Gedroogde zijn hetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
Ze eten het lievelingseten van Alice omdat ze jarig is...
Alice: "Ik hoef er geen tomaten in hoor, dat lust ik niet..."
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:33 schreef ledn81 het volgende:
BB: "2 kirrende vrouwen van begin 30 op te halen aan de MediArena te Amsterdam"
Dit is fanfiction dus niet opnemen in het streamverslag aub
verjaardag of rode zee?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
Ze eten het lievelingseten van Alice omdat ze jarig is...
Alice: "Ik hoef er geen tomaten in hoor, dat lust ik niet..."
Ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou het hier voorlopig even voor gezien. Ik lees de Cos terug en alleen maar negativiteit. Voor mij zo geen lol meer aan. Wat er op stream te zien is, lees je amper, alleen commentaar op iedereen.
Mssn tot later en nog veel plezier!
Ja niet te doen vandaag, echt ergquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou het hier voorlopig even voor gezien. Ik lees de Cos terug en alleen maar negativiteit. Voor mij zo geen lol meer aan. Wat er op stream te zien is, lees je amper, alleen commentaar op iedereen.
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nee , als je 40 berichten over Sabeu wil lezen waar ze woont en meer van dat soort sjizzle, niet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ik
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:
quote:
En dit is ook niet over de streamsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee , als je 40 berichten over Sabeu wil lezen waar ze woont en meer van dat soort sjizzle, niet doen
Ik zal er wel overheen gelezen hebben. Wel negatief over ashley en karen maar die waren zelf ook niet bepaald positief bezig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ik
Zout in een chocolade taart . Moet er zout in een taart dan dat heb ik nooit geweten. Heb even recepten opgezocht maar geen zout toevoegen. Wel ongezouten Roomboter misschien daar de verkeerde gebruikt door de banketbakkerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
De taart van Alice was minder lekker dan de taart van Basiri. Er zat teveel zout in de taart die vandaag kwam aldus Ashley
Kan, zeker met caramel, maar was druk dus heb het niet helemaal meegekregen verder wat voor taart ze hadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zout in een chocolade taart . Moet er zout in een taart dan dat heb ik nooit geweten
Genoeg maar weer. BB gaat echt geen etentje geven omdat iemand ongesteld is.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik van utopia en de weet
heet van sanne
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg maar weer. BB gaat echt geen etentje geven omdat iemand ongesteld is.
Jimmy kan wel koken hji staat er ook bij alsof hij het vaker doetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef KangaP het volgende:
De pasta in de saus , niet de saus over de pasta .
Hij kan het iig het beste van allemaal, maar dat zegt meer over de rest dan over Jim..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy kan wel koken hji staat er ook bij alsof hij het vaker doet
Yep maar ze waren aan het twijfelenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy kan wel koken hji staat er ook bij alsof hij het vaker doet
Ja zou toch denken dat Ash en Karin ook kunnen koken Tom ook die woont ook alleenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kan het iig het beste van allemaal, maar dat zegt meer over de rest dan over Jim..
Ik lust geen zalm (ander vis wel), enkel gerookte zalm. Dus voor mij de bolognesequote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:35 schreef rinardo het volgende:
Alice had 3 soorten pasta aan BB doorgegeven die haar lievelings waren, de kijker heeft er 1 mogen kiezen, het is A geworden, pasta met roomsaus en zalm, ik heb daar ook nooit Tomaten in
[ link | afbeelding ]
Alice overleeft het wel hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:32 schreef mario390 het volgende:
is toch echt niet normal dat
alice weer nominiert is![]()
hoezo niet glenn en dome tom?
Ik andersom. Saus OVER de pastaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef KangaP het volgende:
Die gaan eten, die maken geen eten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou toch denken dat Ash en Karin ook kunnen koken Tom ook die woont ook alleen
Je vraagt je wel af hoe ze het dagdagelijks doen , of ze hebben biemand die voor hen kookt anders is dat wel een flinke hap uit een huishoudbudget als je uit eet of kant en klare maaltijden steeds neemt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou toch denken dat Ash en Karin ook kunnen koken Tom ook die woont ook alleen
Zou ik ook doen met die kleding. Daarna haar lippen en borsten nog.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Al mijn kleding gaat straks linia recta weg zegt Ash
dat is zeuren om zeuren, ik maak bruids verjaars enz taarten, er komt geen zout aan te pas En dit was een chocoladetaart Zag er ook nog een prachtig uit, echt niet van de supermarktquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kan, zeker met caramel, maar was druk dus heb het niet helemaal meegekregen verder wat voor taart ze had
Alice staat ook bovenaan in Salar zijn instapollquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Dilo denkt dat ALice blijft en denkt dat het tussen hem en Danny gaat
Ik snap niet dat die hele kleerkasten in die gewone valies (koffer voor de nederlanders) geraakt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:15 schreef rinardo het volgende:
weer zon overdreven aandachttrekkerige uitspraak, al mijn kleding gaat na BB linea recta weg
sterker nog, zitten als eerste aan tafel en zijn de eersten die beginnen te happen voordat anderen uberhaupt zittenquote:
ik las ergens dat dit zo niet isquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:17 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy weet nog steeds niet dat er ook op hem is gestemd door Ash?
En vaak ook de eerste die van tafel gaan als andere nog zitten te happenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:17 schreef schizolientje het volgende:
[..]
sterker nog, zitten als eerste aan tafel en zijn de eersten die beginnen te happen voordat anderen uberhaupt zitten
Voor de doekoe broquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:19 schreef Jockari het volgende:
Randy zich weer aan het rot amuseren. Straalt er van af. Vraag me nog altijd af wat die daar zit te doen. Enkel voor het geld...
[ afbeelding ]
Enige manier om in beeld te komen. Die had gehoopt heel BB als Drag qeeun rond te lopenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:19 schreef Snoozey het volgende:
jimmie wil ook altijd kokken. een ander krijgt geen kans
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ziet het wel naar uit bij Salar.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:16 schreef Dotteke het volgende:
Dilo denkt dat ALice blijft en denkt dat het tussen hem en Danny gaat
Ken het wel met sherry samen. Mijn moeder deed dieet dat bestond uit sherry en biefstuk 2x per dag. Is wel 50 jaar terug.quote:
Dan is ie iig verzekerd van iets wat te vreten is...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:19 schreef Snoozey het volgende:
jimmie wil ook altijd kokken. een ander krijgt geen kans
klopt er is ook opgeroepen om massaal op dilano te gaan zodat Danny vertrekt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice 40 Danny 38 en dilano 22. Maar is nog geen uur begreep ik
Super dat op dit moment als favo staat, ik zal genieten van de gezichten van Asley en Karen als Danny door de deur gaat.... wel terug komt weer.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:19 schreef Gerrie_55 het volgende:
https://www.instagram.com(...)MW9rM3Y5OTEzcTRheA==
Sherrydieet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ken het wel met sherry samen. Mijn moeder deed dieet dat bestond uit sherry en biefstuk 2x per dag. Is wel 50 jaar terug.
Niet slim dan om te doen. Kan Alice haar kop dan kostenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:35 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
klopt er is ook opgeroepen om massaal op dilano te gaan zodat Danny vertrekt.
de zalm ziet er lekker uit
Zijn poll op Twitter geeft dit aan:quote:
Was 2 biefstukken van 150.gram en daarvoor 1 glas sherrie. En tussendoor 1 en geloof een ei Ze was toen 15 kilo afgevallen in 6 weken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sherrydieet.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je afvalt van sherry, maar ach, na 10 glazen sherry kan het je waarschijnlijk niet meer schelen dat je overgewicht hebt.
Liever niet aardige jongen maar heb liever dan Alice en Danny nog erin. En er moet eens een Nederlandse man uit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:39 schreef ledn81 het volgende:
Het Dilano promotie team komt de COS binnen![]()
Even zien of we Danny misschien nog een extra zetje richting de deur kunnen geven![]()
[ x ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sherrydieet.![]()
Ik kan me niet voorstellen dat je afvalt van sherry, maar ach, na 10 glazen sherry kan het je waarschijnlijk niet meer schelen dat je overgewicht hebt.
Schattig...maar geen kans...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:39 schreef ledn81 het volgende:
Even zien of we Danny misschien nog een extra zetje richting de deur kunnen geven![]()
[ x ]
quote:
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:34 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Alice 40 Danny 38 en dilano 22. Maar is nog geen uur begreep ik
Heb een topic voor de poluitslagen gemaaktquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:37 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn poll op Twitter geeft dit aan:
DANNY 49,8%
ALICE 34%
DILANO 16,2
Nog beter, tegelijk maken!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef KangaP het volgende:
Dan Danny bedoelt hij of Alicequote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:53 schreef kiki2024 het volgende:
Tom: het zou nog beter zijn als Dilano blijft.
Jimmy: ja zeker
Okequote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:54 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
hij wil Danny weg want hij is goed met Alice.
die hebben vorige week paar keer gekooktquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:14 schreef schizolientje het volgende:
koken Ashley en Karin nooit?? Ik zie Jimmy en Alice toch wel regelmatig koken
lolquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:08 schreef Ireth het volgende:
Ze hadden het weer over Lenie en zijn concert in de ziggo dome![]()
A: het is niet in de ziggo dome
B: hij is 1 van de aanwezige gasten en het is niet zijn concert, zoals hun schijnbaar wel denken![]()
Link
OMGquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:08 schreef Ireth het volgende:
Ze hadden het weer over Lenie en zijn concert in de ziggo dome![]()
A: het is niet in de ziggo dome
B: hij is 1 van de aanwezige gasten en het is niet zijn concert, zoals hun schijnbaar wel denken![]()
Link
Omdat Tom er geen zin in heeft.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap niet dat Tom en Karen niet even gaan praten samen
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:13 schreef Hznootje het volgende:
Gaat niks meer gebeuren vanavond..Eerst potje kaarten en daarna gaan ze pokeren.
ok maar ze hebben elkaar nu al bijna 2 dagen genegeerdquote:
ja maar vind wel jammerquote:
Ze zijn gewoon nog duoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef Snoozey het volgende:
ze zijn geen duo meer he. dan is dat vaak ineens een stuk minder
Psies. Eens is het klaar en dat is het nu schijnbaarquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dat zegt meer iets over hem dan over Karen dan, en doorrrr
Het zegt meer over Karenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Psies. Eens is het klaar en dat is het nu schijnbaar
Waarom moet Tom met Karen gaan praten. Karen kan ook met Tom gaan praten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja beter gaan ze gewoon om negen uur slapenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:19 schreef Schakeltopia het volgende:
iedere avond poker avond.... top ideetjes weer
Wat een BS.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zegt meer over Karen![]()
Die achter ash aanloopt als een ………. Ik zeg het maar even niet
ik denk niet dat ze echte pogingen gedaan heeft ...want dat zal ashley haar niet in dank afnemenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:18 schreef cat123 het volgende:
[..]
Plus dat ashley haar plakkertje niet meer met tom mag omgaan.
Nee hoorquote:
u vraagt, wij draaienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:22 schreef greysbones het volgende:
Iemand moet hier echt een gifje van maken
Das gekquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
Karen is vreselijk koppig. Wou vanmorgen maar durfde niet vanwege de generaal.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:12 schreef Joyce-43 het volgende:
ik snap niet dat Tom en Karen niet even gaan praten samen
Vroeger bij naast mijn ouders thuis deed een buurvrouw ook dat dieet maar zij was alcohol verslaafd. Ze hield het dieet goed vol maar viel er niet van afquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Sherrydieet.![]()
Hij hoopt zelfs dat Dilano blijft.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
Ik ben blij dat Tom lol heeft met de mannen. Had vaag het idee dat ash bezig was zijn deelname zo (bewust) te verzieken dat ie vrijwillig zou gaan vertrekken. Ze heeft ook wel door dat ie populair stond buiten het huis.
Mooi !!!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:11 schreef Schakeltopia het volgende:
[ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
~dat is toch triestquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:24 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Karen is vreselijk koppig. Wou vanmorgen maar durfde niet vanwege de generaal.
De bal ligt bij haar. Zij heeft hun afspraak geschonden en gelogen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Die stand van zijn voeten ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:39 schreef ledn81 het volgende:
[ x ]
Zonde. Zij ging vandaag bloot striptease-gewijs. Zonde dat je dat niet kon zien.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:13 schreef mario390 het volgende:
werd alice baba gaan ??
ik kunnt zij al nu 8 dagen niet kijken
en videos gaan ook niet![]()
Oja, ik moet nog stemmenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:25 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Hij hoopt zelfs dat Dilano blijft.
Kon ik goed gebruiken voor het Dilano promotieteam
Het hele gedoe is sowieso triestquote:
fijn dat ze de tafel al leuk gedekt hebben voor het feestmaalquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:23 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
u vraagt, wij draaien
[ afbeelding ]
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:27 schreef schizolientje het volgende:
[..]
fijn dat ze de tafel al leuk gedekt hebben voor het feestmaal
Moment, ff mijn koffie opdweilen...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zonde. Zij ging vandaag bloot striptease-gewijs. Zonde dat je dat niet kon zien.
karen zal het wel weer zo draaien ..dat het zijn schuld is...dat kan ze heel goedquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De bal ligt bij haar. Zij heeft hun afspraak geschonden en gelogen.
Dat heeft ze al gedaan...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:28 schreef Thorelf het volgende:
[..]
karen zal het wel weer zo draaien ..dat het zijn schuld is...dat kan ze heel goed
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:13 schreef mario390 het volgende:
werd alice baba gaan ??
ik kunnt zij al nu 8 dagen niet kijken
en videos gaan ook niet![]()
gelukkig zijn hem op tijd de ogen geopendquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Als een slaafse krolse katquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:20 schreef greysbones het volgende:
[..]
Het zegt meer over Karen![]()
Die achter ash aanloopt als een ………. Ik zeg het maar even niet
Jimmy vangt hem echt goed opquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:21 schreef Ireth het volgende:
Ik ben blij dat Tom lol heeft met de mannen. Had vaag het idee dat ash bezig was zijn deelname zo (bewust) te verzieken dat ie vrijwillig zou gaan vertrekken. Ze heeft ook wel door dat ie populair stond buiten het huis.
zijn nog wel een duo hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:17 schreef Snoozey het volgende:
ze zijn geen duo meer he. dan is dat vaak ineens een stuk minder
Dat meisje van 20 die vanmiddag een normaal gesprek had met jimmy waar niet 1 keer de naam van een bewoner werd genoemd in 45 min tijdquote:
Dat mag toch helemaal niet van BB nu al gaan slapen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel dat iemand nu Karen wel eens mag toespreken bespottelijk om nu al naar 'bed' te gaan en Alice der verjaardag beetje te vergallen
Tis oan heur. Zaa hee gefoefeld.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:26 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
De bal ligt bij haar. Zij heeft hun afspraak geschonden en gelogen.
ik dacht nog, waar is Mario toch?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:27 schreef Jockari het volgende:
[..]
Zonde. Zij ging vandaag bloot striptease-gewijs. Zonde dat je dat niet kon zien.
ik hoor niet kan datquote:
nee strakjes pas, ze waren eerst kaartenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:34 schreef engine het volgende:
Is het pokertoernooi al begonnen eigenlijk want ik snap niet veel van wat ze met die kaarten doen?
ja word gek van die Twinstreamquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:33 schreef Thorelf het volgende:
wil het gesprek op de slaapkamer wel weer even horen
Het enige wat ik door heb is dat na elke ronde spelen er regels besproken en/of gewijzigd wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:34 schreef engine het volgende:
Is het pokertoernooi al begonnen eigenlijk want ik snap niet veel van wat ze met die kaarten doen?
nee Nawel kreeg iedere keer zendercheckquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet van BB nu al gaan slapen?
kaarten tellen deed hij he, vanmiddag trots vertellen. altijd winstquote:
waarom niet? er staan geen bedtijden in het contract , avond is avondquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:33 schreef engine het volgende:
[..]
Dat mag toch helemaal niet van BB nu al gaan slapen?
Dan is het geen pokerenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Ireth het volgende:
[..]
Het enige wat ik door heb is dat na elke ronde spelen er regels besproken en/of gewijzigd worden
Ahh dat heb ik vanmiddag niet gehoord maar dat heeft hij wel al eerder verteld ookquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
kaarten tellen deed hij he, vanmiddag trots vertellen. altijd winst
en toch maakte Randy iedereen in vanmiddagquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Dat maakt Alice denk niet uit. Andersom had het een kwaadspreeksessie tot gevolg gehad.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:32 schreef Joyce-43 het volgende:
vind wel dat iemand nu Karen wel eens mag toespreken bespottelijk om nu al naar 'bed' te gaan en Alice der verjaardag beetje te vergallen
gohquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:36 schreef engine het volgende:
[..]
Ahh dat heb ik vanmiddag niet gehoord maar dat heeft hij wel al eerder verteld ook
Het zijn vaak stoere verhalen die hij verteltquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
Beetje viagraquote:
Zit jij ons ff blij te maken met een dooie mus... we weten allemaal dat die tieten daar niet in passen...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:38 schreef Jockari het volgende:
[..]
ashes to ashes dust to dust. In de oven of onder de hottub waarschijnlijk
heb nog geen streams aan , bedoelde wat is er zo leuk aan dat filmpje, wat ik dus niet zie en dus misquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
geen idee? karen is op stream 2
nee dat zie je verkeerdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef mazaru het volgende:
Niet roddelende Alice is aan het roddelen
Ohhh is dat het. Ik vroeg me al af hoe dit mogelijk wasquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:40 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
nee dat zie je verkeerd![]()
ze vraagt of tom of hij op haar feestje komt
nee helaas nu nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:38 schreef Ireth het volgende:
[..]
In een cirkel van 2 meter rondom Karan....
LOL Dus als Alice stiekem aan het fluisteren over anderen is, dan is het geen roddelenquote:
wilde dit ook luisteren maar ja stream ging weer weg pffquote:
dat is geen roddelen dat is de feiten benoemenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:39 schreef mazaru het volgende:
Niet roddelende Alice is aan het roddelen
Boodschappen lijstje doorgeven, wat eisen mbt het uitzenden en natuurlijk ff babbelen met Bartje...quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:43 schreef danilel het volgende:
[..]
dat is geen roddelen dat is de feiten benoemen
O m f g!! Ik ben een beelddenker!!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:44 schreef danilel het volgende:
[..]
die moet haar streamtijd weer verdienen met haar lippen
En terecht, hij wordt weer een oor aangenaaid door een duo partner die met hem afspreekt dat ze niet gaan vertellen over hun stemmen en die nadat het bekend is geworden gelijk naar anderen gaat om te vertellen over de stemmen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:18 schreef Ireth het volgende:
[..]
Roddelen is kwaadspreken iemand in kwaad daglicht zetten, voorbeeld de laatste 24 uur van karen en ashly. Alice zei niets wat gelogen is. Zoals anderen wel doen. Bv karenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:42 schreef mazaru het volgende:
[..]
LOL Dus als Alice stiekem aan het fluisteren over anderen is, dan is het geen roddelen
Schei toch uit. Dat is meten met twee maten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:46 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Roddelen is kwaadspreken iemand in kwaad daglicht zetten, voorbeeld de laatste 24 uur van karen en ashly. Alice zei niets wat gelogen is. Zoals anderen wel doen. Bv karen
quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef greysbones het volgende:
Ik kan iemand die stagiaire zeggen dat dit een heel raar beeld geeft
Of niet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:47 schreef mazaru het volgende:
[..]
Schei toch uit. Dat is meten met twee maten.
Ik kan me nog een BB herinneren waar dat kaarten en schrijven niet mocht.quote:
die waren aan het sporten en komen zo mee pokerenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:50 schreef kiki2024 het volgende:
Alle Mannen behalve Danny en Glenn zitten gezellig een spel te spelen aan tafel. waarom zonderen Glenn en Danny zich af in de cocoon zo ongezellig.
En het plakband ook niet gebruikt mocht worden ,quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:50 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik kan me nog een BB herinneren waar dat kaarten en schrijven niet mocht.
Dat is positief voor het Dilano promotie teamquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:46 schreef Gerrie_55 het volgende:
Ash vindt het zo erg dat Danny erop staat maar gisteren in uitzending niks anders asl geklaag over hem
Ik dacht juist dat Danny ver aan kop ging?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ziet het wel naar uit bij Salar.
die mogen niet van de generaalquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:50 schreef kiki2024 het volgende:
Alle Mannen behalve Danny en Glenn zitten gezellig een spel te spelen aan tafel. waarom zonderen Glenn en Danny zich af in de cocoon zo ongezellig.
En zo gedwongen werden om met elkaar te communiceren waardoor er leuke beelden kwamen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En het plakband ook niet gebruikt mocht worden ,
En ze de spelletjes moesten inleveren
Ik dacht juist dat Danny ver aan kop ging?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Ik snap werkelijk niet waarom je voorkeur naar een bepaalde nationaliteit zou uitgaan... zo raar!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:40 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Liever niet aardige jongen maar heb liever dan Alice en Danny nog erin. En er moet eens een Nederlandse man uit.
Salar kwam net op twitter en zegt dat ie helemaal verbaasd is naar de ommekeer van het publiek en vraagt wat er gebeurd is, hij heeft die hele toestand gister met ashley gemist. maar ja hoe leg je dat in 3 zinnen uit hahaha, heb ook geen filmpjequote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:27 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
In 1 zin: Ashley,Karen en Danny hebben messen in de rug van Tom gestoken.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:03 schreef rinardo het volgende:
[..]
Salar kwam net op twitter en zegt dat ie helemaal verbaasd is naar de ommekeer van het publiek en vraagt wat er gebeurd is, hij heeft die hele toestand gister met ashley gemist. maar ja hoe leg je dat in 3 zinnen uit hahaha, heb ook geen filmpje
Die jongen is stiekem al 50 ofzoquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:05 schreef Snoozey het volgende:
hij heeft een jaar in curacao gewoond en dan gingen hij en zn vrienden 1x per maand naar het casino
hij had van zichzelf geleerd hoe kaarten te tellen
hij keek de film 21 en ging toen uitzoeken op youtube etc hoe ze telden
ihelaas waren er nniet zoveel casino's op curacao.
in NL konden ze niet tellen, want hier letten ze goed op
maar daar gaven ze elkaar seintjes en dan ging dilan aan de tafel zitten om zo altijd weer met winst naar huis te gaan
mooi he...
werd ook wel snachts afgepaktquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:54 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
En het plakband ook niet gebruikt mocht worden ,
En ze de spelletjes moesten inleveren
Klitje en Klatje inderdaadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:35 schreef Koos1958 het volgende:
Karen ging slapen en dan ashley ook want die zijn samengesmolten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |