Tom gaat nog praten met Ashley en ik gok ook met Karen. Jammer want ik ben wel voor team Tom, ALice,Jimmy, Randy tegen Team Ashley, Karen, Danny en Glenn ( al hoop ik dat GLenn aansluit met het eerste team)quote:
yep, anti assquote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:21 schreef ledn81 het volgende:
Dus als we straks moeten nomineren moeten we denken. Tyron : "Wat zou Dilano doen"
Tyron en Jimmy zijn ook closer geworden afgelopen dagen.![]()
[ afbeelding ]
Er hangt al dagen een enorme spanning in dat huis. Dat houdt geen mens vol. Is ook niet goed voor de mentale gezondheid. Heel goed om even het spel aan de kant te zetten en even te ontladen met z'n allen.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:15 schreef mazaru het volgende:
Sorry hoor, ik ben helemaal voor kumbaya, maar ik vind dit heel erg nep overkomen. Iedereen houdt ineens van iedereen terwijl ze vanmorgen allemaal elkaars bloed nog konden drinken en de een nog harder dan de ander over elkaar aan het lullen was![]()
[ afbeelding ]
Praten morgen. Hij wou niet praten als ze drinken.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 23:20 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Tom gaat nog praten met Ashley en ik gok ook met Karen. Jammer want ik ben wel voor team Tom, ALice,Jimmy, Randy tegen Team Ashley, Karen, Danny en Glenn ( al hoop ik dat GLenn aansluit met het eerste team)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |