Gedroogde zijn hetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
Ze eten het lievelingseten van Alice omdat ze jarig is...
Alice: "Ik hoef er geen tomaten in hoor, dat lust ik niet..."
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:33 schreef ledn81 het volgende:
BB: "2 kirrende vrouwen van begin 30 op te halen aan de MediArena te Amsterdam"
Dit is fanfiction dus niet opnemen in het streamverslag aub
verjaardag of rode zee?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
Ze eten het lievelingseten van Alice omdat ze jarig is...
Alice: "Ik hoef er geen tomaten in hoor, dat lust ik niet..."
Ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou het hier voorlopig even voor gezien. Ik lees de Cos terug en alleen maar negativiteit. Voor mij zo geen lol meer aan. Wat er op stream te zien is, lees je amper, alleen commentaar op iedereen.
Mssn tot later en nog veel plezier!
Ja niet te doen vandaag, echt ergquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou het hier voorlopig even voor gezien. Ik lees de Cos terug en alleen maar negativiteit. Voor mij zo geen lol meer aan. Wat er op stream te zien is, lees je amper, alleen commentaar op iedereen.
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nee , als je 40 berichten over Sabeu wil lezen waar ze woont en meer van dat soort sjizzle, niet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ik
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:
quote:
En dit is ook niet over de streamsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee , als je 40 berichten over Sabeu wil lezen waar ze woont en meer van dat soort sjizzle, niet doen
Ik zal er wel overheen gelezen hebben. Wel negatief over ashley en karen maar die waren zelf ook niet bepaald positief bezig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ik
Zout in een chocolade taart . Moet er zout in een taart dan dat heb ik nooit geweten. Heb even recepten opgezocht maar geen zout toevoegen. Wel ongezouten Roomboter misschien daar de verkeerde gebruikt door de banketbakkerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
De taart van Alice was minder lekker dan de taart van Basiri. Er zat teveel zout in de taart die vandaag kwam aldus Ashley
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |