Schuld van BB zelf door een feestje na 30 minuten alweer af te blazen ... zulke dooddoeners zijn het ...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:51 schreef DGK-Eric het volgende:
Alice en Jimmy hebben het schot tussen de bedden verwijderd en hebben nu een tweepersoonsbed.
Alice sloopt een lamp en BB roept: "Stop waar je mee bezig bent".
Ja dit was wel heel abrupt. De sfeer zat er net lekker in. Maar ja: BB z'n huis, BB z'n regelsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Schuld van BB zelf door een feestje na 30 minuten alweer af te blazen ... zulke dooddoeners zijn het ...
Was wel weer een uurtje volgens mij?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:52 schreef chufi het volgende:
[..]
Schuld van BB zelf door een feestje na 30 minuten alweer af te blazen ... zulke dooddoeners zijn het ...
Ik bedoel juist KA en Ash.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:50 schreef marky het volgende:
[..]
Hebben elkaar nodig. Willen een move on Ashley maken.
Die muren zien er ook echt niet meer uitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:57 schreef greysbones het volgende:
al het wc papier moet weer op de plek
Wie zitten er nu allemaal in roze?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:58 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik zeg roze kamer is nu finalisten kamer!!!!!
Randy denkt daar duidelijk anders overquote:
Kan hem geen ongelijk geven.....quote:Op zondag 17 maart 2024 00:02 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
Randy denkt daar duidelijk anders over
Ah eens dan, plus Tyronquote:
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:04 schreef Xilia het volgende:
Weten ze al van de undercover?
Hoorde Glen zoiets zeggen...
niet meer dan wat je zegtquote:
Altijd te bezopen😲quote:Op zondag 17 maart 2024 00:07 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik zou die duidelijk niet op mjjn feestje uitnodigen.......
Yep aanstelster eerste klasquote:Op zondag 17 maart 2024 00:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja en dat is met behoorlijk beperkte voorraad, dus kun je nagaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |