abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Forum Admin dinsdag 19 maart 2024 @ 16:20:36 #1
35723 crew  GGMM
pi_212883813

quote:
De Acolyte is een aankomende Amerikaanse televisieserie gemaakt door Leslye Headland. Het maakt deel uit van de Star Wars-franchise en speelt zich af aan het einde van het Hoge Republiek tijdperk voor de gebeurtenissen van de belangrijkste Star Wars-films. Amandla Stenberg en Lee Jung-jae spelen de hoofdrollen. Headland toonde interesse om aan de Star Wars-franchise te werken tegen het einde van 2019 en was tegen april 2020 een nieuwe serie aan het ontwikkelen voor Lucasfilm. De titel van de serie werd in december aangekondigd, terwijl het filmen begon in oktober 2022 en eindigde begin juni 2023. De achtdelige serie staat gepland om in première te gaan op Disney+ op 4 juni 2024. De Acolyte speelt zich af aan het einde van het Hoge Republiek-tijdperk in een wereld van "duistere geheimen en opkomende krachten van de donkere kant", ongeveer 100 jaar voor Star Wars: Episode I - The Phantom Menace (1999). Een voormalige Padawan herenigt met haar Jedi-meester om een reeks misdaden te onderzoeken, maar de krachten waarmee ze worden geconfronteerd zijn sinistere dan ze ooit hadden verwacht.

POLL
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_213425728
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  Forum Admin maandag 3 juni 2024 @ 22:07:44 #4
35723 crew  GGMM
pi_213781275
Vanaf MORGEN
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 4 juni 2024 @ 19:55:45 #5
35623 PPL
#control
pi_213789974
Potjandrie, pas vanaf morgen (woensdag 5 juni) op D+
Ik dacht dat het vandaag zou zijn ;(
Burnt to the core but not broken
pi_213805468
Wel kut dat Carry Ann Moss in de eerste scene al dood gaat.
Die had ik nou juist meer willen zien maar ik gok dat wel nog flashbacks te zien zullen krijgen met haar.
Toch zonde..

het idee van tweelingen is wel leuk (al is evil twin vs good twin ook niet heel erg origineel), het was alleen beter geweest als het langer geduurd had voor de werkelijke dader gevonden was.
Dan kan je leuk spelen met achtervolgingen, achterdocht, zoektochten.. houdt het verhaal wat spannender.

En Yord is een wantrouwige eikel die zelf geen balance in the force heeft op die manier.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 06-06-2024 03:13:48 ]
pi_213806807
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2024 02:12 schreef SiGNe het volgende:
Die had ik nou juist meer willen zien maar ik gok dat wel nog flashbacks te zien zullen krijgen met haar.
Toch zonde..
DIt vond ik ook zonde. Want die vecht scene was wel heel erg gaaf.

heb alleen nog maar het eerste aflevering gezien maar die vond ik best tof.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
  donderdag 6 juni 2024 @ 19:27:59 #8
279682 theguyver
Sidekick van A tuin-hek!
pi_213813371
Pas bij aflevering 3 word het pas echt feest..
I am the hope of the universe. I am the answer to all living things that cry out for help.I am the protector of the innocent. I am the Light in the darkness. I am truth. Ally to good! Nightmare to you!
pi_213817099
Dat wordt ook nog lachen, een Wookie zonder wapens doden.. een Jedi wookie zelfs.
pi_213817778
quote:
11s.gif Op donderdag 6 juni 2024 02:12 schreef SiGNe het volgende:
Toch zonde..

het idee van tweelingen is wel leuk (al is evil twin vs good twin ook niet heel erg origineel), het was alleen beter geweest als het langer geduurd had voor de werkelijke dader gevonden was.
Dan kan je leuk spelen met achtervolgingen, achterdocht, zoektochten.. houdt het verhaal wat spannender.

En Yord is een wantrouwige eikel die zelf geen balance in the force heeft op die manier.
Dit. En ik zag hoe ze dood ging tijdens het gevecht 10 mijl van tevoren aankomen.... dat vond ik wel jammer.
pi_213817870
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 22:52 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Dit. En ik zag hoe ze dood ging tijdens het gevecht 10 mijl van tevoren aankomen.... dat vond ik wel jammer.
Ging ook te makkelijk, ook al was het geen fair fight.
Een Jedi Master tegen een accolite (misdienaar in de katholieke kerk) zou geen match moeten zijn.

En nummer 2 ging zelfs nog makkelijker, die nam zelf het gif in.
Ook raar dat de toegang door het dak niet beter beveiligd was na de eerste keer dat Mae er was.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 06-06-2024 23:21:37 ]
pi_213817907
Nou ja ik ben wel benieuwd wie die Sith? Master nou eigenlijk is.
  donderdag 6 juni 2024 @ 23:13:21 #13
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213818029
Het scenario is weer ronduit stompzinnig. Hoe kan zij nu eerder bij die vergiftigde jedi zijn?
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_213818724
Wat ik eignelijk ook wel mis is een beetje van de wereld zien, het is The High Republic maar het zou net zo goed Galactic Empire of new Republic kunnen zijn maar dan zonder startroopers.

Ashoka vond ik tot nu toe spannender omdat dat ook echt nieuwe elementen in het spel bracht, Bayblon Skoll bijv, geen Jedi, geen Sith.. wat wel en wat zocht hij?

The Acolyte is nog maar net begonnen dus verdient zeker een kans maar tot nu toe laten ze nog niet echt iets nieuws zien.
pi_213818874
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou ja ik ben wel benieuwd wie die Sith? Master nou eigenlijk is.
De serie speelt zich af in 132 BBY.
Palpatine was 48 jaar later geboren in 84 BBY, die is het dus niet.
Darth Plaguis is geboren rond 147 tot 120 BBY, in 132 BBY was Plaguis dus pas 15 of misschien nog niet eens geboren.

Darth Tenebrous, geboren tussen 247 en 167 BBY, overleden in 67 BBY...bingo, we have a winner.
Als je het silouet ziet in afl 1 dan past die helm ook bij Tenebrous.
pi_213821289
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 01:49 schreef SiGNe het volgende:

[..]
De serie speelt zich af in 132 BBY.
Palpatine was 48 jaar later geboren in 84 BBY, die is het dus niet.
Darth Plaguis is geboren rond 147 tot 120 BBY, in 132 BBY was Plaguis dus pas 15 of misschien nog niet eens geboren.

Darth Tenebrous, geboren tussen 247 en 167 BBY, overleden in 67 BBY...bingo, we have a winner.
Als je het silouet ziet in afl 1 dan past die helm ook bij Tenebrous.
Maar het zou toch ook compleet iemand anders kunnen zijn? het zou zomaar ook een Jedi kunnen zijn
- Rudyard Kipling
pi_213824349
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 11:14 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Maar het zou toch ook compleet iemand anders kunnen zijn? het zou zomaar ook een Jedi kunnen zijn
De rode lightsaber verklapt een hoop natuurlijk.
En er is dan al de rule of two dus er is alleen een Master en een Apprentice.
Al had Darth Tenebrous stiekem nog een 2e Apprentice erbij genomen omdat hij de toekomst kon zien en zag dat Darth Plaguis hem zou vermoorden.
Darth Venamis was dat, ook een Bith net als Tenebrous.

Als het een Sith is is het Tenebrous in elk geval.
Een gevallen Jedi zou kunnen dan moeten ze een heel nieuw karakter introduceren, eentje die ook nog niet in de boeken voor is gekomen.
Ik snap dar de logica niet helemaal van als je al een prima bad guy hebt die in die periode nog jong is.
  Forum Admin vrijdag 7 juni 2024 @ 16:37:42 #18
35723 crew  GGMM
pi_213824399
IMDB: 4,6

Of het is heel slecht of er komt een transgender in voor
pi_213827456
Eerlijk gezegd….wat een bagger. Alsof ik naar een kungfu- film zit te kijken. De Jedi worden nu superhelden die zo n beetje alles met de force kunnen doen.

Waardeloze woke serie
pi_213827926
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:30 schreef SiGNe het volgende:
Een gevallen Jedi zou kunnen dan moeten ze een heel nieuw karakter introduceren, eentje die ook nog niet in de boeken voor is gekomen.
Ik snap dar de logica niet helemaal van als je al een prima bad guy hebt die in die periode nog jong is.
Maar is die Darth Tenebrous dan canon of uit de oude legends verhalen. want als dat het laatste is dan kan dat altijd nog veranderen. en het zou natuurlijk een andere totaal andere Sith Lord kunnen zijn die ook actief is in het sterrenstelsel

ik ben zelfs niet heel bekend met die legends/expanded universe gedeelte van star wars maar ik weet wel dat ze daar soms nog wel eens dingen aan veranderen. als ze dat zo uitkomt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:31 schreef Hoppahop het volgende:
Eerlijk gezegd….wat een bagger. Alsof ik naar een kungfu- film zit te kijken. De Jedi worden nu superhelden die zo n beetje alles met de force kunnen doen.

Waardeloze woke serie
dat is toch altijd al zo geweest met de Jedi. de enige limiet die aan de force zit is wat ze in de tijd met special effects konden maken lijkt het af en toe? waarom is dat in deze serie anders?
- Rudyard Kipling
pi_213828108
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:08 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
Maar is die Darth Tenebrous dan canon of uit de oude legends verhalen. want als dat het laatste is dan kan dat altijd nog veranderen. en het zou natuurlijk een andere totaal andere Sith Lord kunnen zijn die ook actief is in het sterrenstelsel

ik ben zelfs niet heel bekend met die legends/expanded universe gedeelte van star wars maar ik weet wel dat ze daar soms nog wel eens dingen aan veranderen. als ze dat zo uitkomt..

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
dat is toch altijd al zo geweest met de Jedi. de enige limiet die aan de force zit is wat ze in de tijd met special effects konden maken lijkt het af en toe? waarom is dat in deze serie anders?
Tenebrous is canon, was de meester van Plaguis en dat was weer de meester van Sidious.

En ja,
SPOILER
pi_213828241
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 20:31 schreef Hoppahop het volgende:

Waardeloze woke serie
Gefeliciteerd, je hebt het concept achter de Star Wars films gevonden :')
Tikje laat, dat wel..

Star Wars is altijd een kruising geweest tussen Japanse Samoerai films en Amerikaanse Westerns.

[ Bericht 0% gewijzigd door SiGNe op 07-06-2024 21:41:42 ]
pi_213828278
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:25 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Tenebrous is canon, was de meester van Plaguis en dat was weer de meester van Sidious.

En ja,
SPOILER
of die Sith lord is een onbekende padawan van die Tenebrous die nu nog onbekend is. of het is een niet SIth dark side user. zoveel mogelijkheden die de serie wel extra mysterie meegeven
- Rudyard Kipling
pi_213828342
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:34 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Gefeliciteerd, je hebt het concept achter de Star Wars films gevonden :')
Tikje laat, dat wel..

Star Wars is altijd een kruising geweest tussen Japanse Samoerai films en Amerikaanse Westerns.
Heel verschil met de eerste films.
pi_213828360
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:38 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
of die Sith lord is een onbekende padawan van die Tenebrous die nu nog onbekend is. of het is een niet SIth dark side user. zoveel mogelijkheden die de serie wel extra mysterie meegeven
Zou ook kunnen, ik neem aan dat we er wel een keer achter komen, waarschijnlijk eind dit seizoen al of eerder.
Al zou het leuker zijn als het langer geheim blijft.

We krijgen ook nog heksen te zien trouwens, die kwamen ook in de trailer voor.
Dus het zal vast een leuk verbondje zijn aan de evil kant.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')