SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:58 schreef devzero het volgende:
Anyway, @:paul verander de namen van de winnaar van seizoen 62 en 65 eens naar mazikeen?
Wat jammer, ik had een TT voor hun willen makenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg plotseling. Ze poste vanmorgen dat Harrie weg was (email veranderd) en toen ik later weer even keek was zij ook op anoniemDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan alsnog. Er zal vast wel iemand meelezen die contact heeft met haar buiten FOK! omquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat jammer, ik had een TT voor hun willen maken![]()
Ze gaan zelf weg/anoniem dus ze zullen ook wel niet meer meelezenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat jammer, ik had een TT voor hun willen maken
Wie is anoniem van seizoen 19?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik snap de anoniemcode bijna
Seizoen 62: anoniem_13032024032157
Eerste is de datum, daarna snap ik het niet
quote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dag spekkiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @Dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.quote:![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:00 schreef Paul het volgende:
ik snap de anoniemcode bijna
Seizoen 62: anoniem_13032024032157
Eerste is de datum, daarna snap ik het nietVeranderen in
1 Seizoen 450: [user=12345]
1 Seizoen 450: Originele username
Maar goed dat jij nooit mod bent geweest![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @:dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.
nou vraag het omdat ik er geen verstand van heb. Maar situatie is broertje (ok monteur wtb). Ff reparaties uitvoert aan de cv van mn ma in eigen huis. En vroeg me af???? moet je dat niet laten keuren ook? met certificering?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:justink is soms een CV monteur, maar ik zie hem hier niet en het zou best kunnen dat hij deze week alleen zwembaden graaft
Bij mij doet de woning bouw dat wel nl?Do what you love, love what you do!![]()
bijna nietsquote:
is dat helemaal alles?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mistig?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @:dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.![]()
maar er staat wel een nquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Berichtje weer verwijderdquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @:dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 13-03-2024 23:19:08 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nee daarvoor is een ander op anoniem gegaanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
als iemand anoniem wil gaan he.... en reflecteer het ff, dan is het toch omdat er wss niet iets hier niet goed gaat of wel met hoe je reageert of hoe het gevolg ervan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
nee daarvoor is een ander op anoniem gegaanDo what you love, love what you do!![]()
Mazikeen is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.quote:
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soit
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
CinderellaDreamer. Ik was helemaal vergeten dat ze had gewonnenquote:quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Cinderelladreamer / 2401 / 4841
2. devzero / 2037 / 2813
3. dud0r / 1617 / 3563
4. Limoentjuh / 1576 / 3239
5. eNGine10 / 1404 / 3449
6. OmgevallenFlat2 / 1278 / 3398
7. skysherrif / 1098 / 2551
8. aloa / 931 / 3199
9. wadslak / 810 / 4108
10. Already_in_use / 804 / 3323
....![]()
mjah je moet je toch afvragen mss waarom iemand dat zo wil, ik ben er niet voor hoor.. blijf kree en altijd totdat ik weg ben, maarja he...quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soitDo what you love, love what you do!![]()
Ja, maar de winnaar van ronde 19 was CinderellaDreamer, Die is ook op anoniem gegaan ergens in het verledenquote:![]()
Dat hoef je je niet af te vragen. Het gaat hierbij om Europese wetgeving, niet om 'waarom' iemand dat wilquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:16 schreef kree het volgende:
mjah je moet je toch afvragen mss waarom iemand dat zo wil, ik ben er niet voor hoor.. blijf kree en altijd totdat ik weg ben, maarja he...
Geen idee wie 19 is. Wel een vermoeden. Je hebt gelijk zal de naam die ik net noemde even verwijderenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen. is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had het ook net gevonden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
CinderellaDreamer. Ik was helemaal vergeten dat ze had gewonnen
[..]![]()
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
mjah hoe meer ik me daar in verdiep hoe meer ik denk fuck eu wetgevingquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet af te vragen. Het gaat hierbij om Europese wetgeving, niet om 'waarom' iemand dat wil
Do what you love, love what you do!![]()
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt![]()
Vind ik ook, maar @Dotteke had mijn post net gemist denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ook![]()
je zal niet de eerste zijn denkquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt![]()
Nee, mijn argument is: beide niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ook
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bizar hoeveel gekken er rondlopen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van zequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt
Dan wil ik je even hier op wijzen:quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
mjah hoe meer ik me daar in verdiep hoe meer ik denk fuck eu wetgevingIk denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zou mezelf daartegen moeten kunnen beschermen. Als jij zegt "fuck de eu wetgeving", zeg ik "Ik heb die bescherming broodnodig, want er lopen nogal wat debielen rond online"
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik vind dat ze beiden wel genoemd horen te worden. Het blijft toch een soort van hall of fame. Maar goed, ik laat de beslissing over aan anderenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is: beide niet.
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.![]()
ik denk dat maaikeen al te goed weet wie wel of niet op te reageren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is: beide niet.
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.
Mjah ik weet niet of er iets was met lastig vallen, maar ok zien we wel. Ik vond dr wel aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Ze hoeven nog niet eens voor mijn deur te staan, maar ik heb een prive-leven, waarin ik een beetje FOK!, en ik heb een zakelijk leven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van ze
Een paar rare posts richting mijn LinkedIn-profiel zou al forse schade kunnen aanrichten.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Was dat gebeurd danquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze hoeven nog niet eens voor mijn deur te staan, maar ik heb een prive-leven, waarin ik een beetje FOK!, en ik heb een zakelijk leven.
Een paar rare posts richting mijn LinkedIn-profiel zou al forse schade kunnen aanrichten.wat een gekkies
euhm ja eens.... maar hangt ervan af hoe bang voor?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan wil ik je even hier op wijzen:
[..]
Ik denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?
Ik zou mezelf daartegen moeten kunnen beschermen. Als jij zegt "fuck de eu wetgeving", zeg ik "Ik heb die bescherming broodnodig, want er lopen nogal wat debielen rond online"
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.
Ik weet ook wel met beetje moeite kunnen ze mij zo opsporen. maargoed als ik iemand eens kwaad heb gedaan hier, sorry dan ervoor en no worry's. allemaal uitgepraat of doe het anders wie niet.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom ben ik heel erg voorzichtig met delen van persoonlijke dingen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan wil ik je even hier op wijzen:
[..]
Ik denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.![]()
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruitquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van ze![]()
Nuancering: Ik denk idd dat het prima is om Mazikeen te noemen in de lijst. Ik ging zelf de fout in om #Anomiem_whatevernummer te koppelen aan Mazikeen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat ze beiden wel genoemd horen te worden. Het blijft toch een soort van hall of fame. Maar goed, ik laat de beslissing over aan anderen
Is deels een FOK!-dingetje, dat elk #ANONIEM-account een uniek nummer krijgt, maar ik zou het niet erger moeten maken![]()
Noem je enkel de naam Mazikeen, dan vind ik dat prima. Maar omdat het vrij makkelijk gekoppelt wordt aan het ANONIEM_Nummertje, heb ik er wat moeite mee.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb niet verder gelezen dan alleen de post waarin je mij mentionde. Ik weet niet wat de regels hierin zijn SwJ zou dat wel weten neem ik aannquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar @:dotteke had mijn post net gemist denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens. Maar dat is een bug die je mag posten in het BUG/FB forumquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Is deels een FOK!-dingetje, dat elk #ANONIEM-account een uniek nummer krijgt, maar ik zou het niet erger moeten maken![]()
![]()
Je denkt nu constant vanuit het 'ik'quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef kree het volgende:
ik denk dat maaikeen al te goed weet wie wel of niet op te reageren.
Mjah ik weet niet of er iets was met lastig vallen,
Stel, ik deel hier mijn woonplaats, en mijn type werk. En ik besluit morgen dat ik dat niet fijn vind. Wie zou dan de controle moeten hebben over die informatie? Jij of ik?
Als ik die informatie weg wil halen, of door gevoel, of omdat er een debiel online mij probeert op te speuren, dan moet ik toch in controle zijn, en dat moet niet afhankelijk zijn van wat jij voelt?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb in het verleden een aantal mensen zelf aangepast in de lijst, maar ik ben kennelijk CD vergeten. Nu hangt er een note aan mijn broek als ik het ongevraagd zou doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb niet verder gelezen dan alleen de post waarin je mij mentionde. Ik weet niet wat de regels hierin zijn SwJ zou dat wel weten neem ik aann![]()
![]()
Ik ga natuurlijk niet delen wat wel of niet gebeurd is, want dat geeft dan weer wat wegquote:
Ik ben blij dat je nooit de negatieve effecten hebt hoeven beleven, want je snapt duidelijk niet wat voor een impact dit kan hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja eens.... maar hangt ervan af hoe bang voor?
Ik weet ook wel met beetje moeite kunnen ze mij zo opsporen. maargoed als ik iemand eens kwaad heb gedaan hier, sorry dan ervoor en no worry's. allemaal uitgepraat of doe het anders wie niet.Ik ook (en ik gooi er nog wat valse feiten tussendoor uit zelfbeschermingquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Daarom ben ik heel erg voorzichtig met delen van persoonlijke dingen.)
Dat gevecht heb ik al eens gevoerd maar verlorenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is een bug die je mag posten in het BUG/FB forum
KLB afschaffen dusquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
klb op anoniemquote:
Probleem is dat als ik vorig jaar in KLB zat, maar nu besluit dat dat niet mijn scene is, dat die mensen me gewoon kunnen volgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruit
ik snap je hoor? maar ok als je zou willen met alles wat ik poste? dan kun je aardig vinden hoor waar ik woon of iig met moeite erin.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je denkt nu constant vanuit het 'ik'
Stel, ik deel hier mijn woonplaats, en mijn type werk. En ik besluit morgen dat ik dat niet fijn vind. Wie zou dan de controle moeten hebben over die informatie? Jij of ik?
Als ik die informatie weg wil halen, of door gevoel, of omdat er een debiel online mij probeert op te speuren, dan moet ik toch in controle zijn, en dat moet niet afhankelijk zijn van wat jij voelt?
ik ben er alleen niet zo moeilijk in? want denk tja, deed ik wat verkeerd? kweet niet eigenlijk niet he? soms kritiek enzo. maarja als je daar dan nog drama van wil maken.... lol minder moeite om het hier ff te doen... en anders kom je maar op de koffie
Wederom. Je denkt vanuit het 'ik'.quote:
Als IK vanuit het IK denk, heb ik mafklappers gehad die actief bezig waren om mijn werkgever te achterhalen om me daar in problemen te brengen.
Daar had ik niet zo'n zin in.
Blij dat JIJ je daar geen zorgen om hoeft te maken, maar dat betekent niet dat dat de realiteit is voor alle andere mensen op dit forum.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
duidelijk hoor, echt wens dat niemand toe, want gaat een grens over idd wel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wederom. Je denkt vanuit het 'ik'.
Als IK vanuit het IK denk, heb ik mafklappers gehad die actief bezig waren om mijn werkgever te achterhalen om me daar in problemen te brengen.
Daar had ik niet zo'n zin in.
Blij dat JIJ je daar geen zorgen om hoeft te maken, maar dat betekent niet dat dat de realiteit is voor alle andere mensen op dit forum.Do what you love, love what you do!![]()
Maar anoniemgangers kunnen zo weer onder een nieuwe naam terugkomenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Speklap vertelt zijn ervaring en jij betrekt het op jezelf, daar gaat het toch niet om. Blijkbaar heeft hij een hele vervelende ervaring gehad. Wil niet zeggen dat alle users daarmee te maken hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je hoor? maar ok als je zou willen met alles wat ik poste? dan kun je aardig vinden hoor waar ik woon of iig met moeite erin.
ik ben er alleen niet zo moeilijk in? want denk tja, deed ik wat verkeerd? kweet niet eigenlijk niet he? soms kritiek enzo. maarja als je daar dan nog drama van wil maken.... lol minder moeite om het hier ff te doen... en anders kom je maar op de koffie![]()
jaja sorry, begreep het verkeerd. Ik heb die ervaringen niet nl. en eigenlijk nooit hier. Maar begrepen. idd ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Speklap vertelt zijn ervaring en jij betrekt het op jezelf, daar gaat het toch niet om. Blijkbaar heeft hij een hele vervelende ervaring gehad. Wil niet zeggen dat alle users daarmee te maken hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hun keuze om terug te keren of niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:32 schreef drakin het volgende:
Maar anoniemgangers kunnen zo weer onder een nieuwe naam terugkomen
Alleen zou het raar zijn als pakweg Mazikeen ervoor kiest om anoniem te gaan, en dat wij dan collectief al haar posts als 'Mazikeen' labelen
Maar was ze dan het vriendinnetje van Harrie omdat hij ineens niet meer kon inloggen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is hun keuze om terug te keren of niet.
Alleen zou het raar zijn als pakweg Mazikeen ervoor kiest om anoniem te gaan, en dat wij dan collectief al haar posts als 'Mazikeen' labelenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar was ze dan het vriendinnetje van Harrie omdat hij ineens niet meer kon inloggen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
vind wel beetje dat de grens is van hier praten is ok en niet eens zijn.... of gaan zoeken eh persoonlijk lastig vallen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Lees anders even terug.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar was ze dan het vriendinnetje van Harrie omdat hij ineens niet meer kon inloggen?![]()
Ik zou graag in jouw ideaalwereld leven kree
Nee ik ga slapen, zoveel boeit het nou ook weer nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Precies, niets mis met een discussie, oneens zijn enzovoorts. Maar lastigvallen, hoe sneu ben je dan, als je dat gaat doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:37 schreef kree het volgende:
vind wel beetje dat de grens is van hier praten is ok en niet eens zijn.... of gaan zoeken eh persoonlijk lastig vallen ofzo?![]()
En zo is het.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Shii het volgende:
Met terugkijken in de oude topics vond ik deze:
[ afbeelding ]
@:HomijnMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciële sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
hey Harriequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:44 schreef Bally-b het volgende:
Nog veel plzr, ff de buuf een beurt gevenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nou ik weet die is er niet, maarja doe mijn best hequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:38 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zou graag in jouw ideaalwereld leven kree
hebben jullie dat dan echt? Lastig gevallen worden soos andere users?
Ik niet echt he, weet wel ben mss soms ff te ver gegaan, maar naar mijn weten heb ik dat ook wel uitgepraat... kan soms mss dan toch tever gaan. hoewel onbedoeld eigenlijk...?Do what you love, love what you do!![]()
Hoe vaak moet ik dit nog uitspreken? Denk je dat ik lieg ofzo?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
nee, hoor want kan het me goed voorstellen.... en heb het vaker gezien ook met anderen...quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:56 schreef Speklap3000 het volgende:
Hoe vaak moet ik dit nog uitspreken? Denk je dat ik lieg ofzo?
Maarja ok das niet leuk he als je echt helemaal in de zeik wordt genomen.Do what you love, love what you do!![]()
Naja, je lijkt het niet helemaal te begrijpen. In de zeik genomen te worden was mijn zorg niet.
Ik stop met dit onderwerp
nou ging verder dan? en die ken ik ook..... Ik weet niet he hoe ik je gerust moet stellen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:58 schreef Speklap3000 het volgende:
Naja, je lijkt het niet helemaal te begrijpen. In de zeik genomen te worden was mijn zorg niet.
Ik stop met dit onderwerp
Ik trek me het weinig aan hoewel somssssss jaaaa denk ik er ff over, maar denk who de fuck zal het echt wat uitmaken..Do what you love, love what you do!![]()
ik herinner me echt wel paar keer dat ik het al echt veel te ver vond gaan, en dan is het niet meer beetje kletsen hier maar als in stenen door de ruit en mensen lastig vallen.
Naja je kunt mij alles vertellen, maar dat gaat mij te ver ook.Do what you love, love what you do!![]()
Gaat dit over dat braddie verhaal?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:02 schreef kree het volgende:
ik herinner me echt wel paar keer dat ik het al echt veel te ver vond gaan, en dan is het niet meer beetje kletsen hier maar als in stenen door de ruit en mensen lastig vallen.
Naja je kunt mij alles vertellen, maar dat gaat mij te ver ook.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
omdat je het zegt, maar onder andere jah, en is niet de enige hoor wat me opviel in al die 20 jaar. maar ok denk gewoon dat moet je niet doen of willen....quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:08 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Gaat dit over dat braddie verhaal?Do what you love, love what you do!![]()
Mijn tip: ga je niet te ver verdiepen in dit soort dingen. Sommige dingen vallen niet te begrijpen. Als je dat wel doet ga je een rabbit hole (bedoelde grapquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:10 schreef kree het volgende:
[..]
omdat je het zegt, maar onder andere jah, en is niet de enige hoor wat me opviel in al die 20 jaar. maar ok denk gewoon dat moet je niet doen of willen....) in waar geen uitweg of verklaring in te vinden is.
De mensen die dat soort dingen doen hebben vaak mentale aandoeningen, trauma's of andere issues.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
mjah soort van eens, maar ik denk, voor wat ik weet he. gunde dat braddie bv niet en zo zijn er wel meer verhalen die ik meegelezen heb beetje hier.... Soms is de algemene kritiek niet zo terecht denk.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:13 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Mijn tip: ga je niet te ver verdiepen in dit soort dingen. Sommige dingen vallen niet te begrijpen. Als je dat wel doet ga je een rabbit hole (bedoelde grap) in waar geen uitweg of verklaring in te vinden is.
De mensen die dat soort dingen doen hebben vaak mentale aandoeningen, trauma's of andere issues.Do what you love, love what you do!![]()
beetje waarom ik dacht wil niet meer op YouTube doen, sowieso lees steeds meer verhalen wie er helemaal klaar mee zijn. content maken.......quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:17 schreef Mercedes. het volgende:
Eens. De meerderheid is niet per definitie goed of oké.Do what you love, love what you do!![]()
Sorry, maar ik stop hier ook even.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:15 schreef kree het volgende:
[..]
mjah soort van eens, maar ik denk, voor wat ik weet he. gunde dat braddie bv niet en zo zijn er wel meer verhalen die ik meegelezen heb beetje hier.... Soms is de algemene kritiek niet zo terecht denk.
Dit soort dingen vallen denk ik (pin me hier niet op vast) in het domein van gedrag psychologie. Iemand die daarin geschoold is en praktijk ervaring in heeft zou je hier meer over kunnen uitleggen. In ieder geval veel meer dan ik en in het slechtste geval je een betere richting op kunnen sturen.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
je eigen gevoel volgenquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef kree het volgende:
[..]
beetje waarom ik dacht wil meer op YouTube doen, sowieso lees steeds meer verhalen wie er helemaal klaar mee zijn. content maken.......![]()
jah? ik ben er ook niet geleerd in he..... maar valt me op aantal best en heb ik het over 2,5Milioen plus kanalen die zeggen kap er mee en kijken waarom dan ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry, maar ik stop hier ook even.
Dit soort dingen vallen denk ik (pin me hier niet op vast) in het domein van gedrag psychologie. Iemand die daarin geschoold is en praktijk ervaring in heeft zou je hier meer over kunnen uitleggen. In ieder geval veel meer dan ik en in het slechtste geval je een betere richting op kunnen sturen.
Gewoon de druk en niet meer je creatieve erin kunnen maken wat jee doel was... dat is het probleem met YouTube .Do what you love, love what you do!![]()
Goede definitie van vrijwel ieder politiek stelsel van de afgelopen 1500 jaar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:17 schreef Mercedes. het volgende:
Eens. De meerderheid is niet per definitie goed of oké.
The 1% controles the hearts and minds of the 99%Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Even een oprechte vraag: In je eigen creatieve werk/hobby, wat is echt belangrijk. Het creatieve werk zelf of het rijk en groot worden ermee?quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:22 schreef kree het volgende:
[..]
jah? ik ben er ook niet geleerd in he..... maar valt me op aantal best en heb ik het over 2,5Milioen plus kanalen die zeggen kap er mee en kijken waarom dan ook.
Gewoon de druk en niet meer je creatieve erin kunnen maken wat jee doel was... dat is het probleem met YouTube .Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
noem nog een voorbeeld en dit is nog belangrijke.
Ik heb abo op YouTube he enzo..... en nog dan,
want dat zit er neit in. gesponsorde content of betaalde voor promotie....
Ben er handig in om dat door te scrollen wel, maar focking irritant is het wel...Do what you love, love what you do!![]()
Goede nacht mensen.
Hier valt niet tegen op te argumenteren met logica en feiten.Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
jemig diepe vraag, oprecht antwoord, hjet kunnen wel en bij leren tot de max, maar wil het ook in de praktijk kunnen ipv alleen maar de papiertjes hebben...quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:24 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Even een oprechte vraag: In je eigen creatieve werk/hobby, wat is echt belangrijk. Het creatieve werk zelf of het rijk en groot worden ermee?
Geeft dat antwoord denk?Do what you love, love what you do!![]()
creatief zou ik heel wat anders willen wel.... maarja en is zoals het is, betaald rekeningen. dus ben er ok mee met wat ik doe, en verdien er ok mee hoor.Do what you love, love what you do!![]()
mijn zoon zit ook in zo een spagaat, hij verdient goed maar wil eigenlijk wat andersquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:29 schreef kree het volgende:
creatief zou ik heel wat anders willen wel.... maarja en is zoals het is, betaald rekeningen. dus ben er ok mee met wat ik doe, en verdien er ok mee hoor.![]()
hangt van leeftijd af he.... mits jong, zou zeggen volg gevoel, maarja ijk heb heel wat drama en traject gehad dus kan er mee leven dat ik gewoon goed salaris verdien.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:31 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
mijn zoon zit ook in zo een spagaat, hij verdient goed maar wil eigenlijk wat anders
\
En boeit me het werk ook nog wel hoor.... naar je zin hebben in je werk, daar gaat het om......Do what you love, love what you do!![]()
oh oké, je bent al een stuk ouder haha, tja dan is je redenatie logisch :-)quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:33 schreef kree het volgende:
[..]
hangt van leeftijd af he.... mits jong, zou zeggen volg gevoel, maarja ijk heb heel wat drama en traject gehad dus kan er mee leven dat ik gewoon goed salaris verdien.
\
En boeit me het werk ook nog wel hoor.... naar je zin hebben in je werk, daar gaat het om......![]()
40, maar wil niet zeggen als ik terug zou gaan had ik heel veel dingen anders gedaan. hahaquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:34 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
oh oké, je bent al een stuk ouder haha, tja dan is je redenatie logisch :-)Do what you love, love what you do!![]()
Herkenbaar.quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:37 schreef kree het volgende:
[..]
40, maar wil niet zeggen als ik terug zou gaan had ik heel veel dingen anders gedaan. haha![]()
Slaap lekkerquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:41 schreef Mercedes. het volgende:
Slaap lekker allemaal. Leuk om hier een echt gesprek te mogen volgen.![]()
niet echt ben beetje ziekjes, dus naja helemaal fucked up dag nacht omgedraaid enzo.... hahaha ik doe het met bakje koffie want merk daar ook aan verslaafd, krijg dikke hoofdpijn als ik niet doe nl.quote:Do what you love, love what you do!![]()
Gemeente pils!
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Drink ik erna tegen de katerquote:
Cafeïnequote:Op donderdag 14 maart 2024 00:50 schreef kree het volgende:
[..]
niet echt ben beetje ziekjes, dus naja helemaal fucked up dag nacht omgedraaid enzo.... hahaha ik doe het met bakje koffie want merk daar ook aan verslaafd, krijg dikke hoofdpijn als ik niet doe nl.![]()
Ja dank, maar bij jou is wel wat ver weg om mijn watertje te zijnquote:![]()
Hier hebben we Veluws- en rivierwaterGeen duinwater
quote:Op donderdag 14 maart 2024 00:52 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ik eet ze ik doe er geen andere dingen mee
Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
voor wie in ZH woont hoor en met dunea drinkwater. Dit is een animatie in de meest simpele vorm.
Want ok daar kom ik erin met technisch personeel en met veel anderen, want het lijkt simpeler als het is. zo.... het is lang proces en over groot gebied.
Denk na, verspil geen drinkwater.
Ik ken een hoop namen hier niet... Hm...
Mysterieus....
/BOLK
Ik ken er geen éénquote:Op donderdag 14 maart 2024 00:55 schreef Sally het volgende:
Ik ken een hoop namen hier niet... Hm...
Mysterieus....
/BOLK![]()
Slaap lekkerquote:
Hoe gaat het met u?quote:
Jou ken ik van iets langer geleden(maar alleen je Username
)
Huh?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:06 schreef Sally het volgende:
[..]
Hoe gaat het met u?
Jou ken ik van iets langer geleden(maar alleen je Username
)
![]()
Ik bedoel, dat ik je wel eens heb zien posten / gelezen heb wat je postquote:
Ze hebben je weer van stal gehaald.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:07 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel, dat ik je wel eens heb zien posten / gelezen heb wat je post![]()
Huh?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:08 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ze hebben je weer van stal gehaald.
Ik kom zelf even kijken?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dacht je dat ik een kloon was of zo?quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Nee,quote:
Blok.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ow, nu zie ik hoe het isquote:![]()
Ergo BOLK!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Bquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:12 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ow, nu zie ik hoe het is![]()
Ergo BOLK!
L
I
KOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hij is wel spannend....quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Zeker, niet mn eerste keer in DTSquote:![]()
Wel korter dan menigeen hier.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik?quote:
Hoop het niet iig.
Niet zoals anderen dat vaak kunnen.![]()
* Sally probeert geen smiley diarree te maken
Wat voor ding?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:17 schreef Mercedes. het volgende:
en word je gevraagd om je ding te doen?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ohw, dat?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
Bij Charlotte was het door jou dat zij een ban kreeg.
Zij maakte zelf dat ze een ban kreeg? Ze zat mij te treiteren - in dm.
En bans worden niet besproken, toch?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ik kwam hier omdat er nog wat te kletsen viel.
Maar nu zijn alleen jij en ik nog over, blijkbaar. Minder gezellig, dus.
Ben je nou een vriendin van, of Charlotte zelf?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Dus dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, dat?
Zij maakte zelf dat ze een ban kreeg? Ze zat mij te treiteren - in dm.
En bans worden niet besproken, toch?![]()
Begin er dan niet over.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En ook goedenacht, @FreshFruitOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Eh nee?quote:
FF liket posts van mij, dus ik zeg hallo.
Plus het hele gedoe van die Ch. had ze aan zichzelf te wijten![]()
Ik deed NIKS in opdracht.
Je ziet spoken
En @FreshFruit mag hier niet meer posten, hoe zou hij opdracht moeten geven?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:20 schreef Sally het volgende:
Ben je nou een vriendin van, of Charlotte zelf?
Nee, nogmaals, je ziet spoken - serieus.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Waarom liket hij je dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En @:FreshFruit mag hier niet meer posten, hoe zou hij opdracht moeten geven?
Nee, nogmaals, je ziet spoken - serieus.![]()
Geen idee.quote:
Maar wij hebben ook een haat-liefde verhouding, hè - @FreshFruit ?![]()
Alleen is er niets in opdracht of zo gedaan of gedaan
@SwJ dit is niet tof wat er nu gebeurt en verklaart het voorgaande met Charlotte.....stom rancune gedrag naar mij toe.![]()
Wat?!quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
@:SwJ dit is niet tof wat er nu gebeurt en verklaart het voorgaande met Charlotte.....stom rancune gedrag naar mij toe.
welke rancune?! Nee nee, dit is dan weer niet eerlijk![]()
Niet de boel omdraaien nou.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Whut? Normaal doen?
This is DTS!
Hier doen we enkel en alleen snoei hard en furieus bolken ja!Once you’ve raced, you never forget it…and you never get over it.![]()
Je weet wat ik bedoel lieverd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
Whut? Normaal doen?
This is DTS!
Hier doen we enkel en alleen snoei hard en furieus bolken ja!![]()
lol allemaal zijn jullie zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:40 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja joh, sommigen zijn zo kinderachtig. Oh ik vast ook soms. Maar niet zo vaak.
Sorry heur dat ik zo normaal benquote:
Hm, niet mee eens.quote:
Maar goed, jij kent me al wat langer
Oh daarom zei Kree dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet mee eens.
Maar goed, jij kent me al wat langer![]()
gehequote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet mee eens.
Maar goed, jij kent me al wat langerDo what you love, love what you do!![]()
Nou. Ge-wel-dig genoten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef kree het volgende:
vind t wel schattig trouwens om te zien hoorOp maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Niet op alle slakken zout leggen hoor.quote:Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
gaat nergens over, maar dit is altijd het grappige heeee en echt weet je ook, zal niet de eerste keer zijn dat er helemaal liefdes relatie uit komtquote:
Waar deed ik mensen pijn?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat genieten om andere mensen pijn te doen?
Serieus?Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
En ik doelde op heden avond/nacht, de posts die net uitgewisseld zijn
hmmms das wel beetje negatief denken he?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat genieten om andere mensen pijn te doen??
Sally en jij zijn vrienden?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms das wel beetje negatief denken he??
![]()
Wanneer? Echt, wanneer? Vanavond?quote:
Heb ik je ergens beledigd? Uitgescholden?
Nee toch?
Jij begon over 'je vriendin' - zojuist bij naam genoemd. Niet zoals op 26 oktober 2023.
Toen hadden we blijkbaar daar ook een discussie over.
Maar goed, jij had het net ook over 'lief doen, en door' .....Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
hwmmss geen idee waarin daarom, maar ok ik zie haar langer posten al he, en weet enzo dat ze dat niet slecht bedoelt.quote:
Ik bedoel idd dat jij en ik elkaar al langer tegen komen op FOK!quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
hwmmss geen idee waarin daarom, maar ok ik zie haar langer posten al he, en weet enzo dat ze dat niet slecht bedoelt.
Ga ff ergens anders stemming lopen maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
Bij Charlotte was het door jou dat zij een ban kreeg.F.K.A. SuperwormJim![]()
precies, snapte die conclusie ook niet zo echt gelijk hoor, echt het slechtste van het slechtste denken over mensen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel idd dat jij en ik elkaar al langer tegen komen op FOK!
hmmms geen goeie eigenschap is dat...Do what you love, love what you do!![]()
Stel je niet aan. Jij loopt hier dingen te insinueren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
@:SwJ dit is niet tof wat er nu gebeurt en verklaart het voorgaande met Charlotte.....stom rancune gedrag naar mij toe.F.K.A. SuperwormJim![]()
quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry heur dat ik zo normaal ben![]()
![]()
![]()
er zit niet 1 normaal ding aan nijnemans![]()
Smile, it's free therapy.![]()
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
er zit niet 1 normaal ding aan nijnemans![]()
beetje raar is dit, want zie echt sommigen echt al jaren posten. en ok om te zeggen ken je ze..... dat niet helemaal maar durf toch wel te zeggen mss beetje karakter herkennen wel toch.
Enne hahaha dan komen er users langs enzo die hier net ff zijn... tja jongens of meiden,. het boeit me niet ik heb toch al veel langer veel meer gehoord enzo.... en dat weegt zwaar op tegen jullie vluchtige mening. Dat wil ik maar ff zeggen
oh wow....laat maar.... @SwJ goed lezen alsjeblieft, wat een onzin dit, ik ben er klaar mee, ik ga hogerop![]()
lees btw niet alles mee he enzo, maar ok mss heb je dat wel gehad. noem eens voorbeeld?quote:
Ik werd wel beetje pijn gedaan hier op fok. en op meerdere keren. Maarja goed neem het maar als een man he
Precies daarom laat ik die ook lekker lang waaien in de windquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt een dikke harige vacht die kan wel wat hebben![]()
![]()
denk neit echt hoor? ben net zo goed gebaande voor lange tijd...... euhms tjaquote:Do what you love, love what you do!![]()
Ok, succes. Neem de lift, dat gaat sneller.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:57 schreef Mercedes. het volgende:
oh wow....laat maar.... @:SwJ goed lezen alsjeblieft, wat een onzin dit, ik ben er klaar mee, ik ga hogeropF.K.A. SuperwormJim![]()
Ik ben nergens hier gekomen om wat dan ook voor 'ding' te doen.
Ik kwam alleen maar gewoon kletsen, en was het hele voorval van vorig jaar eigenlijk vergeten.
En nee, niets in opdracht. Niet nu en niet toen.
Ik word beschuldigd van iets waar ik - integer als ik ben - echt niets mee van doen heb.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ineens Sally die me te grazen wilt nemen en Freshfruit die alles liket. Bah, Wat een rancune gedrag. En iedereen trapt erin.![]()
Sommige mensen doen zich anders voor en als het te moeilijk wordt gaan ze op anoniem en maken ze een account aan, of een kloontje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:53 schreef kree het volgende:
beetje raar is dit, want zie echt sommigen echt al jaren posten. en ok om te zeggen ken je ze..... dat niet helemaal maar durf toch wel te zeggen mss beetje karakter herkennen wel toch.
Enne hahaha dan komen er users langs enzo die hier net ff zijn... tja jongens of meiden,. het boeit me niet ik heb toch al veel langer veel meer gehoord enzo.... en dat weegt zwaar op tegen jullie vluchtige mening. Dat wil ik maar ff zeggen
Op een gegeven moment herken je bepaald taalgebruik , of stijl , zinsopbouw en vooral de manier waarop iemand zich laat zien. Prik je zo doorheenMy age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
Is toch begrijpelijk?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen zich anders voor en als het te moeilijk wordt gaan ze op anoniem en maken ze een account aan, of een kloontje.
Op een gegeven moment herken je bepaald taalgebruik , of stijl , zinsopbouw en vooral de manier waarop iemand zich laat zien. Prik je zo doorheen![]()
Ik neem je niet te grazen.... zucht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:03 schreef Mercedes. het volgende:
Ineens Sally die me te grazen wilt nemen en Freshfruit die alles liket. Bah, Wat een rancune gedrag. En iedereen trapt erin.
Ik ga je toch niet overtuigen. Dan maar een goede nacht.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
nouja precies... dat heb ik ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen zich anders voor en als het te moeilijk wordt gaan ze op anoniem en maken ze een account aan, of een kloontje.
Op een gegeven moment herken je bepaald taalgebruik , of stijl , zinsopbouw en vooral de manier waarop iemand zich laat zien. Prik je zo doorheen
Tuurlijk ga je dat niet beamen en dan een Puzzie ineens ook met een posting.... Stelletje sukkels. Het is duidelijk.![]()
Hier begin je, uit het niets, iets te insinueren:Er is niets aan de hand. Iedereen post normaal. En zonder enige aanleiding begin je stemming te maken. De vraag "word je gevraagd om je ding te doen?" komt plotseling uit de lucht vallen. En vanaf dat moment begint de sfeer om te slaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:17 schreef Mercedes. het volgende:
en word je gevraagd om je ding te doen?
Kap met dat soort dingen. Dit is pure stemmingmakerij.F.K.A. SuperwormJim![]()
Dus ik ben de boeman? Jij zoekt de gemakkelijkste weg. Puzzie ineens hier om mij aan te vallen en Sally ineens hier om mij aan te vallen. Kun je ook eens voor mij opkomen? Dankjewel alvast.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:08 schreef SwJ het volgende:
Hier begin je, uit het niets, iets te insinueren:
[..]
Er is niets aan de hand. Iedereen post normaal. En zonder enige aanleiding begin je stemming te maken. De vraag "word je gevraagd om je ding te doen?" komt plotseling uit de lucht vallen. En vanaf dat moment begint de sfeer om te slaan.
Kap met dat soort dingen. Dit is pure stemmingmakerij.![]()
Waar precies?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:10 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dus ik ben de boeman? Jij zoekt de gemakkelijkste weg. Puzzie ineens hier om mij aan te vallen en Sally ineens hier om mij aan te vallen. Kun je ook eens voor mij opkomen? Dankjewel alvast.
En graag voor de door jou gestelde vraag (zie mijn vorige post).F.K.A. SuperwormJim![]()
ik wil niemand zo neerzetten enzo hoor, maar eerlijk gezegd... denk zelf ff, vraag je er ook niet beetje om?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:10 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dus ik ben de boeman? Jij zoekt de gemakkelijkste weg. Puzzie ineens hier om mij aan te vallen en Sally ineens hier om mij aan te vallen. Kun je ook eens voor mij opkomen? Dankjewel alvast.
Ik weet niet hoor, volgens mij is er geen drama?Do what you love, love what you do!![]()
Radiostilte.
Mooi.
Einde drama.
En weer positief verder posten.
Of slapen, dat is gezonder.F.K.A. SuperwormJim![]()
Ik geloof je wel, maar denk ook dat je er beetje meer drama van maakt als nodig is. LOLquote:Do what you love, love what you do!![]()
Einde drama, zei ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar denk ook dat je er beetje meer drama van maakt als nodig is. LOL
F.K.A. SuperwormJim![]()
ja dat dacht ik ook, storm in glas water weer, mercedes en Sally ff hand schudden en sorry en is het klaar wel weerquote:
Doe ik voor jou hoor. Je weet best wel dat ik een beetje gelijk heb. Maar moderator zijn is niet fijn. Slaap lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:19 schreef SwJ het volgende:
Radiostilte.
Mooi.
Einde drama.
En weer positief verder posten.
Of slapen, dat is gezonder.![]()
Ja, dank.quote:
Een goede nacht - nogmaals.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Mercedes staat bekend om haar insinuaties en beschuldigt iedereen van de meest onzinnige dingen . Beetje proberen om de boel te manipuleren of tegen elkaar uit te spelen .Dat moet vast eenzaam voelen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:02 schreef Sally het volgende:
Ik ben nergens hier gekomen om wat dan ook voor 'ding' te doen.
Ik kwam alleen maar gewoon kletsen, en was het hele voorval van vorig jaar eigenlijk vergeten.
En nee, niets in opdracht. Niet nu en niet toen.
Ik word beschuldigd van iets waar ik - integer als ik ben - echt niets mee van doen heb.
Zo graag alle aandacht willen maar niet op een normale manier met mensen kunnen communiceren
Ja zonde
het ligt niet aan jou , niets van aantrekken . het zegt wat over de ander. Het is de aard van het beestje zeg maar.My age is very
Inappropriate
for my behavior![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 3148 / +199 / +0 / 5435 / 6180
2. KillemWieft / 993 / +30 / +0 / 363 / 593
3. SwJ / 935 / +9 / +3 / 74 / 94
4. Speklap3000 / 699 / +62 / +0 / 2019 / 2295
5. HappyCharly / 418 / +42 / +0 / 1741 / 2041
6. Mercedes. / 380 / +37 / +17 / 314 / 444
7. Mickytjuh / 302 / +35 / +0 / 717 / 864
8. mario390 / 275 / +35 / +0 / 154 / 311
9. aloa / 274 / +0 / +0 / 1395 / 1564
10. DerRabbit / 226 / +48 / +3 / 420 / 508
11. Kissingbird / 222 / +27 / +1 / 620 / 718
12. hemarookworst / 215 / +41 / +0 / 421 / 548
13. devzero / 196 / +14 / +0 / 386 / 473
14. KoningWouter / 192 / +3 / +0 / 528 / 639
15. gebrokenglas / 179 / +40 / +0 / 345 / 455
16. Mazikeen / 126 / +12 / +0 / 548 / 657
17. Paul / 114 / +24 / +0 / 424 / 512
18. loveislikeakiss / 107 / +18 / +0 / 200 / 292
19. Rob / 106 / +0 / +0 / 60 / 71
20. Monsterkoekie / 101 / +0 / +0 / 436 / 512SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
ik snap altijd die boosheid niet hoor soms ook hier?
En zeg maar ik zit het erom te doen, maar snap dat echt niet. Echt en dit is met meerdere keren geweest dat ik dan toch nog ff DM doe ofzo en achteraf snappen we elkaar welweer enzo en is het puur weer het verhaal van dat het in tekst harder over komt als eigenblijk de bedoeling is.
nou het niet eens met elkaar zij zijn kan ook gewoon>?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:36 schreef Mercedes. het volgende:
Dat kan maar is hier niet het geval.
Niks raars aan dat hoor, maar hoeft er niet gelijk drama over te komen?
Het eens zijn, met elkaar het niet eens zijn, is ook een optie.Do what you love, love what you do!![]()
lol nu heb ik nooit veel afwas, maar laat die ff liggen tot morgen welquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:42 schreef devzero het volgende:
Zo weer thuis. Tijd voor een kopje thee.... en laatste beetjes van de afwas
fucking te laat alweer, jij was van Elektro toch ook of heb ik het met iemand verkeerd?quote:Do what you love, love what you do!![]()
Ik vind dat niets, ontbijt maken en vieze borden in de wasbank vindenquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
lol nu heb ik nooit veel afwas, maar laat die ff liggen tot morgen wel![]()
![]()
Electrotechniek, maar als je vragen hebt over maxwell vergelijkingen dan moet ik bekennen dat die kennis wel heel erg diep is gezakt. Electromagnetism was nooit mijn sterkste kantquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
fucking te laat alweer, jij was van Elektro toch ook of heb ik het met iemand verkeerd?![]()
![]()
mjah scheelt rijgezel zijn he... LOl ik lig er neit zo wakker van ofzo. maarja afentoe moet het ff gedaan worden natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat niets, ontbijt maken en vieze borden in de wasbank vinden
ik ben echt moe gestreden dat elke keer FreshFruit en Puzzie en Sally tegen me zijn, pubergebeuren.... is niet voor niets dat ik mijn naam had veranderd, laat me gewoon met rust, ik doe niemand kwaad, @SwJ![]()
nou dan is dit een vraag voor jou, ik kan het trouwens namelijk wel herleiden, maar als snel krijg ik een soort mindfuck in het schema.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Electrotechniek, maar als je vragen hebt over maxwell vergelijkingen dan moet ik bekennen dat die kennis wel heel erg diep is gezakt. Electromagnetism was nooit mijn sterkste kant
Ster-driehoek start schakelaar voor motor ken je wel denk?
Ik dan krijg je 6 aders naar motor, Ik kreeg ff mindfuck van ok met ster draai je twee fasen om maar hoe nu met 6?
Op motor aansluitblok?
Ik ben van mening twee paar wijzigen dus bv U1 V1 en U2 V2
klopt?Do what you love, love what you do!![]()
Dat is meer MTS/HTS, ik kan het wel even uittekenen, maar even geen zin inquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan is dit een vraag voor jou, ik kan het trouwens namelijk wel herleiden, maar als snel krijg ik een soort mindfuck in het schema.
Ster-driehoek start schakelaar voor motor ken je wel denk?
Ik dan krijg je 6 aders naar motor, Ik kreeg ff mindfuck van ok met ster draai je twee fasen om maar hoe nu met 6?
Op motor aansluitblok?
Ik ben van mening twee paar wijzigen dus bv U1 V1 en U2 V2
klopt?![]()
Big Brother? Die stoute @Sally ook altijd weerquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:46 schreef Mercedes. het volgende:
ik ben echt moe gestreden dat elke keer FreshFruit en Puzzie en Sally tegen me zijn, pubergebeuren.... is niet voor niets dat ik mijn naam had veranderd, laat me gewoon met rust, ik doe niemand kwaad, @:SwJ![]()
jammerquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:53 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is meer MTS/HTS, ik kan het wel even uittekenen, maar even geen zin in
Forum Opties Forumhop: Hop naar: