Zo ga je er uitzien en zo ga je doen als je de boel strak laat trekken en op laat vullen. Fillers tasten dus ook de hersens aan. Bewijs geleverd.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:31 schreef Dotteke het volgende:
DIe is niet goed wijs hoor, moet je dat hoofd zien![]()
https://www.instagram.com(...)ed_video_watch_again
Verder gaat het wel goed met jequote:
Echt niet normaal dat mensquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ga je er uitzien en zo ga je doen als je de boel strak laat trekken en op laat vullen. Fillers tasten dus ook de hersens aan. Bewijs geleverd.
verschrikkelijk lelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zo ga je er uitzien en zo ga je doen als je de boel strak laat trekken en op laat vullen. Fillers tasten dus ook de hersens aan. Bewijs geleverd.
Snel vast houden aan het swoertje voor je verdwaaldquote:
Zou een waarschuwing moeten zijn voor een bepaald iemand in een bepaald huis ergens in A'dam Zuidquote:
Waar is m'n zwoerdje?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:42 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Snel vast houden aan het swoertje voor je verdwaald
Ik snap niiet dat ze het zelf niet zien die botox en filler dames. Niet echt iemand heb ik er mooier van zien wordenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:43 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Zou een waarschuwing moeten zijn voor een bepaald iemand in een bepaald huis ergens in A'dam Zuid
Is Spekkie niet aanwezig, je peuzelt toch aan zijn zwoertjequote:
En niemand ik hun omgeving die er iets van zegt ofzo....quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niiet dat ze het zelf niet zien die botox en filler dames. Niet echt iemand heb ik er mooier van zien worden
Ik heb 'm al even niet gezienquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is Spekkie niet aanwezig, je peuzelt toch aan zijn zwoertje
Dat vraag ik mij ook altijd af.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:45 schreef JustinK het volgende:
[..]
En niemand ik hun omgeving die er iets van zegt ofzo....
O echt, ook uit DTS verdwenen?quote:
Net als deze, vroeger beeldschoon, niks van overquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:44 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik snap niiet dat ze het zelf niet zien die botox en filler dames. Niet echt iemand heb ik er mooier van zien worden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dienst Justitiële Inrichtingen ?
Hoi hoiquote:
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als deze, vroeger beeldschoon, niks van over
Waarom willen ze allemaal Donald Duck lippen?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Geef hem eens ongelijk je hebt vast nog genoeg aanspraakquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef JustinK het volgende:
[..]
Ik denk dat ie weekend aan het vieren is
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:49 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als deze, vroeger beeldschoon, niks van over
Ja jammer heSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Net als Ash ook, dat was best een mooie meid voor ze die fillers ging doenWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Jawel hoorquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
niet in nederland, hier is dat nog nooit Jarig genoemd
Liever niet, ik wil puntenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk je hebt vast nog genoeg aanspraak
wel weet ik van utopiaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
niet in nederland, hier is dat nog nooit Jarig genoemd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |