SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar februariOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:58 schreef devzero het volgende:
Anyway, @:paul verander de namen van de winnaar van seizoen 62 en 65 eens naar mazikeen?
Wat jammer, ik had een TT voor hun willen makenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:57 schreef devzero het volgende:
[..]
Erg plotseling. Ze poste vanmorgen dat Harrie weg was (email veranderd) en toen ik later weer even keek was zij ook op anoniemDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Kan alsnog. Er zal vast wel iemand meelezen die contact heeft met haar buiten FOK! omquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat jammer, ik had een TT voor hun willen maken![]()
Ze gaan zelf weg/anoniem dus ze zullen ook wel niet meer meelezenquote:Op woensdag 13 maart 2024 22:58 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat jammer, ik had een TT voor hun willen maken
Wie is anoniem van seizoen 19?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
ik snap de anoniemcode bijna
Seizoen 62: anoniem_13032024032157
Eerste is de datum, daarna snap ik het niet
quote:![]()
![]()
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dag spekkiequote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @Dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.quote:![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:00 schreef Paul het volgende:
ik snap de anoniemcode bijna
Seizoen 62: anoniem_13032024032157
Eerste is de datum, daarna snap ik het nietVeranderen in
1 Seizoen 450: [user=12345]
1 Seizoen 450: Originele username
Maar goed dat jij nooit mod bent geweest![]()
quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @:dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.
nou vraag het omdat ik er geen verstand van heb. Maar situatie is broertje (ok monteur wtb). Ff reparaties uitvoert aan de cv van mn ma in eigen huis. En vroeg me af???? moet je dat niet laten keuren ook? met certificering?quote:Op woensdag 13 maart 2024 22:49 schreef devzero het volgende:
[..]
@:justink is soms een CV monteur, maar ik zie hem hier niet en het zou best kunnen dat hij deze week alleen zwembaden graaft
Bij mij doet de woning bouw dat wel nl?Do what you love, love what you do!![]()
bijna nietsquote:
is dat helemaal alles?Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Mistig?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @:dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.![]()
maar er staat wel een nquote:
Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
hakDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Berichtje weer verwijderdquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:04 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat zal ik mij daarnet ook af te vragen. Maar ik ben nu te lui om het op te zoeken. Ik vraag @:dotteke later nog wel eens om de anonieme users te veranderen in hun user name.
[ Bericht 1% gewijzigd door Dotteke op 13-03-2024 23:19:08 ]Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
nee daarvoor is een ander op anoniem gegaanquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
als iemand anoniem wil gaan he.... en reflecteer het ff, dan is het toch omdat er wss niet iets hier niet goed gaat of wel met hoe je reageert of hoe het gevolg ervan?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:13 schreef drakin het volgende:
[..]
nee daarvoor is een ander op anoniem gegaanDo what you love, love what you do!![]()
Mazikeen is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.quote:
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soit
met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
CinderellaDreamer. Ik was helemaal vergeten dat ze had gewonnenquote:quote:Op dinsdag 30 april 2019 21:30 schreef Monitor het volgende:
Scoreslijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 30-04-2019 21:30
nr / user / score / tot. aant. posts in reeks
1. Cinderelladreamer / 2401 / 4841
2. devzero / 2037 / 2813
3. dud0r / 1617 / 3563
4. Limoentjuh / 1576 / 3239
5. eNGine10 / 1404 / 3449
6. OmgevallenFlat2 / 1278 / 3398
7. skysherrif / 1098 / 2551
8. aloa / 931 / 3199
9. wadslak / 810 / 4108
10. Already_in_use / 804 / 3323
....![]()
mjah je moet je toch afvragen mss waarom iemand dat zo wil, ik ben er niet voor hoor.. blijf kree en altijd totdat ik weg ben, maarja he...quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soitDo what you love, love what you do!![]()
Ja, maar de winnaar van ronde 19 was CinderellaDreamer, Die is ook op anoniem gegaan ergens in het verledenquote:![]()
Dat hoef je je niet af te vragen. Het gaat hierbij om Europese wetgeving, niet om 'waarom' iemand dat wilquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:16 schreef kree het volgende:
mjah je moet je toch afvragen mss waarom iemand dat zo wil, ik ben er niet voor hoor.. blijf kree en altijd totdat ik weg ben, maarja he...
Geen idee wie 19 is. Wel een vermoeden. Je hebt gelijk zal de naam die ik net noemde even verwijderenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen. is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soitWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ja ik had het ook net gevonden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:16 schreef devzero het volgende:
[..]
CinderellaDreamer. Ik was helemaal vergeten dat ze had gewonnen
[..]![]()
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ookquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:15 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Mazikeen is idd anoniem_13032024032157. Maar seizen 19 is anoniem_29072022082931, een ander nummer.
Niet per se heel anoniem als we dit gaan namen, maar soitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
mjah hoe meer ik me daar in verdiep hoe meer ik denk fuck eu wetgevingquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:17 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dat hoef je je niet af te vragen. Het gaat hierbij om Europese wetgeving, niet om 'waarom' iemand dat wil
Do what you love, love what you do!![]()
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt![]()
Vind ik ook, maar @Dotteke had mijn post net gemist denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ook![]()
je zal niet de eerste zijn denkquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt![]()
Nee, mijn argument is: beide niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ook
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Bizar hoeveel gekken er rondlopen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
![]()
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van zequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt
Dan wil ik je even hier op wijzen:quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
mjah hoe meer ik me daar in verdiep hoe meer ik denk fuck eu wetgevingIk denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik zou mezelf daartegen moeten kunnen beschermen. Als jij zegt "fuck de eu wetgeving", zeg ik "Ik heb die bescherming broodnodig, want er lopen nogal wat debielen rond online"
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik vind dat ze beiden wel genoemd horen te worden. Het blijft toch een soort van hall of fame. Maar goed, ik laat de beslissing over aan anderenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is: beide niet.
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.![]()
ik denk dat maaikeen al te goed weet wie wel of niet op te reageren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is: beide niet.
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.
Mjah ik weet niet of er iets was met lastig vallen, maar ok zien we wel. Ik vond dr wel aardig.Do what you love, love what you do!![]()
Ze hoeven nog niet eens voor mijn deur te staan, maar ik heb een prive-leven, waarin ik een beetje FOK!, en ik heb een zakelijk leven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van ze
Een paar rare posts richting mijn LinkedIn-profiel zou al forse schade kunnen aanrichten.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Was dat gebeurd danquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze hoeven nog niet eens voor mijn deur te staan, maar ik heb een prive-leven, waarin ik een beetje FOK!, en ik heb een zakelijk leven.
Een paar rare posts richting mijn LinkedIn-profiel zou al forse schade kunnen aanrichten.wat een gekkies
euhm ja eens.... maar hangt ervan af hoe bang voor?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan wil ik je even hier op wijzen:
[..]
Ik denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?
Ik zou mezelf daartegen moeten kunnen beschermen. Als jij zegt "fuck de eu wetgeving", zeg ik "Ik heb die bescherming broodnodig, want er lopen nogal wat debielen rond online"
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.
Ik weet ook wel met beetje moeite kunnen ze mij zo opsporen. maargoed als ik iemand eens kwaad heb gedaan hier, sorry dan ervoor en no worry's. allemaal uitgepraat of doe het anders wie niet.Do what you love, love what you do!![]()
Daarom ben ik heel erg voorzichtig met delen van persoonlijke dingen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan wil ik je even hier op wijzen:
[..]
Ik denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.![]()
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruitquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van ze![]()
Nuancering: Ik denk idd dat het prima is om Mazikeen te noemen in de lijst. Ik ging zelf de fout in om #Anomiem_whatevernummer te koppelen aan Mazikeen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat ze beiden wel genoemd horen te worden. Het blijft toch een soort van hall of fame. Maar goed, ik laat de beslissing over aan anderen
Is deels een FOK!-dingetje, dat elk #ANONIEM-account een uniek nummer krijgt, maar ik zou het niet erger moeten maken![]()
Noem je enkel de naam Mazikeen, dan vind ik dat prima. Maar omdat het vrij makkelijk gekoppelt wordt aan het ANONIEM_Nummertje, heb ik er wat moeite mee.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Heb niet verder gelezen dan alleen de post waarin je mij mentionde. Ik weet niet wat de regels hierin zijn SwJ zou dat wel weten neem ik aannquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar @:dotteke had mijn post net gemist denk ikWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Eens. Maar dat is een bug die je mag posten in het BUG/FB forumquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Is deels een FOK!-dingetje, dat elk #ANONIEM-account een uniek nummer krijgt, maar ik zou het niet erger moeten maken![]()
![]()
Je denkt nu constant vanuit het 'ik'quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef kree het volgende:
ik denk dat maaikeen al te goed weet wie wel of niet op te reageren.
Mjah ik weet niet of er iets was met lastig vallen,
Stel, ik deel hier mijn woonplaats, en mijn type werk. En ik besluit morgen dat ik dat niet fijn vind. Wie zou dan de controle moeten hebben over die informatie? Jij of ik?
Als ik die informatie weg wil halen, of door gevoel, of omdat er een debiel online mij probeert op te speuren, dan moet ik toch in controle zijn, en dat moet niet afhankelijk zijn van wat jij voelt?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
Ik heb in het verleden een aantal mensen zelf aangepast in de lijst, maar ik ben kennelijk CD vergeten. Nu hangt er een note aan mijn broek als ik het ongevraagd zou doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb niet verder gelezen dan alleen de post waarin je mij mentionde. Ik weet niet wat de regels hierin zijn SwJ zou dat wel weten neem ik aann![]()
![]()
Ik ga natuurlijk niet delen wat wel of niet gebeurd is, want dat geeft dan weer wat wegquote:
Ik ben blij dat je nooit de negatieve effecten hebt hoeven beleven, want je snapt duidelijk niet wat voor een impact dit kan hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja eens.... maar hangt ervan af hoe bang voor?
Ik weet ook wel met beetje moeite kunnen ze mij zo opsporen. maargoed als ik iemand eens kwaad heb gedaan hier, sorry dan ervoor en no worry's. allemaal uitgepraat of doe het anders wie niet.Ik ook (en ik gooi er nog wat valse feiten tussendoor uit zelfbeschermingquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Daarom ben ik heel erg voorzichtig met delen van persoonlijke dingen.)
Dat gevecht heb ik al eens gevoerd maar verlorenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is een bug die je mag posten in het BUG/FB forum
KLB afschaffen dusquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruitDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
klb op anoniemquote:
Probleem is dat als ik vorig jaar in KLB zat, maar nu besluit dat dat niet mijn scene is, dat die mensen me gewoon kunnen volgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruit
ik snap je hoor? maar ok als je zou willen met alles wat ik poste? dan kun je aardig vinden hoor waar ik woon of iig met moeite erin.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je denkt nu constant vanuit het 'ik'
Stel, ik deel hier mijn woonplaats, en mijn type werk. En ik besluit morgen dat ik dat niet fijn vind. Wie zou dan de controle moeten hebben over die informatie? Jij of ik?
Als ik die informatie weg wil halen, of door gevoel, of omdat er een debiel online mij probeert op te speuren, dan moet ik toch in controle zijn, en dat moet niet afhankelijk zijn van wat jij voelt?
ik ben er alleen niet zo moeilijk in? want denk tja, deed ik wat verkeerd? kweet niet eigenlijk niet he? soms kritiek enzo. maarja als je daar dan nog drama van wil maken.... lol minder moeite om het hier ff te doen... en anders kom je maar op de koffie
Wederom. Je denkt vanuit het 'ik'.quote:
Als IK vanuit het IK denk, heb ik mafklappers gehad die actief bezig waren om mijn werkgever te achterhalen om me daar in problemen te brengen.
Daar had ik niet zo'n zin in.
Blij dat JIJ je daar geen zorgen om hoeft te maken, maar dat betekent niet dat dat de realiteit is voor alle andere mensen op dit forum.met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
duidelijk hoor, echt wens dat niemand toe, want gaat een grens over idd wel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:30 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Wederom. Je denkt vanuit het 'ik'.
Als IK vanuit het IK denk, heb ik mafklappers gehad die actief bezig waren om mijn werkgever te achterhalen om me daar in problemen te brengen.
Daar had ik niet zo'n zin in.
Blij dat JIJ je daar geen zorgen om hoeft te maken, maar dat betekent niet dat dat de realiteit is voor alle andere mensen op dit forum.Do what you love, love what you do!![]()
Maar anoniemgangers kunnen zo weer onder een nieuwe naam terugkomenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Speklap vertelt zijn ervaring en jij betrekt het op jezelf, daar gaat het toch niet om. Blijkbaar heeft hij een hele vervelende ervaring gehad. Wil niet zeggen dat alle users daarmee te maken hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:29 schreef kree het volgende:
[..]
ik snap je hoor? maar ok als je zou willen met alles wat ik poste? dan kun je aardig vinden hoor waar ik woon of iig met moeite erin.
ik ben er alleen niet zo moeilijk in? want denk tja, deed ik wat verkeerd? kweet niet eigenlijk niet he? soms kritiek enzo. maarja als je daar dan nog drama van wil maken.... lol minder moeite om het hier ff te doen... en anders kom je maar op de koffie![]()
jaja sorry, begreep het verkeerd. Ik heb die ervaringen niet nl. en eigenlijk nooit hier. Maar begrepen. idd ja dat is wel kut.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:33 schreef Shii het volgende:
[..]
Speklap vertelt zijn ervaring en jij betrekt het op jezelf, daar gaat het toch niet om. Blijkbaar heeft hij een hele vervelende ervaring gehad. Wil niet zeggen dat alle users daarmee te maken hebben.Do what you love, love what you do!![]()
Het is hun keuze om terug te keren of niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:32 schreef drakin het volgende:
Maar anoniemgangers kunnen zo weer onder een nieuwe naam terugkomen
Alleen zou het raar zijn als pakweg Mazikeen ervoor kiest om anoniem te gaan, en dat wij dan collectief al haar posts als 'Mazikeen' labelen
Maar was ze dan het vriendinnetje van Harrie omdat hij ineens niet meer kon inloggen?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:35 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Het is hun keuze om terug te keren of niet.
Alleen zou het raar zijn als pakweg Mazikeen ervoor kiest om anoniem te gaan, en dat wij dan collectief al haar posts als 'Mazikeen' labelenDo not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar was ze dan het vriendinnetje van Harrie omdat hij ineens niet meer kon inloggen?met je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag![]()
vind wel beetje dat de grens is van hier praten is ok en niet eens zijn.... of gaan zoeken eh persoonlijk lastig vallen ofzo?Do what you love, love what you do!![]()
Lees anders even terug.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:36 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar was ze dan het vriendinnetje van Harrie omdat hij ineens niet meer kon inloggen?![]()
Ik zou graag in jouw ideaalwereld leven kree
Nee ik ga slapen, zoveel boeit het nou ook weer nietquote:Do not meddle in the affairs of dragons, for you are lickable and taste good with chocolat, caramel and whipped cream!![]()
Precies, niets mis met een discussie, oneens zijn enzovoorts. Maar lastigvallen, hoe sneu ben je dan, als je dat gaat doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:37 schreef kree het volgende:
vind wel beetje dat de grens is van hier praten is ok en niet eens zijn.... of gaan zoeken eh persoonlijk lastig vallen ofzo?![]()
En zo is het.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Shii het volgende:
Met terugkijken in de oude topics vond ik deze:
[ afbeelding ]
@:HomijnMED / Homijn || "Gayniaal" – Maanvis
Nijntje is dan ook gewoon een commerciėle sell out. Echte nijnen van het volk hebben geen standbeelden nodig om legendarisch te zijn!" – Grrrrrrrr![]()
hey Harriequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:44 schreef Bally-b het volgende:
Nog veel plzr, ff de buuf een beurt gevenmet je houding en je gedrag laat je zien dat je elkaar mag
Forum Opties Forumhop: Hop naar: