puur toeval, was ruzie aan het maken met een naaipatroon in de slaapkamerquote:
justin deed 3quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:02 schreef Homijn het volgende:
Weer 11 seconden. Het is gewoon echt een patroon.
Het volk heeft gesprokenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 12:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die polls van jou zijn niet echt objectief.
Tmi.quote:
nee Justin is actief van iedereen aan het bijhoudenquote:
Draaitabel, PowerBI en allesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:04 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
nee Justin is actief van iedereen aan het bijhouden
heb je ook een overzicht voor type en kleur?quote:
Nee dat wordt de volgende verdiepingsslagquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:07 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
heb je ook een overzicht voor type en kleur?
Misschien gaan combineren wat ik de dag ervoor heb gegetenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:08 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee dat wordt de volgende verdiepingsslag
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat is niet hoe we hier drollen
en waterinnamequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:09 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Misschien gaan combineren wat ik de dag ervoor heb gegeten
Ik drink altijd minimaal twee liter water per dagquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:11 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
en waterinname
genoeg drinken is zoooooo belangrijk
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik drink altijd minimaal twee liter water per dag
naja je weet als het echt nodig is dan snoei ik m'n tuintje ook wel. Maar ok je kunt t overdrijven he enzo. ook echt met benzine motor dingen. LOLquote:
Dat lukt me echt nooitquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:11 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ik drink altijd minimaal twee liter water per dag
Zei ik vanochtend ook op de potquote:
Iemand met een trechter langs laten komenquote:
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zei ik vanochtend ook op de pot
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:18 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Iemand met een trechter langs laten komen
Neehoorquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:25 schreef kree het volgende:
krijg je geen hoofdpijn dan happy als je geen koffie drinkt? Het valt mij op wel.... bij mezelf.
Yeah Yeah.quote:
ok nou het viel mij op voor mezelf wel en hoorde het ook van andere collega die aan de thee ging ineens, hahahaquote:
Daar drink ik te weinig koffie voor denk ikquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:29 schreef kree het volgende:
[..]
ok nou het viel mij op voor mezelf wel en hoorde het ook van andere collega die aan de thee ging ineens, hahaha
nou ik ook niet zo onwijs veel eigenlijk, mss in de morgen paar en nog paar overdag, maar heel veel meer als 4 zal het niet zijn. en toch toen ik het ff niet deed. merkte het soort van wel.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Daar drink ik te weinig koffie voor denk ik
Ah ok vervelendquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:31 schreef kree het volgende:
[..]
nou ik ook niet zo onwijs veel eigenlijk, mss in de morgen paar en nog paar overdag, maar heel veel meer als 4 zal het niet zijn. en toch toen ik het ff niet deed. merkte het soort van wel.
gelukkigquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:31 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah ok vervelend
Ik heb daar geen last van
goed plan, heej tot zo hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:32 schreef JustinK het volgende:
Ik denk dat als ik ga minderen met DTS ik daarvan wel hoofdpijn krijg
tis ik heb liefde haat relatie met dit hele topic, oppzich jullie allemaal zijn stuk voor stuk wel weer leuk en soort uniek als personen, maar soms haat ik jullie allemaalquote:
Awwquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:32 schreef JustinK het volgende:
Ik denk dat als ik ga minderen met DTS ik daarvan wel hoofdpijn krijg
Dat gevoel is geheel wederzijdsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
tis ik heb liefde haat relatie met dit hele topic, oppzich jullie allemaal zijn stuk voor stuk wel weer leuk en soort uniek als personen, maar soms haat ik jullie allemaal
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |