Fijn! Op wat hoger programma zetten vind ik geen probleem, als 't maar droog wordt haha. En inderdaad eens iets erin frommelen is altijd wel, dat heb ik nu inderdaad ook. Als het ding zelf maar niet helemaal in de knoop draait ofzo, maar dat zal wel meevallen dan.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 03:30 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Bevalt goed! Duurt wel duidelijk langer (staat bij ons ook in een vrij koude garage) en je moet 'm soms op een war hoger programma zetten. Er fronmelt wel.eens wat in de dekbedhoezen maar dat was bij de oude ook zo dus dat had ij niet per se aan de droger gelinkt.
Succes nog even met het afronden van deze drukke week, het is bijna klaar.
Werkt ook niet als je 33 bent.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet![]()
De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje
Ook niet als je 34 bent dus duidelijkquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:14 schreef Clubsoda het volgende:
Yep, je zou zeggen dat als je bijna 1 bent, je ook wel de hele nacht kan slapen maar zo werkt het niet![]()
De baby is trouwens sinds kort helemaal gefascineerd door die droger dus je hebt dan ook direct entertainment voor je nichtje
Op je 39e ook niet, begreep ik van W.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook niet als je 34 bent dus duidelijk![]()
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooidenecht fantastisch.
Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen![]()
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie![]()
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topicquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:09 schreef vlindertje89 het volgende:
He, dat is nou jammer. Anders konden we nog denken dat vanaf 35 je elke nacht fantastisch slaapt ter compensatie![]()
Jullie drukke dag weer vandaag of kunnen jullie beetje rustig aan doen?
Hahaha, fair enough, ik maak mn ouders er niet wakker voor neequote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:42 schreef Clubsoda het volgende:
Maar jullie vallen er hopelijk je moeder niet meer mee lastig![]()
Ik sliep om half 4 weer en toen droomde ik eerst dat de baby kwijt was en toen dat ik Johnny Kraaijkamp junior moest reanimeren en de ambulance ons steeds voorbij reed![]()
Redelijk drukke dag, vanochtend lesgeven en dan door naar werk voor managersoverleg, supervisie en een patiënt en dan naar huis waar mijn nichtje is, mijn zus nog komt, mijn grote moet worden opgehaald en de kleine naar bed. En dan de kamer versieren en misschien beginnen met taart bakken. Dan morgen volle bak met verjaardagsvisite.
quote:
Dat klinkt wel primaquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:27 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Valt mee. W. heeft 2 afspraken buiten de deur. Ik wilde tuin dingen doen maar het regent. Misschien teken ik wel tuinplan. Of meer Google. Of fok!topic
Ahhh jeetje dat is snel gegaan zeg (ja vreselijk clichéquote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:53 schreef Clubsoda het volgende:
Nee, babyik ben vlakbij Lonaa jarig
![]()
Succes met de sollicitatie!
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 07:04 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ook niet als je 34 bent dus duidelijk![]()
Ik was sinds 3.20 wakker en viel rond 5.30 eindelijk weer in slaap. En was om 6.30 weer wakker, toen de katten een bord van de salontafel gooidenecht fantastisch.
Haha, nice! Zet ik die zaterdag 8.30 gewoon voor de droger en kan ik even rustig aan doen![]()
Als je 32 bent welquote:Op vrijdag 15 maart 2024 06:39 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Werkt ook niet als je 33 bent.
Goeiemorgen. Wat een matige nacht.
Succesquote:Op donderdag 14 maart 2024 20:41 schreef vlindertje89 het volgende:
Morgenochtend meteen 9.30 sollicitatie, en ik hoop daarna even een paar uur heel efficiënt te kunnen werken
Hup!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
Moet mezelf eigenlijk nu uit bed bonjouren om te gaan lopen voor het gaat regenen, maar het is... lastig
Oeps en nu?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:20 schreef sigme het volgende:
Ik ga als we terug zijn in NL maar eens informeren naar Novasure. De pil werkt niet meer.
Beterschap!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:02 schreef Tele6 het volgende:
Mijn verkoudheid heeft nu daadwerkelijk doorgezet. Voel me erg zielig op m'n vrije dag
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoestquote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:05 schreef Sarabi het volgende:
[..]
Beterschap!
Hier lijkt de hoestfase aangebroken te zijn, hopelijk is het dus bijna helemaal voorbij.
Ow hoest kom bij mij altijd als laatste, blijft dan soms wel lang hangen.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:06 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Ik begon met 6 dagen productieve hoest, maar nu snot en kriebelhoest
Ik weet niet wat de gangbare volgorde is hierin, maar die kriebelhoest en snot hadden van mij niet gehoeven
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Als je partner zegt 'je hoeft geen nieuwe pannen je hebt er minstens dertig' en dit blijken er, inclusief twee kampeerpannen, 26 te zijn, hoeveel pannen mag je dan kopen?
Waarom niet? Iedereen kan vragen om Novasurequote:Op vrijdag 15 maart 2024 08:23 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik was een tijd heel blij met de mirena, maar nu heb ik toch vrij vaak weer bloedingen waar echt een tampon aan te pas moet komen en soms weer brokjes en stukjes feest. Zou ik kunnen vragen om novasure voor mn volgende mirena er in gaat?
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spulquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:23 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Hoeveel houtschaven heeft jouw partner?
Yep, maar dan zou jij er ook al het bestek, borden, ovenschalen etc mee moeten tellen 😂quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:27 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Nou wat dacht je van Power tools en ander duur spul
Ik wil er driequote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:24 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Allebei water bij de wijn dus je mag er twee kopen
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil er drie
(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
Haterquote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:40 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Welke doe je weg, omdat je wat je er nu mee doet met de nieuwe gaat doen?
Het is volbracht. Rest vd dag speklarvenquote:
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwdquote:Op vrijdag 15 maart 2024 09:57 schreef Blues het volgende:
Laatste halve dag Lissabon stukslaan met opstaan, douchen, ontbijten, koffie, koffer inpakken en bij receptie zetten, trammetjes doen en zien wat er op ons pad komt verder.![]()
Blogje is af t/m gisteren incl wat we gegeten hebben
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 10:28 schreef sigme het volgende:
[ afbeelding ]
Over een week gaan we maar eens huiswaarts.
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.phpquote:Op vrijdag 15 maart 2024 12:04 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Wat is jullie site ook alweer? Ik ga in september o.a. naar Lissabon dus ben benieuwd![]()
Alvast goede reis straks!
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuurquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
Masha danki!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:38 schreef sigme het volgende:
[..]
Oeh, dat zou mij wat warm zijn, zeker die nachttemperatuur![]()
Maar jij kent de omstandigheden daar dus ik neem aan dat het fijner is dan het mij zo in cijfers lijkt.
Heel veel plezier gewenst!
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleinerquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:25 schreef Syrena het volgende:
Ik vind 6 pannen. 26 is 4 verwijderd van 30, en kampeerpannen tellen niet![]()
Ik mag geen plastic opbergbakjes meer kopen. Ook niet als ze zo heerlijk in elkaar passen![]()
Verder sinds september zonder pil, netjes om de 35 dagen![]()
Tot deze week. 19 dagen
Goeie voorspelling voor de trouwdag van NichtjeX en een buiten diner ☀quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Over een paar dagen gaan we maar eens een paar weken van huis weg.
Maar eerst nog een concert van Underworld vanavond en morgen een potje honkbal…
Minstens 4!quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:16 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?quote:Op vrijdag 15 maart 2024 11:31 schreef LeeHarveyOswald het volgende:
[..]
Ik wil er drie
(Deze, een skillet, en een tweede Turk smeedijzeren pan. Want ik had van die laatste, toen ik die ooit voor een tientje bij de Aldi kocht vijftien jaar geleden, gelijk drie mee moeten nemen).
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:57 schreef sigme het volgende:
[..]
Plaatje van de gewenste Turk? En toelichting voor toepassing?
SPOILER: DommelOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En in Nuenen natuurlijkSPOILER: De AardappeletersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geluncht bij 100 Watt, brouwen lekkere biertjes.winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Bakjes mag ik ook niet meer kopen. Maar gisteren van mijn schoonzus wel weer een bak teruggekregen. Ze moest goed zoeken, maar dat is de erwtensoepbak voor hen dus ze hebben er belang bij, mijn andere bakken zijn veel kleiner
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 16:41 schreef Syrena het volgende:
[..]dat is wel slim!
Het bericht van Vanyel over de AH bakjes doe ik maar even LALALALA
Die ik heb zijn wel stapelbaar, maar merkloos. Ik heb 1 deksel vermoord, maar kan dus geen deksel meer vinden wat past. Ideaal is het allemaal nietquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:10 schreef Tuindier het volgende:
Ik kocht dus de glazen bakkes van ikea, maar die kan ik niet in elkaar stapelen. Dus nu staat de bakjeskast veel te vol. En dat was ie eigenijk al.
Zijn de deksels heel gebleven? Misschien kunnen we uitwisselenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:14 schreef Sarabi het volgende:
Ik heb pas een stel pyrex bakjes laten vallenHopelijk komt dat binnenkort nog een spaaractie voor.
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zegquote:Op vrijdag 15 maart 2024 13:35 schreef Blues het volgende:
[..]
https://paulentrudie.nl/lissabon-maart-2024.php
Nu lunch voor we de kabelbaan bij de Taag doen. Hoog!
Heb ik nooit last van.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:24 schreef Tele6 het volgende:
Vind je die fijn @:borisz ? B heeft er een paar, maar ik krijg het deksel er nooit vanaf zonder de inhoud te lanceren
Je kan jampotten etc gebruiken voor invriezen (en opwarmen). Niet te vol doen en bij erg waterige inhoud een schroefdeksel niet vast draaien bij invriezen (eenmaal bevroren kan je ze goed aandraaien).quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef _flore het volgende:
Bakjes, ik heb allemaal verschillende van plastic. Maar wil eigenlijk liever glas gebruiken voor eten. Zijn glazen bakjes van een speciaal glas gemaakt? Of zou je bijv ook honing- of pindakaaspotten kunnen gebruiken, want die heb ik duizend. Of vriezen die kapot, hm... Even googelen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Rabarberbarbarabarbarbarenbaardenbarbierbarbierbarbaren
K&W / Barrels Buitenlandse Boerderijtje
quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:47 schreef Barreltje het volgende:
onze heater is WEEEER kapot, deze keer is het weer een ander onderdeel.. pfft.. het blijft wel hannessen zo zeg.. morgen toch maar eens de woning verzekering opbellen om te vragen of er nog ergens iets verzekerd is.. het loopt nu toch wel in de kosten
Een heater, wat bedoel je precies? Nieuwe CV ketel zit rond de ¤2000 geïnstalleerd dacht ik, voor een groot pand misschien meer.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Voor dat geld zou je wel wat nieuws verwachten haast
Kranplätze müssen verdichtet sein
de pellet kachelquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:52 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Een heater, wat bedoel je precies? Nieuwe CV ketel zit rond de ¤2000 geïnstalleerd dacht ik, voor een groot pand misschien meer.
Voor dat geld zou je wel wat nieuws verwachten haast
Oeh, dankje! Ik wil ze vooral gebruiken voor soep, want ik maak altijd een grote pan waar ik een paar porties van invries voor dagen zonder kookzin of -tijd. En kikkererwten.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:36 schreef sigme het volgende:
[..]
Je kan jampotten etc gebruiken voor invriezen (en opwarmen). Niet te vol doen en bij erg waterige inhoud een schroefdeksel niet vast draaien bij invriezen (eenmaal bevroren kan je ze goed aandraaien).
Goeie glazen bakjes zijn van Pyrex glas, en dan kan je ze ook in de oven. Dat vind ik handig, want ik stop er maaltijden in en dingen opwarmen is duizend lekkerder als je ze aan het eind even onder de grill kan zettenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 18:20 schreef _flore het volgende:
Bakjes, ik heb allemaal verschillende van plastic. Maar wil eigenlijk liever glas gebruiken voor eten. Zijn glazen bakjes van een speciaal glas gemaakt? Of zou je bijv ook honing- of pindakaaspotten kunnen gebruiken, want die heb ik duizend. Of vriezen die kapot, hm... Even googelen.
Je koopt een fietsgereedschapsetje. Aangezien je deze ook nodig gaat hebben voor de andere fiets.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 14:26 schreef Tele6 het volgende:
Oh en ik moet de ketting van m'n stadsfiets vervangen. B zei "dat kun je prima zelf, koop een ketting en een kettingpons en het is echt niet moeilijk" maar ik vind het natuurlijk allemaal weer veel te eng
• Waar koop je een ketting en kettingpons? Bouwmarkt? Fietsenmaker?
• En wat voor ketting dan? B zei "een gewone ketting" maar ik weet niet wat gewoon is
• Hoe meet je af hoe lang hij moet zijn? Moet ik schakeltjes tellen?
Ik heb wel filmpjes en websites opgezocht, maar die zeggen allemaal verschillende dingen. Eentje zei dat je ook een betonschaar nodig had om de oude ketting eraf te halen, en een ander zei dat je ook een speciaal schakeltje nodig had om de ketting te bevestigen. Misschien moet ik eerst mijn kettingkast eraf halen om te kijken of de huidige ketting een speciaal schakeltje heeft. En in de filmpjes klemmen ze de kettingpons in een werkbank, maar ik heb geen werkbank.
Ik zie dat de Decathlon ook fietskettingen en zo heeft. En dat die kettingen met een snelschakel komen, dus dan heb je alleen de kettingpons nodig om de ketting in te korten. En misschien om de oude ketting eraf te halen.
ik voel me echt razend incapabel
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 19:43 schreef Tele6 het volgende:
[..]
Goeie glazen bakjes zijn van Pyrex glas, en dan kan je ze ook in de oven. Dat vind ik handig, want ik stop er maaltijden in en dingen opwarmen is duizend lekkerder als je ze aan het eind even onder de grill kan zetten
Maar die ik heb zou ik dus niet aanraden omdat ik er geen deksels los meer bij na kan bestellen.
Volgens mij moet het borosilicaat glas zijn en komt het dan wel goed, ongeacht wat erop staat. Maar goed, ik heb voor ik begon met werken 5 merkloze "pyrex" bakjes gekocht (die inmiddels ook niet als pyrex online staan maar als borosilicaat glas) en ze hebben gelukkig nog geen rare dingen gedaan in de ovenquote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.
PYREX is een merknaam. De dingen zijn gemaakt van borosilicaatglas. En dat spul is redelijk oven bestendig.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 20:43 schreef Vanyel het volgende:
[..]
PYREX, schijnt. De naam zonder hoofdletters is geen garantie voor hittebestendigheid zegt reddit.
In de VS schijnen ze ook andere soorten glas onder die naam te verkopen.quote:
Diner!quote:Op donderdag 14 maart 2024 21:18 schreef sigme het volgende:
Voor wie het olijfboomgard-topic niet volgt toch hier ook even m'n filmpje:
[ afbeelding ]
Ergens voelde ik me aangesproken denk ikquote:Op vrijdag 15 maart 2024 21:56 schreef Tele6 het volgende:
Haha, het gaat over fietsen en @:fietsie duikt terug op![]()
Heb je er een alert op staan of zo @:fietsie?
Zojuist de laatste dag online gezet.quote:Op vrijdag 15 maart 2024 17:33 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Oh wat een mooie stad is dat! Leuke dingen hebben jullie gedaan zeg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |