Eh nee?quote:
En @FreshFruit mag hier niet meer posten, hoe zou hij opdracht moeten geven?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:20 schreef Sally het volgende:
Ben je nou een vriendin van, of Charlotte zelf?
Waarom liket hij je dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En @:FreshFruit mag hier niet meer posten, hoe zou hij opdracht moeten geven?
Nee, nogmaals, je ziet spoken - serieus.
Geen idee.quote:
Wat?!quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
@:SwJ dit is niet tof wat er nu gebeurt en verklaart het voorgaande met Charlotte.....stom rancune gedrag naar mij toe.
Je weet wat ik bedoel lieverd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
Whut? Normaal doen?
This is DTS!
Hier doen we enkel en alleen snoei hard en furieus bolken ja!
lol allemaal zijn jullie zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:40 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja joh, sommigen zijn zo kinderachtig. Oh ik vast ook soms. Maar niet zo vaak.
Sorry heur dat ik zo normaal benquote:
Hm, niet mee eens.quote:
Oh daarom zei Kree dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet mee eens.
Maar goed, jij kent me al wat langer
gehequote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet mee eens.
Maar goed, jij kent me al wat langer
Nou. Ge-wel-dig genoten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef kree het volgende:
vind t wel schattig trouwens om te zien hoor
Niet op alle slakken zout leggen hoor.quote:
gaat nergens over, maar dit is altijd het grappige heeee en echt weet je ook, zal niet de eerste keer zijn dat er helemaal liefdes relatie uit komtquote:
Waar deed ik mensen pijn?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat genieten om andere mensen pijn te doen?
hmmms das wel beetje negatief denken he?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat genieten om andere mensen pijn te doen?
Sally en jij zijn vrienden?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms das wel beetje negatief denken he??
Wanneer? Echt, wanneer? Vanavond?quote:
hwmmss geen idee waarin daarom, maar ok ik zie haar langer posten al he, en weet enzo dat ze dat niet slecht bedoelt.quote:
Ik bedoel idd dat jij en ik elkaar al langer tegen komen op FOK!quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
hwmmss geen idee waarin daarom, maar ok ik zie haar langer posten al he, en weet enzo dat ze dat niet slecht bedoelt.
Ga ff ergens anders stemming lopen maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
Bij Charlotte was het door jou dat zij een ban kreeg.
precies, snapte die conclusie ook niet zo echt gelijk hoor, echt het slechtste van het slechtste denken over mensen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel idd dat jij en ik elkaar al langer tegen komen op FOK!
Stel je niet aan. Jij loopt hier dingen te insinueren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
@:SwJ dit is niet tof wat er nu gebeurt en verklaart het voorgaande met Charlotte.....stom rancune gedrag naar mij toe.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry heur dat ik zo normaal ben
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
er zit niet 1 normaal ding aan nijnemans![]()
je hebt een dikke harige vacht die kan wel wat hebbenquote:
lees btw niet alles mee he enzo, maar ok mss heb je dat wel gehad. noem eens voorbeeld?quote:
Precies daarom laat ik die ook lekker lang waaien in de windquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt een dikke harige vacht die kan wel wat hebben![]()
denk neit echt hoor? ben net zo goed gebaande voor lange tijd...... euhms tjaquote:
Ok, succes. Neem de lift, dat gaat sneller.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:57 schreef Mercedes. het volgende:
oh wow....laat maar.... @:SwJ goed lezen alsjeblieft, wat een onzin dit, ik ben er klaar mee, ik ga hogerop
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |