Supernice, eindelijk. Leuk geweest maar nicequote:Op zondag 17 maart 2024 00:12 schreef odie22 het volgende:
[..]
nee dit is zo tot het einde , we zitten in de laatste fase van het spel
Ben ik het mee eens. Veel te tam allemaal. Ze hebben een beetje lol, doen druk en ze hebben al paniek bij de regie.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:18 schreef Witborst het volgende:
Komt die ouwe zeik stem weer.
Kunnen beter in een bejaarde huis gaan filmen.
Tegenwoordig is het één groot monopolie.
Alles word zelf afgebroken.
Zo'n feestje wat is er mis mee.
Mooiste big brother vond ik nog Duitsland... Toen arm rijk... Was leuke tv op de boerderij.
Ik zou er nog heel die want vol zetten.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:17 schreef Snensie het volgende:
Nja omdat er zoveel gedoe is na 1 glaasje snap ik ook wel dat er gee; flessen komen🥱
Overdrijven is een vak ;p Maar mag wel íets meer idd.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:20 schreef Witborst het volgende:
[..]
Ik zou er nog heel die want vol zetten.
Beetje ellende en sensatie is toch tv.
Maar je johova moet je tegenwoordig zijn.
Zou wel media aandacht trekken haha. Maar was het maar zo’n feestquote:Op zondag 17 maart 2024 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
SL veranderd in scherm op zwart.
Ik geloof dat de bewoners het huis zojuist geheel hebben gesloopt. BB is ten einde. Tot volgend jaar.
Zou wel gaaf zijn maar de bewoners zijn ook dit jaar daar te braaf voor.quote:Op zondag 17 maart 2024 00:21 schreef DGK-Eric het volgende:
SL veranderd in scherm op zwart.
Ik geloof dat de bewoners het huis zojuist geheel hebben gesloopt. BB is ten einde. Tot volgend jaar.
quote:Op zondag 17 maart 2024 00:24 schreef tassie127 het volgende:
[..]
Wacht, kinderachtige bende, ik was misschien beter in de SL blijven hangen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |