Dat klopt dan weer welquote:Op maandag 11 maart 2024 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik vind je echt een topper. Super leuk om naar je te kijken. Maar zou je wat minder drama willen maken en wat meer genieten.
Dat klopt dan weer wel, hoe reageert ze er op?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik vind je echt een topper. Super leuk om naar je te kijken. Maar zou je wat minder drama willen maken en wat meer genieten.
Het interesseert ze zogenaamd niet omdat het over Ashley gaat. Lekker loyaal naar hun maatje Randyquote:
Ze verteld het lachend volgens mij vond ze het wel leukquote:Op maandag 11 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel
[..]
Dat klopt dan weer wel, hoe reageert ze er op?
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef Ireth het volgende:
Ashley haalde iets uit haar neus, bekeek het, draaide het rond en probeerde het toen van de vingers af te frutten op de grond (S1)
ik vind dat wel een leuke reactie van Ashquote:Op maandag 11 maart 2024 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley doet fan met hoog stemmetje na: 'zou je wat minder drama willen maken we willen je wat meer zien genieten'
dus ik zei :'als ze het leuk vindt om te kijken dan geniet ze ook van de drama'
getverquote:
En ze heeft er al niet zo veel...quote:Op maandag 11 maart 2024 17:17 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Oeps, weer een hersencel minder
Niets, ze zei wat er tegen haar gezegd was ze voor zichzelf hield. En een tel later zei ze: "Nee, grapje" En toen vertelde ze wat er gezegd was.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Maar wat zei die fan wat Ashley voor zichzelf wil houden.![]()
Van Randy was het een heel verhaal dus Ashley houdt iets achter.![]()
Zou ik wel willen weten![]()
Misschien in de uitzending
Dat gaan we dan volgende week wel zien (als hij dat al haalt) als hij naast Ashley op de bank zit.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:08 schreef Li0nHeart het volgende:
Tyron denkt niet dat Ashley perse heel sterk staat in de buitenwereld...
Hij snapt niet erg wat fanweek betekent. Maar ja, hij snapt überhaupt niet zo veelquote:
Ashley op de bankquote:Op maandag 11 maart 2024 17:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat gaan we dan volgende week wel zien (als hij dat al haalt) als hij naast Ashley op de bank zit.
Dat was een geintje.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:22 schreef Rhosyn het volgende:
Maar wat zei die fan wat Ashley voor zichzelf wil houden.![]()
Van Randy was het een heel verhaal dus Ashley houdt iets achter.![]()
Zou ik wel willen weten![]()
Misschien in de uitzending
De laatste dagen afluisteren en ook idd alles ineens willen wetenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
Oh nou wil Alice ineens weten wat er gezegd is
Oh echt?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef espri het volgende:
[..]
heb je het gehoord? Ze is vrijdag jarig......
Want, ze zei eerder dat ze het niet wilde weten?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
Zou me niet verbazen als de burgemeester kwam.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:32 schreef espri het volgende:
[..]
heb je het gehoord? Ze is vrijdag jarig......
zo netjes is ze nu inderdaadquote:Op maandag 11 maart 2024 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De laatste dagen afluisteren en ook idd alles ineens willen weten
En net nog Ashley afbranden samen met Tyron. Dan naar binnen en lief lachen en alles superleuk van Ashley vindenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:33 schreef Puzzie het volgende:
[..]
De laatste dagen afluisteren en ook idd alles ineens willen weten
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:16 schreef ruudpuntenel het volgende:
"Het was met een knipoog" zegt Ashley. Was zeker videobellen![]()
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als de burgemeester kwam.![]()
Nee, ze had naar binnen moeten rennen.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:33 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Want, ze zei eerder dat ze het niet wilde weten?
Noem je dat afbranden.......??quote:Op maandag 11 maart 2024 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En net nog Ashley afbranden samen met Tyron. Dan naar binnen en lief lachen en alles superleuk van Ashley vinden
Die van Samson en Gert?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zou me niet verbazen als de burgemeester kwam.![]()
De vliegtuigjes voor Karen kwamen uit eigen schoot.quote:Op maandag 11 maart 2024 16:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Dat denk ik toch niet.....zag hte aan de vliegtuigjes......Een moet delen en de andere twee.
Die kreeg gisteren ook een heel vervelend telefoontjequote:Op maandag 11 maart 2024 17:40 schreef KangaP het volgende:
Danny kijkt bezorgd en sip toen hij alleen in de hottub zat.
Er zit hem iets dwars
Dat is al de tweede bewoner die openlijk in zijn neus pulkt. Ashley deed dat net ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:39 schreef kiki2024 het volgende:
Jimmy staat voor de wall en peutert in zn neus
Ja mag toch ze maakt haar wandeling af. Als ze niet vraagt is ook niet goedquote:Op maandag 11 maart 2024 17:31 schreef mazaru het volgende:
Ze rent alleen als ze als eerste iets kan graaien wathever..quote:Op maandag 11 maart 2024 17:40 schreef ruudpuntenel het volgende:
Zegt een fan iets over Randy dat ie vaak onderuit ligt, ik denk dat Ashley meer doorligplekken heeft, zie de stream hoe ze er nu (zoals meestal) bij ligt
Ja. Valt mij ook op.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:31 schreef zodeju het volgende:
Was aan het koken, dus alleen met geluid.....
Wat is Alice toch een volwassen meid die heel netjes kan zeggen wat ze er van vindt.
Ik vind het een rare vraag. Die kun je echt op verschillende manieren uitleggen. Dan heb je dus niets aan het antwoord.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:45 schreef Rhosyn het volgende:
Tom wil weten wat Dilano verstaat onder iemand onderschatten.
Dilano legt dat best goed uit.
Als je in het spel zit heb je blinde vlekken. Als je van buiten kijkt zie je dingen beter.
Ik hoop dat hij het echt gaan doen. Dilano zal niet in die Top 2 komen denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zit te twijfelen of hij de vraag "Welke speler heeft de meest positieve invloed op jou' gaat kopen
Net als toen de telefoon ging. Zij wilde eerst, geen discussiequote:Op maandag 11 maart 2024 17:45 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze rent alleen als ze als eerste iets kan graaien wathever..
Dat denk ik ook. Hij kan meer op Tom dan op Dilano rekenenquote:Op maandag 11 maart 2024 17:47 schreef OmaJacky het volgende:
[..]
Ik hoop dat hij het echt gaan doen. Dilano zal niet in die Top 2 komen denk ik.
Tom, Alice Karen.
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:42 schreef espri het volgende:
we hoeven zelfs geen verantwoording af te leggen![]()
quote:
Dit kan lekker in de scquote:
Maar ze heeft helemaal gelijk in wat ze zegt tegen hem. Zijn eigen gevoel volgen. Deze vraag is niet boeiend zegt Alice.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:48 schreef Rhosyn het volgende:
Jimmy met Alice in gesprek over dat hij een vraag wil kopen.
Hij had vanmorgen enorm veel grootpraat dat het dom is om e doen en nu wil hij toch.
Ben ik benieuwd of Alice zegt doe maar.
Dat kan een uurtje gaan duren want zij is nogal lang van stof.
De zogenaamde "Snapte" Theequote:Op maandag 11 maart 2024 17:49 schreef Jockari het volgende:
Ze gaan weer thee trekken in de hottub ?
weet ik niet.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:48 schreef mazaru het volgende:
[..]
Dat denk ik ook. Hij kan meer op Tom dan op Dilano rekenen
Okeequote:Op maandag 11 maart 2024 17:51 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Maar ze heeft helemaal gelijk in wat ze zegt tegen hem. Zijn eigen gevoel volgen. Deze vraag is niet boeiend zegt Alice.
Twijfelkont wel, hij hoeft in ieder geval geen toestemming te vragen om coins te gebruiken.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:47 schreef Koos1958 het volgende:
Wil jimmy nu wel een vraag pakken. Net toch niet
Net een lekkere warme douche gehad. Dus het water blijft schoonquote:Op maandag 11 maart 2024 17:49 schreef Jockari het volgende:
Ze gaan weer thee trekken in de hottub ?
O ik vind het wel leuk om naar haar te luisteren vind haar soms wijze dingen zeggen voor iemand van haar leeftijd.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:54 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dan die stream
gewauwel van alice is ook saai.
Maar dat doet bijna iedereen daar naar elkaar vind ik hoor.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
En net nog Ashley afbranden samen met Tyron. Dan naar binnen en lief lachen en alles superleuk van Ashley vinden
Ja maar het is zo vaak hetzelfde.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:55 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ik vind het wel leuk om naar haar te luisteren vind haar soms wijze dingen zeggen voor iemand van haar leeftijd.
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:56 schreef Koos1958 het volgende:
Ah Alice praat meer dan jimmy en dat is ook een kunst.
Helemaal eens met hemquote:Op maandag 11 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
Tyrone: Ja man.... ze moet er echt uit Het heeft veel te lang geduurd en nou moet ik nog een fakking week wachten
Gewoon een cap van zojuist.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
is dit een fotoshop of heeft hij echt van die onnatuurlijke tanden?
Dit doen ze dus allemaal behalve Tyron en Tom.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:56 schreef kiki2024 het volgende:
Randy zijn gedrag is ook een beetje raar hoor naar mijn mening..hij spreekt uit met Ty dat hijAshley totaal niet moet...maar in de avond als hij naast haar in bed ligt is het wel gewoon ja en amen en ik wil me er buiten houden.
hij mag wel iets eerlijker zijn en zeggen waar het op staat, in plaats van de schone onschuld spelen
Beetje achter de ellebogen om verder te komen, in plaats van meer voor zijn maatje op te komen
Het is niet nodig om steeds dit soort onwaarheden te posten. Ze hadden lol om de opmerking die Randy kreeg.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit is zijn masker.......quote:Op maandag 11 maart 2024 17:56 schreef Verida het volgende:
[..]
is dit een fotoshop of heeft hij echt van die onnatuurlijke tanden?
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:59 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het is niet nodig om steeds dit soort onwaarheden te posten. Ze hadden lol om de opmerking die Randy kreeg.Kap daar toch eens mee. Ik hoor hem boos over Ashley dus post ik datSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
Wie is Trien uit A'pen ?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:56 schreef MacDeMarco het volgende:
Jimmy kan niet meer rekenen op eventuele steun van Trien uit Antwerpen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Het is niet nodig om steeds dit soort onwaarheden te posten. Ze hadden lol om de opmerking die Randy kreeg.is geen onwaarheid, je had gewoon een langer filmpje moeten opnemenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb het recht om te bepalen!
Smeert hij het nu in zijn sikjequote:Op maandag 11 maart 2024 17:56 schreef mazaru het volgende:
Ook in zijn neus, het is een BB tic
[ afbeelding ]
Nu lachen ze en net was die aan het sikkeneuren over Ashleyquote:Op maandag 11 maart 2024 18:00 schreef Kissingbird het volgende:
Ze liggen gewoon wat te lachen samen met Tom erbij nu
ja dat is wel jammer.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:58 schreef Rhosyn het volgende:
[..]
Dit doen ze dus allemaal behalve Tyron en Tom.
Die doen en zeggen wat ze voelen en worden er op afgerekend.
De rest vertoont sociaal gewenst gedrag. Overdreven sociaal gewenst gedrag.
Te korte broeken ?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:00 schreef kiki2024 het volgende:
Tom heeft geshopt bij de Pri, hele zak voor nog geen 100 euro
zijn broek en grijze vest..die hij nu aan heeft waren samen 16 euro en nog toilettas en andere dingen vertelde hijquote:
ah daar hoor ik ze nu om lachen dus...quote:Op maandag 11 maart 2024 18:00 schreef kiki2024 het volgende:
Tom heeft geshopt bij de Pri, hele zak voor nog geen 100 euro
[..]
Het is niet nodig om steeds dit soort onwaarheden te posten. Ze hadden lol om de opmerking die Randy kreeg.Ik wist het terwijl ik het niet gezien of gelezen had....maar dat ze in de slaapkamer waren toen wist ik dat Tyron erom zou lachen en Randy ook....SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 11 maart 2024 18:00 schreef mazaru het volgende:
[..]
Nu lachen ze en net was die aan het sikkeneuren over Ashley
pfffffffffffffffffquote:Op maandag 11 maart 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wist het terwijl ik het niet gezien of gelezen had....maar dat ze in de slaapkamer waren toen wist ik dat Tyron erom zou lachen en Randy ook....
Hun haat naar Ashley is sterker dan de empathie voor elkaar.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:15 schreef mazaru het volgende:
[..]
Het interesseert ze zogenaamd niet omdat het over Ashley gaat. Lekker loyaal naar hun maatje Randy
Dat hij te veel deed wat Ashley wil (mijn woorden)quote:Op maandag 11 maart 2024 18:04 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Kreeg Danny gisteren een negatief commentaar via de telefoon?
Tyron vond dat gisteren wel eigen schuld dikke bult
maar vind het nu toch wel lullig voor hem.
Randy is te relaxed. Hangt voortdurend op de bank, en bakt pannekoeken op een kruk.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:03 schreef Kissingbird het volgende:
Randy: misschien ben ik soms een beetje te relaxt
Ty : heb ik je vorige keer ook gezegd
randy: ja.. ja..
Dit deelt ze toch maar mooi even met de groep.quote:
En dat ze hier Ty zuur zouden gaan vinden..Hoe voorspelbaarquote:Op maandag 11 maart 2024 18:02 schreef zodeju het volgende:
[..]
Ik wist het terwijl ik het niet gezien of gelezen had....maar dat ze in de slaapkamer waren toen wist ik dat Tyron erom zou lachen en Randy ook....
klopt. een beller gaf de bevestiging dat Danny, Ashley inderdaad teveel volgtquote:Op maandag 11 maart 2024 18:04 schreef Rhosyn het volgende:
Oh? Kreeg Danny gisteren een negatief commentaar via de telefoon?
Tyron vond dat gisteren wel eigen schuld dikke bult
maar vind het nu toch wel lullig voor hem.
En geen speld tussen te krijgen.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:19 schreef Verida het volgende:
[..]
ik vind dat wel een leuke reactie van Ash
Ze maken 2 opmerkingen dat ze iets niets leuk vinden en ze liggen "boos" op bed.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:00 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
is geen onwaarheid, je had gewoon een langer filmpje moeten opnemen
ja manquote:Op maandag 11 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Randy is te relaxed. Hangt voortdurend op de bank, en bakt pannekoeken op een kruk.
quote:Op maandag 11 maart 2024 18:00 schreef Jockari het volgende:
[..]
Wie is Trien uit A'pen ?Jimmy zei tegen Alice dat het hem geen reet uitmaakt wat Trien uit Antwerpen van hem vindt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Kan dit topic niet weergeven. Of dit topic bestaat niet, of de gekozen weergave bevat geen berichten.
Ik heb beeld.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Randy is te relaxed. Hangt voortdurend op de bank, en bakt pannekoeken op een kruk.
dit vond plaatst nog voordat tom er was. dus je had eerder moeten beginnen met opnemen?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze maken 2 opmerkingen dat ze iets niets leuk vinden en ze liggen "boos" op bed.
De overige 6.5 minuut zijn ze aan het lachen en elkaar aan het uitlachen. Zelfs met Tom.
Ik neem het hele gesprek op en zijn aan het grappen en gewoon aan het lachen met elkaar.
Post gewoon geen onwaarheden, dat is nergens voor nodig.
[ afbeelding ]
Heb zelf het idee als Donahi erbij was geweest hadden ze dubbel gelegen hoe Randy het dan vertelt zou hebben en gezegd het is waar man.....hoe hij ook de dweil en stofzuiger ontliep en niemand had het doorquote:Op maandag 11 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze maken 2 opmerkingen dat ze iets niets leuk vinden en ze liggen "boos" op bed.
De overige 6.5 minuut zijn ze aan het lachen en elkaar aan het uitlachen. Zelfs met Tom.
Ik neem het hele gesprek op en zijn aan het grappen en gewoon aan het lachen met elkaar.
[ afbeelding ]
Wat hij snapt past op de achterkant van een postzegel. (En dan is er nog plek zat voor alle 15 coupletten van het Wilhelmus)quote:Op maandag 11 maart 2024 17:27 schreef mazaru het volgende:
[..]
Hij snapt niet erg wat fanweek betekent. Maar ja, hij snapt überhaupt niet zo veel
Over bericht wat Danny kreeg. Gister vond hij hetquote:Op maandag 11 maart 2024 18:01 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron denkt : het is gewoon fya , gister was para
of zoiets
Ik heb het hele gesprek. Ze mopperen even 1 min van het inmiddels al 14 minuten durende gesprek. De rest is vooral lol en elkaar uit lachen omdat Randy lui is.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:08 schreef Schakeltopia het volgende:
[..]
dit vond plaatst nog voordat tom er was. dus je had eerder moeten beginnen met opnemen?
Hij doet dat meestal in een koekepan.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:04 schreef Jockari het volgende:
[..]
Nee, maar als je 100 wordt komt de burgemeester bij je op bezoek.quote:
okequote:Op maandag 11 maart 2024 18:11 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ik heb het hele gesprek. Ze mopperen even 1 min van het inmiddels al 14 minuten durende gesprek. De rest is vooral lol en elkaar uit lachen omdat Randy lui is.
En in de COS staat "Tyron ligt weer boos op bed"
Tyron ligt gewoon helemaal niet boos op bed. Kap er gewoon mee, want het is niet wat er gebeurt op stream.
Mag lijden dat het antwoord 'Ashley' is.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:42 schreef mazaru het volgende:
Jimmy zit te twijfelen of hij de vraag "Welke speler heeft de meest positieve invloed op jou' gaat kopen
En wie was naar de telefoon Randy zelf??quote:Op maandag 11 maart 2024 18:10 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Over bericht wat Danny kreeg. Gister vond hij het
Eigen schuld maar nu wel lullig
nee Ashley natuurlijkquote:Op maandag 11 maart 2024 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie was naar de telefoon Randy zelf??
Het grootste toernooi ooit zou Kristof zeggenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:14 schreef MacDeMarco het volgende:
kampioenschap ballonsteen werpen in de blauwe kamer.
oh zo. Glenn. Glenn, Tom en Ashley zijn tot nu toe geweest.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:16 schreef zodeju het volgende:
[..]
Oh ja maar bedoelde eigenlijk toen Danny een nare boodschap kreeg wie ging toen....sorry
Wat een arrogantiequote:Op maandag 11 maart 2024 17:55 schreef mazaru het volgende:
Tyrone: Ja man.... ze moet er echt uit Het heeft veel te lang geduurd en nou moet ik nog een fakking week wachten
Het is dat ik zelf vrouw ben maar een groepje vrouwen bij elkaar zijn toch veel valser dan een groep mannen..Ik kan ook beter met mannen......quote:Op maandag 11 maart 2024 18:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het grootste toernooi ooit zou Kristof zeggen![]()
Hoop dat ze tegen het einde weer meer toernooitjes gaan spelen.
Het gaat nergens over maar is leuk vermaak
In ieder geval beter om naar te kijken dan kaartenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:16 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Het grootste toernooi ooit zou Kristof zeggen![]()
Hoop dat ze tegen het einde weer meer toernooitjes gaan spelen.
Het gaat nergens over maar is leuk vermaak
Dank je.....quote:Op maandag 11 maart 2024 18:17 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
oh zo. Glenn. Glenn, Tom en Ashley zijn tot nu toe geweest.
quote:Op maandag 11 maart 2024 18:18 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Wat een arrogantie
Dat hij er volgende week überhaupt nog zit kun je op z'n minst een overmoedige aanname noemen.
Ashley wel, die zit er volgende week nog![]()
Dat was echt humorquote:Op maandag 11 maart 2024 18:06 schreef ledn81 het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Adhleyquote:Op maandag 11 maart 2024 18:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
En wie was naar de telefoon Randy zelf??
Ty moet ervoor zorgen om iemand die helemaal niet populair is op de bank te krijgen om z'n eigen ass te redden. Dat gaat met Ashley niet lukken.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:25 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat was echt humor
Vooral toen Ty zei dat hij nu nog een week moet wachten om Ashley erop te kunnen zetten.
Thnx stagiairequote:Op maandag 11 maart 2024 18:29 schreef ledn81 het volgende:
Wie koken er vandaag? Jimmy (en Alice?) ?
Zijn obsessie voor Ashley kon weleens zo ver strekken dat hij met alle geweld met haar op de bank wil om haar te verslaan.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:30 schreef MacDeMarco het volgende:
[..]
Ty moet ervoor zorgen om iemand die helemaal niet populair is op de bank te krijgen om z'n eigen ass te redden. Dat gaat met Ashley niet lukken.
Nou PB, over obsessie gesproken, ik ken iemand in wiens ogen Ashley NIETS fout kan doen.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn obsessie voor Ashley kon weleens zo ver strekken dat hij met alle geweld met haar op de bank wil om haar te verslaan.
Ashley was aan de telefoon glenn is niet eens haar maatje. Het was ash of randyquote:
lees even verder hoe zodeju haar vraag bedoelde. djwquote:Op maandag 11 maart 2024 18:41 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ashley was aan de telefoon glenn is niet eens haar maatje. Het was ash of randy
Ik denk dat Jimmy in de Zeeman winkelt. Ergens anders vindt je toch niet zulke kledij.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:34 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Thnx stagiaire![]()
idd Alice en Jimmy (de pasta is wel smakeloos zegt Alice na even te proeven)
[ afbeelding ]
h&m vertelde hij eerderquote:Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy in de Zeeman winkelt. Ergens anders vindt je toch niet zulke kledij.
H&Mquote:Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ik denk dat Jimmy in de Zeeman winkelt. Ergens anders vindt je toch niet zulke kledij.
en bouillon blokjesquote:Op maandag 11 maart 2024 18:36 schreef chufi het volgende:
Misschien moeten ze eens wat kruiden in de Wall plaatsen ... of eigenlijk gewoon in de keuken ...
Ik had nog iets verder terug moeten lezen dus. Is een verwarrende post. Ging over glenn en danny en zr vraagdmof randy naar de telefoon gingquote:Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Snoozey het volgende:
[..]
lees even verder hoe zodeju haar vraag bedoelde. djw
Jimmy heeft voor BB allemaal nieuwe kleding gekocht. Doen ze bijna allemaal.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Jockari het volgende:
[..]
Heb je dat gezien? Niemand weet hoe Ran en Ash dit hebben besproken.quote:Op maandag 11 maart 2024 17:47 schreef ruudpuntenel het volgende:
[..]
Net als toen de telefoon ging. Zij wilde eerst, geen discussie![]()
Ook waar natuurlijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:44 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Jimmy heeft voor BB allemaal nieuwe kleding gekocht. Doen ze bijna allemaal.
Er mag geen streepje in (onhandig voor de camera's) dus moet vaak effen iets zijn en er mag geen merk in beeld.
Veel hebben bij de Pri-Mark en dat soort zaken gehaald begrijp ik van de meesten.
En qua wassen is het daar ook niet geweldig dus zou idd niet de beste merken meenemen.
Kloptquote:Op maandag 11 maart 2024 18:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Heb je dat gezien? Niemand weet hoe Ran en Ash dit hebben besproken.
Zou passen in het spel dat ze de hele tijd al spelen. Al hun maatjes al geofferd.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:35 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Zijn obsessie voor Ashley kon weleens zo ver strekken dat hij met alle geweld met haar op de bank wil om haar te verslaan.
En op de achtergrond horen we regelmatig het hijgende en hinnikende hert genaamd Karenquote:Op maandag 11 maart 2024 18:47 schreef ledn81 het volgende:
Leuk om te zien hoe Jimmy eerst Dilano een beetje heeft leren koken en dat doet ie nu ook met Alice
Ik heb het gezien, en klopt Ashley rende al en Randy zei: neem jij maar op.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:45 schreef maryo55 het volgende:
[..]
Heb je dat gezien? Niemand weet hoe Ran en Ash dit hebben besproken.
Gekeken in het scriptquote:Op maandag 11 maart 2024 18:52 schreef Jockari het volgende:
Zou dit nog een koppel kunnen worden ?
[ afbeelding ]
Ze zijn al wel een duo, maar het zal nooit meer dan een 'broer zus' relatie worden denk ik.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:52 schreef Jockari het volgende:
Zou dit nog een koppel kunnen worden ?
[ afbeelding ]
Mens kan sowieso al niet normaal eten...Kind van 4 eet netter...quote:Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef Lonneke1983 het volgende:
Een paar echte Italianen zitten schreeuwend voor de tv dat Karen de spaghetti aan het snijden is.
Tyron negeert haar. Daar kan madam niet tegenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:13 schreef kiki2024 het volgende:
Ashley klagen in de badkamer : iedereen pikt het maar.
alles maar normaal gevonden, iedereen zn kop erover houden
geen idee....ik gok dat ze last heeft van Ty hoe hij zich aan tafel gedroeg volgens haar, en dat niemand er iets van zegt. blijkbaar vroeg ze iets, en niemand luisterde ofzoquote:
Iedereen volgens mijquote:Op maandag 11 maart 2024 19:18 schreef Joyce-43 het volgende:
wat is dat nou weer voor BS weer Sl Ik zat in het gesprek
geloof dat hij er doorheen zat te klieren toen zij gewoon naar de was vroegquote:Op maandag 11 maart 2024 19:15 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
geen idee....ik gok dat ze last heeft van Ty hoe hij zich aan tafel gedroeg volgens haar, en dat niemand er iets van zegt. blijkbaar vroeg ze iets, en niemand luisterde ofzo
Aanvullend:quote:Op maandag 11 maart 2024 19:17 schreef Kissingbird het volgende:
BB
Of Jimmie doorheeft wat HIJ allemaal aan het doen is?
ty gister grote bek
out of the blue
sindsdien negeerde hij haar karen en ze geloofd nog iemand maar weet niet meer wie![]()
heel raar gedrag vertonen
ook van kamer wisselen
tegen karen vanmorgen weer helemaal normaal, twist om, 2 gezichten 'heee K" en eerst negeren.
Maar .. hij blijft dus negeren
vanmiddag zat ik op de bank en wat gebeurd er
dilano zegt ; ik ben benieuwd wat maakt dat wij gekoppeld zijn aan de huidige duo partner.
hij zei ik ben benieuwd naar jou en randy
Huh streamlocks hmm![]()
ja is toch irritant haha zat er helemaal in tijdens mijn spelletjequote:
Ze is een beetje geobsedeerd op Ty....Die moet en zal zwart gemaakt wordenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:14 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Tyron negeert haar. Daar kan madam niet tegen
dat zal het zijn, en voor de Sl zei ze iets van vanmiddag toen ze op de bank zat en iets aan Dilano vroeg ( over de fans die de koppels hebben samengesteld) en daar maakte Ty dan een verkeerde opmerking over ofzoquote:Op maandag 11 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
geloof dat hij er doorheen zat te klieren toen zij gewoon naar de was vroeg
Jammer wel iddquote:Op maandag 11 maart 2024 19:19 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja is toch irritant haha zat er helemaal in tijdens mijn spelletje
Niet alles hoeft goed te komen , sommige mensen klikken gewoon niet met elkaar. Moet kunnen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:21 schreef kiki2024 het volgende:
Ze houden beiden voet bij stuk, dus hoe dit goed gaat komen? ( Tussen Ty en Ashley )
Zag toch gister in een badkamer een vrouw haar bekende slabek open trekkenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:19 schreef zodeju het volgende:
Hij is gewoon out off the blue tekeer gegaan naar haar niet normaal....Ennneee dat deed hij ook naar Karen toe maar vanmorgen weer heel lief zeggen kaaaaaaaaaaaaren maar niet naar mij mij negeert hij.....
Ashley die er niks van heeft dat een snotjong haar negeert.....
Iedereen moet er onder lijden maar iedereen is zeker Ashley want de rest is helemaal goed met Tyron.........
je kan toch niet nog een maand samen met iemand leven zonder tegen elkaar te pratenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alles hoeft goed te komen , sommige mensen klikken gewoon niet met elkaar. Moet kunnen.
Ze praten prima tegen elkaar als het moet. Maar gewoon niet voor praatje pot.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
je kan toch niet nog een maand samen met iemand leven zonder tegen elkaar te praten
als hij wat gaat zeggen dan begint ze te schreeuwen, dus snap het welquote:Op maandag 11 maart 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Is kinderachtig van tyron dat doodzwijgen maar ashley kijkt ook helemaal niet naar haar eigen aandeel van het voorval.
Dat is toch ook nog niet aan de orde?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
je kan toch niet nog een maand samen met iemand leven zonder tegen elkaar te praten
ja ik snap hem wel mbt negeren zodat het niet uit de hand loopt, alleen wat hij nu doet creëert spanning en de groep heeft er last van.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Ze praten prima tegen elkaar als het moet. Maar gewoon niet voor praatje pot.
Dat is toch prima. Doe ik ook met genoeg mensen![]()
Zij is nu constant bezig om te stoken hierover bij andere bewoners. Dat het niet kan en hoe erg het is.
Terwijl aan de kant van Tyron niets aan de hand is. Hij negeert haar gewoon, want wil geen discussie en gezeur.
Hij weet dat ie zich dan kan verliezen en uit de bocht kan vliegen en ontwijkt het om die reden.
Ja, en ze heeft bijna mee. die knikken maar een beetje.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:20 schreef mangalie het volgende:
[..]
Ze is een beetje geobsedeerd op Ty....Die moet en zal zwart gemaakt worden
Ik zit hier echt met kromme tenen en met 'n crusifix voor m'n scherm, eng wijf. Blij dat ze weg isquote:
Ashley heeft er last van en die maakt er een probleem van voor de hele groep.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja ik snap hem wel mbt negeren zodat het niet uit de hand loopt, alleen wat hij nu doet creëert spanning en de groep heeft er last van.
Dat kwam omdat ze met gebrek aan respect bejegend werd.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Zag toch gister in een badkamer een vrouw haar bekende slabek open trekken
Houten pin en hamer naast de bank?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Ik zit hier echt met kromme tenen en met 'n crusifix voor m'n scherm, eng wijf. Blij dat ze weg is
Je kan elkaar dan toch gewoon met rust laten. Net wat je zegt.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Niet alles hoeft goed te komen , sommige mensen klikken gewoon niet met elkaar. Moet kunnen.
het enige nadeel is, en wat wrevel geeft is dat Ashley om de haverklap zegt tegen karen en haar aanhang ''hij negeert me nog steeds he'' hij zegt niets he'' hij kijkt me niet aan he''quote:Op maandag 11 maart 2024 19:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij is nu constant bezig om te stoken hierover bij andere bewoners. Dat het niet kan en hoe erg het is.
Terwijl aan de kant van Tyron niets aan de hand is. Hij negeert haar gewoon, want wil geen discussie en gezeur.
Hij weet dat ie zich dan kan verliezen en uit de bocht kan vliegen en ontwijkt het om die reden.
Dit. En Trash kan er niet tegen als ze genegeerd word...Dat is ze niet gewendquote:Op maandag 11 maart 2024 19:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
Zij verteld er steeds over tegen iedereenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:27 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
ja ik snap hem wel mbt negeren zodat het niet uit de hand loopt, alleen wat hij nu doet creëert spanning en de groep heeft er last van.
Dat hoeft niet, als je elkaar maar niet uitdaagd.....quote:Op maandag 11 maart 2024 19:23 schreef kiki2024 het volgende:
[..]
Ja preciesquote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef zodeju het volgende:
[..]
Je kan elkaar dan toch gewoon met rust laten. Net wat je zegt.
Ja met je 33 jaar verdien je respect van een snotneus zoals ze zei. Maar respect moet je verdienen lijkt me.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze met gebrek aan respect bejegend werd.
Ik neem nu het hele diner opnieuw op op zoek naar 'het moment' waar Ashley het weer over had. Gaat echt nergens over denk. Maar kan wel weer een leuke edit worden voor de twitters.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:30 schreef mangalie het volgende:
[..]
Dit. En Trash kan er niet geen als ze genegeerd word...Dat is ze niet gewend
en een meter gevlochten knoflook om m'n nekquote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Houten pin en hamer naast de bank?
Het wordt een beetje triest ja dat ze zo denkt.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:28 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Dat kwam omdat ze met gebrek aan respect bejegend werd.
Hopelijk nog iets leuks voor Ashley. Leuk voor ty.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:29 schreef MacDeMarco het volgende:
Tyron: Komt er nog wat? Freeze? Telefoontje?
Daar mankeert het haar dan ook niet aan.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja met je 33 jaar verdien je respect van een snotneus zoals ze zei. Maar respect moet je verdienen lijkt me.
Volgens mij valt dat wel meequote:Op maandag 11 maart 2024 19:36 schreef zodeju het volgende:
Nu heeft de rest allemaal angst voor Tyron.....en niemand staat achter haar . omdat hij zo grote slabek heeft......
Ook heeft het telefoon meisje een grapje gemaakt omdat Tyron voor drama zorgde in de badkamer.
Inderdaad, met zo'n scheur verdien je geen respect...quote:Op maandag 11 maart 2024 19:32 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Ja met je 33 jaar verdien je respect van een snotneus zoals ze zei. Maar respect moet je verdienen lijkt me.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze geeft er weer een mooie draai aan in elk geval..“Surrounded by losers, misfits and boozers”
Dat noemen ze lippen modeleren/teruglikken in vormquote:Op maandag 11 maart 2024 19:38 schreef ledn81 het volgende:
Deze kom ik alvast wel tegen![]()
[ afbeelding ]
Daar kijk ik van op. ze weet het zo goed allemaal en weet overal een draai aan te geven als het iets negatiefs over haar gaat.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:37 schreef kiki2024 het volgende:
je zou denken dat je na zoveel confrontaties jezelf eens achter de oren gaat krabben...maar zelfreflectie...nee
quote:Op maandag 11 maart 2024 19:38 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Inderdaad, met zo'n scheur verdien je geen respect...er was al wat vooraf gegaan ze had gevraagd hoe het ging met hem omdat hij zo stil was en daar kreeg ze al grote bek opSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ze geeft er weer een mooie draai aan in elk geval..I never make the same mistake twice,I make it five or six times, just to be sure.
Behalve voor haarzelf want ze blijft maar praten over mensenquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
De tijd van spelen is voorbij![]()
Het wordt steeds meer ieder voor zichzelf
't is net klaverjassen, nu komt het mes op tafelquote:Op maandag 11 maart 2024 19:40 schreef Kodiak100 het volgende:
De tijd van spelen is voorbij![]()
Het wordt steeds meer ieder voor zichzelf
Dat heb ik haar horen zeggen inderdaad..quote:Op maandag 11 maart 2024 19:41 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
er was al wat vooraf gegaan ze had gevraagd hoe het ging met hem omdat hij zo stil was en daar kreeg ze al grote bek op
Het punt is het werkt bij haar wel op de zenuwen. Dan raakt hij haar toch. Ik heb al eens vaker gezegd dat Ty een van de weinige is die haar emotioneel kan raken net als Tom van de week. Alleen is Ty geen Tom die op zijn knieen voor haar zijn excuses aan gaat bieden. Ze zoekt het maar een eind uit.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:25 schreef Koos1958 het volgende:
Is kinderachtig van tyron dat doodzwijgen maar ashley kijkt ook helemaal niet naar haar eigen aandeel van het voorval.
Ze geeft doorlopende grote bekken aan iedereen. Waarom moet zij anders behandeld worden. Denkt ze dat ze omdat ze 33 is veel meer te zeggen heeftquote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat heb ik haar horen zeggen inderdaad..
Tyron drukt dus momenteel op het goede knopje bij haar.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer dat dilano op kijkt naar tyron en dat die ook anders doet. Echt wanneer kijkt ze eens naar zichzelf ipv zo fixeren op anderen
dus jah dan is het wel iets andersquote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Dat heb ik haar horen zeggen inderdaad..
En zo doen alle spelers van BB hetzelfde. Is het niet Ashley dan is het wel Ty of Alice of wie dan ook.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Koos1958 het volgende:
Nu weer dat dilano op kijkt naar tyron en dat die ook anders doet. Echt wanneer kijkt ze eens naar zichzelf ipv zo fixeren op anderen
ja is net zoals ze nog drammen over een freeze 2 gehad wie zegt dat er nog meer komtquote:Op maandag 11 maart 2024 19:43 schreef Kodiak100 het volgende:
Ashley snapt niet dat men denkt dat er een PON komt
Je kan het gewoon beter loslaten
Zonder dat hij dat doorheeft hij heeft gewoon geen zin in haar....quote:Op maandag 11 maart 2024 19:46 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron drukt dus momenteel op het goede knopje bij haar.
Tep, en denk dat ze nu een beetje haar eigen graf aan het graven is.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:46 schreef marky het volgende:
[..]
Tyron drukt dus momenteel op het goede knopje bij haar.
Hoorde ik nu goed dat ash twijfelt of ze wel door de fans bij alkaar gezet zijn?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:46 schreef Puzzie het volgende:
Jimmy vindt het maar raar dat hij bij Alice is gezet als duo
nou hij is wel anders bezig dillieboyquote:Op maandag 11 maart 2024 19:45 schreef zodeju het volgende:
Oh. Ashley wil dat Jimmy oplet dat Dilano niet teveel naar Tyron trekt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |