abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:46:33 #76
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214322034
Serie afgerond. Serieus, waar heb ik naar gekeken?

Als je serieus naar de opbouw en de karakters kijkt, dan is het gewoon een regelrechte puinhoop.

Dit wordt inderdaad geen tweede seizoen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  Moderator woensdag 17 juli 2024 @ 20:50:35 #77
192657 crew  xpompompomx
^(;,;)^
pi_214322081
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:46 schreef thedeedster het volgende:

Als je serieus naar de opbouw en de karakters kijkt, dan is het gewoon een regelrechte puinhoop.

Het is geen Andor nee. :{
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  woensdag 17 juli 2024 @ 20:56:08 #78
182233 thedeedster
pi_214322172
quote:
2s.gif Op woensdag 17 juli 2024 20:50 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het is geen Andor nee. :{
Dat zijn we helemaal met elkaar eens. Hopelijk wordt dat nieuwe seizoen net zo goed als het eerste. :)
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214322739
quote:

Zo heel ver verschilt het dus niet van oa de prequels en de sequels.. ;)
Wel erg goede Lightsaber gevechten :Y

Kan zijn dat er een stuk meer was opgenomen maar dat dat op de editting tafel is blijven liggen.
Sommige zaken moesten met tekst worden uitgelegd terwijl het leuker was om dat gewoon te zien.
Misschien dat 8 afleveringen te kort was.

En de Master is nu ook bekend, al was dat wel heel kort in beeld gebracht.
De later cameo was ook te kort.

ik heb me er prima mee vermaakt in elk geval en ben ook benieuwd naar hoe het verder afloopt.

Wel lullig voor Mae overigens, die heeft een lobotomie gehad en is 16 jaar van haar leven kwijt.

[ Bericht 3% gewijzigd door SiGNe op 17-07-2024 21:54:17 ]
pi_214323229
Ik snap 1 ding niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_214323305
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:26 schreef Donderkonijn het volgende:
Ik snap 1 ding niet.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILER
pi_214323384
quote:
11s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:32 schreef SiGNe het volgende:

[..]
SPOILER
SPOILER
En deze serie begon dramatisch , maar we hebben de beste live action lightsaber gevechten tot nu toe gehad.
pi_214323506
Het moest allemaal even op z'n plek vallen, maar ik ben wel nieuwsgierig naar het tweede seizoen.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_214323507
quote:

SPOILER
pi_214323586
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:39 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
SPOILER
En deze serie begon dramatisch , maar we hebben de beste live action lightsaber gevechten tot nu toe gehad.
SPOILER
  woensdag 17 juli 2024 @ 23:02:01 #86
182233 thedeedster
pi_214323598
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 22:53 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
SPOILER
Ik vond Sol het enige interessante karakter en op het eind blijkt het gewoon de bad guy te zijn.

De opbouw hier naar toe sloeg naar mijn mening nergens op.

Misschien heb ik wat gemist. Dat kan.
pi_214323678
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]
Ik vond Sol het enige interessante karakter en op het eind blijkt het gewoon de bad guy te zijn.

Sol was vanaf aflevering 1 al veel te emotioneel betrokken.
Ziet 2 meisjes op een planeet en heeft meteen het idee "ik moet ze redden van het kwaad"
Wordt ook meerdere malen teruggeroepen door z'n suprerieuren maar gaat gewoon door met z'n quest.

Het laat ook goed zien waarom de high republic ten einde is gekomen en de Jedi onder toezicht van de senate iskomen te staan.
Ze voelden zich halve goden die boven de wet stonden.
Jord liet dat heel goed zien, die leefde helemaal volgens de Jedi regels, was ook niet emotioneel betrokken bij Osha terwijl ze jaren samen getraind hebben.
Master Venestra ook, gaat op eigen onderzoek uit zonder de counsil of de senate op de hoogte te stellen, gooit zelfs haar vriend voor de bus om de boel te kunnen verzwijgen.

De Jedi uit die tijd waren niet perse de good guys.
Sol was ook niet een "bad guy" in de gebruikelijke zin van het woord, liet zich teveel leiden door z'n emoties en raakte daardoor toch ook een tikje de dark side aan.
Hij is boos, gefrustreerd, denkt dat ie het goede doet.
pi_214323696
quote:
0s.gif Op woensdag 17 juli 2024 23:02 schreef thedeedster het volgende:

[..]

Ik zie Sol niet als de bad guy. Misguided vooral, maakte verkeerde beslissingen terwijl hij het juiste dacht te doen.

'Bad guys' zijn kwaadaardig, maar Sol's personage is veel complexer.

En hulde voor de korte speech van die senator, die duidelijk geen fan is van de Jedi.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  FOK!Fotograaf donderdag 18 juli 2024 @ 16:28:03 #89
364681 over_hedge
pi_214328850
HAHAHAHAHAHAHA

Meer heb ik er niet op te zeggen _O-
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214353498
The failure of one
The failure of two
The failure of manyyyyyy

graag op anoniem
  FOK!Fotograaf zaterdag 20 juli 2024 @ 21:12:30 #91
364681 over_hedge
pi_214354677
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 juli 2024 19:44 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
The failure of one
The failure of two
The failure of manyyyyyy

[ afbeelding ]

[ afbeelding ]
Power of many is heel sterk! Zo lang je de wifi connectie niet kwijt raakt dan. Dan ga je dood.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214692916
Ik wil nog een keer Prison Break kijken, ik heb nu geen abbo op disney wil er iemand kijken of het daar te zien is op netflix zou het ook komen maar dat is in Amerika.

Alvast bedankt
  Forum Admin maandag 12 augustus 2024 @ 19:08:59 #93
35723 crew  GGMM
pi_214693945
quote:
0s.gif Op maandag 12 augustus 2024 17:26 schreef wolffie het volgende:
Ik wil nog een keer Prison Break kijken, ik heb nu geen abbo op disney wil er iemand kijken of het daar te zien is op netflix zou het ook komen maar dat is in Amerika.

Alvast bedankt
https://www.disneyplus.co(...)c3-aaff-c2a3119e4ff2
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 09:10:52 #94
488763 Starflyer
Flies to the stars
pi_214759233
No Dyson Barrier is going to stop me!
UI: FlippingCoin in ONZ / Ik bepaal hier welk dier jij bent
pi_214759261
quote:
Oh jeej. Toch jammer voor die 20 mensen die het leuk vonden
pi_214759335
quote:
Mooi dat er consequenties zijn voor het uitbrengen van dergelijke rotzooi
graag op anoniem
pi_214760051

Lol
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 11:51:59 #98
176450 Kaneelstokje
Archbishop of Banterbury
pi_214760239
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 11:26 schreef over_hedge het volgende:
[ afbeelding ]

Lol
Gemiddelde Disney Adult.
Emotionele exclusiviteit monogamie-adept
pi_214760340
Slechtste star wars wat Disney tot nu toe heeft laten zien, slechter nog dan Obi Wan. Terecht gestopt.
-nee-
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 12:38:46 #100
182233 thedeedster
pi_214760549
quote:
Heeft niks met dat sneue cancellen van vandaag de dag te maken, ze hebben de stekker er uit getrokken. Ze zijn gestopt.

En dat heeft ook te maken met kosten en baten.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')