quote:
Klopt zeiden ze ook.quote:
oke, ik heb er nog nooit van gehoord en ben 56 jaar , mijn vrouw zegt in iedergeval niet elke maand dat ze jarig is, vreemde humorquote:
En als jij het tegen dr zegt, dan ben je voorlopig nog niet jarigquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:54 schreef rinardo het volgende:
[..]
oke, ik heb er nog nooit van gehoord en ben 56 jaar , mijn vrouw zegt in iedergeval niet elke maand dat ze jarig is, vreemde humor
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als jij het tegen dr zegt, dan ben je voorlopig nog niet jarig
ja dart word grappig zijnquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Klopt zeiden ze ook.
Maar als iemand ongesteld is krijgt die geen extra lekker eten van BB
Hoeveel punten heb je gepakt, ben vandaag helemaal nog niet daar geweestquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:55 schreef JustinK het volgende:
[..]
En als jij het tegen dr zegt, dan ben je voorlopig nog niet jarig
218 and counting...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:57 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoeveel punten heb je gepakt, ben vandaag helemaal nog niet daar geweest
O je gaat goed,quote:
Denk dat je niet meer in te halen bent.quote:
Theoretisch welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:00 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Denk dat je niet meer in te halen bent.
Ben je verliefd?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef mario390 het volgende:
yasmin kunnt ik vanacht in de 4de
bb talkshow nach de exit zien
[ afbeelding ]
ZO kan je haar toch nog zienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Mario heeft in bijna iedere RLS een favorieten dame en o weer als die er uit moet dan is hij echt verdrietig en boodquote:
ja dat merk ik nu iddquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario heeft in bijna iedere RLS een favorieten dame en o weer als die er uit moet dan is hij echt verdrietig en bood
Lekker weer daar , aan het zwembad zonnen ...quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:01 schreef mario390 het volgende:
[ afbeelding ]
Hoe komt dat toch dat je zo snel zo gek bent van een meisje op de stream?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:05 schreef mario390 het volgende:
ja verliefd word betje te ver bedoelen is
toch nur en livestream
laatste jaar in brasil nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:03 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Mario heeft in bijna iedere RLS een favorieten dame en o weer als die er uit moet dan is hij echt verdrietig en bood
waar zie je en zembad?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:06 schreef chufi het volgende:
[..]
Lekker weer daar , aan het zwembad zonnen ...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |