quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
A en ik maar wachten is er gewoon een nieuwe
Snap 'm niet...quote:Op donderdag 14 maart 2024 14:43 schreef Dotteke het volgende:
A en ik maar wachten is er gewoon een nieuwe
Bleef in het vorige topic wachten tot ik zag dat er een nieuwe geopend wasquote:
Herkenbaarquote:Op donderdag 14 maart 2024 18:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Bleef in het vorige topic wachten tot ik zag dat er een nieuwe geopend was
Gelukkig ben ik niet de enigste.quote:
quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:18 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Vast een hoop meer dan "hiernaast"![]()
Maar ik ga hogere sferen opzoeken. Toedeloe [ afbeelding ]
Jij gaat er van uit dat dit dat betekent. En dat is niet per se waar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 23:53 schreef FBtje het volgende:
[..]
Dilano ontving als eerste informatie die erop wees dat fans hun vriendschap in twijfel trokken.
Hij ontving de namen van bewoners die hij niet moest onderschatten.
1 Tom
2 Jimmy
3 Ashley
En dat was voor het telefoongesprek én voor de fanroom.
O ja die is jarig vandaagquote:
Hey Frumquote:
Zo nog even de sv nalezen of er gisteren avond nog iets bijzonders gebeurd isquote:
Als de kat van huis is inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja die is jarig vandaag
Jij ook gefeliciteerd
Had gisteren een vergadering. 32 tr's wachten vanmorgen op mij
Volgende keer gooi ik de CS dicht als ik weg moet
Nou was lekker thuis komen dan, gelijk met je neus in de boter..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd
Hey Jockquote:
Echt hequote:
Had niet meer gekeken zag het vanmorgen pas.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:20 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nou was lekker thuis komen dan, gelijk met je neus in de boter..
Oooh hi, leuk wakker worden dus.... jij bent al druk geweest..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Echt he
[..]
Had niet meer gekeken zag het vanmorgen pas.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:26 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Oooh hi, leuk wakker worden dus.... jij bent al druk geweest..
Ooh lekker hé, die heb ik ook altijd....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:27 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Nu lekker aan de koffie en een bak Griekse Yoghurt
Ja vind hem ook lekker, maar krijg er ook maagzuur van af en toequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:29 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh lekker hé, die heb ik ook altijd....
Ooh dat is niet zo geinig... doe jij er nog iets doorheen of gewoon naturel?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja vind hem ook lekker, maar krijg er ook maagzuur van af en toe
Goedemorgen Dot,je gooit het Centraal Station dicht?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij ook gefeliciteerd
Nee naturelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:31 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ooh dat is niet zo geinig... doe jij er nog iets doorheen of gewoon naturel?
Waarom ben jij altijd zo verdomde wakkerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot,je gooit het Centraal Station dicht?
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:32 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Goedemorgen Dot,je gooit het Centraal Station dicht?
Ik heb altijd fruit in de vriezer en havermout (havermout niet in de vriezer, speciaal voor Fresh aangepast)...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:32 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nee naturel
Deed er wel eens havermout door maar dat ging vervelen
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:39 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik wist dat deze ging komen van jou...
In de zomer wil ik er wel eens een aardbeitje in doenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:35 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Ik heb altijd fruit in de vriezer en havermout (havermout niet in de vriezer, speciaal voor Fresh aangepast)..... heerlijk... ik heb ook snel maagzuur maar dit gaat goed...
Nee is niet te vergelijken met vers maar is wel te doen..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zomer wil ik er wel eens een aardbeitje in doen
Fruit uit de vriezer vind ik zelf niet zo lekker
Moet je wel eerst laten ontdooien hč !quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:17 schreef Dotteke het volgende:
[..]
In de zomer wil ik er wel eens een aardbeitje in doen
Fruit uit de vriezer vind ik zelf niet zo lekker
Moet je ook geluk hebben. Vind de laatste jaren weinig smaak aan de aardbeien zitten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:21 schreef Frummelie het volgende:
[..]
Nee is niet te vergelijken met vers maar is wel te doen..
Ja heerlijk verse aarbeien...
Wat ben ik toch blij met jouquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:25 schreef Jockari het volgende:
[..]
Moet je wel eerst laten ontdooien hč !
Hoi Dotquote:
Zijn soms net waterballen net als de tomaten die ik nu heb..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Moet je ook geluk hebben. Vind de laatste jaren weinig smaak aan de aardbeien zitten.
Haaaiquote:
@Booster gefeliciteerd als verassing heb ik je een not gegevenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Net als zijn favorietje Alice is ook @:B00STER vandaag jarig!!![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe rukker!![]()
![]()
Een not van Dot.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Booster gefeliciteerd als verassing heb ik je een not gegeven
Zal hij vast heel content mee zijnquote:
Dankjewel @Ireth !!!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:52 schreef Ireth het volgende:
Net als zijn favorietje Alice is ook @:B00STER vandaag jarig!!![]()
![]()
Gefeliciteerd met je verjaardag ouwe rukker!![]()
![]()
Dankjewel en neeeeeee!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:21 schreef Dotteke het volgende:
[..]
@:Booster gefeliciteerd als verassing heb ik je een not gegeven
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:52 schreef Jockari het volgende:
Groepsfoto van mij met de familieDan zal ik die van mij ook maar eens delen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zoals je ziet, heeft onze kapper les gehad van Karan, groeit wel weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Surrounded by losers, misfits and boozers”
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:04 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dan zal ik die van mij ook maar eens delen.
Zoals je ziet, heeft onze kapper les gehad van Karan, groeit wel weer aanSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Te laatquote:
quote:
Hey mister love hoe is het?quote:
Nog plannen voor het weekend.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:09 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik ga de boel zo dichtklappen en weekend vieren, dus goed![]()
![]()
En met U?
Morgen verjaardagquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:11 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Nog plannen voor het weekend.
Met mij gaat het goed
Ben jij jarigquote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:14 schreef JustinK het volgende:
[..]
Morgen verjaardagEn hopelijk nog een beetje lekker weer om te gaan wandelen. En verder natuurlijk snoeihard bolken
Jij nog plannen?
Nee m'n neefje is jarig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ben jij jarig
Ja ik moet het een en ander doen, stukken lezen. Advies schrijven. Alvast een agenda maken voor de vergadering en zo.
Heb ik dat klaar in ieder geval.
Verder weinig in de planning, volgens mij krijgen we regen.
3 april pas, maar ik verstuur hem altijd 2.5 tot 3 weken van te voren.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:24 schreef JustinK het volgende:
[..]
Nee m'n neefje is jarig.
Ah een beetje aan het werk dusWanneer is de vergadering?
Zondag regen idd zie ik
Ja, the Bolkmeister op 1quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
3 april pas, maar ik verstuur hem altijd 2.5 tot 3 weken van te voren.
Dus heb nog even maar klaar is klaar.
Met het weer schiet het nog niet echt op een dag mooi en dan toch weer regen.
Maar goed we moeten het er mee doen.
Sta je nog steeds op 1
quote:
Reuze trotsquote:
Dansmariekequote:
Die was jaren geleden al de weg kwijtquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
DIe is niet goed wijs hoor, moet je dat hoofd zien![]()
https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
Dat is zeker waar, maar hoe ze er nu bij staatquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:34 schreef JustinK het volgende:
[..]
Die was jaren geleden al de weg kwijt![]()
En dan de tong tegen het raamquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:36 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is zeker waar, maar hoe ze er nu bij staat![]()
Busje komt zo, busje komt zo![]()
Ja zeggen dat likken aan glas gezond isquote:
Komt dat goed uit, ze noemen mij ook wel de man van glasquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zeggen dat likken aan glas gezond is![]()
Houd je tong soepel
O waarom?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:38 schreef JustinK het volgende:
[..]
Komt dat goed uit, ze noemen mij ook wel de man van glas
Hoe krijg je het in hemelsnaam voorelkaar om bij eten aan jou favoriete onderwerp kut poep vagina ongesteld scheten te denkenquote:
Zo ga je er uitzien en zo ga je doen als je de boel strak laat trekken en op laat vullen. Fillers tasten dus ook de hersens aan. Bewijs geleverd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
DIe is niet goed wijs hoor, moet je dat hoofd zien![]()
https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
Verder gaat het wel goed met jequote:
Echt niet normaal dat mensquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ga je er uitzien en zo ga je doen als je de boel strak laat trekken en op laat vullen. Fillers tasten dus ook de hersens aan. Bewijs geleverd.
verschrikkelijk lelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ga je er uitzien en zo ga je doen als je de boel strak laat trekken en op laat vullen. Fillers tasten dus ook de hersens aan. Bewijs geleverd.
Snel vast houden aan het swoertje voor je verdwaaldquote:
Zou een waarschuwing moeten zijn voor een bepaald iemand in een bepaald huis ergens in A'dam Zuidquote:
Waar is m'n zwoerdje?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel vast houden aan het swoertje voor je verdwaald
Ik snap niiet dat ze het zelf niet zien die botox en filler dames. Niet echt iemand heb ik er mooier van zien wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou een waarschuwing moeten zijn voor een bepaald iemand in een bepaald huis ergens in A'dam Zuid
Is Spekkie niet aanwezig, je peuzelt toch aan zijn zwoertjequote:
En niemand ik hun omgeving die er iets van zegt ofzo....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niiet dat ze het zelf niet zien die botox en filler dames. Niet echt iemand heb ik er mooier van zien worden
Ik heb 'm al even niet gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Spekkie niet aanwezig, je peuzelt toch aan zijn zwoertje
Dat vraag ik mij ook altijd af.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
En niemand ik hun omgeving die er iets van zegt ofzo....
O echt, ook uit DTS verdwenen?quote:
Net als deze, vroeger beeldschoon, niks van overquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niiet dat ze het zelf niet zien die botox en filler dames. Niet echt iemand heb ik er mooier van zien worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Hoi hoiquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als deze, vroeger beeldschoon, niks van over
Waarom willen ze allemaal Donald Duck lippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef hem eens ongelijk je hebt vast nog genoeg aanspraakquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weekend aan het vieren is
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als deze, vroeger beeldschoon, niks van over
Ja jammer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als Ash ook, dat was best een mooie meid voor ze die fillers ging doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jawel hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
niet in nederland, hier is dat nog nooit Jarig genoemd
Liever niet, ik wil puntenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk je hebt vast nog genoeg aanspraak
wel weet ik van utopiaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
niet in nederland, hier is dat nog nooit Jarig genoemd
quote:
Klopt zeiden ze ook.quote:
oke, ik heb er nog nooit van gehoord en ben 56 jaar , mijn vrouw zegt in iedergeval niet elke maand dat ze jarig is, vreemde humorquote:
En als jij het tegen dr zegt, dan ben je voorlopig nog niet jarigquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, ik heb er nog nooit van gehoord en ben 56 jaar , mijn vrouw zegt in iedergeval niet elke maand dat ze jarig is, vreemde humor
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als jij het tegen dr zegt, dan ben je voorlopig nog niet jarig
ja dart word grappig zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt zeiden ze ook.
Maar als iemand ongesteld is krijgt die geen extra lekker eten van BB
Hoeveel punten heb je gepakt, ben vandaag helemaal nog niet daar geweestquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als jij het tegen dr zegt, dan ben je voorlopig nog niet jarig
218 and counting...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je gepakt, ben vandaag helemaal nog niet daar geweest
O je gaat goed,quote:
Denk dat je niet meer in te halen bent.quote:
Theoretisch welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je niet meer in te halen bent.
Ben je verliefd?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef mario390 het volgende:
yasmin kunnt ik vanacht in de 4de
bb talkshow nach de exit zien
[ afbeelding ]
ZO kan je haar toch nog zienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Mario heeft in bijna iedere RLS een favorieten dame en o weer als die er uit moet dan is hij echt verdrietig en boodquote:
ja dat merk ik nu iddquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario heeft in bijna iedere RLS een favorieten dame en o weer als die er uit moet dan is hij echt verdrietig en bood
Lekker weer daar , aan het zwembad zonnen ...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komt dat toch dat je zo snel zo gek bent van een meisje op de stream?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:05 schreef mario390 het volgende:
ja verliefd word betje te ver bedoelen is
toch nur en livestream
laatste jaar in brasil nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario heeft in bijna iedere RLS een favorieten dame en o weer als die er uit moet dan is hij echt verdrietig en bood
waar zie je en zembad?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker weer daar , aan het zwembad zonnen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |