Het is geen Andor nee.quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:46 schreef thedeedster het volgende:
Serie afgerond. Serieus, waar heb ik naar gekeken?
Als je serieus naar de opbouw en de karakters kijkt, dan is het gewoon een regelrechte puinhoop.
Dit wordt inderdaad geen tweede seizoen.
Dat zijn we helemaal met elkaar eens. Hopelijk wordt dat nieuwe seizoen net zo goed als het eerste.quote:
Zo heel ver verschilt het dus niet van oa de prequels en de sequels..quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:46 schreef thedeedster het volgende:
Als je serieus naar de opbouw en de karakters kijkt, dan is het gewoon een regelrechte puinhoop.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap 1 ding niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:32 schreef SiGNe het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze serie begon dramatisch , maar we hebben de beste live action lightsaber gevechten tot nu toe gehad.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 20:46 schreef thedeedster het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:39 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En deze serie begon dramatisch , maar we hebben de beste live action lightsaber gevechten tot nu toe gehad.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 17 juli 2024 22:53 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]Ik vond Sol het enige interessante karakter en op het eind blijkt het gewoon de bad guy te zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De opbouw hier naar toe sloeg naar mijn mening nergens op.
Misschien heb ik wat gemist. Dat kan.Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
Sol was vanaf aflevering 1 al veel te emotioneel betrokken.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vond Sol het enige interessante karakter en op het eind blijkt het gewoon de bad guy te zijn.
Misschien heb ik wat gemist. Dat kan.
Ik zie Sol niet als de bad guy. Misguided vooral, maakte verkeerde beslissingen terwijl hij het juiste dacht te doen.quote:Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef thedeedster het volgende:
[..]
Ik vond Sol het enige interessante karakter en op het eind blijkt het gewoon de bad guy te zijn.
Misschien heb ik wat gemist. Dat kan.
Power of many is heel sterk! Zo lang je de wifi connectie niet kwijt raakt dan. Dan ga je dood.quote:Op zaterdag 20 juli 2024 19:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
The failure of one
The failure of two
The failure of manyyyyyy
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
https://www.disneyplus.co(...)c3-aaff-c2a3119e4ff2quote:Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef wolffie het volgende:
Ik wil nog een keer Prison Break kijken, ik heb nu geen abbo op disney wil er iemand kijken of het daar te zien is op netflix zou het ook komen maar dat is in Amerika.
Alvast bedankt
Oh jeej. Toch jammer voor die 20 mensen die het leuk vondenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:10 schreef Starflyer het volgende:
The Acolyte is gecanceld.
https://geektyrant.com/ne(...)led-after-one-season
Mooi dat er consequenties zijn voor het uitbrengen van dergelijke rotzooiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:10 schreef Starflyer het volgende:
Heeft niks met dat sneue cancellen van vandaag de dag te maken, ze hebben de stekker er uit getrokken. Ze zijn gestopt.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:10 schreef Starflyer het volgende:
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |