Jij laat de discussie ontsporen door net te doen alsof het om de bron gaat.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:13 schreef Bananenbennie het volgende:
[..]
Nee, niet continue de boel omdraaien, het past niet in jouw gewenste narratief.
Nee. Zo werkt het niet. Als frankrijk troepen stuurt naar een ander land. En die dan aangevallen worden in dat andere land. Dan is het geen artikel 5.quote:
Jamaar wat als Rusland besluit die landen (die meewerken aan "oekrainse" aanvallen op russisch grondgebied) ook es te raken op hun grondgebied?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:02 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Nee. Zo werkt het niet. Als frankrijk troepen stuurt naar een ander land. En die dan aangevallen worden in dat andere land. Dan is het geen artikel 5.
Maar wat is het narratief nou?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:01 schreef Wantie het volgende:
[..]
Jij laat de discussie ontsporen door net te doen alsof het om de bron gaat.
Eerlijk gezegd weet ik niet helemaal zeker hoe dat zit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jamaar wat als Rusland besluit die landen (die meewerken aan "oekrainse" aanvallen op russisch grondgebied) ook es te raken op hun grondgebied?
Dan is het wel artikel 5 denk ik.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:11 schreef UncleScorp het volgende:
[..]
Jamaar wat als Rusland besluit die landen (die meewerken aan "oekrainse" aanvallen op russisch grondgebied) ook es te raken op hun grondgebied?
een aanval op NAVO grondgebied (boven de kreeftskeerkring) en Algerije (geen issue meer) is artikel 5quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:44 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
Nou niet te moeilijke vragen gaan stellen
@:sp3c weet dat vast beter dan ik
in de basis wel maar de oorlog zelf is iig volgens het oorlogsrecht niet legitiemquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:29 schreef Candymannetje het volgende:
Als vliegtuigen vanuit Polen Opstijgen om Russische doelen te raken wordt dat vliegveld een legitiem doelwit voor de Russen.
als je Frankrijk aanvalt komt de EU ook in actie ... dus een soort NAVO+ krijg je danquote:Op woensdag 20 maart 2024 16:30 schreef over_hedge het volgende:
Eerlijk gezegd denk ik niet dat het veel uitmaakt dat het dan geen artikel 5 is.
Als Rusland echt raketten richting Frankrijk gaat sturen. Dan komt er vanzelf een coalitie wat officieel los van de navo is. Maar eigenlijk verkapt navo is
Dat is puur speculatie van mijn kant.
quote:Voor alle zogenaamde of vermeende complotten van Forum voor Democratie is doorgaans weinig media-aandacht, terwijl er toch regelmatig zaken worden onthuld die allerminst een complot, maar juist zeer pijnlijke onthullingen zijn. Gisteren nog onthulde Van Houwelingen de drijfveer van de proxy-oorlog op Oekraïens grondgebied, gewoon uit officiële stukken. Vervolgens schiet Paternotte in een kramp, want de betreffende informatie zou vertrouwelijk zijn en de kamervoorzitter gaat hier vervolgens in mee. Natuurlijk gaat het daarna niet meer over de inhoud, want die geeft loepzuiver weer wat de werkelijke intenties van deze oorlog zijn.
Baudet vroeg enkele dagen eerder al aan Rutte wat nu werkelijk het doel van de oorlog is en wie bepaalt wanneer er sprake is van een overwinning, maar kreeg ook daar een heel mistig antwoord. Baudet verwees daarbij naar het uitgelekte telefoongesprek van Victoria Nuland uit februari 2014 (Amerikaanse staatssecretaris van Buitenlandse Zaken) en Geoffrey Pyatt (ambassadeur in Oekraïne). In dat telefoongesprek, dat Baudet onder andere op Instagram plaatste, wordt besproken wat Amerika gaat doen nadat het Amerikaanse State Department de macht heeft gegrepen in Kiev.
Dat van jou.quote:Op woensdag 20 maart 2024 15:08 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat is het gewenste narratief dan?
Je blijft lachen met FvD.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:47 schreef Candymannetje het volgende:
https://indepen.eu/oekrai(...)-maar-is-dat-wel-zo/
[..]
Als je dat geeneens van jezelf weet...quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:52 schreef Candymannetje het volgende:
[..]
En wat is mijn narratief en hoe is dat relevant voor dit subforum?
Nee weet ik niet, zeg het maar.quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je dat geeneens van jezelf weet...
jij begon over zijn narratief, wat denk je dat het is?quote:Op woensdag 20 maart 2024 16:55 schreef Wantie het volgende:
[..]
Als je dat geeneens van jezelf weet...
Wordt tijd dat Ali weer wat mensen eruit gooit.quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:10 schreef UncleScorp het volgende:
Pfff deze constante dagelijkse topicvervuiling begint mijn kloten uit te hangen.
Maar ik houd mij aan het mod-advies van negeren.
Maar dit is gewoon klote voor het ganse subforum. Hoe kan je nieuwe bnw-minded users aantrekken als je telkens zulke tegendraadse onzin moet lezen?
Met die Fuck Europe van tijdens Maidan?quote:Op woensdag 20 maart 2024 17:17 schreef sp3c het volgende:
iemand dat telefoongesprek van Nuland met die ambassadeur geluisterd?
vind dat nu niet echt iets bijzonders eerlijk gezegd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |