Hij zegt geeft geen zin. En hij geeft aan dat hij dan bois wordt en het lelijk gaat worden. Hij zou haar zonder problemen op de bank knallen en dan haar toorn lekker laten komen. Dat durfde Danny en Glenn al niet eens.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef mazaru het volgende:
[..]
Precies. Hij heeft alleen maar een grote mond over haar als ze niet in de buurt is. Hij is te laf om 1 op 1 met haar te gaan. Ze vroeg gisteren nog aan hem of hij wou praten, maar meneer durfde niet.
Je bedoelt Chou?quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:56 schreef Tuttebolleke het volgende:
Weet je wat ik ontzettend fijn vindt dat al dat gevloek uit huis is.
Dat zegt dan toch genoeg? Als je geen discussie aan kan gaan zonder dat het aso wordt dan ben je een stuk straattuig of te dom om te poepen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef marky het volgende:
[..]
Hij zegt geeft geen zin. En hij geeft aan dat hij dan bois wordt en het lelijk gaat worden. Hij zou haar zonder problemen op de bank knallen en dan haar toorn lekker laten komen. Dat durfde Danny en Glenn al niet eens.
Iets van een pot en een ketel.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het overigens wel met Ashley eens dat Tom heel erg van de cameramomentjes is, maar ze vergeet dat zij en Karen net zo erg zijn
Nou het lijkt nog steeds alsof hij een voetbal heeft ingeslikt maar nu dan eentje die lek is en langzaam leegloopt..quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
Denkt dat hij flink is afgevallen, zijn buik bijna helemaal weg.
[ afbeelding ]
Das voor Ty zijn dialect. We gaan de belgen toch ook niet aanspreken op hun niveau... snaptuquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:49 schreef greysbones het volgende:
[..]
Straat taal getuigd ook niet van een enorm niveau
Zei hij naast ze vroeg wat hij besprak met de anderen. Karen zegt trots dat je gaat bonden met ee anderenquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:58 schreef freaky40 het volgende:
Tom denkt dat zij niet mogen nomineren.
Straattaal is heel wat anders dan een dialectquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Das voor Ty zijn dialect. We gaan de belgen toch ook niet aanspreken op hun niveau... snaptu
Straattaal is geen dialectquote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Das voor Ty zijn dialect. We gaan de belgen toch ook niet aanspreken op hun niveau... snaptu
Dat vind ik ook hoor. Tom kijkt heel vaak in de camera en past dan zijn houding aan maar ik denk niet dat wat hij doet nep of gemaakt is.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef TheVulture het volgende:
Ik ben het overigens wel met Ashley eens dat Tom heel erg van de cameramomentjes is, maar ze vergeet dat zij en Karen net zo erg zijn
Tegenwoordig is straattaal onder veel jongeren heel gewoon vooral in de grote steden.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straattaal is heel wat anders dan een dialect
Dat kun je niet met elkaar vergelijken natuurlijk..quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:59 schreef marky het volgende:
[..]
Tot een jaar of 15/16, daarna krijgen ze hersens en gaan ze normaal pratenquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is straattaal onder veel jongeren heel gewoon vooral in de grote steden.
quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:57 schreef spapaars het volgende:
Denkt dat hij flink is afgevallen, zijn buik bijna helemaal weg.
[ afbeelding ]
Hebben we allemaal niet ons eigen taal gehad....in onze jeugd....quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:00 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Straattaal is heel wat anders dan een dialect
Er is tegenwoordig wel meer gewoon, met wapens rondlopen, overvallen. Komt door die rappers, met die taaltjes,. jeugd vindt dat stoer, maar ik vind het niet normaalquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Tegenwoordig is straattaal onder veel jongeren heel gewoon vooral in de grote steden.
Daarom kunnen jongeren ook niet meer normaal in Nederlandse taal schrijven..quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:01 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zo dat is jong toen al......quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef mazaru het volgende:
[..]
Tot een jaar of 15/16, daarna krijgen ze hersens en gaan ze normaal praten
Ty is 25quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig wel meer gewoon, met wapens rondlopen, overvallen. Komt door die rappers, met die taaltjes,. jeugd vindt dat stoer, maar ik vind het niet normaal
Gehad ? Nog steeds een vleugje crooswijks 😂😂😂😂quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hebben we allemaal niet ons eigen taal gehad....in onze jeugd....
Precies dat idd..quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Er is tegenwoordig wel meer gewoon, met wapens rondlopen, overvallen. Komt door die rappers, met die taaltjes,. jeugd vindt dat stoer, maar ik vind het niet normaal
Klopt maar je kan er ook in blijven hangen.. neem als voorbeeld Marcianoquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:04 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ty is 25
Geen kind of jeugd meer
Ja broquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:06 schreef lojanda het volgende:
[..]
Klopt maar je kan er ook in blijven hangen.. neem als voorbeeld Marciano
Ook door de multiculturele samenleving. Iedere cultuur gebruikt woorden die andere culturen over nemen. Ik ben opgegroeid met af en toe een anders talige op school. Was een verrijking voor ons dat er een Vietnamese jongen en een marrokaans meisje in de 6e klas kwamen.quote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat niet Romy (Utopia) die daar mee begon? Toen hoorde ik dat voor het eerstquote:
Nee dan ken je jezelf heel goed. Daar hoef je niet dom voor te zijn. Sommige mensen zijn vuriger dan andere. Nogmaals hoe ga je rustig aan iemand vertellen dat het een narcistische bitch is die denkt dat alles om haar draait.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zegt dan toch genoeg? Als je geen discussie aan kan gaan zonder dat het aso wordt dan ben je een stuk straattuig of te dom om te poepen.
In mijn jeugd had je punkers, daar zat tenminste werk inquote:Op woensdag 13 maart 2024 13:02 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Geen ideequote:Op woensdag 13 maart 2024 13:09 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Was dat niet Romy (Utopia) die daar mee begon? Toen hoorde ik dat voor het eerst
Je bedoelt zoals Ashley een gesprek aanging tegen Ariane omdat ze vond dat Ariane naar haar had moeten toekomen. Snap dat Ty daar voor bedankt.quote:Op woensdag 13 maart 2024 12:58 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat zegt dan toch genoeg? Als je geen discussie aan kan gaan zonder dat het aso wordt dan ben je een stuk straattuig of te dom om te poepen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |