Ohw, dat?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
Bij Charlotte was het door jou dat zij een ban kreeg.
Dus dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Ohw, dat?
Zij maakte zelf dat ze een ban kreeg? Ze zat mij te treiteren - in dm.
En bans worden niet besproken, toch?
Begin er dan niet over.quote:
Eh nee?quote:
En @FreshFruit mag hier niet meer posten, hoe zou hij opdracht moeten geven?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:20 schreef Sally het volgende:
Ben je nou een vriendin van, of Charlotte zelf?
Waarom liket hij je dan?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:25 schreef Sally het volgende:
[..]
En @:FreshFruit mag hier niet meer posten, hoe zou hij opdracht moeten geven?
Nee, nogmaals, je ziet spoken - serieus.
Geen idee.quote:
Wat?!quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
@:SwJ dit is niet tof wat er nu gebeurt en verklaart het voorgaande met Charlotte.....stom rancune gedrag naar mij toe.
Je weet wat ik bedoel lieverd.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:39 schreef DerRabbit het volgende:
Whut? Normaal doen?
This is DTS!
Hier doen we enkel en alleen snoei hard en furieus bolken ja!
lol allemaal zijn jullie zoquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:40 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja joh, sommigen zijn zo kinderachtig. Oh ik vast ook soms. Maar niet zo vaak.
Sorry heur dat ik zo normaal benquote:
Hm, niet mee eens.quote:
Oh daarom zei Kree dat.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet mee eens.
Maar goed, jij kent me al wat langer
gehequote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef Sally het volgende:
[..]
Hm, niet mee eens.
Maar goed, jij kent me al wat langer
Nou. Ge-wel-dig genoten.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:42 schreef kree het volgende:
vind t wel schattig trouwens om te zien hoor
Niet op alle slakken zout leggen hoor.quote:
gaat nergens over, maar dit is altijd het grappige heeee en echt weet je ook, zal niet de eerste keer zijn dat er helemaal liefdes relatie uit komtquote:
Waar deed ik mensen pijn?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat genieten om andere mensen pijn te doen?
hmmms das wel beetje negatief denken he?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:44 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Ja? Vind je dat genieten om andere mensen pijn te doen?
Sally en jij zijn vrienden?quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:45 schreef kree het volgende:
[..]
hmmms das wel beetje negatief denken he??
Wanneer? Echt, wanneer? Vanavond?quote:
hwmmss geen idee waarin daarom, maar ok ik zie haar langer posten al he, en weet enzo dat ze dat niet slecht bedoelt.quote:
Ik bedoel idd dat jij en ik elkaar al langer tegen komen op FOK!quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:48 schreef kree het volgende:
[..]
hwmmss geen idee waarin daarom, maar ok ik zie haar langer posten al he, en weet enzo dat ze dat niet slecht bedoelt.
Ga ff ergens anders stemming lopen maken.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:18 schreef Mercedes. het volgende:
Bij Charlotte was het door jou dat zij een ban kreeg.
precies, snapte die conclusie ook niet zo echt gelijk hoor, echt het slechtste van het slechtste denken over mensen...quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:48 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik bedoel idd dat jij en ik elkaar al langer tegen komen op FOK!
Stel je niet aan. Jij loopt hier dingen te insinueren.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:29 schreef Mercedes. het volgende:
@:SwJ dit is niet tof wat er nu gebeurt en verklaart het voorgaande met Charlotte.....stom rancune gedrag naar mij toe.
quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:41 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sorry heur dat ik zo normaal ben
Wrijf het er maar inquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:52 schreef Kissingbird het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
er zit niet 1 normaal ding aan nijnemans![]()
lees btw niet alles mee he enzo, maar ok mss heb je dat wel gehad. noem eens voorbeeld?quote:
Precies daarom laat ik die ook lekker lang waaien in de windquote:Op donderdag 14 maart 2024 01:56 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
je hebt een dikke harige vacht die kan wel wat hebben![]()
denk neit echt hoor? ben net zo goed gebaande voor lange tijd...... euhms tjaquote:
Ok, succes. Neem de lift, dat gaat sneller.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:57 schreef Mercedes. het volgende:
oh wow....laat maar.... @:SwJ goed lezen alsjeblieft, wat een onzin dit, ik ben er klaar mee, ik ga hogerop
Sommige mensen doen zich anders voor en als het te moeilijk wordt gaan ze op anoniem en maken ze een account aan, of een kloontje.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:53 schreef kree het volgende:
beetje raar is dit, want zie echt sommigen echt al jaren posten. en ok om te zeggen ken je ze..... dat niet helemaal maar durf toch wel te zeggen mss beetje karakter herkennen wel toch.
Enne hahaha dan komen er users langs enzo die hier net ff zijn... tja jongens of meiden,. het boeit me niet ik heb toch al veel langer veel meer gehoord enzo.... en dat weegt zwaar op tegen jullie vluchtige mening. Dat wil ik maar ff zeggen
Is toch begrijpelijk?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen zich anders voor en als het te moeilijk wordt gaan ze op anoniem en maken ze een account aan, of een kloontje.
Op een gegeven moment herken je bepaald taalgebruik , of stijl , zinsopbouw en vooral de manier waarop iemand zich laat zien. Prik je zo doorheen
Ik neem je niet te grazen.... zucht.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:03 schreef Mercedes. het volgende:
Ineens Sally die me te grazen wilt nemen en Freshfruit die alles liket. Bah, Wat een rancune gedrag. En iedereen trapt erin.
nouja precies... dat heb ik ook.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:03 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Sommige mensen doen zich anders voor en als het te moeilijk wordt gaan ze op anoniem en maken ze een account aan, of een kloontje.
Op een gegeven moment herken je bepaald taalgebruik , of stijl , zinsopbouw en vooral de manier waarop iemand zich laat zien. Prik je zo doorheen
Er is niets aan de hand. Iedereen post normaal. En zonder enige aanleiding begin je stemming te maken. De vraag "word je gevraagd om je ding te doen?" komt plotseling uit de lucht vallen. En vanaf dat moment begint de sfeer om te slaan.quote:Op donderdag 14 maart 2024 01:17 schreef Mercedes. het volgende:
en word je gevraagd om je ding te doen?
Dus ik ben de boeman? Jij zoekt de gemakkelijkste weg. Puzzie ineens hier om mij aan te vallen en Sally ineens hier om mij aan te vallen. Kun je ook eens voor mij opkomen? Dankjewel alvast.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:08 schreef SwJ het volgende:
Hier begin je, uit het niets, iets te insinueren:
[..]
Er is niets aan de hand. Iedereen post normaal. En zonder enige aanleiding begin je stemming te maken. De vraag "word je gevraagd om je ding te doen?" komt plotseling uit de lucht vallen. En vanaf dat moment begint de sfeer om te slaan.
Kap met dat soort dingen. Dit is pure stemmingmakerij.
Waar precies?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:10 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dus ik ben de boeman? Jij zoekt de gemakkelijkste weg. Puzzie ineens hier om mij aan te vallen en Sally ineens hier om mij aan te vallen. Kun je ook eens voor mij opkomen? Dankjewel alvast.
ik wil niemand zo neerzetten enzo hoor, maar eerlijk gezegd... denk zelf ff, vraag je er ook niet beetje om?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:10 schreef Mercedes. het volgende:
[..]
Dus ik ben de boeman? Jij zoekt de gemakkelijkste weg. Puzzie ineens hier om mij aan te vallen en Sally ineens hier om mij aan te vallen. Kun je ook eens voor mij opkomen? Dankjewel alvast.
Ik geloof je wel, maar denk ook dat je er beetje meer drama van maakt als nodig is. LOLquote:
Einde drama, zei ikquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:19 schreef kree het volgende:
[..]
Ik geloof je wel, maar denk ook dat je er beetje meer drama van maakt als nodig is. LOL
ja dat dacht ik ook, storm in glas water weer, mercedes en Sally ff hand schudden en sorry en is het klaar wel weerquote:
Doe ik voor jou hoor. Je weet best wel dat ik een beetje gelijk heb. Maar moderator zijn is niet fijn. Slaap lekker.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:19 schreef SwJ het volgende:
Radiostilte.
Mooi.
Einde drama.
En weer positief verder posten.
Of slapen, dat is gezonder.
Ja, dank.quote:
Mercedes staat bekend om haar insinuaties en beschuldigt iedereen van de meest onzinnige dingen . Beetje proberen om de boel te manipuleren of tegen elkaar uit te spelen .Dat moet vast eenzaam voelen.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:02 schreef Sally het volgende:
Ik ben nergens hier gekomen om wat dan ook voor 'ding' te doen.
Ik kwam alleen maar gewoon kletsen, en was het hele voorval van vorig jaar eigenlijk vergeten.
En nee, niets in opdracht. Niet nu en niet toen.
Ik word beschuldigd van iets waar ik - integer als ik ben - echt niets mee van doen heb.
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-03-2024 02:30SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+
nou het niet eens met elkaar zij zijn kan ook gewoon>?quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:36 schreef Mercedes. het volgende:
Dat kan maar is hier niet het geval.
lol nu heb ik nooit veel afwas, maar laat die ff liggen tot morgen welquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:42 schreef devzero het volgende:
Zo weer thuis. Tijd voor een kopje thee.... en laatste beetjes van de afwas
fucking te laat alweer, jij was van Elektro toch ook of heb ik het met iemand verkeerd?quote:
Ik vind dat niets, ontbijt maken en vieze borden in de wasbank vindenquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:42 schreef kree het volgende:
[..]
lol nu heb ik nooit veel afwas, maar laat die ff liggen tot morgen wel
Electrotechniek, maar als je vragen hebt over maxwell vergelijkingen dan moet ik bekennen dat die kennis wel heel erg diep is gezakt. Electromagnetism was nooit mijn sterkste kantquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:43 schreef kree het volgende:
[..]
fucking te laat alweer, jij was van Elektro toch ook of heb ik het met iemand verkeerd?
mjah scheelt rijgezel zijn he... LOl ik lig er neit zo wakker van ofzo. maarja afentoe moet het ff gedaan worden natuurlijkquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:43 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat niets, ontbijt maken en vieze borden in de wasbank vinden
nou dan is dit een vraag voor jou, ik kan het trouwens namelijk wel herleiden, maar als snel krijg ik een soort mindfuck in het schema.quote:Op donderdag 14 maart 2024 02:45 schreef devzero het volgende:
[..]
Electrotechniek, maar als je vragen hebt over maxwell vergelijkingen dan moet ik bekennen dat die kennis wel heel erg diep is gezakt. Electromagnetism was nooit mijn sterkste kant
Dat is meer MTS/HTS, ik kan het wel even uittekenen, maar even geen zin inquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:47 schreef kree het volgende:
[..]
nou dan is dit een vraag voor jou, ik kan het trouwens namelijk wel herleiden, maar als snel krijg ik een soort mindfuck in het schema.
Ster-driehoek start schakelaar voor motor ken je wel denk?
Ik dan krijg je 6 aders naar motor, Ik kreeg ff mindfuck van ok met ster draai je twee fasen om maar hoe nu met 6?
Op motor aansluitblok?
Ik ben van mening twee paar wijzigen dus bv U1 V1 en U2 V2
klopt?
Big Brother? Die stoute @Sally ook altijd weerquote:Op donderdag 14 maart 2024 02:46 schreef Mercedes. het volgende:
ik ben echt moe gestreden dat elke keer FreshFruit en Puzzie en Sally tegen me zijn, pubergebeuren.... is niet voor niets dat ik mijn naam had veranderd, laat me gewoon met rust, ik doe niemand kwaad, @:SwJ
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |