SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Rust is voor batterijen, niet voor dromers."💕![]()
Ik vind @murp een aanwinst voor dit topicmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 03:24 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat pizza ananas hele tijd gewoon doet pijn is sneu voor die mensen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
tis wel moet nog even uren declareren hiervoor, wat was fok zijn email er nou voor?
factureren@fok.nl toch?
Do what you love, love what you do!![]()
noreply@fok.nlquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef kree het volgende:
tis wel moet nog even uren declareren hiervoor, wat was fok zijn email er nou voor?
factureren@fok.nl toch?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
danku dankuquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind @:murp een aanwinst voor dit topic![]()
vhl08059@zbock.comquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef kree het volgende:
factureren@fok.nl toch?
je heb 10 minuten!![]()
Mag ook weleens gezegd wordenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind @:murp een aanwinst voor dit topic![]()
ook doe wel ff 007-kree als referentie en komt het wel goed denk.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Wordt weer eens tijd danquote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:59 schreef Lovely het volgende:
[..]
Al weer even geleden dat ik zo'n pizza had![]()
![]()
Pizza partyquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:02 schreef loveislikeakiss het volgende:
ik voel een pizza party aankomen![]()
![]()
Jij hebt liever een soort van tuinboonquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:04 schreef kree het volgende:
[..]
doe maar los dan op pizza niet zo fan van.![]()
lol ja ik wil alle japanners niet voor hun hoofd stoten, maargoed dat zakje wat ik kreeg was niet te vreten en dikke draden erin ook nog.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:04 schreef JustinK het volgende:
[..]
Jij hebt liever een soort van tuinboonDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:07 schreef kree het volgende:
[..]
lol ja ik wil alle japanners niet voor hun hoofd stoten, maargoed dat zakje wat ik kreeg was niet te vreten en dikke draden erin ook nog.![]()
![]()
rest was wel ok he, maar die zijn na de eerste zo de bak in gegaan......quote:Do what you love, love what you do!![]()
plus en dat wil ik ook nog ff zeggen, dat ik mijn twijfels heb bij wat ik bestelde of er een chef dat allemaal ff is gaan snijden..... zo gelijk. Wmb kon het net zo goed diepvries zijn geweest nl.Do what you love, love what you do!![]()
Was het ookquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:09 schreef kree het volgende:
plus en dat wil ik ook nog ff zeggen, dat ik mijn twijfels heb bij wat ik bestelde of er een chef dat allemaal ff is gaan snijden..... zo gelijk. Wmb kon het net zo goed diepvries zijn geweest nl.![]()
ja je zegt t. hahahaha. uiteindelijk boeit mij t of het smaakt ofzo, maar dan is het toch prijzig voor zoiets wel.quote:Do what you love, love what you do!![]()
de man zei nog I make special dish for you.... leave good review...... Hmmmmmms nouja als dat dan die bonen waren dan heeft ie hard gefaald.Do what you love, love what you do!![]()
I make special dish for you.
Die heb ik ook ooit in een Thaise massagesalon gehoord.Yea, she's on crack.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:17 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
I make special dish for you.
Die heb ik ook ooit in een Thaise massagesalon gehoord.![]()
Pineapple.quote:
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
een naaipatroon uitprinten, knippen en plakken is nogbest een puzzelHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Maar het gaat je lukken!quote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:42 schreef loveislikeakiss het volgende:
een naaipatroon uitprinten, knippen en plakken is nogbest een puzzel![]()
Gedouched
Gespeeld
Nu aankledenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Goed bezigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 11:51 schreef loveislikeakiss het volgende:
geprint
geknipt
nog niets genaaidTrust nobody![]()
Ik ook nog niks genaaid.
Komt wel dichtbij zoOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Uhhm ja.quote:Op donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
ik kan me zo nog dat geluidje voorstellen idd, na de onmogelijke 10000e keer proberen.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ja even relaxt de middag aanvangenquote:
Even alle stress van me af laten glijdenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 10:57 schreef Sally het volgende:
[..]Zoals nu zekerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
Ok. Nu echt aankledenOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
Die polls van jou zijn niet echt objectief.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
het grappige is trouwens, weten jullie dit is op gitaar geschreven aan muziek? en daarna naar 8-bit elektronica natuurlijk. Kwam dat laatst tegen, best grappig filmpje.Do what you love, love what you do!![]()
Ja wist ikOp donderdag 23 mei 2024 23:36 schreef DerRabbit het volgende: Ja oké, daar heb je gelijk in.![]()
zat een foto van mijn moeder te zoeken en ik vind de verjaardag van mijn zusje van 5 jaar geleden
en dan zie je zo'n 10 mensen aan tafel zitten en 3 ervan zijn er niet meer
Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
hoewel dacht dat ik het wist, ok had de componist goed, maar op YouTube zijn er dus verschillende versies van, ik dacht toch dat het origineel toch op gitaar was.quote:
tis wel nostalgisch. hahahaha eerste nintendo enzo. en duckhunt. maar toen was ik toch denk al 12 of later. daarna ging het heeeeeeel snel ineens verder met computers en mobieltjes enzo.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Is toch wat he kree laatst had ik een keer non binair bipolaire geestenziekten ofzo als tt he stonden er sommige op de hoogste poten van oh oh wat een schande en dat kan toch niet terwijl was een woordgrapje eigenlijk zelfs huilen bij mods om dat te laten veranderen die er nog in mee ging ook. Die zelfde lui maken nu grapjes over de afkeur van pizza ananas ik zie daar veel mis in.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:03 schreef kree het volgende:
het grappige is trouwens, weten jullie dit is op gitaar geschreven aan muziek? en daarna naar 8-bit elektronica natuurlijk. Kwam dat laatst tegen, best grappig filmpje.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
oh die rothond in duckhuntquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:13 schreef kree het volgende:
[..]
tis wel nostalgisch. hahahaha eerste nintendo enzo. en duckhunt. maar toen was ik toch denk al 12 of later. daarna ging het heeeeeeel snel ineens verder met computers en mobieltjes enzo.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Duckhunt vet spel vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
had het nog eens nagezocht laatst nog trouwens hoe dat ding nu werkte enzo. Tis nog aardig vernuftig maar simpel ook.quote:Do what you love, love what you do!![]()
zijn geniale dingen wel vakerquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:16 schreef kree het volgende:
[..]
had het nog eens nagezocht laatst nog trouwens hoe dat ding nu werkte enzo. Tis nog aardig vernuftig maar simpel ook.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
yup idd, je moet er maar opkomen hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:17 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
zijn geniale dingen wel vaker
Goed ideequote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb cappuccinoThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Ook echt al na 11 seconden
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
Hey homijnThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
HoiMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
puur toeval, was ruzie aan het maken met een naaipatroon in de slaapkamerquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik zag er inderdaad al een patroon inMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Als er nooit meer een morgen zou zijn.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Alles duurt. En vaak is het ook nog duur.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
![]()
noodle maken want lunch tijd
weer 11 seconden homijn
*Lust geen koffie*![]()
Weer 11 seconden. Het is gewoon echt een patroon.MED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
justin deed 3quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:02 schreef Homijn het volgende:
Weer 11 seconden. Het is gewoon echt een patroon.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Het volk heeft gesprokenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die polls van jou zijn niet echt objectief.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Helleu.
En haaiii!
Tmi.quote:
nee Justin is actief van iedereen aan het bijhoudenquote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Draaitabel, PowerBI en allesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee Justin is actief van iedereen aan het bijhouden![]()
heb je ook een overzicht voor type en kleur?quote:Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Nee dat wordt de volgende verdiepingsslagquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je ook een overzicht voor type en kleur?![]()
Misschien gaan combineren wat ik de dag ervoor heb gegetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat wordt de volgende verdiepingsslagmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe we hier drollenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
en waterinnamequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Misschien gaan combineren wat ik de dag ervoor heb gegeten
genoeg drinken is zoooooo belangrijkHey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ik drink altijd minimaal twee liter water per dagquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en waterinname
genoeg drinken is zoooooo belangrijkmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
VisiteThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik drink altijd minimaal twee liter water per dag
*Lust geen koffie*![]()
ik zweer t je 10 zonnestralen en de hele buurt staat hier met diesel hogedruk reinigers etc etc. aan de gang. wat een takken herrie.Do what you love, love what you do!![]()
naja je weet als het echt nodig is dan snoei ik m'n tuintje ook wel. Maar ok je kunt t overdrijven he enzo. ook echt met benzine motor dingen. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Dat lukt me echt nooitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik drink altijd minimaal twee liter water per dagTrust nobody![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei ik vanochtend ook op de pot![]()
![]()
tis wel grappig want ik net als hele kant aan mijn kant straat is sociale huur overkant huizen van miljoen ofzo. hahahaha
met oprit enzo, maar kan ik vaak niet parkeren door hun auto;s. hahahaDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iemand met een trechter langs laten komen
Trust nobody![]()
maargoed ik kan ook die gemotoriseerde shit lenen van mn werk wel. Dus ga ook wel ff dagje herrie maken.Do what you love, love what you do!![]()
krijg je geen hoofdpijn dan happy als je geen koffie drinkt? Het valt mij op wel.... bij mezelf.Do what you love, love what you do!![]()
![]()
Neehoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:25 schreef kree het volgende:
krijg je geen hoofdpijn dan happy als je geen koffie drinkt? Het valt mij op wel.... bij mezelf.Trust nobody![]()
Yeah Yeah.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
ok nou het viel mij op voor mezelf wel en hoorde het ook van andere collega die aan de thee ging ineens, hahahaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Daar drink ik te weinig koffie voor denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
ok nou het viel mij op voor mezelf wel en hoorde het ook van andere collega die aan de thee ging ineens, hahahaTrust nobody![]()
nou ik ook niet zo onwijs veel eigenlijk, mss in de morgen paar en nog paar overdag, maar heel veel meer als 4 zal het niet zijn. en toch toen ik het ff niet deed. merkte het soort van wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar drink ik te weinig koffie voor denk ikDo what you love, love what you do!![]()
Ah ok vervelendquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet zo onwijs veel eigenlijk, mss in de morgen paar en nog paar overdag, maar heel veel meer als 4 zal het niet zijn. en toch toen ik het ff niet deed. merkte het soort van wel.
Ik heb daar geen last vanTrust nobody![]()
gelukkigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok vervelend
Ik heb daar geen last van
goed plan, heej tot zo hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:32 schreef JustinK het volgende:
Ik denk dat als ik ga minderen met DTS ik daarvan wel hoofdpijn krijg
tis ik heb liefde haat relatie met dit hele topic, oppzich jullie allemaal zijn stuk voor stuk wel weer leuk en soort uniek als personen, maar soms haat ik jullie allemaalquote:
Awwquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:32 schreef JustinK het volgende:
Ik denk dat als ik ga minderen met DTS ik daarvan wel hoofdpijn krijgTrust nobody![]()
Dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
tis ik heb liefde haat relatie met dit hele topic, oppzich jullie allemaal zijn stuk voor stuk wel weer leuk en soort uniek als personen, maar soms haat ik jullie allemaal![]()
![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Als mensen echt achterbaks zijn snap ik haat maar gewoon wat discussie of elkaar niet liggen.. dan is haat wat sterkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
tis ik heb liefde haat relatie met dit hele topic, oppzich jullie allemaal zijn stuk voor stuk wel weer leuk en soort uniek als personen, maar soms haat ik jullie allemaalTrust nobody![]()
je moet maar zo denken als we allemaal hetzelfde zouden zijn en precies hetzelfde zouden denken, dan is er helemaal geen reet meer aan
bij wijze van spreken he happy, haat niemand hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als mensen echt achterbaks zijn snap ik haat maar gewoon wat discussie of elkaar niet liggen.. dan is haat wat sterk
ja ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:39 schreef JustinK het volgende:
Over het algemeen voel ik hier altijd heel veel liefdeDo what you love, love what you do!![]()
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
bij wijze van spreken he happy, haat niemand hier.Trust nobody![]()
haha weet ook niet om mij echt over de zeik te krijgen..... naja denk moet je zo onwijs je best doen ofzo. hahaha.
heb t soms wel eens gehad hier op fok dat ik er zo klaar mee was, maarja paar dagen later had ik iedereen alweer vergeven enzo.Do what you love, love what you do!![]()
je wil zo niet weten wat ik naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen hierzo..... en dan is het een forum gelukkig en onderhand neem ik dat al niet te serieus, of althans wel globaal. maar het kan behoorlijk hard overkomen soms in tekst denk hoewel anderen mss wel denken t als grapje te zien.
Maaaaar ok, tis ff maar nemen zoals het is soms.Do what you love, love what you do!![]()
Gelukkig neem je het niet al te serieusquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:47 schreef kree het volgende:
je wil zo niet weten wat ik naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen hierzo..... en dan is het een forum gelukkig en onderhand neem ik dat al niet te serieus, of althans wel globaal. maar het kan behoorlijk hard overkomen soms in tekst denk hoewel anderen mss wel denken t als grapje te zien.
Maaaaar ok, tis ff maar nemen zoals het is soms.![]()
![]()
nouja dat is het wel, want als je het je echt aan gaat trekken, dan is het niet onwijs leuk hier voor je op fok denk ik...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig neem je het niet al te serieus
Andere kant is trouwens heb zoveel lieve en steunende berichten gehad enzo toen ik het lastig had, en dat weegt er nog veel meer tegen op als de negative.
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja goed dat je het ff meldt wel. hahaha.Hey there sunshine lift my heart
*Lust geen koffie*![]()
Ja zo is het ook wel weer. Er zijn gelukkig nog een hoop lieve usersquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is het wel, want als je het je echt aan gaat trekken, dan is het niet onwijs leuk hier voor je op fok denk ik...
Andere kant is trouwens heb zoveel lieve en steunende berichten gehad enzo toen ik het lastig had, en dat weegt er nog veel meer tegen op als de negative.![]()
![]()
oké maar je hebt je ff leeg gegescheten nu wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggenDo what you love, love what you do!![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggen
Trust nobody![]()
Lucht wel lekker opquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
oké maar je hebt je ff leeg gegescheten nu wel?![]()
Niet een hoopquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo is het ook wel weer. Er zijn gelukkig nog een hoop lieve users
Wel een aantal
Trust nobody![]()
euhm mijn ervaring, het zijn er wss meer en denk over het algemeen dat iedereen altijd het beste met iedereen voor heeft wel.... Op een paar na die alleen de boel lopen te verzieken. Maar dat is echt de minderheid natuurlijk.quote:
tis wel beetje pesterig enzo soms, maargoed geloof ook niet dat iedereen dat dan slecht bedoelt. tis wel je moet er beetje tegen kunnen.Do what you love, love what you do!![]()
Gewoon niet teveel aandacht besteden aan het negatievequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
euhm mijn ervaring, het zijn er wss meer en denk over het algemeen dat iedereen altijd het beste met iedereen voor heeft wel.... Op een paar na die alleen de boel lopen te verzieken. Maar dat is echt de minderheid natuurlijk.
tis wel beetje pesterig enzo soms, maargoed geloof ook niet dat iedereen dat dan slecht bedoelt. tis wel je moet er beetje tegen kunnen.![]()
![]()
Uhuhquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
euhm mijn ervaring, het zijn er wss meer en denk over het algemeen dat iedereen altijd het beste met iedereen voor heeft wel.... Op een paar na die alleen de boel lopen te verzieken. Maar dat is echt de minderheid natuurlijk.
tis wel beetje pesterig enzo soms, maargoed geloof ook niet dat iedereen dat dan slecht bedoelt. tis wel je moet er beetje tegen kunnen.
Snachts ben je anders flink aan t mopperenTrust nobody![]()
yups en beetje tegen (soms harde) geintjes kunnen, maar wel jezelf blijven en komt t goed denkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel aandacht besteden aan het negatieve
whah ja kan ik ook wel eens zo zijn, maar en doe daar mijn best voor om dat zo ook te zeggen, tis nooit zoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uhuh
Snachts ben je anders flink aan t mopperen
persoonlijk.
Ik geloof echt niet dat ik iemand onwijs echt persoonlijk aanviel ofzo, let wel het is een verschil met niet eens zijn en daar wat over zeggen. Althans hoop ik he......Do what you love, love what you do!![]()
Je mopperde echt lang over dtsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
whah ja kan ik ook wel eens zo zijn, maar en doe daar mijn best voor om dat zo ook te zeggen, tis nooit zo persoonlijk.Trust nobody![]()
ja? maar zie het verschil tussen iemand afzeiken of het niet eens zijn met iets dusquote:
Oh het was geen afzeikenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja? maar zie het verschil tussen iemand afzeiken of het niet eens zijn met iets dus
Maar je bleef maar mopperenTrust nobody![]()
enne goed om eerlijk te zijn, ben ook wel eens persoonlijk hard erin gegaan, maar dat was wel naar aanleiding van dat ze mij aan het hoogste kruis wilden opnagelen letterlijk en figuurlijk enzo. tja.
En dat is niet eens het meest erge wat er gezegd werd btw. LOLDo what you love, love what you do!![]()
weet ik maar dat is op onderwerp niet op persoon, is wel verschil.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh het was geen afzeiken
Maar je bleef maar mopperenDo what you love, love what you do!![]()
nouja beetje asynchroon zo, maar je volgt t vast wel. Ikj zit zo lang op fok he en ok heb het allemaal wel gezien alle drama etc en in al die tijd had ik dus ff slechte periode. en die kan iedereen gewoon lezen enzo. en hoe het verder ging. Dus ok ben beetje veranderd he in 20 jaar als vroeger ook wel.quote:
tis kwart leven enzo he hier op fok, ik denk dat ik er een boek over moet schrijven, had soort van opzetje al gemaakt.Do what you love, love what you do!![]()
Wat? Boek schrijven over?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:10 schreef kree het volgende:
tis kwart leven enzo he hier op fok, ik denk dat ik er een boek over moet schrijven, had soort van opzetje al gemaakt.Trust nobody![]()
Dat klinkt raarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
over fok enzo?
horen dan heb alleen begin.Trust nobody![]()
Ik ga een boek schrijven over kree die een boek gaat schrijvenUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
Toevalligquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga een boek schrijven over kree die een boek gaat schrijven
Daar ben ik net aan begonnenTrust nobody![]()
,lol nou opzich genoeg background enzo verteld dus jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga een boek schrijven over kree die een boek gaat schrijven.
Ik ga een boek schrijven over hemarookworst die een boek gaat schrijven over kree die een boek gaat schrijvenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga een boek schrijven over hemarookworst die een boek gaat schrijven over kree die een boek gaat schrijven![]()
![]()
Als dat geen bestseller wordtquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga een boek schrijven over hemarookworst die een boek gaat schrijven over kree die een boek gaat schrijven
Uw ADH vitamine Worst
ja je zou zeggen zoiets kan bijna niet fout gaan hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen bestseller wordt
Dit is net dat zetje wat ik in mijn carrière nodig hadquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen bestseller wordt
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
real life boeken is in he op het moment. LOLquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit is net dat zetje wat ik in mijn carrière nodig hadDo what you love, love what you do!![]()
ik denk moet toch trilogie zijn dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke van de drie? Of alledrie?Do what you love, love what you do!![]()
Allesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke van de drie? Of alledrie?Trotste mama van Ambar
Het officiële liefje van @Monitor O+![]()
Ik kan wel alvast gaan kijken naar een nieuw groot huis
Uw ADH vitamine Worst
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2024 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3679 / +238 / +56 / 6090 / 6995
2. KillemWieft / 1130 / +89 / +11 / 412 / 677
3. SwJ / 935 / +0 / +0 / 75 / 95
4. Speklap3000 / 833 / +98 / +5 / 2343 / 2663
5. HappyCharly / 527 / +46 / +26 / 2028 / 2409
6. Mercedes. / 451 / +56 / +1 / 358 / 511
7. kree / 429 / +12 / +143 / 571 / 813
8. Mickytjuh / 347 / +5 / +22 / 822 / 1009
9. mario390 / 325 / +26 / +9 / 175 / 345
10. hemarookworst / 286 / +48 / +6 / 513 / 680
11. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
12. devzero / 254 / +43 / +5 / 434 / 550
13. DerRabbit / 252 / +17 / +0 / 497 / 603
14. loveislikeakiss / 242 / +87 / +34 / 367 / 516
15. Kissingbird / 222 / +0 / +0 / 620 / 718
16. KoningWouter / 207 / +1 / +0 / 565 / 696
17. Rob / 198 / +0 / +92 / 73 / 97
18. gebrokenglas / 194 / +8 / +7 / 385 / 511
19. Paul / 126 / +10 / +0 / 455 / 550
20. ieniminimuis / 126 / +29 / +1 / 482 / 606SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ff denken wat dan...... heb ook niks, ja kan xbox op de tv opstarten maar eerlijk gezegd ook niet veel aan, snap eigenlijk niet dat ik er nog abo voor betaal. hahahaquote:
Youtube kijken dan?Do what you love, love what you do!![]()
Doe ik alquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
ff denken wat dan...... heb ook niks, ja kan xbox op de tv opstarten maar eerlijk gezegd ook niet veel aan, snap eigenlijk niet dat ik er nog abo voor betaal. hahaha
Youtube kijken dan?
Gewoon even geen inspiratie..Trust nobody![]()
Of achter de geraniums zitten de straat in de gaten houdenUw ADH vitamine Worst
even denken vanuit mijn YouTube suggesties.quote:
Ik heb nog in de aanbieding.
>duikend verzuipen in ondergrondse grotten
>neerstortende vliegtuigen en etc
>reizen op een zeilboot rond de wereld|
>survival in Alaska.Do what you love, love what you do!![]()
Ah je hebt zin dat ik me depri ga voelenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
even denken vanuit mijn YouTube suggesties.
Ik heb nog in de aanbieding.
>duikend verzuipen in ondergrondse grotten
>neerstortende vliegtuigen en etc
>reizen op een zeilboot rond de wereld|
>survival in Alaska.Trust nobody![]()
nee hoor die laatste is wel leuk enzo.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah je hebt zin dat ik me depri ga voelen
woh en van-life Enzo heb ik nog wat van.
en hele zooi tech dingen die ik dan interessant vindt soms, maar schat die niet zo in voor jou.Do what you love, love what you do!![]()
Niks technisch nee..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor die laatste is wel leuk enzo.....
woh en van-life Enzo heb ik nog wat van.
en hele zooi tech dingen die ik dan interessant vindt soms, maar schat die niet zo in voor jou.Trust nobody
Forum Opties Forumhop: Hop naar: