Nou er moesten er vooral een hoop worden gehecht.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
Glenn
deze week was de groep ook echt hecht
Dilano weggestemd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:07 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iets... hebben ze wat planten weggehaald? Decor veranderd?
Ja nou, heel sereenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
Glenn
deze week was de groep ook echt hecht
de plant is naar huisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:07 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iets... hebben ze wat planten weggehaald? Decor veranderd?
Glenn zal normaal thuis een heel zwaar leven hebben denk ikquote:
Dat moet sarcastisch zijn geweest of hij is straalbezopenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn zal normaal thuis een heel zwaar leven hebben denk ik![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb al 4 dagen geen vast internet meer, dus kan niet meer 24/7 uploaden ....![]()
Probeer te uploaden via een dure 4GB databundel, maar het stopt een keer helaas ...![]()
ach wat een ellende! beter gewoon even niet uploaden dan, zonde van je bundel man!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb al 4 dagen geen vast internet meer, dus kan niet meer 24/7 uploaden ....![]()
Probeer te uploaden via een dure 4GB databundel, maar het stopt een keer helaas ...![]()
Doe dat dan ook niet. Je bent gek dat je dat geld eraan besteed. Dat vraagt niemand van je om te doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net ff toegesproken in the gameroomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Sorry hoor, ik ben helemaal voor kumbaya, maar ik vind dit heel erg nep overkomen. Iedereen houdt ineens van iedereen terwijl ze vanmorgen allemaal elkaars bloed nog konden drinken en de een nog harder dan de ander over elkaar aan het lullen was![]()
[ afbeelding ]
geen idee wat ze te horen hebben gekregen in die game room of allemaal een oxaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Sorry hoor, ik ben helemaal voor kumbaya, maar ik vind dit heel erg nep overkomen. Iedereen houdt ineens van iedereen terwijl ze vanmorgen allemaal elkaars bloed nog konden drinken en de een nog harder dan de ander over elkaar aan het lullen was![]()
[ afbeelding ]
En dan is alles ineens vergeven en vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Net ff toegesproken in the gameroom
1 ding is zeker, ze spelen allemaal toneel en wij trappen erinquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat ze te horen hebben gekregen in die game room of allemaal een oxa
Voor 1 avondje is alles even geparkeerdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan is alles ineens vergeven en vergeten
[..]
1 ding is zeker, ze spelen allemaal toneel en wij trappen erin
zijn best goeie acteurs dan , als ze zo slecht kunnen spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan is alles ineens vergeven en vergeten
[..]
1 ding is zeker, ze spelen allemaal toneel en wij trappen erin
Ze hebben vast een groot bed gemaakt waar ze straks met zijn allen inkruipen en elkaar een knuffeltje geven en 'goodnight John Boy' zeggenquote:
Jimmy ontmaagd tom en Alice kust met Ty en karen kotst over Ashley de rest slapen in de bouillon ton in de tuin.quote:
Tom gaat nog praten met Ashley en ik gok ook met Karen. Jammer want ik ben wel voor team Tom, ALice,Jimmy, Randy tegen Team Ashley, Karen, Danny en Glenn ( al hoop ik dat GLenn aansluit met het eerste team)quote:
yep, anti assquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:21 schreef ledn81 het volgende:
Dus als we straks moeten nomineren moeten we denken. Tyron : "Wat zou Dilano doen"
Tyron en Jimmy zijn ook closer geworden afgelopen dagen.![]()
[ afbeelding ]
Er hangt al dagen een enorme spanning in dat huis. Dat houdt geen mens vol. Is ook niet goed voor de mentale gezondheid. Heel goed om even het spel aan de kant te zetten en even te ontladen met z'n allen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
[ afbeelding ]
Praten morgen. Hij wou niet praten als ze drinken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tom gaat nog praten met Ashley en ik gok ook met Karen. Jammer want ik ben wel voor team Tom, ALice,Jimmy, Randy tegen Team Ashley, Karen, Danny en Glenn ( al hoop ik dat GLenn aansluit met het eerste team)
Ik weet niet hoe jij reageert op een oxa, maar ik meestal niet in polonaise in een hottubquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat ze te horen hebben gekregen in die game room of allemaal een oxa
Kappuh nou, ik blijf erinquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:24 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe jij reageert op een oxa, maar ik meestal niet in polonaise in een hottub
Mag hopen dat de Huttube het overleeft ... oh wacht !?! er zit al geen water meer in dus ie was alweer kaput ...quote:
Waar is die sauna uit seizoen 1 eigenlijk gebleven?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:26 schreef chufi het volgende:
[..]
Mag hopen dat de Huttube het overleeft ... oh wacht !?! er zit al geen water meer in dus ie was alweer kaput ...
SPOILER: video met geluidOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Randy is meer van undecouchquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:34 schreef B00STER het volgende:
Voor Randy moet undercover niet zo moeilijk zijn. Hij doet niet anders.
zij weten niet wat hij achter hun rug allemaal heeft lopen lullenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zitten die 2 ineens opvallend aan Jimmy geplakt.
Andersom. Ze wou hem deze week al op de bank.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:37 schreef Snoozey het volgende:
[..]
zij weten niet wat hij achter hun rug allemaal heeft lopen lullen
Dat vond ik vorige week zo asociaal van die fans. Die hele wall leegtrekken, allemaal dingen van de bewoners.quote:
Hoezo, ruimte zat inmiddels toch en was dan sowieso wel ergens met Randy gaan liggen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:42 schreef Clasientjuh het volgende:
Tyron heeft gedronken zonder alcohol ging hij niet akkoord
Ze denken dat ze in een soort finale zitten nu BB heeft gezegd dat ze in het eindfase van het spel zittenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:42 schreef kiki2024 het volgende:
waarom zijn ze allemaal zo vrolijk. hebben ze iets gehoord of gewonnen ?
ah ok thnxquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef Hoempah het volgende:
[..]
Ze denken dat ze in een soort finale zitten nu BB heeft gezegd dat ze in het eindfase van het spel zitten
allemaal vrijgezelligquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef woxxel2 het volgende:
Hebben ze nieuwe groepjes gemaakt ofzo?
Ik heb een stukje gemist
Ging ff over dat Randy & Ty en Ashley & Karen samen gaan slapen, beddenwisseldingquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:44 schreef woxxel2 het volgende:
Hebben ze nieuwe groepjes gemaakt ofzo?
Ik heb een stukje gemist
even opletten hoeveel er naar de dbk moetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:46 schreef greysbones het volgende:
Ash kom naar de dbk
echt als die undercover moet
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:49 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Neem nog wel op, maar kan het niet meer uploaden ....
in 1 bed ?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:46 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ging ff over dat Randy & Ty en Ashley & Karen samen gaan slapen, beddenwisselding
Hebben elkaar nodig. Willen een move on Ashley maken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:37 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Wat zitten die 2 ineens opvallend aan Jimmy geplakt.
Schuld van BB zelf door een feestje na 30 minuten alweer af te blazen ... zulke dooddoeners zijn het ...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Alice en Jimmy hebben het schot tussen de bedden verwijderd en hebben nu een tweepersoonsbed.
Alice sloopt een lamp en BB roept: "Stop waar je mee bezig bent".
Ja dit was wel heel abrupt. De sfeer zat er net lekker in. Maar ja: BB z'n huis, BB z'n regelsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Schuld van BB zelf door een feestje na 30 minuten alweer af te blazen ... zulke dooddoeners zijn het ...
Was wel weer een uurtje volgens mij?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Schuld van BB zelf door een feestje na 30 minuten alweer af te blazen ... zulke dooddoeners zijn het ...
Ik bedoel juist KA en Ash.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:50 schreef marky het volgende:
[..]
Hebben elkaar nodig. Willen een move on Ashley maken.
Die muren zien er ook echt niet meer uitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:57 schreef greysbones het volgende:
al het wc papier moet weer op de plek
Wie zitten er nu allemaal in roze?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zeg roze kamer is nu finalisten kamer!!!!!
Randy denkt daar duidelijk anders overquote:
Kan hem geen ongelijk geven.....quote:Op zondag 17 maart 2024 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Randy denkt daar duidelijk anders over
Ah eens dan, plus Tyronquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:04 schreef Xilia het volgende:
Weten ze al van de undercover?
Hoorde Glen zoiets zeggen...
Altijd te bezopen😲quote:Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zou die duidelijk niet op mjjn feestje uitnodigen.......
Yep aanstelster eerste klasquote:Op zondag 17 maart 2024 00:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en dat is met behoorlijk beperkte voorraad, dus kun je nagaan.
Ik wel! Die is wel goed voor de sfeer! Paar rum-colaatjes erin en vervolgens lekker laten slapen in een hoekje onder alle jassenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zou die duidelijk niet op mjjn feestje uitnodigen.......
Het is niet bij te houdenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:10 schreef odie22 het volgende:
van de week zat asslie danny nog uit te kotsen en nu weer inlikken als lassie
Wow 😲🤣quote:Op zondag 17 maart 2024 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wel! Die is wel goed voor de sfeer! Paar rum-colaatjes erin en vervolgens lekker laten slapen in een hoekje onder alle jassen
nee dit is zo tot het einde , we zitten in de laatste fase van het spelquote:Op zondag 17 maart 2024 00:11 schreef Willewa het volgende:
Zijn er vanaf nu helemaal geen duo’s meer trouwens? Of alleen deze week?
de goeie ouwe tijdquote:Op zondag 17 maart 2024 00:10 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Ik wel! Die is wel goed voor de sfeer! Paar rum-colaatjes erin en vervolgens lekker laten slapen in een hoekje onder alle jassen
Op mij kwam het over alsof het nu definitief klaar is.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:11 schreef Willewa het volgende:
Zijn er vanaf nu helemaal geen duo’s meer trouwens? Of alleen deze week?
Aanstelleritus😒quote:Op zondag 17 maart 2024 00:13 schreef Lrod01 het volgende:
Wat een stel debielen na een minimale hoeveelheid alcohol. Vooral Karen.
Supernice, eindelijk. Leuk geweest maar nicequote:Op zondag 17 maart 2024 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dit is zo tot het einde , we zitten in de laatste fase van het spel
Ben ik het mee eens. Veel te tam allemaal. Ze hebben een beetje lol, doen druk en ze hebben al paniek bij de regie.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:18 schreef Witborst het volgende:
Komt die ouwe zeik stem weer.
Kunnen beter in een bejaarde huis gaan filmen.
Tegenwoordig is het één groot monopolie.
Alles word zelf afgebroken.
Zo'n feestje wat is er mis mee.
Mooiste big brother vond ik nog Duitsland... Toen arm rijk... Was leuke tv op de boerderij.
Ik zou er nog heel die want vol zetten.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:17 schreef Snensie het volgende:
Nja omdat er zoveel gedoe is na 1 glaasje snap ik ook wel dat er gee; flessen komen🥱
Overdrijven is een vak ;p Maar mag wel íets meer idd.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:20 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ik zou er nog heel die want vol zetten.
Beetje ellende en sensatie is toch tv.
Maar je johova moet je tegenwoordig zijn.
Zou wel media aandacht trekken haha. Maar was het maar zo’n feestquote:Op zondag 17 maart 2024 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
SL veranderd in scherm op zwart.
Ik geloof dat de bewoners het huis zojuist geheel hebben gesloopt. BB is ten einde. Tot volgend jaar.
Zou wel gaaf zijn maar de bewoners zijn ook dit jaar daar te braaf voor.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
SL veranderd in scherm op zwart.
Ik geloof dat de bewoners het huis zojuist geheel hebben gesloopt. BB is ten einde. Tot volgend jaar.
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Wacht, kinderachtige bende, ik was misschien beter in de SL blijven hangen
Ik heb toch leukere dingen gezien.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:22 schreef Willewa het volgende:
[..]
Overdrijven is een vak ;p Maar mag wel íets meer idd.
Ik bedoel, het is niet gelijk jehova. Ik ben het eens dat het iets meer mag maar snap ook wel waarom we tegenwoordig iets beter op dingen letten. Het is niet 0 of 100 en gelijk jehova ;pquote:Op zondag 17 maart 2024 00:28 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ik heb toch leukere dingen gezien.
Beetje feest, neu@ken roken en doe je ding.
We zijn niet allemaal hetzelfde gelukkig op deze wereld.
De pinkster gemeenschap.
En ik ben geen Belg 😅quote:Op zondag 17 maart 2024 00:27 schreef Hoempah het volgende:
Was op stream 2 zodat de belgen dat niet te horen kregen.
Persoonlijk, vind ik we letten te veel op te veel dingen.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:31 schreef Willewa het volgende:
[..]
Ik bedoel, het is niet gelijk jehova. Ik ben het eens dat het iets meer mag maar snap ook wel waarom we tegenwoordig iets beter op dingen letten. Het is niet 0 of 100 en gelijk jehova ;p
Ze gaat op dr sloffen dansenquote:Op zondag 17 maart 2024 00:34 schreef tassie127 het volgende:
Hand al op de klink want de qeeun zou toch eens iets missen als eerste
Beter toch? Nu een SL, kun jij lekker naar bed alvastquote:Op zondag 17 maart 2024 00:33 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Maar die timing, om 0030 uur moeten ze een game gaan spelen, doe dat GVD overdag ...
Ja en Alice en Randy op slippers. Ik hoop dat ze het 24 uur moeten volhoudenquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:37 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Nu heb je tijd om filmpjes op te nemen,.![]()
Doordeweeks en overdag is dat vaak lastiger. Wat heb je nou te klagen![]()
BB / Aanvragen van filmpjes en bedankjesquote:Op zondag 17 maart 2024 00:37 schreef mario390 het volgende:
wie heeft de video van de videolink
vandaag? bitte link in dm
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Of wat is Tom ineens met Ash aan het knuffelen?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:20 schreef woxxel2 het volgende:
Wat is ash nu ineens met Tom aan t knuffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |