abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_213828437
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:47 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Zou ook kunnen, ik neem aan dat we er wel een keer achter komen, waarschijnlijk eind dit seizoen al of eerder.
Al zou het leuker zijn als het langer geheim blijft.

We krijgen ook nog heksen te zien trouwens, die kwamen ook in de trailer voor.
Dus het zal vast een leuk verbondje zijn aan de evil kant.
ja ben heel benieuwd ik vind de eerste twee afleveringen erg goed en doen me verlangen naar de de overige afleveringen van dit seizoen.
Words are, of course, the most powerful drug used by mankind.
- Rudyard Kipling
pi_213828472
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:55 schreef DestroyerPiet het volgende:

[..]
ja ben heel benieuwd ik vind de eerste twee afleveringen erg goed en doen me verlangen naar de de overige afleveringen van dit seizoen.
Ik heb er zelf wat kritiek op, oa over dat het nog niet echt te merken is dat het 100 jaar voor de prequels afspeelt.
Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest dus een conclusie valt er sowieso nog niet te trekken.
En het is Star Wars, dat is altijd wel leuk, ook als het verhaal wat minder goed is (zoals bij de sequels)
pi_213833156
quote:
11s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 21:57 schreef SiGNe het volgende:

[..]
Ik heb er zelf wat kritiek op, oa over dat het nog niet echt te merken is dat het 100 jaar voor de prequels afspeelt.
Maar er zijn pas 2 afleveringen geweest dus een conclusie valt er sowieso nog niet te trekken.
En het is Star Wars, dat is altijd wel leuk, ook als het verhaal wat minder goed is (zoals bij de sequels)
ja snap ik. de Jedi zien er wel anders uit dan in de prequals. maar alle techniek in Star wars ziet er sowieso uit alsof het oud en gebruikt is. dus dan is het lastig om weer te geven dat iets nog ouder is dan de eerdere series/films
- Rudyard Kipling
pi_213838493
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
IMDB: 4,6

Of het is heel slecht of er komt een transgender in voor
Het één sluit het ander niet uit, blijkt.
-nee-
  FOK!Fotograaf maandag 10 juni 2024 @ 16:17:24 #30
364681 over_hedge
pi_213859349
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou ja ik ben wel benieuwd wie die Sith? Master nou eigenlijk is.
vast de moeder van die twee. Maar eerst nog ff paar afleveringen net doen of het een man is.
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213864968
quote:
0s.gif Op maandag 10 juni 2024 16:17 schreef over_hedge het volgende:

[..]
vast de moeder van die twee. Maar eerst nog ff paar afleveringen net doen of het een man is.
dat zou ook een mooie plottwist zijn.
- Rudyard Kipling
  dinsdag 11 juni 2024 @ 19:20:49 #32
339901 LordofLeaves
conjurer of cheap tricks
pi_213872758
quote:
0s.gif Op donderdag 6 juni 2024 23:04 schreef Donderkonijn het volgende:
Nou ja ik ben wel benieuwd wie die Sith? Master nou eigenlijk is.
Somehow, Palpatine was born earlier...
“A wizard is never late, nor is he early .He arrives precisely when he means to.”
pi_213872794
quote:
0s.gif Op vrijdag 7 juni 2024 16:37 schreef GGMM het volgende:
IMDB: 4,6

Of het is heel slecht of er komt een transgender in voor
Mwa. ik vond het niet onaardig al schijnt de persoon die de hoofdpersoon speelt nogal racistisch te zijn. Ik ga het niet na 2 afleveringen al opgeven.
  FOK!Fotograaf woensdag 12 juni 2024 @ 10:32:42 #34
364681 over_hedge
pi_213878521
quote:
0s.gif Op dinsdag 11 juni 2024 19:23 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Mwa. ik vond het niet onaardig al schijnt de persoon die de hoofdpersoon speelt nogal racistisch te zijn. Ik ga het niet na 2 afleveringen al opgeven.
Niet onaardig? Hoe? Wat vond je er goed aan?

Ik kan niks bedenken :@ Bij kenobi bijvoorbeeld kan ik tenminste nog een aantal echt toffe scenes bedenken. Maar hier? ik kom uit op 0. Elke scene maken de karakters de meeste domme keuzes. En alles wat er gebeurt is puur om een plot verder te helpen en mist alle logica.

Jedi masters die zich gedragen als padawans. :R

Om nog maar niet te beginnen met dat de marketing het neerzetten als: A murder mystery!
Om vervolgens in letterlijk de eerste 3 min te laten zien wie en hoe de moord gepleegd was.

Ep 3 niet gezien (ze krijgen van mijn geen views meer)

Oh en hoe de fuck kost dit 180 000 000. Het dubbele van Kenobi??
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_213880993
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 10:32 schreef over_hedge het volgende:

[..]
Niet onaardig? Hoe? Wat vond je er goed aan?

Ik kan niks bedenken :@ Bij kenobi bijvoorbeeld kan ik tenminste nog een aantal echt toffe scenes bedenken. Maar hier? ik kom uit op 0. Elke scene maken de karakters de meeste domme keuzes. En alles wat er gebeurt is puur om een plot verder te helpen en mist alle logica.

Jedi masters die zich gedragen als padawans. :R

Om nog maar niet te beginnen met dat de marketing het neerzetten als: A murder mystery!
Om vervolgens in letterlijk de eerste 3 min te laten zien wie en hoe de moord gepleegd was.

Ep 3 niet gezien (ze krijgen van mijn geen views meer)

Oh en hoe de fuck kost dit 180 000 000. Het dubbele van Kenobi??
Oh begrijp me niet verkeerd: ik ben het grotendeels met je eens. Alleen sta iker anders in, dit is dom popcornvermaak.

Kijk dat Carrie Ann Moss in de eerste aflevering al doodgaat en dat ik hoe ook nog eens op 10 mijl afstand aan zag komen vind ik zonde en de hoofdpersoon is unlikable.(beide versies trouwens).Ieder zijn ding he, maar toegegeven, Ahsoka en vooral Andor zijn veel beter.
pi_213884246
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch? Heb geen disney+.

Als ik een gok mag wagen is het weer eens ragebait en is het gewoon wederom een saai geschreven voorspelbare draak van een serie vanuit Disney.
  Forum Admin woensdag 12 juni 2024 @ 20:19:49 #37
35723 crew  GGMM
pi_213884608
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 19:55 schreef Glazenmaker het volgende:
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch?
Vast niet, maar dat soort kanalen hengelen geen kliks binnen met titels als "een beetje matig, maar best oke"
Alweer zo'n prachtige post van mij.
<a href="http://puu.sh/3kNmL" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Nicki Minaj en ik</a>
<a href="http://www.youtube.com/watch?v=3BTsY1HAW_c target=_blank rel=nofollow" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >Mijn vissen in actie.</a>
pi_213886779
Goede aflevering vond ik, krijgen we wat meer te zien van het hoe en waarom.
Maar ik snap alleen nog niet helemaal waarom Torbin zelfmoord pleegde, hij heeft niks verkeerd gedaan.
Dat Mae 'm dood wil hebben snap ik dan wel, zij houdt de Jedi verantwoordelijk voor het uiteenrukken van haar omgeving.
Maar misschien krijgen we nog wel te zien waarom Torbin zich zo schuldig voelde.
pi_213886838
quote:
Ik zag op de wat rechtsere kanalen dat episode 3 heel star wars ging vermoorden. Is het echt zo dramatisch? Heb geen disney+.

Als ik een gok mag wagen is het weer eens ragebait en is het gewoon wederom een saai geschreven voorspelbare draak van een serie vanuit Disney.
Misschien bedoelen ze met Star Wars vermoorden dat er in de aflevering wordt uitgelegd dat Osha en Mea door heksen verwekt zijn en dat Anakin mogelijk op zo'n zelfde manier verwekt is.

Maar goed, Palpatine had ook al verklaard dat hij erbij betrokken zou zijn, misschien dat die heksen heeft ingezet om z'n doel te bereiken.
Dus zoveel verandert er eigenlijk niet aan de Canon.
  woensdag 12 juni 2024 @ 23:40:02 #40
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_213887047
quote:

Ik keek nog wel eens de YouTube video’s van Doomcock, maar die plaat blijft onderhand hangen.

Ik vind het tot nu toe wel aardig. Niks meer, niks minder.

Een echt oordeel geef ik wel aan het eind van het seizoen.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
  FOK!Fotograaf woensdag 12 juni 2024 @ 23:54:43 #41
364681 over_hedge
pi_213887116
Dus wat de sith voor duizenden jaren niet gelukt is. Wat the empire niet gelukt is. Wat de heksen niet gelukt zijn (die heksen waar maul vandaan komt. en je in ashoka ziet) Wat de jedis niet kunnen. Waar the chosen one vandaan komt.

Maar een groepje vrouwen kunnen leven maken met the force. En met toppunt dat de jedis dit gewoon wisten.
Nee top.
pi_213887252
quote:
0s.gif Op woensdag 12 juni 2024 23:54 schreef over_hedge het volgende:
Dus wat de sith voor duizenden jaren niet gelukt is. Wat the empire niet gelukt is. Wat de heksen niet gelukt zijn (die heksen waar maul vandaan komt. en je in ashoka ziet) Wat de jedis niet kunnen. Waar the chosen one vandaan komt.

Maar een groepje vrouwen kunnen leven maken met the force. En met toppunt dat de jedis dit gewoon wisten.
Nee top.
Wie zegt dat het nog niet eerder gedaan of gebeurd is?
Hoop is onbekend of in de tijd verloren gegaan.

Past verder wel in de canon dat er naast Jedi ook heksen zijn, niet iedereen die met The Force geboren zijn worden ook door de Jedi gevonden.
In de animated series gaat men meer op de heksen in, ik heb de animated series niet gezien verder.

En Palpatine heeft het er ook over in de prequels tegen Anakin dat er eerder meesters zijn geweest die leven hebben weten te creëren, iederen dacht dat hij het over Darth Plaguis had maar was dat ook zo?
En van wie heeft Plaguis het geleerd dan?

Oh en vissen (en amfibieën) doen het ook trouwens, zet een hoop vrouwtjes bij elkaar zonder man en ze worden vanzelf zwanger... :Y ;)
pi_213887285
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Past verder wel in de canon dat er naast Jedi ook heksen zijn, niet iedereen die met The Force geboren zijn worden ook door de Jedi gevonden.
In de animated series gaat men meer op de heksen in, ik heb de animated series niet gezien verder.

En Palpatine heeft het er ook over in de prequels tegen Anakin dat er eerder meesters zijn geweest die leven hebben weten te creëren, iederen dacht dat hij het over Darth Plaguis had maar was dat ook zo?

Oh en vissen (en amfibieën) doen het ook trouwens, zet een hoop vrouwtjes bij elkaar zonder man en ze worden vanzelf zwanger... :Y ;)
Die heksen komen ook langs in The fallen order games. Als dat dezelfde zijn dan tenminste.
pi_213887313
quote:
0s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:54 schreef Donderkonijn het volgende:

[..]
Die heksen komen ook langs in The fallen order games. Als dat dezelfde zijn dan tenminste.
Dat lijkt me een andere groep, dat zijn de night sisters of Dathomir.
In Ashoka kamen ze ook voorbij en dat lijkt de standaard groep te zijn die steeds gevolgd wordt.
In The Acolyte zien ze er duidelijk anders uit
  FOK!Fotograaf donderdag 13 juni 2024 @ 09:58:29 #45
364681 over_hedge
pi_213889339
quote:
11s.gif Op donderdag 13 juni 2024 00:35 schreef SiGNe het volgende:

[..]

Ja ik heb eigenlijk niet zin om helemaal in discussie te gaan :D Want ik ga de serie toch niet meer verder kijken :P

Maar ik spreek niet tegen dat er heksen zijn. Dat zeg ik juist.. Verschil is dat die magie gebruiken en niet the force. En nee dat is niet het zelfde.

je verhaaltje over vissen is leuk maar heeft hier natuurlijk niks mee te maken. Want die gebruiken niet de force.

Anyway ik snap niet dat mensen dit goed kunnen vinden. Maar als je het wel goed vind. Helemaal prima. en fijn dat het tenminste nog voor iemand leuk is

oh en hoe dit 180 000 000 kost kan ik ook echt niet bij. Het dubbele van kenobi. Voor wat?

[ Bericht 1% gewijzigd door over_hedge op 13-06-2024 10:05:31 ]
pi_213937384
Disney star wars heeft heel wat advies genomen van South Park.
Na Andor waar ik positief door was verrast had ik besloten om The Acolyte een kans te geven.
Helaas was het weer nodig om weer allerlei sociale thema’s op de voorgrond te plaatsen met een verhaal dat slaat als een tang op een varken.
Hoe heeft deze serie zoveel miljoenen gekost? En hoe is het mogelijk dat er totaal niet geluisterd word naar de overwegend mannelijke fanbase die iets anders willen dan lesbische ruimteheksen die kinderen kunnen baren door middel van the thread?
Serieus voor wie is deze serie gemaakt? En op welk moment dachten ze dat de fans hier warm voor zouden lopen?
Ik begin echt sterk het vermoeden te krijgen dat het helemaal niet gaat om het verdienen van geld maar meer om het opblazen van de franchise. De reden weet ik niet maar dit presenteren aan star wars fans en tegelijkertijd het unieke aan Anakin ondergraven is ronduit crimineel.
  FOK!-Schrikkelbaas zondag 16 juni 2024 @ 19:41:47 #47
2057 Tokus
whale oil beef hooked
pi_213938282
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 18:31 schreef Chivaz het volgende:
en tegelijkertijd het unieke aan Anakin ondergraven is ronduit crimineel.
het lijkt wel alsof ze alles van de oude films willen verwateren, zo ook dit. "Anakin was bijzonder? nee hoor, we doen er een schepje bovenop, een tweeling geboren zonder vader"
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_213940548
De serie word gereview bombed op imdb etc. Gelijk wijzen naar andere oorzaken ipv zichzelf te realiseren da tze een draak van een serie hebben afgeleverd.....
pi_213941027
quote:
0s.gif Op zondag 16 juni 2024 19:41 schreef Tokus het volgende:

[..]
het lijkt wel alsof ze alles van de oude films willen verwateren, zo ook dit. "Anakin was bijzonder? nee hoor, we doen er een schepje bovenop, een tweeling geboren zonder vader"
Always cloudy the future is..
Van Anakin werd gezegd dat hij degene zou zijn die balance in the force zou brengen, dat is ook op meerdere manieren in te vullen.
Waren Luke enLeia die balance? Of is het omdat Anakin uiteindelijk Palpatine de afgrond in gooide? (en Palpatine overleefde dat ook nog trouwens)

Hoe Anakin in de wereld is gekomen is ook nooit helemaal uitgelegd, Palpatine deed het in elk geval denken dat hij zich er ook mee bemoeid had, dat hij het van z'n meester Darth Plaguis geleerd had.
En Plaguis heeft het dus mogelijk van de heksen geleerd.

Er is ook nooit gezegtd dat het nog nooit eerder voorgekomen is, alleen de Jedi zouden het nooit doen
pi_213942156
Net de derde aflevering gezien. Het acteren van met name Mae en Osha is ook adembenemend slecht.... het komt totaal niet over.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')