Vind ik ook, maar @Dotteke had mijn post net gemist denk ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ook
je zal niet de eerste zijn denkquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt![]()
Nee, mijn argument is: beide niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef drakin het volgende:
[..]
Maar er werd gevraagd om mazikeen wel te noemen tussen de winnaars, dan moet die andere ook
Bizar hoeveel gekken er rondlopen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Je gelooft het misschien niet, maar dit is niet mijn 1e FOK!-account. Ik heb mijn vorige account in de shredder gegooid omdat er een paar debielen waren die snoeihard op zoek waren naar mijn echte identiteit. En er kwam ook ene redelijk dicht in de buurt![]()
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van zequote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Dan wil ik je even hier op wijzen:quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef kree het volgende:
[..]
mjah hoe meer ik me daar in verdiep hoe meer ik denk fuck eu wetgeving
Ik denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:18 schreef Speklap3000 het volgende:
Ik vind dat ze beiden wel genoemd horen te worden. Het blijft toch een soort van hall of fame. Maar goed, ik laat de beslissing over aan anderenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is: beide niet.
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.
ik denk dat maaikeen al te goed weet wie wel of niet op te reageren.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Nee, mijn argument is: beide niet.
En ik ga zelf de fout in door de anoniem-nummers te koppelen aan een naam.
Ze hoeven nog niet eens voor mijn deur te staan, maar ik heb een prive-leven, waarin ik een beetje FOK!, en ik heb een zakelijk leven.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van ze
Was dat gebeurd danquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:22 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Ze hoeven nog niet eens voor mijn deur te staan, maar ik heb een prive-leven, waarin ik een beetje FOK!, en ik heb een zakelijk leven.
Een paar rare posts richting mijn LinkedIn-profiel zou al forse schade kunnen aanrichten.
euhm ja eens.... maar hangt ervan af hoe bang voor?quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan wil ik je even hier op wijzen:
[..]
Ik denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?
Ik zou mezelf daartegen moeten kunnen beschermen. Als jij zegt "fuck de eu wetgeving", zeg ik "Ik heb die bescherming broodnodig, want er lopen nogal wat debielen rond online"
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.
Daarom ben ik heel erg voorzichtig met delen van persoonlijke dingen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Dan wil ik je even hier op wijzen:
[..]
Ik denk redelijk anoniem wat op FOK! te posten, maar omdat ik wel persoonlijke zaken deel (waar ik woon, wat voor een werk ik doe), denken sommgie mensen mij op te moeten sporen, omdat ze dat leuk vinden op een online forum ofzo?
Ik zou mezelf daartegen moeten kunnen beschermen. Als jij zegt "fuck de eu wetgeving", zeg ik "Ik heb die bescherming broodnodig, want er lopen nogal wat debielen rond online"
Ik ben 6/7 jaar weggebleven van FOK! door die figuren.
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruitquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef drakin het volgende:
[..]
Wat is het gevolg dan, gaan ze je hacken, voor je deur staan? Wel erg zielug van ze
Nuancering: Ik denk idd dat het prima is om Mazikeen te noemen in de lijst. Ik ging zelf de fout in om #Anomiem_whatevernummer te koppelen aan Mazikeen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik vind dat ze beiden wel genoemd horen te worden. Het blijft toch een soort van hall of fame. Maar goed, ik laat de beslissing over aan anderen
Heb niet verder gelezen dan alleen de post waarin je mij mentionde. Ik weet niet wat de regels hierin zijn SwJ zou dat wel weten neem ik aannquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:19 schreef devzero het volgende:
[..]
Vind ik ook, maar @:dotteke had mijn post net gemist denk ik
Eens. Maar dat is een bug die je mag posten in het BUG/FB forumquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Speklap3000 het volgende:
Is deels een FOK!-dingetje, dat elk #ANONIEM-account een uniek nummer krijgt, maar ik zou het niet erger moeten maken
Je denkt nu constant vanuit het 'ik'quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:21 schreef kree het volgende:
ik denk dat maaikeen al te goed weet wie wel of niet op te reageren.
Mjah ik weet niet of er iets was met lastig vallen,
Ik heb in het verleden een aantal mensen zelf aangepast in de lijst, maar ik ben kennelijk CD vergeten. Nu hangt er een note aan mijn broek als ik het ongevraagd zou doenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:25 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Heb niet verder gelezen dan alleen de post waarin je mij mentionde. Ik weet niet wat de regels hierin zijn SwJ zou dat wel weten neem ik aann
Ik ga natuurlijk niet delen wat wel of niet gebeurd is, want dat geeft dan weer wat wegquote:
Ik ben blij dat je nooit de negatieve effecten hebt hoeven beleven, want je snapt duidelijk niet wat voor een impact dit kan hebben.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:23 schreef kree het volgende:
[..]
euhm ja eens.... maar hangt ervan af hoe bang voor?
Ik weet ook wel met beetje moeite kunnen ze mij zo opsporen. maargoed als ik iemand eens kwaad heb gedaan hier, sorry dan ervoor en no worry's. allemaal uitgepraat of doe het anders wie niet.
Ik ook (en ik gooi er nog wat valse feiten tussendoor uit zelfbeschermingquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef Shii het volgende:
[..]
Daarom ben ik heel erg voorzichtig met delen van persoonlijke dingen.
Dat gevecht heb ik al eens gevoerd maar verlorenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:25 schreef devzero het volgende:
[..]
Eens. Maar dat is een bug die je mag posten in het BUG/FB forum
KLB afschaffen dusquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
[..]
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruit
klb op anoniemquote:
Probleem is dat als ik vorig jaar in KLB zat, maar nu besluit dat dat niet mijn scene is, dat die mensen me gewoon kunnen volgenquote:Op woensdag 13 maart 2024 23:24 schreef devzero het volgende:
Dat is toch het niveau van KLB? In KPD krijg je hooguit een plaatje van billen in je DM, in ONZ heb je nietsnutten die het verschil tussen iets en niets door elkaar halen, maar in KLB gooien ze een steen door je ruit
ik snap je hoor? maar ok als je zou willen met alles wat ik poste? dan kun je aardig vinden hoor waar ik woon of iig met moeite erin.quote:Op woensdag 13 maart 2024 23:26 schreef Speklap3000 het volgende:
[..]
Je denkt nu constant vanuit het 'ik'
Stel, ik deel hier mijn woonplaats, en mijn type werk. En ik besluit morgen dat ik dat niet fijn vind. Wie zou dan de controle moeten hebben over die informatie? Jij of ik?
Als ik die informatie weg wil halen, of door gevoel, of omdat er een debiel online mij probeert op te speuren, dan moet ik toch in controle zijn, en dat moet niet afhankelijk zijn van wat jij voelt?
Wederom. Je denkt vanuit het 'ik'.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |