Nee dat ze begrijpt waarom zij bij elkaar zijn gezetquote:Op maandag 11 maart 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik nu goed dat ash twijfelt of ze wel door de fans bij alkaar gezet zijn?
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.quote:
Deed ze netjes naar Jimmy toequote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.
ik hoop dat hij iig iets te horen krijgt over Dillie ,maar dat lijkt me stugquote:Op maandag 11 maart 2024 19:53 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk vertelt iemand Jimmy dat Dilano een blok aan zijn been is.
Ze was snel om en zag dat Jimmy ook heel graag wilde. Ga maar schat, geniet ervan.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was snel om en zag dat Jimmy ook heel graag wilde. Ga maar schat, geniet ervan.
Meer van die ideetjes van de FEBO sneuvelen al dit jaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Febo zal wel balen dat er maar 1 vraag gekocht is.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Dat ego van hem is veel te groot itt de werkelijkheidquote:
Hadden ze kunnen verwachten 25 coins voor vragen die men graag wil wetenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerda? Zijn die telefoontjes van fans?
je hebt veel mensen kennis, maar ook een blinde vlek. ga is terug naar je prive piano concert, en vraag je af of deze goed gestemd wasquote:
Thnx!!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: Je hebt een blinde vlek, en ga even terug naar het piano concert en ga na of de piano goed gestemd was of toch vals. zoiets
Hele mooie hint!!!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt veel mensen kennis, maar ook een blinde vlek. ga is terug naar je prive piano concert, en vraag je af of deze goed gestemd was
of iets in die trant
ja ze hadden vast gehoopt op meer, al interacties klaar met instagram voor de vragen enzo, weet het zekerquote:Op maandag 11 maart 2024 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Meer van die ideetjes van de FEBO sneuvelen al dit jaar.
Ze kopen niet alles op de veiling
De wall wordt weinig in gekocht
dom figuur die Alice hoor het hem vertellen pfffquote:
Dat snap ik echt niet van haarquote:Op maandag 11 maart 2024 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dom figuur die Alice hoor het hem vertellen pfff
nou ben maar gelijk eerlijk dit word niet gesnaptquote:Op maandag 11 maart 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Daar heeft die persoon goed over nagedacht qua verwoorden
Niet vertellen betekent niet dat je niet eerlijk bentquote:
ze is gewoon erg naiefquote:
ja hij neemt hem apart weddenquote:
nee idd gaat Dilli niets aan in princiepequote:Op maandag 11 maart 2024 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet vertellen betekent niet dat je niet eerlijk bent
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Handig man, zeggen dat er een 2e deel is die hij met Dilano wil bespreken waar die anderen bij zijn
Iets achterhouden wat over je vriend gaat moet je uitspreken. Dilano deed dat dus niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet vertellen betekent niet dat je niet eerlijk bent
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaat Jimmy het doorlullen aan Ashley?
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
vertel het Ash nou maar wel die kan je veel beter advies geven
hij zegt toch neitsquote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alice mag niets vertellen maar hij gaat het wel doorvertellen aan ashley domme gozer.
en Dilano had zoń hint uit de automaat gekocht en besprak met Ty dat hij nu twijfels had in hoeverre Jimmy te vertrouwen is.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gaat zo ff met zijn blinde vlek zitten
Hoezo gaat die gast niet naar Jimmy toe?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano liet hem net ook al zo staan in de keuken want hij gign gewoon verder leuk doen met zijn nieuwe gappies
Het zaadje is al geplant door Jim zelfquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley plant even het zaadje dat Jimmy moet luisteren naar de hint
daar heeft ze groot gelijk inquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is.manipulerenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
ja hij laat hem zo staan tochquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoezo gaat die gast niet naar Jimmy toe?
nou is de waarheid vertellenquote:
En Jimmy is zelf degene die erover begint tegen Ashquote:
Ja en tegen alice echt zeggen niets zeggen tegen iemandquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En Jimmy is zelf degene die erover begint tegen Ash
Het zijn keuze om iets wel of niet te delenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en tegen alice echt zeggen niets zeggen tegen iemand
dat was zijn eigen gekochte kaartje, met tyron. de top 3. tom, jimmie, ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Snoozey het volgende:
dilan had nog iets gehoord. wete net of het via een gesprek of wat dan ook was
dat op 2 of 3 stond in de top van zijn ...??? gevaren oid
Hij heeft tenminste twee keer iets gedaan in nadeel van Jimmyquote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: want de waarheid dan? ik heb hier nooit iets gedaan wat ten nadele van jou zou zijn. ik weet niet waar dit vandaan komt
Niet te onderschatten spelersquote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was zijn eigen gekochte kaartje, met tyron. de top 3. tom, jimmie, ashley
Geen gezeik. Ik snijd mijn pasta ook altijd. Evenzo dat fabeltje dat je geen ananas op pizza mag gooien.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Een paar echte Italianen zitten schreeuwend voor de tv dat Karen de spaghetti aan het snijden is.
Wat heeft ie gedaan dan? Iedereen maakt bandjes met iedereen.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: want de waarheid dan? ik heb hier nooit iets gedaan wat ten nadele van jou zou zijn. ik weet niet waar dit vandaan komt
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef mijntjexx het volgende:
Hij naait hem net zo hard want hij heeft het net tegen Ashley gezegd
Grote bek kan je natuurlijk zeggen bij Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef ledn81 het volgende:
Heb alweer eea gemist maar hier een recap Ashley en haar drama met Ty [ x ]
Jij bent echt nog nooit in Italië geweest denk ik....quote:Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen gezeik. Ik snijd mijn pasta ook altijd. Evenzo dat fabeltje dat je geen ananas op pizza mag gooien.
Koop dan vermicelliequote:Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen gezeik. Ik snijd mijn pasta ook altijd. Evenzo dat fabeltje dat je geen ananas op pizza mag gooien.
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij bent echt nog nooit in Italië geweest denk ik....
Ze zitten in een spelquote:Op maandag 11 maart 2024 20:19 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nou jimmy ook tegen hem. Wat stelt een vriendschap dan voor als je liegt tegen elkaar
Niemandquote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal wel blind zijn, maar ik heb Dylano niet iets ten nadele van Dilano zien doen.
En dat Jimmy tweede of derde staat in de popilijstquote:Op maandag 11 maart 2024 20:19 schreef OmaJacky het volgende:
Ik bespreek alles met jou zegt Dilano... behalve dat je het prima vind dat Ty En Randy je op de bank willen zetten.
Zat vanmiddag wel te bespreken met Ty dat Alice/Jimmy een optie zou zijn op de bank te zetten.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik zal wel blind zijn, maar ik heb Dylano niet iets ten nadele van Dilano zien doen.
Dat issie ff vergeten. Iets met korte termijn geheugenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
Jimmy liegt hier ook, want Ashley is ook op de hoogte
Ja en dat is jimmy zijn valsheid vind ik. In vriendschap moet je eerlijk zijn ten alle tijden. Dus niet wat jimmy doetquote:Op maandag 11 maart 2024 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
En Karen en tom dankzij Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 20:21 schreef Ireth het volgende:
[..]
En straks Ty en Randy ook dankzij Dilano
Jaquote:Op maandag 11 maart 2024 20:21 schreef BB-King het volgende:
[..]
Zat vanmiddag wel te bespreken met Ty dat Alice/Jimmy een optie zou zijn op de bank te zetten.
Gister heeft Dilano met Randy en Tyron gepraat . Wil met Randy en ty meedoen.. . Hij heeft toen oa gezegd dat hun Jimmie erop moeten zetten omdat hij dat niet kanquote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ik denk dat Jimmy het nu ook wel door heeft.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:20 schreef Puzzie het volgende:
en weer er overheen lullen ,andere dingen belangrijker maken
nog niet helemaal...quote:Op maandag 11 maart 2024 20:20 schreef Kodiak100 het volgende:
ik hoop het , werd wel tijdquote:Op maandag 11 maart 2024 20:23 schreef Adat231 het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy het nu ook wel door heeft.
Oh heeft ie dus wel gedaanquote:Op maandag 11 maart 2024 20:20 schreef juul. het volgende:
[..]
En dat Jimmy tweede of derde staat in de popilijst
Nou ja, technisch bekeken heeft hij dan niets gedaan...quote:Op maandag 11 maart 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister heeft Dilano met Randy en Tyron gepraat . Wil met Randy en ty meedoen.. . Hij heeft toen oa gezegd dat hun Jimmie erop moeten zetten omdat hij dat niet kan
Kan ook tactiek zijn van hem
Dillie zelf vooralquote:Op maandag 11 maart 2024 20:24 schreef Snoozey het volgende:
mensen onderschatten jimmie, volgens dilan
welke mensen?
Was een vraag die dil had gekocht. Wie moet je niet onderschatten. Antwoord van kijkers op 1 Tom, op 2 jimmy en Ash op 3.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:24 schreef Snoozey het volgende:
mensen onderschatten jimmie, volgens dilan
welke mensen?
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 20:24 schreef Ireth het volgende:
[..]
Nou ja, technisch bekeken heeft hij dan niets gedaan...
Zo'n mooi verpakte hint , die eigenlijk heel duidelijk is . Ik denk dat Jim het wel doorheeft maar er nu misschien nog weinig mee kan .quote:Op maandag 11 maart 2024 20:24 schreef Was-beer het volgende:
Had gehoopt op valse piano gate maar lijkt met een sisser af te lopen
mar dilan zei juist ook, mensen onderschatten jequote:Op maandag 11 maart 2024 20:25 schreef Ireth het volgende:
[..]
Was een vraag die dil had gekocht. Wie moet je niet onderschatten. Antwoord van kijkers op 1 Tom, op 2 jimmy en Ash op 3.
Er wordt tactisch een zij-onderwerp aangeboord...quote:Op maandag 11 maart 2024 20:24 schreef Was-beer het volgende:
Out off the blue he Ashley....jemig mens ook dit komt in beeld.....denk is na voordat je zo gaat liegen.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef ledn81 het volgende:
Heb alweer eea gemist maar hier een recap Ashley en haar drama met Ty [ x ]
Ooh dat heb ik niet meegekregen. Dan gaat het telefoontje daar over.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Gister heeft Dilano met Randy en Tyron gepraat . Wil met Randy en ty meedoen.. . Hij heeft toen oa gezegd dat hun Jimmie erop moeten zetten omdat hij dat niet kan
En maar liegenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:26 schreef Ireth het volgende:
Dil: "Ik heb ook nooit iets over jou gezegd!"
ik weet niet, niks bijzonders denk ik. ik zapte even snel voorbij en zag hem zo zittenquote:
Jimmy heeft ook Dilano gebruikt om dan door te vertellen aan de grote bazin.....quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef Kodiak100 het volgende:
Ja hopelijk neemt hij het wel meequote:Op maandag 11 maart 2024 20:25 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Zo'n mooi verpakte hint , die eigenlijk heel duidelijk is . Ik denk dat Jim het wel doorheeft maar er nu misschien nog weinig mee kan .
maar heel snel komen de twitter berichten ook binnen bij de bewoners en daar zitten ook berichtjes tussen over dat Jimmy eens zijn ogen moet openen betreft dilano.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:24 schreef Was-beer het volgende:
Allebei doen ze het tegen elkaar. Dat ben je toch geen vrienden. Ik heb vrienden waar is al 53 jaar mee bevriend ben vanaf 1e klas middelbare school. Altijd eerlijk geweest tegen elkaar ook als we het niet eens waren met elkaar. Leugens komen altijd uitquote:
Ik denk wel dat hij weet dat er een 'kern van waarheid' inzitquote:
jimmy schiet echt buiten vol met woede over die gozerquote:
Hij zei wel dat ie nu wel dacht dat ie erop zou komen.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:29 schreef Ireth het volgende:
Hij heeft altijd gezegd
"jimmy is geen optie voor mij.." klopt
"En ik heb ze ervan kunnen weerhouden om jou er op te zetten.." klopt niet
Straks bij/met Ash en Tomquote:Op maandag 11 maart 2024 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
jimmy schiet echt buiten vol met woede over die gozer
Moeten we dit in het Dilano topic allemaal posten?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Dat denk ik niet . Jimmy weet beter dat hij in een spel zit dan dat Dillie beseftquote:Op maandag 11 maart 2024 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
Juist.....of hij houdt schone handen of hij heeft andere plannen.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:22 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dillie gelooft zijn eigen onzinquote:Op maandag 11 maart 2024 20:29 schreef Mickytjuh het volgende:
Filano laat Jimmy denken dat zijn gekochte vraag exact hetzelfde betekent....
Hij gelooft dat zelf ook he??
Jimmy mag wel liegen???quote:Op maandag 11 maart 2024 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Moeten we dit in het Dilano topic allemaal posten?
Alle dingen die Dilano tegen Jimmy heeft gedaan?
Hij heeft Jimmy niet echt genaaid toch. Ze lullen met andere mee over elkaar maar ze zouden nooit op elkaar stemmen. Niks aan de hand dusquote:Op maandag 11 maart 2024 20:29 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
die is snel vol dan hahaquote:Op maandag 11 maart 2024 20:30 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Moeten we dit in het Dilano topic allemaal posten?
Alle dingen die Dilano tegen Jimmy heeft gedaan?
Dilano zei, nooit iets in het nadeel van Jimmy te hebben gedaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:31 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hij heeft Jimmy niet echt genaaid toch. Ze lullen met andere mee over elkaar maar ze zouden nooit op elkaar stemmen. Niks aan de hand dus
tegenover dillie is die echt eerlijk hoorquote:
Ashley nog vragen of ze erbij mag zijn......quote:Op maandag 11 maart 2024 20:25 schreef Koos1958 het volgende:
Ja jimmy we kijken.en zagen je net met ashley meepraten
Die krijgt het nog wel van Jim te horenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:33 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ashley nog vragen of ze erbij mag zijn......![]()
Ty is de schuld van alles.....iedereen gooit hij voor de bus.......quote:Op maandag 11 maart 2024 20:27 schreef marky het volgende:
Dat gelul dat Ty iedereen voor se bus heeft gegooid is ecgt onzin hih heeft een keer genomineerd en toen Randy en Ariana er op gezet verder heeft hij nooit genomineerd.
Beter dan dat prakkie zuurkool haar.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:34 schreef Kodiak100 het volgende:
Zet toch die achterlijke muts eens af Jimmy.
Wat is dat toch binnen met een muts op je kop lopen![]()
Mag hopen van wel, anders hadden ze zich beter voor lingo op kunnen gevenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:20 schreef Koos1958 het volgende:
En dan tyron die iedereen voor de bus gooit om verder te komen. Jezus dat doen ze allemaal.
Genietenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:36 schreef Snoozey het volgende:
even erin wrijven bij dil dat ash en karen heel erg beschermend zijn tov jim
Nee alleen dat vieze kleine grijze broekjequote:Op maandag 11 maart 2024 20:36 schreef BB-King het volgende:
Dilano: Dus jij denkt dat ik er op kom.
Jimmy: Ja gewoon gaan zitten. Trek je grote jongensbroek maar aan.
Die heeft Dilano niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |