ja ben heel benieuwd ik vind de eerste twee afleveringen erg goed en doen me verlangen naar de de overige afleveringen van dit seizoen.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:47 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Zou ook kunnen, ik neem aan dat we er wel een keer achter komen, waarschijnlijk eind dit seizoen al of eerder.
Al zou het leuker zijn als het langer geheim blijft.
We krijgen ook nog heksen te zien trouwens, die kwamen ook in de trailer voor.
Dus het zal vast een leuk verbondje zijn aan de evil kant.
Ik heb er zelf wat kritiek op, oa over dat het nog niet echt te merken is dat het 100 jaar voor de prequels afspeelt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:55 schreef DestroyerPiet het volgende:
[..]
ja ben heel benieuwd ik vind de eerste twee afleveringen erg goed en doen me verlangen naar de de overige afleveringen van dit seizoen.
ja snap ik. de Jedi zien er wel anders uit dan in de prequals. maar alle techniek in Star wars ziet er sowieso uit alsof het oud en gebruikt is. dus dan is het lastig om weer te geven dat iets nog ouder is dan de eerdere series/filmsquote:Op vrijdag 7 juni 2024 21:57 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ik heb er zelf wat kritiek op, oa over dat het nog niet echt te merken is dat het 100 jaar voor de prequels afspeelt.
Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest dus een conclusie valt er sowieso nog niet te trekken.
En het is Star Wars, dat is altijd wel leuk, ook als het verhaal wat minder goed is (zoals bij de sequels)
Het één sluit het ander niet uit, blijkt.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
IMDB: 4,6
Of het is heel slecht of er komt een transgender in voor
vast de moeder van die twee. Maar eerst nog ff paar afleveringen net doen of het een man is.quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou ja ik ben wel benieuwd wie die Sith? Master nou eigenlijk is.
dat zou ook een mooie plottwist zijn.quote:Op maandag 10 juni 2024 16:17 schreef over_hedge het volgende:
[..]
vast de moeder van die twee. Maar eerst nog ff paar afleveringen net doen of het een man is.
Somehow, Palpatine was born earlier...quote:Op donderdag 6 juni 2024 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou ja ik ben wel benieuwd wie die Sith? Master nou eigenlijk is.
Mwa. ik vond het niet onaardig al schijnt de persoon die de hoofdpersoon speelt nogal racistisch te zijn. Ik ga het niet na 2 afleveringen al opgeven.quote:Op vrijdag 7 juni 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
IMDB: 4,6
Of het is heel slecht of er komt een transgender in voor
Niet onaardig? Hoe? Wat vond je er goed aan?quote:Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Mwa. ik vond het niet onaardig al schijnt de persoon die de hoofdpersoon speelt nogal racistisch te zijn. Ik ga het niet na 2 afleveringen al opgeven.
Oh begrijp me niet verkeerd: ik ben het grotendeels met je eens. Alleen sta iker anders in, dit is dom popcornvermaak.quote:Op woensdag 12 juni 2024 10:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Niet onaardig? Hoe? Wat vond je er goed aan?
Ik kan niks bedenkenBij kenobi bijvoorbeeld kan ik tenminste nog een aantal echt toffe scenes bedenken. Maar hier? ik kom uit op 0. Elke scene maken de karakters de meeste domme keuzes. En alles wat er gebeurt is puur om een plot verder te helpen en mist alle logica.
Jedi masters die zich gedragen als padawans.![]()
Om nog maar niet te beginnen met dat de marketing het neerzetten als: A murder mystery!
Om vervolgens in letterlijk de eerste 3 min te laten zien wie en hoe de moord gepleegd was.
Ep 3 niet gezien (ze krijgen van mijn geen views meer)
Oh en hoe de fuck kost dit 180 000 000. Het dubbele van Kenobi??
Vast niet, maar dat soort kanalen hengelen geen kliks binnen met titels als "een beetje matig, maar best oke"quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch?
Misschien bedoelen ze met Star Wars vermoorden dat er in de aflevering wordt uitgelegd dat Osha en Mea door heksen verwekt zijn en dat Anakin mogelijk op zo'n zelfde manier verwekt is.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch? Heb geen disney+.
Als ik een gok mag wagen is het weer eens ragebait en is het gewoon wederom een saai geschreven voorspelbare draak van een serie vanuit Disney.
Ik keek nog wel eens de YouTube video’s van Doomcock, maar die plaat blijft onderhand hangen.quote:Op woensdag 12 juni 2024 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch? Heb geen disney+.
Als ik een gok mag wagen is het weer eens ragebait en is het gewoon wederom een saai geschreven voorspelbare draak van een serie vanuit Disney.
Wie zegt dat het nog niet eerder gedaan of gebeurd is?quote:Op woensdag 12 juni 2024 23:54 schreef over_hedge het volgende:
Dus wat de sith voor duizenden jaren niet gelukt is. Wat the empire niet gelukt is. Wat de heksen niet gelukt zijn (die heksen waar maul vandaan komt. en je in ashoka ziet) Wat de jedis niet kunnen. Waar the chosen one vandaan komt.
Maar een groepje vrouwen kunnen leven maken met the force. En met toppunt dat de jedis dit gewoon wisten.
Nee top.
Die heksen komen ook langs in The fallen order games. Als dat dezelfde zijn dan tenminste.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie zegt dat het nog niet eerder gedaan of gebeurd is?
Hoop is onbekend of in de tijd verloren gegaan.
Past verder wel in de canon dat er naast Jedi ook heksen zijn, niet iedereen die met The Force geboren zijn worden ook door de Jedi gevonden.
In de animated series gaat men meer op de heksen in, ik heb de animated series niet gezien verder.
En Palpatine heeft het er ook over in de prequels tegen Anakin dat er eerder meesters zijn geweest die leven hebben weten te creëren, iederen dacht dat hij het over Darth Plaguis had maar was dat ook zo?
En van wie heeft Plaguis het geleerd dan?
Oh en vissen (en amfibieën) doen het ook trouwens, zet een hoop vrouwtjes bij elkaar zonder man en ze worden vanzelf zwanger...![]()
Dat lijkt me een andere groep, dat zijn de night sisters of Dathomir.quote:Op donderdag 13 juni 2024 00:54 schreef Donderkonijn het volgende:
[..]
Die heksen komen ook langs in The fallen order games. Als dat dezelfde zijn dan tenminste.
Ja ik heb eigenlijk niet zin om helemaal in discussie te gaanquote:Op donderdag 13 juni 2024 00:35 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Wie zegt dat het nog niet eerder gedaan of gebeurd is?
Hoop is onbekend of in de tijd verloren gegaan.
Past verder wel in de canon dat er naast Jedi ook heksen zijn, niet iedereen die met The Force geboren zijn worden ook door de Jedi gevonden.
In de animated series gaat men meer op de heksen in, ik heb de animated series niet gezien verder.
En Palpatine heeft het er ook over in de prequels tegen Anakin dat er eerder meesters zijn geweest die leven hebben weten te creëren, iederen dacht dat hij het over Darth Plaguis had maar was dat ook zo?
En van wie heeft Plaguis het geleerd dan?
Oh en vissen (en amfibieën) doen het ook trouwens, zet een hoop vrouwtjes bij elkaar zonder man en ze worden vanzelf zwanger...![]()
het lijkt wel alsof ze alles van de oude films willen verwateren, zo ook dit. "Anakin was bijzonder? nee hoor, we doen er een schepje bovenop, een tweeling geboren zonder vader"quote:Op zondag 16 juni 2024 18:31 schreef Chivaz het volgende:
en tegelijkertijd het unieke aan Anakin ondergraven is ronduit crimineel.
Always cloudy the future is..quote:Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Tokus het volgende:
[..]
het lijkt wel alsof ze alles van de oude films willen verwateren, zo ook dit. "Anakin was bijzonder? nee hoor, we doen er een schepje bovenop, een tweeling geboren zonder vader"
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |