Nee dat ze begrijpt waarom zij bij elkaar zijn gezetquote:Op maandag 11 maart 2024 19:48 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Hoorde ik nu goed dat ash twijfelt of ze wel door de fans bij alkaar gezet zijn?
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.quote:
Deed ze netjes naar Jimmy toequote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.
ik hoop dat hij iig iets te horen krijgt over Dillie ,maar dat lijkt me stugquote:Op maandag 11 maart 2024 19:53 schreef BB-King het volgende:
Hopelijk vertelt iemand Jimmy dat Dilano een blok aan zijn been is.
Ze was snel om en zag dat Jimmy ook heel graag wilde. Ga maar schat, geniet ervan.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:52 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja.maar zal wel weer iets gezegd worden dat ze op de vraag van wil jij ook eerst ja zei en toen maar jij wil ook dus ga maar.
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze was snel om en zag dat Jimmy ook heel graag wilde. Ga maar schat, geniet ervan.
Meer van die ideetjes van de FEBO sneuvelen al dit jaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Febo zal wel balen dat er maar 1 vraag gekocht is.
Dat denk ik ookquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
Dat ego van hem is veel te groot itt de werkelijkheidquote:
Hadden ze kunnen verwachten 25 coins voor vragen die men graag wil wetenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:54 schreef KinKiJan het volgende:
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Gerda? Zijn die telefoontjes van fans?
je hebt veel mensen kennis, maar ook een blinde vlek. ga is terug naar je prive piano concert, en vraag je af of deze goed gestemd wasquote:
Thnx!!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:58 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy: Je hebt een blinde vlek, en ga even terug naar het piano concert en ga na of de piano goed gestemd was of toch vals. zoiets
Hele mooie hint!!!quote:Op maandag 11 maart 2024 19:59 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
je hebt veel mensen kennis, maar ook een blinde vlek. ga is terug naar je prive piano concert, en vraag je af of deze goed gestemd was
of iets in die trant
ja ze hadden vast gehoopt op meer, al interacties klaar met instagram voor de vragen enzo, weet het zekerquote:Op maandag 11 maart 2024 19:55 schreef Kodiak100 het volgende:
[..]
Meer van die ideetjes van de FEBO sneuvelen al dit jaar.
Ze kopen niet alles op de veiling
De wall wordt weinig in gekocht
dom figuur die Alice hoor het hem vertellen pfffquote:
Dat snap ik echt niet van haarquote:Op maandag 11 maart 2024 20:02 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
dom figuur die Alice hoor het hem vertellen pfff
nou ben maar gelijk eerlijk dit word niet gesnaptquote:Op maandag 11 maart 2024 20:01 schreef Puzzie het volgende:
Daar heeft die persoon goed over nagedacht qua verwoorden
Niet vertellen betekent niet dat je niet eerlijk bentquote:
ze is gewoon erg naiefquote:
ja hij neemt hem apart weddenquote:
nee idd gaat Dilli niets aan in princiepequote:Op maandag 11 maart 2024 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet vertellen betekent niet dat je niet eerlijk bent
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:05 schreef KinKiJan het volgende:
Handig man, zeggen dat er een 2e deel is die hij met Dilano wil bespreken waar die anderen bij zijn
Iets achterhouden wat over je vriend gaat moet je uitspreken. Dilano deed dat dus niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:04 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet vertellen betekent niet dat je niet eerlijk bent
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:07 schreef Pearlbitch het volgende:
Gaat Jimmy het doorlullen aan Ashley?
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:07 schreef Joyce-43 het volgende:
vertel het Ash nou maar wel die kan je veel beter advies geven
hij zegt toch neitsquote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef Koos1958 het volgende:
Alice mag niets vertellen maar hij gaat het wel doorvertellen aan ashley domme gozer.
en Dilano had zoń hint uit de automaat gekocht en besprak met Ty dat hij nu twijfels had in hoeverre Jimmy te vertrouwen is.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:07 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy gaat zo ff met zijn blinde vlek zitten
Hoezo gaat die gast niet naar Jimmy toe?quote:Op maandag 11 maart 2024 20:08 schreef Joyce-43 het volgende:
Dilano liet hem net ook al zo staan in de keuken want hij gign gewoon verder leuk doen met zijn nieuwe gappies
Het zaadje is al geplant door Jim zelfquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley plant even het zaadje dat Jimmy moet luisteren naar de hint
daar heeft ze groot gelijk inquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
Dat is.manipulerenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Kodiak100 het volgende:
ja hij laat hem zo staan tochquote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef mijntjexx het volgende:
[..]
Hoezo gaat die gast niet naar Jimmy toe?
nou is de waarheid vertellenquote:
En Jimmy is zelf degene die erover begint tegen Ashquote:
Ja en tegen alice echt zeggen niets zeggen tegen iemandquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef Puzzie het volgende:
[..]
En Jimmy is zelf degene die erover begint tegen Ash
Het zijn keuze om iets wel of niet te delenquote:Op maandag 11 maart 2024 20:11 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja en tegen alice echt zeggen niets zeggen tegen iemand
dat was zijn eigen gekochte kaartje, met tyron. de top 3. tom, jimmie, ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Snoozey het volgende:
dilan had nog iets gehoord. wete net of het via een gesprek of wat dan ook was
dat op 2 of 3 stond in de top van zijn ...??? gevaren oid
Hij heeft tenminste twee keer iets gedaan in nadeel van Jimmyquote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: want de waarheid dan? ik heb hier nooit iets gedaan wat ten nadele van jou zou zijn. ik weet niet waar dit vandaan komt
Niet te onderschatten spelersquote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dat was zijn eigen gekochte kaartje, met tyron. de top 3. tom, jimmie, ashley
Geen gezeik. Ik snijd mijn pasta ook altijd. Evenzo dat fabeltje dat je geen ananas op pizza mag gooien.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Een paar echte Italianen zitten schreeuwend voor de tv dat Karen de spaghetti aan het snijden is.
Wat heeft ie gedaan dan? Iedereen maakt bandjes met iedereen.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:16 schreef Kissingbird het volgende:
dilano: want de waarheid dan? ik heb hier nooit iets gedaan wat ten nadele van jou zou zijn. ik weet niet waar dit vandaan komt
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef mijntjexx het volgende:
Hij naait hem net zo hard want hij heeft het net tegen Ashley gezegd
Grote bek kan je natuurlijk zeggen bij Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef ledn81 het volgende:
Heb alweer eea gemist maar hier een recap Ashley en haar drama met Ty [ x ]
Jij bent echt nog nooit in Italië geweest denk ik....quote:Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen gezeik. Ik snijd mijn pasta ook altijd. Evenzo dat fabeltje dat je geen ananas op pizza mag gooien.
Koop dan vermicelliequote:Op maandag 11 maart 2024 20:17 schreef Jockari het volgende:
[..]
Geen gezeik. Ik snijd mijn pasta ook altijd. Evenzo dat fabeltje dat je geen ananas op pizza mag gooien.
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:18 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Jij bent echt nog nooit in Italië geweest denk ik....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |