan mee.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:27 schreef sp3c het volgende:
[..]
kan zelfs in de tweede kamer blijkbaar
nu ben ik de draad een beetje kwijtquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:30 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Uiteraard, die doen daar gewoon aan mee.
Noemen ze het een vredesmissie ofzo.
ja lachen maar je komt met een artikel, ik probeer dat op een normale manier te bespreken en dan kom jij een beetje de clown uithangenquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:33 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Geeft niet, ik zelf ook.
Ben zo zat als een aap.
Die is hij niet nagekomen, want volgens Rusland functioneert die nog.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:27 schreef UncleScorp het volgende:
Ja fuck the EU is jaren later maar bitter geworden vind ik.
Net als Biden zijn belofte ivm Nordstream2
Momenteel dat Maidan een coup was geloof ik.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:08 schreef sp3c het volgende:
[..]
jij begon over zijn narratief, wat denk je dat het is?
En waaruit blijkt dat dit zijn meesters zijn.quote:
Ik mag ook wel een keer zuipen en dom lullen tochquote:Op woensdag 20 maart 2024 17:42 schreef sp3c het volgende:
kan er nog wel wat aanwijzen, die heb ik ook aangesproken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |