Gedroogde zijn hetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
Ze eten het lievelingseten van Alice omdat ze jarig is...
Alice: "Ik hoef er geen tomaten in hoor, dat lust ik niet..."
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:33 schreef ledn81 het volgende:
BB: "2 kirrende vrouwen van begin 30 op te halen aan de MediArena te Amsterdam"
Dit is fanfiction dus niet opnemen in het streamverslag aub
verjaardag of rode zee?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Ireth het volgende:
Ze eten het lievelingseten van Alice omdat ze jarig is...
Alice: "Ik hoef er geen tomaten in hoor, dat lust ik niet..."
Ik snap je helemaalquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou het hier voorlopig even voor gezien. Ik lees de Cos terug en alleen maar negativiteit. Voor mij zo geen lol meer aan. Wat er op stream te zien is, lees je amper, alleen commentaar op iedereen.
Mssn tot later en nog veel plezier!
Ja niet te doen vandaag, echt ergquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
Ik hou het hier voorlopig even voor gezien. Ik lees de Cos terug en alleen maar negativiteit. Voor mij zo geen lol meer aan. Wat er op stream te zien is, lees je amper, alleen commentaar op iedereen.
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
nee , als je 40 berichten over Sabeu wil lezen waar ze woont en meer van dat soort sjizzle, niet doenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ik
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Aardbeienmoes het volgende:
quote:
quote:
En dit is ook niet over de streamsquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee , als je 40 berichten over Sabeu wil lezen waar ze woont en meer van dat soort sjizzle, niet doen
Ik zal er wel overheen gelezen hebben. Wel negatief over ashley en karen maar die waren zelf ook niet bepaald positief bezig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ik ben eigenlijk neg pas actief en had nog niet terug gelezen.. maar niet doen begrijp ik
Zout in een chocolade taart . Moet er zout in een taart dan dat heb ik nooit geweten. Heb even recepten opgezocht maar geen zout toevoegen. Wel ongezouten Roomboter misschien daar de verkeerde gebruikt door de banketbakkerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef ledn81 het volgende:
De taart van Alice was minder lekker dan de taart van Basiri. Er zat teveel zout in de taart die vandaag kwam aldus Ashley
Kan, zeker met caramel, maar was druk dus heb het niet helemaal meegekregen verder wat voor taart ze hadquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zout in een chocolade taart . Moet er zout in een taart dan dat heb ik nooit geweten
Genoeg maar weer. BB gaat echt geen etentje geven omdat iemand ongesteld is.quote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:57 schreef mario390 het volgende:
[..]
weet ik van utopia en de weet
heet van sanne
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Genoeg maar weer. BB gaat echt geen etentje geven omdat iemand ongesteld is.
Jimmy kan wel koken hji staat er ook bij alsof hij het vaker doetquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef KangaP het volgende:
De pasta in de saus , niet de saus over de pasta .
Hij kan het iig het beste van allemaal, maar dat zegt meer over de rest dan over Jim..quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy kan wel koken hji staat er ook bij alsof hij het vaker doet
Yep maar ze waren aan het twijfelenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:59 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jimmy kan wel koken hji staat er ook bij alsof hij het vaker doet
Ja zou toch denken dat Ash en Karin ook kunnen koken Tom ook die woont ook alleenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef Ireth het volgende:
[..]
Hij kan het iig het beste van allemaal, maar dat zegt meer over de rest dan over Jim..
Ik lust geen zalm (ander vis wel), enkel gerookte zalm. Dus voor mij de bolognesequote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:35 schreef rinardo het volgende:
Alice had 3 soorten pasta aan BB doorgegeven die haar lievelings waren, de kijker heeft er 1 mogen kiezen, het is A geworden, pasta met roomsaus en zalm, ik heb daar ook nooit Tomaten in
[ link | afbeelding ]
Alice overleeft het wel hoor.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:32 schreef mario390 het volgende:
is toch echt niet normal dat
alice weer nominiert is![]()
hoezo niet glenn en dome tom?
Ik andersom. Saus OVER de pastaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef KangaP het volgende:
De pasta in de saus , niet de saus over de pasta .
Die gaan eten, die maken geen eten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou toch denken dat Ash en Karin ook kunnen koken Tom ook die woont ook alleen
Je vraagt je wel af hoe ze het dagdagelijks doen , of ze hebben biemand die voor hen kookt anders is dat wel een flinke hap uit een huishoudbudget als je uit eet of kant en klare maaltijden steeds neemt.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:02 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ja zou toch denken dat Ash en Karin ook kunnen koken Tom ook die woont ook alleen
Zou ik ook doen met die kleding. Daarna haar lippen en borsten nog.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:14 schreef Dotteke het volgende:
Al mijn kleding gaat straks linia recta weg zegt Ash
dat is zeuren om zeuren, ik maak bruids verjaars enz taarten, er komt geen zout aan te pas En dit was een chocoladetaart Zag er ook nog een prachtig uit, echt niet van de supermarktquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:54 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Kan, zeker met caramel, maar was druk dus heb het niet helemaal meegekregen verder wat voor taart ze had
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |