Dat klopt dan weer welquote:Op maandag 11 maart 2024 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik vind je echt een topper. Super leuk om naar je te kijken. Maar zou je wat minder drama willen maken en wat meer genieten.
Dat klopt dan weer wel, hoe reageert ze er op?quote:Op maandag 11 maart 2024 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Ashley : Ik vind je echt een topper. Super leuk om naar je te kijken. Maar zou je wat minder drama willen maken en wat meer genieten.
Het interesseert ze zogenaamd niet omdat het over Ashley gaat. Lekker loyaal naar hun maatje Randyquote:
Ze verteld het lachend volgens mij vond ze het wel leukquote:Op maandag 11 maart 2024 17:14 schreef rinardo het volgende:
[..]
Dat klopt dan weer wel
[..]
Dat klopt dan weer wel, hoe reageert ze er op?
quote:Op maandag 11 maart 2024 17:02 schreef Ireth het volgende:
Ashley haalde iets uit haar neus, bekeek het, draaide het rond en probeerde het toen van de vingers af te frutten op de grond (S1)
ik vind dat wel een leuke reactie van Ashquote:Op maandag 11 maart 2024 17:17 schreef Kissingbird het volgende:
Ashley doet fan met hoog stemmetje na: 'zou je wat minder drama willen maken we willen je wat meer zien genieten'
dus ik zei :'als ze het leuk vindt om te kijken dan geniet ze ook van de drama'
getverquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |