abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 19 maart 2024 @ 16:20:36 #1
35723 crew  GGMM
pi_212883813

quote:
De Acolyte is een aankomende Amerikaanse televisieserie gemaakt door Leslye Headland. Het maakt deel uit van de Star Wars-franchise en speelt zich af aan het einde van het Hoge Republiek tijdperk voor de gebeurtenissen van de belangrijkste Star Wars-films. Amandla Stenberg en Lee Jung-jae spelen de hoofdrollen. Headland toonde interesse om aan de Star Wars-franchise te werken tegen het einde van 2019 en was tegen april 2020 een nieuwe serie aan het ontwikkelen voor Lucasfilm. De titel van de serie werd in december aangekondigd, terwijl het filmen begon in oktober 2022 en eindigde begin juni 2023. De achtdelige serie staat gepland om in première te gaan op Disney+ op 4 juni 2024. De Acolyte speelt zich af aan het einde van het Hoge Republiek-tijdperk in een wereld van "duistere geheimen en opkomende krachten van de donkere kant", ongeveer 100 jaar voor Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999). Een voormalige Padawan herenigt met haar Jedi-meester om een reeks misdaden te onderzoeken, maar de krachten waarmee ze worden geconfronteerd zijn sinistere dan ze ooit hadden verwacht.

POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_213425728
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin maandag 3 juni 2024 @ 22:07:44 #4
35723 crew  GGMM
pi_213781275
Vanaf MORGEN
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:55:45 #5
35623 PPL
#control
pi_213789974
Potjandrie, pas vanaf morgen (woensdag 5 juni) op D+
Ik dacht dat het vandaag zou zijn ;(
Burnt to the core but not broken
pi_213805468
Wel kut dat Carry Ann Moss in de eerste scene al dood gaat.
Die had ik nou juist meer willen zien maar ik gok dat wel nog flashbacks te zien zullen krijgen met haar.
Toch zonde..

het idee van tweelingen is wel leuk (al is evil twin vs good twin ook niet heel erg origineel), het was alleen beter geweest als het langer geduurd had voor de werkelijke dader gevonden was.
Dan kan je leuk spelen met achtervolgingen, achterdocht, zoektochten.. houdt het verhaal wat spannender.

En Yord is een wantrouwige eikel die zelf geen balance in the force heeft op die manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 06-06-2024 03:13:48 ]
pi_213806807
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2024 02:12 schreef SiGNe het volgende:
Die had ik nou juist meer willen zien maar ik gok dat wel nog flashbacks te zien zullen krijgen met haar.
Toch zonde..
DIt vond ik ook zonde. Want die vecht scene was wel heel erg gaaf.

heb alleen nog maar het eerste aflevering gezien maar die vond ik best tof.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:27:59 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213813371
Pas bij aflevering 3 word het pas echt feest..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_213817099
Dat wordt ook nog lachen, een Wookie zonder wapens doden.. een Jedi wookie zelfs.
pi_213817778
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2024 02:12 schreef SiGNe het volgende:
Toch zonde..

het idee van tweelingen is wel leuk (al is evil twin vs good twin ook niet heel erg origineel), het was alleen beter geweest als het langer geduurd had voor de werkelijke dader gevonden was.
Dan kan je leuk spelen met achtervolgingen, achterdocht, zoektochten.. houdt het verhaal wat spannender.

En Yord is een wantrouwige eikel die zelf geen balance in the force heeft op die manier.
Dit. En ik zag hoe ze dood ging tijdens het gevecht 10 mijl van tevoren aankomen.... dat vond ik wel jammer.
pi_213817870
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:52 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. En ik zag hoe ze dood ging tijdens het gevecht 10 mijl van tevoren aankomen.... dat vond ik wel jammer.
Ging ook te makkelijk, ook al was het geen fair fight.
Een Jedi Master tegen een accolite (misdienaar in de katholieke kerk) zou geen match moeten zijn.

En nummer 2 ging zelfs nog makkelijker, die nam zelf het gif in.
Ook raar dat de toegang door het dak niet beter beveiligd was na de eerste keer dat Mae er was.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 06-06-2024 23:21:37 ]
pi_213817907
Nou ja ik ben wel benieuwd wie die Sith? Master nou eigenlijk is.
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:13:21 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213818029
Het scenario is weer ronduit stompzinnig. Hoe kan zij nu eerder bij die vergiftigde jedi zijn?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213818724
Wat ik eignelijk ook wel mis is een beetje van de wereld zien, het is The High Republic maar het zou net zo goed Galactic Empire of new Republic kunnen zijn maar dan zonder startroopers.

Ashoka vond ik tot nu toe spannender omdat dat ook echt nieuwe elementen in het spel bracht, Bayblon Skoll bijv, geen Jedi, geen Sith.. wat wel en wat zocht hij?

The Acolyte is nog maar net begonnen dus verdient zeker een kans maar tot nu toe laten ze nog niet echt iets nieuws zien.
pi_213818874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
De serie speelt zich af in 132 BBY.
Palpatine was 48 jaar later geboren in 84 BBY, die is het dus niet.
Darth Plaguis is geboren rond 147 tot 120 BBY, in 132 BBY was Plaguis dus pas 15 of misschien nog niet eens geboren.

Darth Tenebrous, geboren tussen 247 en 167 BBY, overleden in 67 BBY...bingo, we have a winner.
Als je het silouet ziet in afl 1 dan past die helm ook bij Tenebrous.
pi_213821289
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]
De serie speelt zich af in 132 BBY.
Palpatine was 48 jaar later geboren in 84 BBY, die is het dus niet.
Darth Plaguis is geboren rond 147 tot 120 BBY, in 132 BBY was Plaguis dus pas 15 of misschien nog niet eens geboren.

Darth Tenebrous, geboren tussen 247 en 167 BBY, overleden in 67 BBY...bingo, we have a winner.
Als je het silouet ziet in afl 1 dan past die helm ook bij Tenebrous.
Maar het zou toch ook compleet iemand anders kunnen zijn? het zou zomaar ook een Jedi kunnen zijn
- Rudyard Kipling
pi_213824349
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 11:14 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Maar het zou toch ook compleet iemand anders kunnen zijn? het zou zomaar ook een Jedi kunnen zijn
De rode lightsaber verklapt een hoop natuurlijk.
En er is dan al de rule of two dus er is alleen een Master en een Apprentice.
Al had Darth Tenebrous stiekem nog een 2e Apprentice erbij genomen omdat hij de toekomst kon zien en zag dat Darth Plaguis hem zou vermoorden.
Darth Venamis was dat, ook een Bith net als Tenebrous.

Als het een Sith is is het Tenebrous in elk geval.
Een gevallen Jedi zou kunnen dan moeten ze een heel nieuw karakter introduceren, eentje die ook nog niet in de boeken voor is gekomen.
Ik snap dar de logica niet helemaal van als je al een prima bad guy hebt die in die periode nog jong is.
  Forum Admin vrijdag 7 juni 2024 @ 16:37:42 #18
35723 crew  GGMM
pi_213824399
IMDB: 4,6

Of het is heel slecht of er komt een transgender in voor
pi_213827456
Eerlijk gezegd….wat een bagger. Alsof ik naar een kungfu- film zit te kijken. De Jedi worden nu superhelden die zo n beetje alles met de force kunnen doen.

Waardeloze woke serie
pi_213827926
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:30 schreef SiGNe het volgende:
Een gevallen Jedi zou kunnen dan moeten ze een heel nieuw karakter introduceren, eentje die ook nog niet in de boeken voor is gekomen.
Ik snap dar de logica niet helemaal van als je al een prima bad guy hebt die in die periode nog jong is.
Maar is die Darth Tenebrous dan canon of uit de oude legends verhalen. want als dat het laatste is dan kan dat altijd nog veranderen. en het zou natuurlijk een andere totaal andere Sith Lord kunnen zijn die ook actief is in het sterrenstelsel

ik ben zelfs niet heel bekend met die legends/expanded universe gedeelte van star wars maar ik weet wel dat ze daar soms nog wel eens dingen aan veranderen. als ze dat zo uitkomt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:31 schreef Hoppahop het volgende:
Eerlijk gezegd….wat een bagger. Alsof ik naar een kungfu- film zit te kijken. De Jedi worden nu superhelden die zo n beetje alles met de force kunnen doen.

Waardeloze woke serie
dat is toch altijd al zo geweest met de Jedi. de enige limiet die aan de force zit is wat ze in de tijd met special effects konden maken lijkt het af en toe? waarom is dat in deze serie anders?
- Rudyard Kipling
pi_213828108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:08 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Maar is die Darth Tenebrous dan canon of uit de oude legends verhalen. want als dat het laatste is dan kan dat altijd nog veranderen. en het zou natuurlijk een andere totaal andere Sith Lord kunnen zijn die ook actief is in het sterrenstelsel

ik ben zelfs niet heel bekend met die legends/expanded universe gedeelte van star wars maar ik weet wel dat ze daar soms nog wel eens dingen aan veranderen. als ze dat zo uitkomt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
dat is toch altijd al zo geweest met de Jedi. de enige limiet die aan de force zit is wat ze in de tijd met special effects konden maken lijkt het af en toe? waarom is dat in deze serie anders?
Tenebrous is canon, was de meester van Plaguis en dat was weer de meester van Sidious.

En ja,
SPOILER
pi_213828241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:31 schreef Hoppahop het volgende:

Waardeloze woke serie
Gefeliciteerd, je hebt het concept achter de Star Wars films gevonden :')
Tikje laat, dat wel..

Star Wars is altijd een kruising geweest tussen Japanse Samoerai films en Amerikaanse Westerns.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 07-06-2024 21:41:42 ]
pi_213828278
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Tenebrous is canon, was de meester van Plaguis en dat was weer de meester van Sidious.

En ja,
SPOILER
of die Sith lord is een onbekende padawan van die Tenebrous die nu nog onbekend is. of het is een niet SIth dark side user. zoveel mogelijkheden die de serie wel extra mysterie meegeven
- Rudyard Kipling
pi_213828342
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, je hebt het concept achter de Star Wars films gevonden :')
Tikje laat, dat wel..

Star Wars is altijd een kruising geweest tussen Japanse Samoerai films en Amerikaanse Westerns.
Heel verschil met de eerste films.
pi_213828360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:38 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
of die Sith lord is een onbekende padawan van die Tenebrous die nu nog onbekend is. of het is een niet SIth dark side user. zoveel mogelijkheden die de serie wel extra mysterie meegeven
Zou ook kunnen, ik neem aan dat we er wel een keer achter komen, waarschijnlijk eind dit seizoen al of eerder.
Al zou het leuker zijn als het langer geheim blijft.

We krijgen ook nog heksen te zien trouwens, die kwamen ook in de trailer voor.
Dus het zal vast een leuk verbondje zijn aan de evil kant.
pi_213828437
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Zou ook kunnen, ik neem aan dat we er wel een keer achter komen, waarschijnlijk eind dit seizoen al of eerder.
Al zou het leuker zijn als het langer geheim blijft.

We krijgen ook nog heksen te zien trouwens, die kwamen ook in de trailer voor.
Dus het zal vast een leuk verbondje zijn aan de evil kant.
ja ben heel benieuwd ik vind de eerste twee afleveringen erg goed en doen me verlangen naar de de overige afleveringen van dit seizoen.
- Rudyard Kipling
pi_213828472
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:55 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
ja ben heel benieuwd ik vind de eerste twee afleveringen erg goed en doen me verlangen naar de de overige afleveringen van dit seizoen.
Ik heb er zelf wat kritiek op, oa over dat het nog niet echt te merken is dat het 100 jaar voor de prequels afspeelt.
Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest dus een conclusie valt er sowieso nog niet te trekken.
En het is Star Wars, dat is altijd wel leuk, ook als het verhaal wat minder goed is (zoals bij de sequels)
pi_213833156
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:57 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ik heb er zelf wat kritiek op, oa over dat het nog niet echt te merken is dat het 100 jaar voor de prequels afspeelt.
Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest dus een conclusie valt er sowieso nog niet te trekken.
En het is Star Wars, dat is altijd wel leuk, ook als het verhaal wat minder goed is (zoals bij de sequels)
ja snap ik. de Jedi zien er wel anders uit dan in de prequals. maar alle techniek in Star wars ziet er sowieso uit alsof het oud en gebruikt is. dus dan is het lastig om weer te geven dat iets nog ouder is dan de eerdere series/films
- Rudyard Kipling
pi_213838493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:

Het één sluit het ander niet uit, blijkt.
-nee-
  FOK!Fotograaf maandag 10 juni 2024 @ 16:17:24 #30
364681 over_hedge
pi_213859349
quote:
vast de moeder van die twee. Maar eerst nog ff paar afleveringen net doen of het een man is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213864968
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 16:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
vast de moeder van die twee. Maar eerst nog ff paar afleveringen net doen of het een man is.
dat zou ook een mooie plottwist zijn.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 11 juni 2024 @ 19:20:49 #32
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213872758
quote:
Somehow, Palpatine was born earlier...
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_213872794
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:

Mwa. ik vond het niet onaardig al schijnt de persoon die de hoofdpersoon speelt nogal racistisch te zijn. Ik ga het niet na 2 afleveringen al opgeven.
  FOK!Fotograaf woensdag 12 juni 2024 @ 10:32:42 #34
364681 over_hedge
pi_213878521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Mwa. ik vond het niet onaardig al schijnt de persoon die de hoofdpersoon speelt nogal racistisch te zijn. Ik ga het niet na 2 afleveringen al opgeven.
Niet onaardig? Hoe? Wat vond je er goed aan?

Ik kan niks bedenken :@ Bij kenobi bijvoorbeeld kan ik tenminste nog een aantal echt toffe scenes bedenken. Maar hier? ik kom uit op 0. Elke scene maken de karakters de meeste domme keuzes. En alles wat er gebeurt is puur om een plot verder te helpen en mist alle logica.

Jedi masters die zich gedragen als padawans. :R

Om nog maar niet te beginnen met dat de marketing het neerzetten als: A murder mystery!
Om vervolgens in letterlijk de eerste 3 min te laten zien wie en hoe de moord gepleegd was.

Ep 3 niet gezien (ze krijgen van mijn geen views meer)

Oh en hoe de fuck kost dit 180 000 000. Het dubbele van Kenobi??
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213880993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Niet onaardig? Hoe? Wat vond je er goed aan?

Ik kan niks bedenken :@ Bij kenobi bijvoorbeeld kan ik tenminste nog een aantal echt toffe scenes bedenken. Maar hier? ik kom uit op 0. Elke scene maken de karakters de meeste domme keuzes. En alles wat er gebeurt is puur om een plot verder te helpen en mist alle logica.

Jedi masters die zich gedragen als padawans. :R

Om nog maar niet te beginnen met dat de marketing het neerzetten als: A murder mystery!
Om vervolgens in letterlijk de eerste 3 min te laten zien wie en hoe de moord gepleegd was.

Ep 3 niet gezien (ze krijgen van mijn geen views meer)

Oh en hoe de fuck kost dit 180 000 000. Het dubbele van Kenobi??
Oh begrijp me niet verkeerd: ik ben het grotendeels met je eens. Alleen sta iker anders in, dit is dom popcornvermaak.

Kijk dat Carrie Ann Moss in de eerste aflevering al doodgaat en dat ik hoe ook nog eens op 10 mijl afstand aan zag komen vind ik zonde en de hoofdpersoon is unlikable.(beide versies trouwens).Ieder zijn ding he, maar toegegeven, Ahsoka en vooral Andor zijn veel beter.
pi_213884246
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch? Heb geen disney+.

Als ik een gok mag wagen is het weer eens ragebait en is het gewoon wederom een saai geschreven voorspelbare draak van een serie vanuit Disney.
  Forum Admin woensdag 12 juni 2024 @ 20:19:49 #37
35723 crew  GGMM
pi_213884608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch?
Vast niet, maar dat soort kanalen hengelen geen kliks binnen met titels als "een beetje matig, maar best oke"
pi_213886779
Goede aflevering vond ik, krijgen we wat meer te zien van het hoe en waarom.
Maar ik snap alleen nog niet helemaal waarom Torbin zelfmoord pleegde, hij heeft niks verkeerd gedaan.
Dat Mae 'm dood wil hebben snap ik dan wel, zij houdt de Jedi verantwoordelijk voor het uiteenrukken van haar omgeving.
Maar misschien krijgen we nog wel te zien waarom Torbin zich zo schuldig voelde.
pi_213886838
quote:
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch? Heb geen disney+.

Als ik een gok mag wagen is het weer eens ragebait en is het gewoon wederom een saai geschreven voorspelbare draak van een serie vanuit Disney.
Misschien bedoelen ze met Star Wars vermoorden dat er in de aflevering wordt uitgelegd dat Osha en Mea door heksen verwekt zijn en dat Anakin mogelijk op zo'n zelfde manier verwekt is.

Maar goed, Palpatine had ook al verklaard dat hij erbij betrokken zou zijn, misschien dat die heksen heeft ingezet om z'n doel te bereiken.
Dus zoveel verandert er eigenlijk niet aan de Canon.
  woensdag 12 juni 2024 @ 23:40:02 #40
182233 thedeedster
pi_213887047
quote:

Ik keek nog wel eens de YouTube video’s van Doomcock, maar die plaat blijft onderhand hangen.

Ik vind het tot nu toe wel aardig. Niks meer, niks minder.

Een echt oordeel geef ik wel aan het eind van het seizoen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  FOK!Fotograaf woensdag 12 juni 2024 @ 23:54:43 #41
364681 over_hedge
pi_213887116
Dus wat de sith voor duizenden jaren niet gelukt is. Wat the empire niet gelukt is. Wat de heksen niet gelukt zijn (die heksen waar maul vandaan komt. en je in ashoka ziet) Wat de jedis niet kunnen. Waar the chosen one vandaan komt.

Maar een groepje vrouwen kunnen leven maken met the force. En met toppunt dat de jedis dit gewoon wisten.
Nee top.
pi_213887252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:54 schreef over_hedge het volgende:
Dus wat de sith voor duizenden jaren niet gelukt is. Wat the empire niet gelukt is. Wat de heksen niet gelukt zijn (die heksen waar maul vandaan komt. en je in ashoka ziet) Wat de jedis niet kunnen. Waar the chosen one vandaan komt.

Maar een groepje vrouwen kunnen leven maken met the force. En met toppunt dat de jedis dit gewoon wisten.
Nee top.
Wie zegt dat het nog niet eerder gedaan of gebeurd is?
Hoop is onbekend of in de tijd verloren gegaan.

Past verder wel in de canon dat er naast Jedi ook heksen zijn, niet iedereen die met The Force geboren zijn worden ook door de Jedi gevonden.
In de animated series gaat men meer op de heksen in, ik heb de animated series niet gezien verder.

En Palpatine heeft het er ook over in de prequels tegen Anakin dat er eerder meesters zijn geweest die leven hebben weten te creëren, iederen dacht dat hij het over Darth Plaguis had maar was dat ook zo?
En van wie heeft Plaguis het geleerd dan?

Oh en vissen (en amfibieën) doen het ook trouwens, zet een hoop vrouwtjes bij elkaar zonder man en ze worden vanzelf zwanger... :Y ;)
pi_213887285
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Past verder wel in de canon dat er naast Jedi ook heksen zijn, niet iedereen die met The Force geboren zijn worden ook door de Jedi gevonden.
In de animated series gaat men meer op de heksen in, ik heb de animated series niet gezien verder.

En Palpatine heeft het er ook over in de prequels tegen Anakin dat er eerder meesters zijn geweest die leven hebben weten te creëren, iederen dacht dat hij het over Darth Plaguis had maar was dat ook zo?

Oh en vissen (en amfibieën) doen het ook trouwens, zet een hoop vrouwtjes bij elkaar zonder man en ze worden vanzelf zwanger... :Y ;)
Die heksen komen ook langs in The fallen order games. Als dat dezelfde zijn dan tenminste.
pi_213887313
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:54 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Die heksen komen ook langs in The fallen order games. Als dat dezelfde zijn dan tenminste.
Dat lijkt me een andere groep, dat zijn de night sisters of Dathomir.
In Ashoka kamen ze ook voorbij en dat lijkt de standaard groep te zijn die steeds gevolgd wordt.
In The Acolyte zien ze er duidelijk anders uit
  FOK!Fotograaf donderdag 13 juni 2024 @ 09:58:29 #45
364681 over_hedge
pi_213889339
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ja ik heb eigenlijk niet zin om helemaal in discussie te gaan :D Want ik ga de serie toch niet meer verder kijken :P

Maar ik spreek niet tegen dat er heksen zijn. Dat zeg ik juist.. Verschil is dat die magie gebruiken en niet the force. En nee dat is niet het zelfde.

je verhaaltje over vissen is leuk maar heeft hier natuurlijk niks mee te maken. Want die gebruiken niet de force.

Anyway ik snap niet dat mensen dit goed kunnen vinden. Maar als je het wel goed vind. Helemaal prima. en fijn dat het tenminste nog voor iemand leuk is

oh en hoe dit 180 000 000 kost kan ik ook echt niet bij. Het dubbele van kenobi. Voor wat?

[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 13-06-2024 10:05:31 ]
pi_213937384
Disney star wars heeft heel wat advies genomen van South Park.
Na Andor waar ik positief door was verrast had ik besloten om The Acolyte een kans te geven.
Helaas was het weer nodig om weer allerlei sociale thema’s op de voorgrond te plaatsen met een verhaal dat slaat als een tang op een varken.
Hoe heeft deze serie zoveel miljoenen gekost? En hoe is het mogelijk dat er totaal niet geluisterd word naar de overwegend mannelijke fanbase die iets anders willen dan lesbische ruimteheksen die kinderen kunnen baren door middel van the thread?
Serieus voor wie is deze serie gemaakt? En op welk moment dachten ze dat de fans hier warm voor zouden lopen?
Ik begin echt sterk het vermoeden te krijgen dat het helemaal niet gaat om het verdienen van geld maar meer om het opblazen van de franchise. De reden weet ik niet maar dit presenteren aan star wars fans en tegelijkertijd het unieke aan Anakin ondergraven is ronduit crimineel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 juni 2024 @ 19:41:47 #47
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_213938282
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 18:31 schreef Chivaz het volgende:
en tegelijkertijd het unieke aan Anakin ondergraven is ronduit crimineel.
het lijkt wel alsof ze alles van de oude films willen verwateren, zo ook dit. "Anakin was bijzonder? nee hoor, we doen er een schepje bovenop, een tweeling geboren zonder vader"
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_213940548
De serie word gereview bombed op imdb etc. Gelijk wijzen naar andere oorzaken ipv zichzelf te realiseren da tze een draak van een serie hebben afgeleverd.....
pi_213941027
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Tokus het volgende:

[..]
het lijkt wel alsof ze alles van de oude films willen verwateren, zo ook dit. "Anakin was bijzonder? nee hoor, we doen er een schepje bovenop, een tweeling geboren zonder vader"
Always cloudy the future is..
Van Anakin werd gezegd dat hij degene zou zijn die balance in the force zou brengen, dat is ook op meerdere manieren in te vullen.
Waren Luke enLeia die balance? Of is het omdat Anakin uiteindelijk Palpatine de afgrond in gooide? (en Palpatine overleefde dat ook nog trouwens)

Hoe Anakin in de wereld is gekomen is ook nooit helemaal uitgelegd, Palpatine deed het in elk geval denken dat hij zich er ook mee bemoeid had, dat hij het van z'n meester Darth Plaguis geleerd had.
En Plaguis heeft het dus mogelijk van de heksen geleerd.

Er is ook nooit gezegtd dat het nog nooit eerder voorgekomen is, alleen de Jedi zouden het nooit doen
pi_213942156
Net de derde aflevering gezien. Het acteren van met name Mae en Osha is ook adembenemend slecht.... het komt totaal niet over.
pi_213982907
Gisteren aflevering 4 gezien. vond hem echt goed met een mooi clifhanger. Die Sith Kerel was wel echt tof. wel een dikke clifhanger voor volgende week.
- Rudyard Kipling
  donderdag 20 juni 2024 @ 14:49:01 #52
35623 PPL
#control
pi_213984502
Mag ik speculeren over wie het is?
SPOILER
Wel eens samen / tegelijk in beeld gezien?
SPOILER
Overigens ben ik nog niet overtuigd dat het een Sith is.
Ze waren toch al duizend jaar niet meer gezien in TPM?
Een Sith die meerdere Jedi (laat) vermoorden is toch nog niet iets dat je even snel vergeet?
(Of ze hebben weer eens een Kamino-tje uitgehaald in de archieven)
Burnt to the core but not broken
pi_213985442
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:49 schreef PPL het volgende:
SPOILER
[spoiler]
Ik denk wel dat je gelijk hebt maar het zou ook zomaar iemand anders kunnen zijn. ik moet bij die acteur altijd denken aan zijn rol in "the good place" dus vind het soms lastig om in hem die kwade sith lord te zien
- Rudyard Kipling
pi_213985668
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 14:49 schreef PPL het volgende:
SPOILER
SPOILER
Overigens ben ik nog niet overtuigd dat het een Sith is.
Ze waren toch al duizend jaar niet meer gezien in TPM?
Een Sith die meerdere Jedi (laat) vermoorden is toch nog niet iets dat je even snel vergeet?
(Of ze hebben weer eens een Kamino-tje uitgehaald in de archieven)
Een Master heeft geen acolyte, die heeft een aprentice.
Een aprentice heeft wel een acolyte.

SPOILER
pi_213986683
quote:
11s.gif Op donderdag 20 juni 2024 16:29 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Een Master heeft geen acolyte, die heeft een aprentice.
Een aprentice heeft wel een acolyte.

Maar dan zou die gemaskerde Sith nog steeds een Master kunnen zijn toch?
- Rudyard Kipling
pi_213987826
quote:
0s.gif Op donderdag 20 juni 2024 17:46 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Maar dan zou die gemaskerde Sith nog steeds een Master kunnen zijn toch?
Ja en nee en misschien ook niet.
Ja, het kan maar nee, het kan ook de aprentice zijn, degene onder het masker is iemand die we niet terug verwachten.
Is wel een erg krachtig persoon dus lijkt me niet dat dat een aprentice is, of de Master moet nog veel sterker zijn.

En het hoeft niet perse een Sith te zijn, er wordt eerder ook al gezegd dat er veel "splinter groups" zijn.
Osha en Mae zijn opgegroeid door heksen die zeggen dat alle energie van hun leden in elk lid zit.. er is nu nog 1 lid (Mea, die heeft de ceremonie ondergaan) maar misschien dat een ander het ook overleefd heeft.. we hebben niet van iedereen ook echt de lichamen gezien.
pi_213995920
Een 3.4 op IMDB. Das niet best.
  Moderator dinsdag 25 juni 2024 @ 09:23:04 #58
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214040826
Nou laten we het zo zeggen, het is geen Andor.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  dinsdag 25 juni 2024 @ 12:06:25 #59
343486 KingRoland
#TEAMJOHANNES
pi_214042108
Dit is de grootste faal van star wars

Schaam je diep

SCHAAM JE DIEP!!
graag op anoniem
  dinsdag 25 juni 2024 @ 13:05:57 #60
182233 thedeedster
pi_214042690
quote:
0s.gif Op vrijdag 21 juni 2024 12:41 schreef Cilantro het volgende:
Een 3.4 op IMDB. Das niet best.
Niet dat ik deze serie zo geweldig vind, maar IMDB is dusdanig gecorrumpeerd, dat ik de cijfers daar met een flinke korrel zout neem.
pi_214058172
Deze aflevering was niet heel goed geschreven.
Ze proberen zaken geheim te houden die allang te raden zijn en dan kan je nog hopen op een plottwist maar helaas, die kwam niet.

quote:
0s.gif Op dinsdag 25 juni 2024 13:05 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Niet dat ik deze serie zo geweldig vind, maar IMDB is dusdanig gecorrumpeerd, dat ik de cijfers daar met een flinke korrel zout neem.
Voor de laatste aflevering zou het best eens kunnen kloppen, de reveal was teleurstellend en er is een fan favorite (Jecki) dood.

Ook bizar, dat een padawan het langer volhoudt tegen een Sith master (of is ie toch aprentice?) dan een Jedi knight.
pi_214059934
Ik kan er niet naar kijken. Dit heeft niets met StarWars te maken. Mijn abonnement op Disney heb ik stopgezet.
pi_214068325
ik vond deze aflevering echt tof. Het was eigenlijk een grote lightsaber gevecht. Echt heel mooi en intens in beeld gebracht. Ik zat vanaf het begin tot het einde op het puntje van mijn stoel.

SPOILER
- Rudyard Kipling
pi_214075517
Manmanmanmanmanmanman… wat ontroerend slecht is dit aan het worden zeg.

Dat je een nietszeggende lesbienne de vrijheid wilt bieden om een gekleurde biseksuele non-binair, afkomstig uit een kudde lesbische ruimteheksen de hoofdrol te geven is natuurlijk een beetje droevig gepush van een woke agenda, maar hoeft de serie nog niet direct slecht te maken. Ook niet als ze hun best doen om maar min mogelijk relevante rollen aan blanke mannen te geven en vol trots de eerste transgender introduceren.

Maar dat je;

- The force omdoopt in the thread, die je niet mag misbruiken (gevolgd door een Force push van degene die dat net zegt)
- Anakin (en alle Jedi en Sith) van achter neemt met de onbevlekte ontvangenis van die tweeling
- Jason het duizendjarenplan van de Sith op het spel laat zetten omdat ie eenzaam is en vrij wil zijn.
- Één padawan beter laat vechten dan een hele groep Jedi masters
- In 5 minuten 4 lightsabers kortsluiting laat krijgen
- Een Jedi master het verschil niet laat zien/voelen tussen zijn Padawan en een in het gezicht getatoeëerde assasin
- compleet random omgaat met de krachten van mensen.
- Een complete knuppel als Yord master maakt (erg nodig ook om even z’n torso te laten tonen)
- Jason, die net een hele groep Jedi force-pusht, laat ontvoeren door een paar motjes.

En dan hebben we het nog niet gehad over die lachwekkende helm die Jason ineens uit z’n reet getoverd heeft. En zo is er nog wel een aardige rijtje te benoemen.

Hopelijk wordt er in de komende afleveringen nog wat recht het getrokken. Mag hopen dat Jason toch geen Sith blijkt, laat staan een Sith Lord.
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214075518
quote:
0s.gif Op donderdag 27 juni 2024 09:06 schreef DestroyerPiet het volgende:
ik vond deze aflevering echt tof. Het was eigenlijk een grote lightsaber gevecht. Echt heel mooi en intens in beeld gebracht. Ik zat vanaf het begin tot het einde op het puntje van mijn stoel.

SPOILER
Jij snapt er dus echt geen ene klotekut van. Ga Star Trek kijken ofzo :{w
Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
pi_214076834
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 03:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
ik kijk lekker wat ik wil. en ik vind deze serie erg leuk om te kijken dus ik blijf dat mooi doen. mischien dat jij Star Trek moet gaan kijken aangezien je deze serie niks vind.

en om inhoudelijk op je reactie terug te komen

quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 03:05 schreef De_Pel het volgende:

Maar dat je;

- The force omdoopt in the thread, die je niet mag misbruiken (gevolgd door een Force push van degene die dat net zegt)
Volgens mij word de force door verschillende volken anders genoemd en gebruikt. zo hebben ze de nightsisters op Darthomir over Magick

https://starwars.fandom.com/wiki/Magick

quote:
- Anakin (en alle Jedi en Sith) van achter neemt met de onbevlekte ontvangenis van die tweeling
er is in de serie helemaal nog niets gezegd over hoe Osha en Mea zijn geboren/verwerkt alleen dat de Jedi er niet blij mee zijn. maar dat kan dus vele manieren hebben. Anakin zou toch door de force zelf zijn verwekt? in dit geval is er in ieder geval bemoeienis geweest van die heksen dus dat maakt het al anders dan de geboorte van Anakin

quote:
- Jason het duizendjarenplan van de Sith op het spel laat zetten omdat ie eenzaam is en vrij wil zijn.
het is een Sith/ dark side user en volgens mij is een van de kenmerken daarvan dat ze vooral heel veel dingen uit eigenbelang doen.

quote:
- Één padawan beter laat vechten dan een hele groep Jedi masters
obi wan was ook nog maar een padawan toen hij Darth Maul versloeg die zojuist Qui gon Jin had verslagen

quote:
- In 5 minuten 4 lightsabers kortsluiting laat krijgen
ik vond dat eigenlijk wel vet leek of zijn helm dat deed. er worden vaak genoeg nieuwe elementen aan Star Wars toegevoegd dus waarom dit niet. Beskar is ook een latere toevoeging bijvoorbeeld. dus waarom zou er geen materiaal kunnen bestaan dat lightsabers kortsluiting laat krijgen

quote:
- Een Jedi master het verschil niet laat zien/voelen tussen zijn Padawan en een in het gezicht getatoeëerde assasin
the dark side clouds everything. Yoda had ook niet door dat hij met Darth Sidious te maken toen hij met senator palpatine sprak

quote:
- compleet random omgaat met de krachten van mensen.
wat was er precies random aan dan?

quote:
- Een complete knuppel als Yord master maakt (erg nodig ook om even z’n torso te laten tonen)
ik vond Yord een prima Jedi master mischien hij wilde wel alles volgens de regels doen maar zeker geen complete knuppel zoals jij het noemt

quote:
- Jason, die net een hele groep Jedi force-pusht, laat ontvoeren door een paar motjes.
ja die kwamen van verschillende kanten de jedi stonden allemaal aan de zelfde kant. ik vind Smilo Ren trouwens een betere bijnaam voor die sith dan Jason

quote:
En dan hebben we het nog niet gehad over die lachwekkende helm die Jason ineens uit z’n reet getoverd heeft.
volgens mij sjouwt hij de vorige aflevering de hele tijd met een grote zak door de jungle daar kon die helm prima in.

quote:
Hopelijk wordt er in de komende afleveringen nog wat recht het getrokken. Mag hopen dat Jason toch geen Sith blijkt, laat staan een Sith Lord.
je gaat de volgende afleveringen nog wel kijken? waarom als je het zo slecht vind?

[ Bericht 37% gewijzigd door DestroyerPiet op 28-06-2024 09:47:33 ]
- Rudyard Kipling
pi_214079877
quote:
0s.gif Op vrijdag 28 juni 2024 03:06 schreef De_Pel het volgende:

[..]
Als ik je reactie erboven lees dan snap jij er zelf geen kut van.

Qimir zegt overigens niet dat hij een Sith is maar dat de Jedi hem een Sith zouden noemen.

Palpatine zegt ook dat hij de techniek geleerd had van Darth Plaguis.

En dat 1 padawan van al die jedi kan winnen is omdat de Jedi al jaren geen echte vijand meer hebben gehad, meeste van de vechttechnieken zijn ook defensief en niet bedoeld om te doden, dat is al sinds de original movies.
Plus het was een close quarters gevecht, de jedi lieten zich een voor een uitschakelen.
De enige die een beetje klaar voor de Sith was was Mace Windu met z'n Form VII vechtstijl (maar die stijl was eigenlijk verboden omdat je ervoor connectie moet maken met de dark side)

Cortosis is een metaal dat lightsabers tijdelijk uitschakelt, dat is ook canon
pi_214112708
Theorie over wie Qimir is:
SPOILER
pi_214147856
SPOILER
pi_214148187
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 21:32 schreef Donderkonijn het volgende:
SPOILER
Inmiddels is er al een nieuwe aflevering.
pi_214148615
quote:
11s.gif Op woensdag 3 juli 2024 21:56 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Inmiddels is er al een nieuwe aflevering.
Die heb ik gezien, ik ben nhet terug van een weekje Slovenie dus ik had 1 aflevering gemist.
SPOILER
pi_214149106
Net episode 4 gehad, de cliffhanger is in elk geval tof gedaan.

Ben er tot dusver niet kapot van. Het is niet zozeer slecht, het is vooral saai. De serie weet me (nog) niet heel erg te boeien.

Maar ik kijk sowieso verder. Zag dat er op imdb met zware onvoldoendes wordt gesmeten. Dat vind ik dan ook weer onzinnig. Ik ken betere series, maar om The Acolyte nou een 3 te geven. Kom op zeg.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214230660
Toffe aflevering, gaaf om de andere kant van het verhaal te zien.
Verandert toch je kijk op zaken.
pi_214237918
quote:
0s.gif Op woensdag 3 juli 2024 23:25 schreef KoosVogels het volgende:
Net episode 4 gehad, de cliffhanger is in elk geval tof gedaan.

Ben er tot dusver niet kapot van. Het is niet zozeer slecht, het is vooral saai. De serie weet me (nog) niet heel erg te boeien.

Maar ik kijk sowieso verder. Zag dat er op imdb met zware onvoldoendes wordt gesmeten. Dat vind ik dan ook weer onzinnig. Ik ken betere series, maar om The Acolyte nou een 3 te geven. Kom op zeg.
SPOILER
  woensdag 10 juli 2024 @ 23:20:12 #75
182233 thedeedster
pi_214245732
Een jedi wookiee met een metaldetector?
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:46:33 #76
182233 thedeedster
pi_214322034
Serie afgerond. Serieus, waar heb ik naar gekeken?

Als je serieus naar de opbouw en de karakters kijkt, dan is het gewoon een regelrechte puinhoop.

Dit wordt inderdaad geen tweede seizoen.
  Moderator woensdag 17 juli 2024 @ 20:50:35 #77
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214322081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:46 schreef thedeedster het volgende:

Als je serieus naar de opbouw en de karakters kijkt, dan is het gewoon een regelrechte puinhoop.

Het is geen Andor nee. :{
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:56:08 #78
182233 thedeedster
pi_214322172
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is geen Andor nee. :{
Dat zijn we helemaal met elkaar eens. Hopelijk wordt dat nieuwe seizoen net zo goed als het eerste. :)
pi_214322739
quote:

Zo heel ver verschilt het dus niet van oa de prequels en de sequels.. ;)
Wel erg goede Lightsaber gevechten :Y

Kan zijn dat er een stuk meer was opgenomen maar dat dat op de editting tafel is blijven liggen.
Sommige zaken moesten met tekst worden uitgelegd terwijl het leuker was om dat gewoon te zien.
Misschien dat 8 afleveringen te kort was.

En de Master is nu ook bekend, al was dat wel heel kort in beeld gebracht.
De later cameo was ook te kort.

ik heb me er prima mee vermaakt in elk geval en ben ook benieuwd naar hoe het verder afloopt.

Wel lullig voor Mae overigens, die heeft een lobotomie gehad en is 16 jaar van haar leven kwijt.

[ Bericht 3% gewijzigd door SiGNe op 17-07-2024 21:54:17 ]
pi_214323229
Ik snap 1 ding niet.
SPOILER
pi_214323305
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap 1 ding niet.
SPOILER
SPOILER
pi_214323384
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:32 schreef SiGNe het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
En deze serie begon dramatisch , maar we hebben de beste live action lightsaber gevechten tot nu toe gehad.
pi_214323506
Het moest allemaal even op z'n plek vallen, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het tweede seizoen.
pi_214323507
quote:

SPOILER
pi_214323586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:39 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
SPOILER
En deze serie begon dramatisch , maar we hebben de beste live action lightsaber gevechten tot nu toe gehad.
SPOILER
  woensdag 17 juli 2024 @ 23:02:01 #86
182233 thedeedster
pi_214323598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:53 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
SPOILER
Ik vond Sol het enige interessante karakter en op het eind blijkt het gewoon de bad guy te zijn.

De opbouw hier naar toe sloeg naar mijn mening nergens op.

Misschien heb ik wat gemist. Dat kan.
pi_214323678
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik vond Sol het enige interessante karakter en op het eind blijkt het gewoon de bad guy te zijn.

Sol was vanaf aflevering 1 al veel te emotioneel betrokken.
Ziet 2 meisjes op een planeet en heeft meteen het idee "ik moet ze redden van het kwaad"
Wordt ook meerdere malen teruggeroepen door z'n suprerieuren maar gaat gewoon door met z'n quest.

Het laat ook goed zien waarom de high republic ten einde is gekomen en de Jedi onder toezicht van de senate iskomen te staan.
Ze voelden zich halve goden die boven de wet stonden.
Jord liet dat heel goed zien, die leefde helemaal volgens de Jedi regels, was ook niet emotioneel betrokken bij Osha terwijl ze jaren samen getraind hebben.
Master Venestra ook, gaat op eigen onderzoek uit zonder de counsil of de senate op de hoogte te stellen, gooit zelfs haar vriend voor de bus om de boel te kunnen verzwijgen.

De Jedi uit die tijd waren niet perse de good guys.
Sol was ook niet een "bad guy" in de gebruikelijke zin van het woord, liet zich teveel leiden door z'n emoties en raakte daardoor toch ook een tikje de dark side aan.
Hij is boos, gefrustreerd, denkt dat ie het goede doet.
pi_214323696
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik zie Sol niet als de bad guy. Misguided vooral, maakte verkeerde beslissingen terwijl hij het juiste dacht te doen.

'Bad guys' zijn kwaadaardig, maar Sol's personage is veel complexer.

En hulde voor de korte speech van die senator, die duidelijk geen fan is van de Jedi.
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juli 2024 @ 16:28:03 #89
364681 over_hedge
pi_214328850
HAHAHAHAHAHAHA

Meer heb ik er niet op te zeggen _O-
pi_214353498
The failure of one
The failure of two
The failure of manyyyyyy

graag op anoniem
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juli 2024 @ 21:12:30 #91
364681 over_hedge
pi_214354677
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 19:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
The failure of one
The failure of two
The failure of manyyyyyy

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Power of many is heel sterk! Zo lang je de wifi connectie niet kwijt raakt dan. Dan ga je dood.
pi_214692916
Ik wil nog een keer Prison Break kijken, ik heb nu geen abbo op disney wil er iemand kijken of het daar te zien is op netflix zou het ook komen maar dat is in Amerika.

Alvast bedankt
  Forum Admin maandag 12 augustus 2024 @ 19:08:59 #93
35723 crew  GGMM
pi_214693945
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef wolffie het volgende:
Ik wil nog een keer Prison Break kijken, ik heb nu geen abbo op disney wil er iemand kijken of het daar te zien is op netflix zou het ook komen maar dat is in Amerika.

Alvast bedankt
https://www.disneyplus.co(...)c3-aaff-c2a3119e4ff2
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:10:52 #94
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214759233
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214759261
quote:
Oh jeej. Toch jammer voor die 20 mensen die het leuk vonden
pi_214759335
quote:
Mooi dat er consequenties zijn voor het uitbrengen van dergelijke rotzooi
graag op anoniem
pi_214760051

Lol
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:51:59 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214760239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Lol
Gemiddelde Disney Adult.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214760340
Slechtste star wars wat Disney tot nu toe heeft laten zien, slechter nog dan Obi Wan. Terecht gestopt.
-nee-
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:38:46 #100
182233 thedeedster
pi_214760549
quote:
Heeft niks met dat sneue cancellen van vandaag de dag te maken, ze hebben de stekker er uit getrokken. Ze zijn gestopt.

En dat heeft ook te maken met kosten en baten.
pi_214760795
zonde het was wat mij betreft een prima serie en ik was ook al nieuwsgierig hoe het verhaal zou aflopen.

maar het werd wel helemaal gebomardeerd onder de online haat. hoop dat dat niet al te veel invloed had op deze cancelation
- Rudyard Kipling
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')