Hij zegt geeft geen zin. En hij geeft aan dat hij dan bois wordt en het lelijk gaat worden. Hij zou haar zonder problemen op de bank knallen en dan haar toorn lekker laten komen. Dat durfde Danny en Glenn al niet eens.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft alleen maar een grote mond over haar als ze niet in de buurt is. Hij is te laf om 1 op 1 met haar te gaan. Ze vroeg gisteren nog aan hem of hij wou praten, maar meneer durfde niet.
Je bedoelt Chou?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet je wat ik ontzettend fijn vindt dat al dat gevloek uit huis is.
Dat zegt dan toch genoeg? Als je geen discussie aan kan gaan zonder dat het aso wordt dan ben je een stuk straattuig of te dom om te poepen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zegt geeft geen zin. En hij geeft aan dat hij dan bois wordt en het lelijk gaat worden. Hij zou haar zonder problemen op de bank knallen en dan haar toorn lekker laten komen. Dat durfde Danny en Glenn al niet eens.
Iets van een pot en een ketel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het overigens wel met Ashley eens dat Tom heel erg van de cameramomentjes is, maar ze vergeet dat zij en Karen net zo erg zijn
Nou het lijkt nog steeds alsof hij een voetbal heeft ingeslikt maar nu dan eentje die lek is en langzaam leegloopt..quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
Denkt dat hij flink is afgevallen, zijn buik bijna helemaal weg.
[ afbeelding ]
Das voor Ty zijn dialect. We gaan de belgen toch ook niet aanspreken op hun niveau... snaptuquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Straat taal getuigd ook niet van een enorm niveau
Zei hij naast ze vroeg wat hij besprak met de anderen. Karen zegt trots dat je gaat bonden met ee anderenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Tom denkt dat zij niet mogen nomineren.
Straattaal is heel wat anders dan een dialectquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Das voor Ty zijn dialect. We gaan de belgen toch ook niet aanspreken op hun niveau... snaptu
Straattaal is geen dialectquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Das voor Ty zijn dialect. We gaan de belgen toch ook niet aanspreken op hun niveau... snaptu
Dat vind ik ook hoor. Tom kijkt heel vaak in de camera en past dan zijn houding aan maar ik denk niet dat wat hij doet nep of gemaakt is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het overigens wel met Ashley eens dat Tom heel erg van de cameramomentjes is, maar ze vergeet dat zij en Karen net zo erg zijn
Tegenwoordig is straattaal onder veel jongeren heel gewoon vooral in de grote steden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straattaal is heel wat anders dan een dialect
Dat kun je niet met elkaar vergelijken natuurlijk..quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Tot een jaar of 15/16, daarna krijgen ze hersens en gaan ze normaal pratenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is straattaal onder veel jongeren heel gewoon vooral in de grote steden.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
Denkt dat hij flink is afgevallen, zijn buik bijna helemaal weg.
[ afbeelding ]
Hebben we allemaal niet ons eigen taal gehad....in onze jeugd....quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig wel meer gewoon, met wapens rondlopen, overvallen. Komt door die rappers, met die taaltjes,. jeugd vindt dat stoer, maar ik vind het niet normaalquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is straattaal onder veel jongeren heel gewoon vooral in de grote steden.
Daarom kunnen jongeren ook niet meer normaal in Nederlandse taal schrijven..quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo dat is jong toen al......quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot een jaar of 15/16, daarna krijgen ze hersens en gaan ze normaal praten
Ty is 25quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig wel meer gewoon, met wapens rondlopen, overvallen. Komt door die rappers, met die taaltjes,. jeugd vindt dat stoer, maar ik vind het niet normaal
Gehad ? Nog steeds een vleugje crooswijks 😂😂😂😂quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben we allemaal niet ons eigen taal gehad....in onze jeugd....
Precies dat idd..quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig wel meer gewoon, met wapens rondlopen, overvallen. Komt door die rappers, met die taaltjes,. jeugd vindt dat stoer, maar ik vind het niet normaal
Klopt maar je kan er ook in blijven hangen.. neem als voorbeeld Marcianoquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty is 25
Geen kind of jeugd meer
Ja broquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar je kan er ook in blijven hangen.. neem als voorbeeld Marciano
Ook door de multiculturele samenleving. Iedere cultuur gebruikt woorden die andere culturen over nemen. Ik ben opgegroeid met af en toe een anders talige op school. Was een verrijking voor ons dat er een Vietnamese jongen en een marrokaans meisje in de 6e klas kwamen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat niet Romy (Utopia) die daar mee begon? Toen hoorde ik dat voor het eerstquote:
Nee dan ken je jezelf heel goed. Daar hoef je niet dom voor te zijn. Sommige mensen zijn vuriger dan andere. Nogmaals hoe ga je rustig aan iemand vertellen dat het een narcistische bitch is die denkt dat alles om haar draait.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zegt dan toch genoeg? Als je geen discussie aan kan gaan zonder dat het aso wordt dan ben je een stuk straattuig of te dom om te poepen.
In mijn jeugd had je punkers, daar zat tenminste werk inquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat niet Romy (Utopia) die daar mee begon? Toen hoorde ik dat voor het eerst
Je bedoelt zoals Ashley een gesprek aanging tegen Ariane omdat ze vond dat Ariane naar haar had moeten toekomen. Snap dat Ty daar voor bedankt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zegt dan toch genoeg? Als je geen discussie aan kan gaan zonder dat het aso wordt dan ben je een stuk straattuig of te dom om te poepen.
Gaf ze Ariana klappen???quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Ashley een gesprek aanging tegen Ariane omdat ze vond dat Ariane naar haar had moeten toekomen. Snap dat Ty daar voor bedankt.
Turnerquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef spapaars het volgende:
Zegt een atleet te zijn.
[ afbeelding ]
Als hij tegen de andere bewoners praat doen hij dat niet, het is hun eigen onderlinge straattaal die hij met Randy deelt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty is 25
Geen kind of jeugd meer
Dat doe ik hem niet naquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef spapaars het volgende:
Zegt een atleet te zijn.
[ afbeelding ]
Ik denk dat hij het heeft opgegeven.. hij heeft het al eerder geprobeerd maar heeft niet gewerkt en hij heeft er alles aan gedaan om haar weg te krijgen maar dat lukt ook niet en als je iets tegen haar zegt krijg je ook nog eens een grote bek waar de honden geen brood van lusten. Wat heeft het dan nog voor zin? Hij bereikt er niets mee dus om nog meer frustratie te voorkomen laat hij he5 verder zo.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:09 schreef marky het volgende:
[..]
Nee dan ken je jezelf heel goed. Daar hoef je niet dom voor te zijn. Sommige mensen zijn vuriger dan andere. Nogmaals hoe ga je rustig aan iemand vertellen dat het een narcistische bitch is die denkt dat alles om haar draait.
Hij heeft al eens eerder met haar gesproken en dan ontkent ze ook alles. Doriana heeft het al eens voorzichtig geprobeerd maar dat wilde ze ook niet geloven. Zoals Ty zegt het is haar karakter en dat gaat niet veranderen.
Ik vind straattaal asociaalquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:12 schreef zodeju het volgende:
[..]
Als hij tegen de andere bewoners praat doen hij dat niet, het is hun eigen onderlinge straattaal die hij met Randy deelt.
Snap ook niet wat dat te maken heeft met ordinaire geschreeuw.
En met Glennquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Je bedoelt zoals Ashley een gesprek aanging tegen Ariane omdat ze vond dat Ariane naar haar had moeten toekomen. Snap dat Ty daar voor bedankt.
Ik vond die scheurbek ‘en publiek’ behoorlijk aso. En wie heeft het over klappen? Ty ging al uit zijn stekker dat Tom een pannenkoek tegen Sabeau sloeg dus als hij zeg ‘het wordt lelijk’ bedoelt hij schreeuwen en daar past hij voor.quote:
Hij was toch een turner? (op redelijk hoog niveau)quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef spapaars het volgende:
beweert een atleet te zijn.
[ afbeelding ]
Ook bij dat pannenkoek incident ging Ty niet tegen de persoon uit zijn plaat, maar lafjes ergens achteraf.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vond die scheurbek ‘en publiek’ behoorlijk aso. En wie heeft het over klappen? Ty ging al uit zijn stekker dat Tom een pannenkoek tegen Sabeau sloeg dus als hij zeg ‘het wordt lelijk’ bedoelt hij schreeuwen en daar past hij voor.
Nope, Ty lachte keihard mee met die pannenkoek, maar zag later zijn kans schoon om mensen op te stoken en er een metoo van te maken om Tom zwart te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:14 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ik vond die scheurbek ‘en publiek’ behoorlijk aso. En wie heeft het over klappen? Ty ging al uit zijn stekker dat Tom een pannenkoek tegen Sabeau sloeg dus als hij zeg ‘het wordt lelijk’ bedoelt hij schreeuwen en daar past hij voor.
Ty sprak Tom er rustig over aan aan tafel en suggereerde even met Sabeau te praten omdat het toch harder aangekomen was dan dat het eerst leek. Tom was daar niet van gediend en serveerde hem af. Ty heeft het gelaten want het ging hem niet aan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:17 schreef Verida het volgende:
[..]
Ook bij dat pannenkoek incident ging Ty niet tegen de persoon uit zijn plaat, maar lafjes ergens achteraf.
Ik vind het trouwens wel een leuk moment.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:15 schreef OmaJacky het volgende:
Ooooo Asley beschuldigd Tom van veeel camera momenten pakken en dat zij daar last van heeft.
Nu samen met Jimmy (die wel van een camera act houdt) haar camera moment pakken want uiteindelijk doet Tom dat wel goed dus moet zij het ook even doen.
Ze zijn zo nep in dat groepje. Gepolijste BB deelnemers.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:15 schreef OmaJacky het volgende:
Ooooo Asley beschuldigd Tom van veeel camera momenten pakken en dat zij daar last van heeft.
Nu samen met Jimmy (die wel van een camera act houdt) haar camera moment pakken want uiteindelijk doet Tom dat wel goed dus moet zij het ook even doen.
Hij lacht maar riep ook dit kan toch niet. Hij gaf ook aan dat hij het van zichzelf dom vond dat hij ook lachte en niet eerst aan Sabeau heeft gedacht. Maar dan nog kan je daar achteraf anders over denken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:18 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nope, Ty lachte keihard mee met die pannenkoek, maar zag later zijn kans schoon om mensen op te stoken en er een metoo van te maken om Tom zwart te maken.
Misschien staat ze wel open voor dit gesprek Wie zegt dat ze zo als jij roept een grote bek open trekt. Heb haar wel vaker in een gesprek gezien waar ze rustig luistert en dan toegeeft dat hij/zij gelijk heeft.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:12 schreef lojanda het volgende:
[..]
Ik denk dat hij het heeft opgegeven.. hij heeft het al eerder geprobeerd maar heeft niet gewerkt en hij heeft er alles aan gedaan om haar weg te krijgen maar dat lukt ook niet en als je iets tegen haar zegt krijg je ook nog eens een grote bek waar de honden geen brood van lusten. Wat heeft het dan nog voor zin? Hij bereikt er niets mee dus om nog meer frustratie te voorkomen laat hij he5 verder zo.
Ik kan het ook wel weer begrijpen van Tyron..
Preciesquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ash zit in een stijgende lijnquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
De niet gestrekte armen van Sabeau vinden dit leukquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:01 schreef KinKiJan het volgende:
Tom zegt niet op andere teams gelet te hebben tijdens het spel. Ashley vindt dat heel verstandig, dat moet je ook niet doen, dat doet zij ook nooit, zegt ze ....
quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:05 schreef GayGuy het volgende:
[..]
Ash zit in een stijgende lijnIn de breedte? Volgens mij is ze al aardig wat kilootjes aangekomen de laatste weken..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Alleen nog nomineren vandaag en dan duidelijk in welke vorm lijkt me.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:08 schreef spapaars het volgende:
Zal wel niets meer gebeuren dan morgen bekendmaking nominaties, en dan hangen tot de liveshow.
En waarom, niet?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:12 schreef Joyce-43 het volgende:
25 en nog voetballen op een pleintje ohhh wat leuk zeg!;
Ze spreekt zichzelf zo vaak tegen?? Is echt een heel domme eigenschapquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:06 schreef TheVulture het volgende:
[..]
De niet gestrekte armen van Sabeau vinden dit leuk
neuh niet echt hoorquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot een jaar of 15/16, daarna krijgen ze hersens en gaan ze normaal praten
Hij reageert erop. Dat zei hij al eerder. Hij hoort ze en kijkt dan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef TheVulture het volgende:
waar is Ashley?quote:
Hoe manipuleert ze het ook weerquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:16 schreef Was-beer het volgende:
Ashley en Jimmy gaan de vragen uit de Wall voor elkaar beantwoorden
Wie houdt er informatie voor je achter?
Ashley denkt Dilano voor Jimmy
Jimmy denkt Danny voor Ashley
Ohhh zie nu filmje terug ze moeten voor elkaar antwoordenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:18 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Hoe manipuleert ze het ook weerze geeft het antwoord al voor Jimmy kan antwoorden
pas op he ! * Joyce-43 op haar plat Amsterdams!quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:24 schreef marky het volgende:
[..]
Plat Amsterdams ook maarja wat doe je eraan
Uitzending niet gekeken zeker?quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:24 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Ty sprak Tom er rustig over aan aan tafel en suggereerde even met Sabeau te praten omdat het toch harder aangekomen was dan dat het eerst leek. Tom was daar niet van gediend en serveerde hem af. Ty heeft het gelaten want het ging hem niet aan.
vind het een vieze kleur broekquote:
nou vind dat niet echt de leeftijd er meer voor hoorquote:
En hij trapt er volledig in en Ashley heeft er weer een trouwe onderdaan bijquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:26 schreef Pearlbitch het volgende:
Intussen is Ashley bezig om jimmy in te pakken.
Wist niet dat een potje voetballen op straat ook aan leeftijd gebonden was.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:27 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
nou vind dat niet echt de leeftijd er meer voor hoor
nou blijkbaar niet hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Wist niet dat een potje voetballen op straat ook aan leeftijd gebonden was.
Ze kunnen het goed met elkaar vinden en Jimmy doet gewoon wat hij zelf wilquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:29 schreef Kajmu het volgende:
[..]
En hij trapt er volledig in en Ashley heeft er weer een trouwe onderdaan bij
Maar wij weten toch ook waarom Ashley dit doet toch? Zij gaat altijd heel goed met haar volgersquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:32 schreef Verida het volgende:
[..]
Ze kunnen het goed met elkaar vinden en Jimmy doet gewoon wat hij zelf wil
And that's how the cookie crumblesquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:29 schreef Kajmu het volgende:
[..]
En hij trapt er volledig in en Ashley heeft er weer een trouwe onderdaan bij
Idd arme Jimmy beter blijft hij dicht bij Tomquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:36 schreef freaky40 het volgende:
[..]
And that's how the cookie crumbles
Inderdaad, straattaal is gewoon het niveau domquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Laat hem maar lekker bij Ashley aansluitenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Idd arme Jimmy beter blijft hij dicht bij Tom
Neuh?quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:38 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Idd arme Jimmy beter blijft hij dicht bij Tom
Inderdaad, dat was in het jaar van Theo erg he , dit jaar helemaal nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet je wat ik ontzettend fijn vindt dat al dat gevloek uit huis is.
Zei ze dat zelf of vul jij dit in? (ik vind haar ook geen intellectueel licht)quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:39 schreef Harry het volgende:
Stream 1
Ashley en Alice praten in de keuken
En dan valt Alice intellectueel behoorlijk door de mand, wat mij betreft.
Ze trapt open deuren in en vraagt niet door.
Focus voor Alice is: bekend worden, haar BBL kont, en dan de rest.
Telefoon voor Ashley en Randy
Hoe heeft ie dat voor elkaar gekregen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, halve vinger er af.....quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:59 schreef Joyce-43 het volgende:
heeft die nou een stukje eraf geknipt?
Dit zijn toch antwoorden die ze zelf denkt dat Wat heeft dit met manipuleren te maken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:18 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Hoe manipuleert ze het ook weerze geeft het antwoord al voor Jimmy kan antwoorden
quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:01 schreef Jockari het volgende:
Tom's hand geamputeerdOh oh, diskwalificatie! Daag Tom fappers..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal cabaretteketet!
En ook altijd als ik besluit te gaan kijkenquote:
ik bezit de mogelijkheid om plat haags terug te lullenquote:Op woensdag 13 maart 2024 14:23 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
pas op he ! * Joyce-43 op haar plat Amsterdams!
Kan ze leuk gebruiken over 9 jaar.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:19 schreef mangalie het volgende:
Aah lief, Tom en Jimmy maken een slinger voor Alice haar 29ste verjaardag
Oepssssssssssssssssquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ze leuk gebruiken over 9 jaar.
Ze wordt 20 vrijdag .quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:19 schreef mangalie het volgende:
Aah lief, Tom en Jimmy maken een slinger voor Alice haar 20ste verjaardag
Tja, als je niet luistert naar Ashley moet je niet vreemd opkijken dat je de wind van voren krijgt. Ik snap niet dat ze dat vreemd vinden. Dat is als het ingooien van de ruiten van een politiebureau en dan verbaasd zijn dat je even binnen wordt gevraagd.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:11 schreef happyme28 het volgende:
[..]
Tokkie gedrag dus.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, als je niet luistert naar Ashley moet je niet vreemd opkijken dat je de wind van voren krijgt. Ik snap niet dat ze dat vreemd vinden. Dat is als het ingooien van de ruiten van een politiebureau en dan verbaasd zijn dat je even binnen wordt gevraagd.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:22 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ze leuk gebruiken over 9 jaar.
Ashley is een soort Bhagwan.quote:Op woensdag 13 maart 2024 14:35 schreef Kajmu het volgende:
[..]
Maar wij weten toch ook waarom Ashley dit doet toch? Zij gaat altijd heel goed met haar volgers
Zo zie je maar dat smaken verschillenquote:
Van Ariana en ook van Tyquote:
Ik ga er nu toch maar gewoon van uit dat je voornamelijk aan het stoken bent want dit kan je nooit menen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Tja, als je niet luistert naar Ashley moet je niet vreemd opkijken dat je de wind van voren krijgt. Ik snap niet dat ze dat vreemd vinden. Dat is als het ingooien van de ruiten van een politiebureau en dan verbaasd zijn dat je even binnen wordt gevraagd.
dat klinkt al helemaal nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:21 schreef marky het volgende:
[..]
ik bezit de mogelijkheid om plat haags terug te lullen
Als het erop aankomt volgt haar hele groepquote:
Zwaaaaaar overdreven, met die slappe pannekoeken van Randy kun je zo hard meppen als je wilt, voel je helemaal niets vanquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:31 schreef marky het volgende:
[..]
Hij lacht maar riep ook dit kan toch niet. Hij gaf ook aan dat hij het van zichzelf dom vond dat hij ook lachte en niet eerst aan Sabeau heeft gedacht. Maar dan nog kan je daar achteraf anders over denken.
Het was gewoon een mogelijkheid voor Tyron om Tom zwart te kunnen maken.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:45 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Zwaaaaaar overdreven, met die slappe pannekoeken van Randy kun je zo hard meppen als je wilt, voel je helemaal niets van
erg he, kruipen weer helemaal bij elkaar in de kontquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
He hoe praat jimmy nu weer zo positief over dilano. Vanmorgen nog dat hij hem niet meer zo vertrouwd
Tv momentjes..Act...quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:47 schreef Koos1958 het volgende:
He hoe praat jimmy nu weer zo positief over dilano. Vanmorgen nog dat hij hem niet meer zo vertrouwd
Je kan met iedere natte kledder behoorlijk hard slaan en de intentie die er achter zat was best heftig.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:45 schreef Gaston-Hestiat het volgende:
[..]
Zwaaaaaar overdreven, met die slappe pannekoeken van Randy kun je zo hard meppen als je wilt, voel je helemaal niets van
Was het een natte pannenkoek? of een overgebleven uitgedroogde?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan met iedere natte kledder behoorlijk hard slaan en de intentie die er achter zat was best heftig.
somnia ne cura, nam fallunt somnia pluraquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:44 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Als het erop aankomt volgt haar hele groep
Zoals met de natte punt van een theedoek ??quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Je kan met iedere natte kledder behoorlijk hard slaan en de intentie die er achter zat was best heftig.
Randy heeft vrijstellingquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop Tyron, Dilano en Randy op de bank
Randy kan niet, die heeft een vrijstellingquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:52 schreef MacDeMarco het volgende:
Ik hoop Tyron, Dilano en Randy op de bank
Het was tijdens een spelletje pannenkoeken meppen tussen de jongens waar Sabeau zelf aan mee ging doen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Waarom wordt dat niet in de OP gezetquote:
Gelukkig wel zeg, ik werd niet goed van haar zelf verzonnen taal.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:54 schreef Snoozey het volgende:
de pannenkoeken zitten nu buiten op de bank
sabo is thuis aan het griezelen
De intentie was een spelletje waar sabeau vrijwillig aan mee deed.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Onvoorstelbaar dat er nog mensen janken over die pannenkoekquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De intentie was een spelletje waar sabeau vrijwillig aan mee deed.
Daarnaast heeft Tom direct gevraagd of het ging.
Toen ze binnen waren heeft Tom nog een gevraagd of het ging
Ondanks de twee keer antwoord van sabeau dat het goed ging, wilde hij toch zelf even naar haar wang en kaak kijken.
Daarna ging Tyron ineens los, en ging sabeau daar smachtend in mee. Want AANDACHT
Nou wat een vreselijk geslijm he en die jimmy weet niet maar hij zit zo verkeerd dat dylano favoriet is bij het publiekquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:58 schreef Hznootje het volgende:
Oohhhh lekker met honing smeren..wat een gesprek van Jimmy en Dilano..
Ze had aangegeven bij Tyron het achteraf toch best heftig te vinden. Toen Turon hem daar aan tafel over aansprak en dat deed hij rustig vloog hij weer op en stoof weg. Ty heeft zich daarover verbaasd maar heeft het wel laten gaan op advies van Ashley en Karen. We kunnen deze koe wel uit die sloot blijven trekken maar dat heeft geen zin.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:57 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
De intentie was een spelletje waar sabeau vrijwillig aan mee deed.
Daarnaast heeft Tom direct gevraagd of het ging.
Toen ze binnen waren heeft Tom nog een gevraagd of het ging
Ondanks de twee keer antwoord van sabeau dat het goed ging, wilde hij toch zelf even naar haar wang en kaak kijken.
Daarna ging Tyron ineens los, en ging sabeau daar smachtend in mee. Want AANDACHT
Nee want die was niet op de wang. En daar is Ty bijna voor oo zijn knieen gegaan om zijn excuses aan te bieden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:53 schreef greysbones het volgende:
[..]
Zoals met de natte punt van een theedoek ??
Tyron vond het heftig. Uiteindelijk gaf sabeau aan het ook heftig te vinden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:02 schreef marky het volgende:
[..]
Ze had aangegeven bij Tyron het achteraf toch best heftig te vinden. Toen Turon hem daar aan tafel over aansprak en dat deed hij rustig vloog hij weer op en stoof weg. Ty heeft zich daarover verbaasd maar heeft het wel laten gaan op advies van Ashley en Karen. We kunnen deze koe wel uit die sloot blijven trekken maar dat heeft geen zin.
Beati pauperes spirituquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:52 schreef greysbones het volgende:
somnia ne cura, nam fallunt somnia plura
Onzinquote:Op woensdag 13 maart 2024 15:51 schreef marky het volgende:
[..]
Moet zeggen als ik Jimmy hoor die Dilano de hemel in zit te prijzen, dan mag hij van mij ook gaan. Komt op mij beetje ongezond overquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:05 schreef Snoozey het volgende:
als je je woorden niet nakomt flikker ik je eruit (op de bank)
ook al is het een spel. zegt dil
Als wij als kijkers mogen nomineren komt hij wel degelijk op de bank.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben toch ergens bang dat Dilano niet op de bank komt. De meesten zitten toch op Danny en Glenn
dat doet jim puur voor de kijkers. de o zo zorgzame 'manquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:08 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Moet zeggen als ik Jimmy hoor die Dilano de hemel in zit te prijzen, dan mag hij van mij ook gaan. Komt op mij beetje ongezond over
Die Jimmy mag voor mij weg, bah gekwezelquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:10 schreef Snoozey het volgende:
[..]
dat doet jim puur voor de kijkers. de o zo zorgzame 'man
Ik ben er ook bang voor zei ik vanmorgen alquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:06 schreef Hznootje het volgende:
Ik ben toch ergens bang dat Dilano niet op de bank komt. De meesten zitten toch op Danny en Glenn
quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:16 schreef Snoozey het volgende:
dilano dilano
je bent een piano
je ben zo klein
maar een groot venijn
ga meer genieten
dan word je tijd wat fijn
Dat weten ze nog niet of ze op een duo of los moeten stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:17 schreef Rhosyn het volgende:
Er komen toch duo's op de bank? Dus 4 mensen.
Zitten cossers te bellen soms.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:16 schreef Snoozey het volgende:
dilano dilano
je bent een piano
je ben zo klein
maar een groot venijn
ga meer genieten
dan word je tijd wat fijn
weten zij en wij ook nietquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:20 schreef Hznootje het volgende:
Mogen de vrijgestelde duo's nou wel of niet meestemmen? Of weten we dat ook niet?
En misschien hoeven ze helemaal niet te stemmenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:20 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
weten zij en wij ook niet
Volgens Tom niet en Ty en Dilano zeiden dat de vrijgestelden wel moesten stemmen
of dat de kijkers mogen stemmen...quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:22 schreef greysbones het volgende:
[..]
En misschien hoeven ze helemaal niet te stemmen
Kan ook nog.
I want to break freeeequote:
dilano dilanoquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:27 schreef Mickytjuh het volgende:
Ik werd dus gebeld tijdens het schrijven van mijn streamverslag.
Heb ik stukken gemist?
Dit was het originele bericht?quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:31 schreef rinardo het volgende:
[..]
dilano dilano
je bent een piano
je ben zo klein
maar een groot venijn
ga meer genieten
dan word je tijd fijn
Ty nam opquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Want dit las ik al eerder maar heb ik hem niet horen zeggen
En ik mis het stukje over tactiek
Moet kunnen tegenwoording......maar niet in mijn huis......het gebeurt zovaak in B.B. edities .quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[ afbeelding ]
Jimmy ligt op het aanrecht
Heeft hij dit gezegd? Want toen ik luisterde niet.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:42 schreef rinardo het volgende:
[..]
ja volens mij wel, zo hoorde ik het
luister maar even https://www.facebook.com/1611283065/videos/932528498450301/quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:33 schreef Mickytjuh het volgende:
Want dit las ik al eerder maar heb ik hem niet horen zeggen
En ik mis het stukje over tactiek
Dus zoals.ik zei,.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
luister maar even https://www.facebook.com/1611283065/videos/932528498450301/
ik hoor hem later nog zeggen, en dan wordt je tijd fijnquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:45 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dus zoals.ik zei,.
Dit is niet wat hij zei.
Wat hij zei over dat gedicht heb ik opgenomen in het SV
Hoor niks over piano en dat hij klein isquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:43 schreef rinardo het volgende:
[..]
luister maar even https://www.facebook.com/1611283065/videos/932528498450301/
Dat staat ook in het SV dat dat gezegd is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 16:46 schreef rinardo het volgende:
[..]
ik hoor hem later nog zeggen, en dan wordt je tijd fijn
nee klopt hoor, dat had ik hier gelezenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:48 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Hoor niks over piano en dat hij klein is
O okquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:50 schreef rinardo het volgende:
[..]
nee klopt hoor, dat had ik hier gelezen
Dilano dilanoquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Dat staat ook in het SV dat dat gezegd is.
Het gedichtje wat hier gedeeld werd, is niet letterlijk door Tyron gezegd.
En ik heb geen bevestiging dat dit het gedicht is van de originele indiener van het audio bericht.
Dus komt het niet in het SV.
Dan loop je heel erg achterquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:52 schreef Gerrie_55 het volgende:
[..]
Loop jij voor ik hoorde hem nu pas
O ga ik zo dan even resettenquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
Dan loop je heel erg achter
Edit dit is andere telefoon
Aha op die fiets hahaquote:Op woensdag 13 maart 2024 16:52 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik had stream 2 op en die ging op SL, dus vandaar dat ik het dacht. Dus voor Alice en Jimmy
jij praat echt echt ABN ? jezelf aangeleerd?quote:Op woensdag 13 maart 2024 15:48 schreef marky het volgende:
[..]
Nee daarom gebruik ik het ook niet maar ik kan het wel.
Ja mooi hequote:Op woensdag 13 maart 2024 17:00 schreef kater1 het volgende:
Jimmy rende langs Dilano naar buiten, naar Tom
Aanname weerquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:01 schreef greysbones het volgende:
Dit telefoontje is ook een keiharde dis naar dilano en hoe hij het gisteren aan heeft gepakt na die fanroom
Ikquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:08 schreef Gerrie_55 het volgende:
Wie wil nou dat dylano ,jimmy en ty zover mogelijk komen
Ja wel grappig dat hij nu in feite weer dezelfde boodschap krijgt..quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:15 schreef rinardo het volgende:
Nou over dat telefoontje kan in ieder geval geen onduidelijkheid ontstaan![]()
hoorde ik ook haha.quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:20 schreef zodeju het volgende:
Ashley wil het gehakt in warm water leggen....
Het ontdooit ook wel (uiteindelijk)quote:Op woensdag 13 maart 2024 17:20 schreef zodeju het volgende:
Ashley wil het gehakt in warm water leggen....![]()
![]()
![]()
ivm snelle groei van bacteriën is het niet handig/slimquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:22 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het ontdooit ook wel (uiteindelijk)![]()
Ashley hep gewoon gelijk
Maar wel ontdooitquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ivm snelle groei van bacteriën is het niet handig/slim
Hoeveel hints hij ook krijgt, hij wilt het niet zienquote:Op woensdag 13 maart 2024 17:17 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Ja wel grappig dat hij nu in feite weer dezelfde boodschap krijgt..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |