Nou er moesten er vooral een hoop worden gehecht.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
Glenn
deze week was de groep ook echt hecht
Dilano weggestemd.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:07 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iets... hebben ze wat planten weggehaald? Decor veranderd?
Ja nou, heel sereenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:06 schreef greysbones het volgende:
Glenn
deze week was de groep ook echt hecht
de plant is naar huisquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:07 schreef mazaru het volgende:
Ik mis iets... hebben ze wat planten weggehaald? Decor veranderd?
Glenn zal normaal thuis een heel zwaar leven hebben denk ikquote:
Dat moet sarcastisch zijn geweest of hij is straalbezopenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
Glenn zal normaal thuis een heel zwaar leven hebben denk ik![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb al 4 dagen geen vast internet meer, dus kan niet meer 24/7 uploaden ....![]()
Probeer te uploaden via een dure 4GB databundel, maar het stopt een keer helaas ...![]()
ach wat een ellende! beter gewoon even niet uploaden dan, zonde van je bundel man!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Heb al 4 dagen geen vast internet meer, dus kan niet meer 24/7 uploaden ....![]()
Probeer te uploaden via een dure 4GB databundel, maar het stopt een keer helaas ...![]()
Doe dat dan ook niet. Je bent gek dat je dat geld eraan besteed. Dat vraagt niemand van je om te doen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:10 schreef DGK_Tegengas het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net ff toegesproken in the gameroomquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Sorry hoor, ik ben helemaal voor kumbaya, maar ik vind dit heel erg nep overkomen. Iedereen houdt ineens van iedereen terwijl ze vanmorgen allemaal elkaars bloed nog konden drinken en de een nog harder dan de ander over elkaar aan het lullen was![]()
[ afbeelding ]
geen idee wat ze te horen hebben gekregen in die game room of allemaal een oxaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Sorry hoor, ik ben helemaal voor kumbaya, maar ik vind dit heel erg nep overkomen. Iedereen houdt ineens van iedereen terwijl ze vanmorgen allemaal elkaars bloed nog konden drinken en de een nog harder dan de ander over elkaar aan het lullen was![]()
[ afbeelding ]
En dan is alles ineens vergeven en vergetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Net ff toegesproken in the gameroom
1 ding is zeker, ze spelen allemaal toneel en wij trappen erinquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
geen idee wat ze te horen hebben gekregen in die game room of allemaal een oxa
Voor 1 avondje is alles even geparkeerdquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan is alles ineens vergeven en vergeten
[..]
1 ding is zeker, ze spelen allemaal toneel en wij trappen erin
zijn best goeie acteurs dan , als ze zo slecht kunnen spelenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:17 schreef mazaru het volgende:
[..]
En dan is alles ineens vergeven en vergeten
[..]
1 ding is zeker, ze spelen allemaal toneel en wij trappen erin
Ze hebben vast een groot bed gemaakt waar ze straks met zijn allen inkruipen en elkaar een knuffeltje geven en 'goodnight John Boy' zeggenquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |