Als mensen echt achterbaks zijn snap ik haat maar gewoon wat discussie of elkaar niet liggen.. dan is haat wat sterkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
tis ik heb liefde haat relatie met dit hele topic, oppzich jullie allemaal zijn stuk voor stuk wel weer leuk en soort uniek als personen, maar soms haat ik jullie allemaal
bij wijze van spreken he happy, haat niemand hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als mensen echt achterbaks zijn snap ik haat maar gewoon wat discussie of elkaar niet liggen.. dan is haat wat sterk
ja ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:39 schreef JustinK het volgende:
Over het algemeen voel ik hier altijd heel veel liefde
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
bij wijze van spreken he happy, haat niemand hier.
Gelukkig neem je het niet al te serieusquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:47 schreef kree het volgende:
je wil zo niet weten wat ik naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen hierzo..... en dan is het een forum gelukkig en onderhand neem ik dat al niet te serieus, of althans wel globaal. maar het kan behoorlijk hard overkomen soms in tekst denk hoewel anderen mss wel denken t als grapje te zien.
Maaaaar ok, tis ff maar nemen zoals het is soms.
nouja dat is het wel, want als je het je echt aan gaat trekken, dan is het niet onwijs leuk hier voor je op fok denk ik...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig neem je het niet al te serieus
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja goed dat je het ff meldt wel. hahaha.
Ja zo is het ook wel weer. Er zijn gelukkig nog een hoop lieve usersquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is het wel, want als je het je echt aan gaat trekken, dan is het niet onwijs leuk hier voor je op fok denk ik...
Andere kant is trouwens heb zoveel lieve en steunende berichten gehad enzo toen ik het lastig had, en dat weegt er nog veel meer tegen op als de negative.
oké maar je hebt je ff leeg gegescheten nu wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggen
Lucht wel lekker opquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
oké maar je hebt je ff leeg gegescheten nu wel?
Niet een hoopquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo is het ook wel weer. Er zijn gelukkig nog een hoop lieve users
euhm mijn ervaring, het zijn er wss meer en denk over het algemeen dat iedereen altijd het beste met iedereen voor heeft wel.... Op een paar na die alleen de boel lopen te verzieken. Maar dat is echt de minderheid natuurlijk.quote:
Gewoon niet teveel aandacht besteden aan het negatievequote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
euhm mijn ervaring, het zijn er wss meer en denk over het algemeen dat iedereen altijd het beste met iedereen voor heeft wel.... Op een paar na die alleen de boel lopen te verzieken. Maar dat is echt de minderheid natuurlijk.
tis wel beetje pesterig enzo soms, maargoed geloof ook niet dat iedereen dat dan slecht bedoelt. tis wel je moet er beetje tegen kunnen.
Uhuhquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:56 schreef kree het volgende:
[..]
euhm mijn ervaring, het zijn er wss meer en denk over het algemeen dat iedereen altijd het beste met iedereen voor heeft wel.... Op een paar na die alleen de boel lopen te verzieken. Maar dat is echt de minderheid natuurlijk.
tis wel beetje pesterig enzo soms, maargoed geloof ook niet dat iedereen dat dan slecht bedoelt. tis wel je moet er beetje tegen kunnen.
yups en beetje tegen (soms harde) geintjes kunnen, maar wel jezelf blijven en komt t goed denkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:57 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gewoon niet teveel aandacht besteden aan het negatieve
whah ja kan ik ook wel eens zo zijn, maar en doe daar mijn best voor om dat zo ook te zeggen, tis nooit zoquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:58 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Uhuh
Snachts ben je anders flink aan t mopperen
Je mopperde echt lang over dtsquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:00 schreef kree het volgende:
[..]
whah ja kan ik ook wel eens zo zijn, maar en doe daar mijn best voor om dat zo ook te zeggen, tis nooit zo persoonlijk.
ja? maar zie het verschil tussen iemand afzeiken of het niet eens zijn met iets dusquote:
Oh het was geen afzeikenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:02 schreef kree het volgende:
[..]
ja? maar zie het verschil tussen iemand afzeiken of het niet eens zijn met iets dus
weet ik maar dat is op onderwerp niet op persoon, is wel verschil.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:03 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Oh het was geen afzeiken
Maar je bleef maar mopperen
nouja beetje asynchroon zo, maar je volgt t vast wel. Ikj zit zo lang op fok he en ok heb het allemaal wel gezien alle drama etc en in al die tijd had ik dus ff slechte periode. en die kan iedereen gewoon lezen enzo. en hoe het verder ging. Dus ok ben beetje veranderd he in 20 jaar als vroeger ook wel.quote:
Wat? Boek schrijven over?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:10 schreef kree het volgende:
tis kwart leven enzo he hier op fok, ik denk dat ik er een boek over moet schrijven, had soort van opzetje al gemaakt.
Dat klinkt raarquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:11 schreef kree het volgende:
[..]
over fok enzo?
horen dan heb alleen begin.
Toevalligquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga een boek schrijven over kree die een boek gaat schrijven
,lol nou opzich genoeg background enzo verteld dus jaquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:12 schreef hemarookworst het volgende:
Ik ga een boek schrijven over kree die een boek gaat schrijven
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga een boek schrijven over hemarookworst die een boek gaat schrijven over kree die een boek gaat schrijven
Als dat geen bestseller wordtquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:15 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik ga een boek schrijven over hemarookworst die een boek gaat schrijven over kree die een boek gaat schrijven
ja je zou zeggen zoiets kan bijna niet fout gaan hequote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen bestseller wordt
Dit is net dat zetje wat ik in mijn carrière nodig hadquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:17 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Als dat geen bestseller wordt
real life boeken is in he op het moment. LOLquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:18 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dit is net dat zetje wat ik in mijn carrière nodig had
Welke van de drie? Of alledrie?quote:
ik denk moet toch trilogie zijn dan.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke van de drie? Of alledrie?
Ga maar je werkmail lezenquote:
Allesquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:21 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Welke van de drie? Of alledrie?
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 16-03-2024 14:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ff denken wat dan...... heb ook niks, ja kan xbox op de tv opstarten maar eerlijk gezegd ook niet veel aan, snap eigenlijk niet dat ik er nog abo voor betaal. hahahaquote:
Doe ik alquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:31 schreef kree het volgende:
[..]
ff denken wat dan...... heb ook niks, ja kan xbox op de tv opstarten maar eerlijk gezegd ook niet veel aan, snap eigenlijk niet dat ik er nog abo voor betaal. hahaha
Youtube kijken dan?
even denken vanuit mijn YouTube suggesties.quote:
Ah je hebt zin dat ik me depri ga voelenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:38 schreef kree het volgende:
[..]
even denken vanuit mijn YouTube suggesties.
Ik heb nog in de aanbieding.
>duikend verzuipen in ondergrondse grotten
>neerstortende vliegtuigen en etc
>reizen op een zeilboot rond de wereld|
>survival in Alaska.
nee hoor die laatste is wel leuk enzo.....quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ah je hebt zin dat ik me depri ga voelen
Niks technisch nee..quote:Op zaterdag 16 maart 2024 14:40 schreef kree het volgende:
[..]
nee hoor die laatste is wel leuk enzo.....
woh en van-life Enzo heb ik nog wat van.
en hele zooi tech dingen die ik dan interessant vindt soms, maar schat die niet zo in voor jou.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |