Als mensen echt achterbaks zijn snap ik haat maar gewoon wat discussie of elkaar niet liggen.. dan is haat wat sterkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:35 schreef kree het volgende:
[..]
tis ik heb liefde haat relatie met dit hele topic, oppzich jullie allemaal zijn stuk voor stuk wel weer leuk en soort uniek als personen, maar soms haat ik jullie allemaal
bij wijze van spreken he happy, haat niemand hier.quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:38 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Als mensen echt achterbaks zijn snap ik haat maar gewoon wat discussie of elkaar niet liggen.. dan is haat wat sterk
ja ik ook wel eigenlijkquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:39 schreef JustinK het volgende:
Over het algemeen voel ik hier altijd heel veel liefde
Okquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:40 schreef kree het volgende:
[..]
bij wijze van spreken he happy, haat niemand hier.
Gelukkig neem je het niet al te serieusquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:47 schreef kree het volgende:
je wil zo niet weten wat ik naar m'n hoofd geslingerd heb gekregen hierzo..... en dan is het een forum gelukkig en onderhand neem ik dat al niet te serieus, of althans wel globaal. maar het kan behoorlijk hard overkomen soms in tekst denk hoewel anderen mss wel denken t als grapje te zien.
Maaaaar ok, tis ff maar nemen zoals het is soms.
nouja dat is het wel, want als je het je echt aan gaat trekken, dan is het niet onwijs leuk hier voor je op fok denk ik...quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:48 schreef JustinK het volgende:
[..]
Gelukkig neem je het niet al te serieus
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggenquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:48 schreef kree het volgende:
[..]
ja goed dat je het ff meldt wel. hahaha.
Ja zo is het ook wel weer. Er zijn gelukkig nog een hoop lieve usersquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef kree het volgende:
[..]
nouja dat is het wel, want als je het je echt aan gaat trekken, dan is het niet onwijs leuk hier voor je op fok denk ik...
Andere kant is trouwens heb zoveel lieve en steunende berichten gehad enzo toen ik het lastig had, en dat weegt er nog veel meer tegen op als de negative.
oké maar je hebt je ff leeg gegescheten nu wel?quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggen
quote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:50 schreef loveislikeakiss het volgende:
[..]
Ja was het om 4 in de nacht vergeten te zeggen
Lucht wel lekker opquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:52 schreef kree het volgende:
[..]
oké maar je hebt je ff leeg gegescheten nu wel?
Niet een hoopquote:Op zaterdag 16 maart 2024 13:52 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ja zo is het ook wel weer. Er zijn gelukkig nog een hoop lieve users
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |