abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 11 maart 2024 @ 18:25:18 #101
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212788495
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:22 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Want dat zijn de enige rechtse partijen in Europa? Wij kunnen in Nederland op Le Pen stemmen en extreemrechtse Grieken op AfD?
Ik neem er twee als voorbeeld omdat het topic over Europa gaat.
Laten we het dan in Nederland houden. Zijn FvD en PVV fatsoenlijk bezig met alle uitspraken die ze onderhand hebben gedaan? Die term extreem komt niet zomaar uit de lucht vallen zoals jij denkt.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
pi_212788501
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:23 schreef Nattekat het volgende:

[..]
BBB is om hele andere redenen een belachelijk domme partij en NSC is niet populistisch. Wilders wordt in toom gehouden nu, maar het is geen geheim aan wiens kant ie staat.
Of BBB dom is en NSC niet populistisch of extreemrechts ligt er maar net aan aan wie je het vraagt. En wat bedoel je met je opmerking over Wilders? Die heeft toch meermaals onomwonden aangegeven dat Poetin een schurk is die vervolgd moet worden?
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212788534
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:25 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Ik neem er twee als voorbeeld omdat het topic over Europa gaat.
Laten we het dan in Nederland houden. Zijn FvD en PVV fatsoenlijk bezig met alle uitspraken die ze onderhand hebben gedaan? Die term extreem komt niet zomaar uit de lucht vallen zoals jij denkt.
Die term komt zeker niet uit de lucht vallen. Die term is op iedere nieuwe politieke partij geplakt die daadwerkelijk iets anders wil of een bedreiging begint te vormen voor de gevestigde partijen. Dus nee, die term komt zeker niet uit de lucht vallen, die term is de afgelopen 40 jaar een beproefde methode gebleken je tegenstander monddood te maken maar heeft nu zijn kracht verloren. Het werkt niet meer.

Ja, ik vind de PVV en FvD fatsoenlijk bezig. FvD is een splinterpartij die ik niet onfatsoenlijk vind maar wel compleet gestoorde standpunten , ik zal er dus niet op stemmen, maar onfatsoenlijk vind ik ze niet.

Of jij moet met onfatsoenlijk bedoelen dat ze een mening hebben die jij niet moet vinden kunnen, maar volgens mij ga jij niet over welke mening wel en niet toegestaan is.
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_212788548
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:23 schreef thedeedster het volgende:
Trouwens, als die VVD-ers nog een klein beetje verstand hebben, dan gooien ze nog per direct D66 uit hun Europese coalitie. Dit gaat ze namelijk stemmen kosten. Stem je VVD, krijg je D66 erbij.
Geen problemen mee hoor als VVD’er hier
  Moderator / Redactie Sport maandag 11 maart 2024 @ 18:37:02 #105
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_212788574
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:26 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Of BBB dom is en NSC niet populistisch of extreemrechts ligt er maar net aan aan wie je het vraagt. En wat bedoel je met je opmerking over Wilders? Die heeft toch meermaals onomwonden aangegeven dat Poetin een schurk is die vervolgd moet worden?
Alleen omhooggevallen arrogante progressievelingen noemen NSC populistisch, die nemen we niet echt serieus. En ik geloof best dat BBB stemmers zichzelf niet dom vinden
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_212788617
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:37 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Alleen omhooggevallen arrogante progressievelingen noemen NSC populistisch, die nemen we niet echt serieus. En ik geloof best dat BBB stemmers zichzelf niet dom vinden
Spreek voor jezelf
pi_212788618
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het openlijke Palestijnen geschreeuw sinds de oorlog tussen Israël en Hamas is wel een eye opener geworden voor vele Europese stemmers die voorheen nooit op een radicaal rechtse en anti-EU partij zouden stemmen.

En links helpt daar actief aan mee en zorgt zo voor de eigen ondergang.
Ik moet me eens in de partijprogramma's verdiepen. Hopelijk is er nog een partij te vinden die een veel hardere, agressievere koers wil varen tegen onderontwikkelde en misdadige barbarenvolkeren als de Russen, Palestijnen, Houthi's enz.
  maandag 11 maart 2024 @ 18:42:06 #108
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212788633
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Die term komt zeker niet uit de lucht vallen. Die term is op iedere nieuwe politieke partij geplakt die daadwerkelijk iets anders wil of een bedreiging begint te vormen voor de gevestigde partijen. Dus nee, die term komt zeker niet uit de lucht vallen, die term is de afgelopen 40 jaar een beproefde methode gebleken je tegenstander monddood te maken maar heeft nu zijn kracht verloren. Het werkt niet meer.

Ja, ik vind de PVV en FvD fatsoenlijk bezig. FvD is een splinterpartij die ik niet onfatsoenlijk vind maar wel compleet gestoorde standpunten , ik zal er dus niet op stemmen, maar onfatsoenlijk vind ik ze niet.

Of jij moet met onfatsoenlijk bedoelen dat ze een mening hebben die jij niet moet vinden kunnen, maar volgens mij ga jij niet over welke mening wel en niet toegestaan is.
Met fatsoenlijk bedoel ik inderdaad niet of ze nette herenschoenen en een goed verzorgd kapsel hebben.
Maar vanwege de compleet gestoorde standpunten die je zelf ook aanhaalt. Als een partij bijvoorbeeld meerdere malen heeft laten zien dat ze een bedreiging kunnen zijn voor voor de rechtstaat is het woord extreem wel gepast.
pi_212788702
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:23 schreef thedeedster het volgende:
Trouwens, als die VVD-ers nog een klein beetje verstand hebben, dan gooien ze nog per direct D66 uit hun Europese coalitie. Dit gaat ze namelijk stemmen kosten. Stem je VVD, krijg je D66 erbij.
VVD is juist de vreemde eend in de bijt bij de Europese fractie. Zijn te conservatief ervoor.
pi_212788740
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 15:28 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Weer duiken en rookgordijnen trekken. Verder praat je vooral in ongrijpbare holle containerbegrippen. Ook een bekende truuk om de inhoud te kunnen ontwijken.
Niets dan inhoud in mijn post, in tegenstelling tot die van jou. Je komt niet verder dan wat oorlogshitsend Poetinvriendjesgekrijs zoals we dat kennen van bijvoorbeeld het immers achterbakse D66.

quote:
Oorlog voorkomen kan prima. Gewoon niet de Oekraine binnenvallen als Rusland zijnde en hen zelf laten beslissen met wie ze vrienden willen zijn.
Ja, en Kim Jung UN kan zijn volk ook gewoon vrij laten, Saudi-Arabië kan gender affirming care betalen voor al zijn burgers en gastarbeiders,Xi Ping kan zijn sociaal kredietsysteem afbreken, al willen centrumrechts en uitgehoerd links ook zo'n systeem. Afijn, het is nog niet tot jou en jouw geestverwanten doorgedrongen dat we de wereld niet vanuit Nederland regeren en zeggen wat mensen elders zouden moeten doen nog niet betekent dat ze dat ook doen. Als Nederland en de EU hebben we doorgaans met minder democratische en minder beschaafde politici elder te maken al wordt dat verschil steeds kleiner en daar moet je dan dus effectief in opereren om oorlogen te voorkomen, niet alsof je een kind goed en kwaad aan het leren bent of als moderne predikant alsof het om milieu en gezondheid gaat.

quote:
Nee hoor, jij wilt dat soort politiek door extreemrechts te steunen. Maar anderen beschuldigen van jouw eigen slechtheden is een bekende extreemrechtse truuk. Daar trappen we niet in.
Het is alweer een tijdje andersom. De zogenaamd gematigde partijen zijn ook radicaal bezig waar het om de democratische rechtsstaat en totalitaire controlemiddelen gaat. Respect voor de democratie en dus het meningsverschil blijkt ook ver te zoeken. Mensen extreemrechts noemen omdat ze tegen nog meer massa-immigratie zijn werkt dan ook niet meer.
Wees gehoorzaam. Alleen samen krijgen we de vrijheid eronder.
  maandag 11 maart 2024 @ 18:49:32 #111
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212788752
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:07 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik denk dat dit soort hysterisch taalgebruik een van de redenen is dat mensen afhaken van de "gevestigde partijen".

Alles wat afwijkt van wat de gevestigde partijen willen is altijd direct:

- extreemrechts
- Poetingeiler
- een gevaar voor de democratie
- fascistisch
- de opmaat naar een nieuwe holocaust
- etc.

Het moet altijd direct weer extreem worden versimpeld tot twee extremen. Ik schat de mensen hoger in. Die prikken daar moeiteloos doorheen en dan blijft er van het betoog niks over. Dus waar stem je dan op? Niet op links kan ik je vertellen.

Het lerend vermogen op links is echter nagenoeg nihil. De reactie op het naar rechts schuiven van de kiezer is nog harder schreeuwen dat het fascisten zijn en nog meer wokewaanzin omarmen.
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:12 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Het gaat niet om het steunen van extreemrechts. Het gaat om het steunen van rechtse partijen die een ander beleid voorstaan.

D66 vindt het extreemrechts. Dat maakt het geen feit.
"Een ander beleid", ja dat soort eufemismes kennen we wel. Het is gewoon rookgordijnen optrekken en duiken. Op geen enkele manier ga je in op het beleid dat dat soort partijen voorstaan met betrekking tot burgerrechten.

Ohja niet alleen D66 vind PVV, Afd of FN extreemrechts. Die partij maakt ook niet het nieuws. Dat vind iedereen behalve de partijen zelf.

Maar ieder kritisch tegengeluid moet zo veel mogelijk gesmoord worden uiteraard. Alleen nog maar lieve woordjes zeggen over extreemrechtse partijen.
pi_212788774
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:42 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Met fatsoenlijk bedoel ik inderdaad niet of ze nette herenschoenen en een goed verzorgd kapsel hebben.
Maar vanwege de compleet gestoorde standpunten die je zelf ook aanhaalt. Als een partij bijvoorbeeld meerdere malen heeft laten zien dat ze een bedreiging kunnen zijn voor voor de rechtstaat is het woord extreem wel gepast.
Ik vind dat PvDA/GroenLinks en D66 ook compleet gestoorde standpunten hebben die een bedreiging voor de rechtstaat vormen. Maakt dat hen extreem?
pi_212788780
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]
"Een ander beleid", ja dat soort eufemismes kennen we wel. Het is gewoon rookgordijnen optrekken en duiken. Op geen enkele manier ga je in op het beleid dat dat soort partijen voorstaan met betrekking tot burgerrechten.

Ohja niet alleen D66 vind PVV, Afd of FN extreemrechts. Die partij maakt ook niet het nieuws. Dat vind iedereen behalve de partijen zelf.

1
Zoals het heel lang is gegaan met de multiculturele samenleving, (arbeids)migratie en andere zaken die een diepe invloed op ons land hebben gehad?
pi_212788793
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:52 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ik vind dat PvDA/GroenLinks en D66 ook compleet gestoorde standpunten hebben die een bedreiging voor de rechtstaat vormen. Maakt dat hen extreem?
Nee dat toont alleen aan dat jij geen idee hebt van wat een rechtsstaat inhoudt.
pi_212788797
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:49 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]

Maar ieder kritisch tegengeluid moet zo veel mogelijk gesmoord worden uiteraard. Alleen nog maar lieve woordjes zeggen over extreemrechtse partijen.
Nou, noem dan eens een concreet punt met betrekking tot het beleid wat deze partijen voorstaan waar jij je zoveel zorgen om maakt? En hou het graag bij Nederlandse partijen.
pi_212788813
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:54 schreef Farenji het volgende:

[..]
Nee dat toont alleen aan dat jij geen idee hebt van wat een rechtsstaat inhoudt.
Ok, nou dat is dan maar zo. Je zal het er mee moeten doen want ook ik heb stemrecht.
  maandag 11 maart 2024 @ 18:56:32 #117
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212788825
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:48 schreef Weltschmerz het volgende:

[..]
Niets dan inhoud in mijn post, in tegenstelling tot die van jou. Je komt niet verder dan wat oorlogshitsend Poetinvriendjesgekrijs zoals we dat kennen van bijvoorbeeld het immers achterbakse D66.
Het zijn ook Poetinvriendjes. Mooier kan ik het niet maken.

quote:
Ja, en Kim Jung UN kan zijn volk ook gewoon vrij laten, Saudi-Arabië kan gender affirming care betalen voor al zijn burgers en gastarbeiders,Xi Ping kan zijn sociaal kredietsysteem afbreken, al willen centrumrechts en uitgehoerd links ook zo'n systeem. Afijn, het is nog niet tot jou en jouw geestverwanten doorgedrongen dat we de wereld niet vanuit Nederland regeren en zeggen wat mensen elders zouden moeten doen nog niet betekent dat ze dat ook doen. Als Nederland en de EU hebben we doorgaans met minder democratische en minder beschaafde politici elder te maken al wordt dat verschil steeds kleiner en daar moet je dan dus effectief in opereren om oorlogen te voorkomen, niet alsof je een kind goed en kwaad aan het leren bent of als moderne predikant alsof het om milieu en gezondheid gaat.
Mooi staaltje victimblamen naar Oekraine.

Maar nu die oorlog er is ook geen reden om steeds te bukken voor Rusland.

quote:
Het is alweer een tijdje andersom. De zogenaamd gematigde partijen zijn ook radicaal bezig waar het om de democratische rechtsstaat en totalitaire controlemiddelen gaat. Respect voor de democratie en dus het meningsverschil blijkt ook ver te zoeken. Mensen extreemrechts noemen omdat ze tegen nog meer massa-immigratie zijn werkt dan ook niet meer.
Wederom bekende extreemrechtse propagandatruuk. Anderen beschuldigen van je eigen slechtheden.
  maandag 11 maart 2024 @ 18:58:26 #118
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_212788860
quote:
4s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:19 schreef admiraal_anaal het volgende:
Is daar iets mis mee dan?
D66 wil zielige mensen hier heen halen , niet mensen die werken willen
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 75 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_212788870
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:55 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Ok, nou dat is dan maar zo. Je zal het er mee moeten doen want ook ik heb stemrecht.
Inderdaad, het allerbeste argument tegen democratie is een gesprek met jou.
  maandag 11 maart 2024 @ 19:01:04 #120
500822 Niels0Kurovski
Extreem linkshandig
pi_212788899
Wat een geschreeuw weer hier.
Alles blijft. Alles gaat voorbij. Alles blijft voorbijgaan. JD.
pi_212788934
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:59 schreef Farenji het volgende:

[..]
Inderdaad, het allerbeste argument tegen democratie is een gesprek met jou.
Kijk, zo kennen we guurlinks weer. Alles wat afwijkt van de eigen mening moet snel verboden worden.
pi_212788936
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]

[..]
Wederom bekende extreemrechtse propagandatruuk. Anderen beschuldigen van je eigen slechtheden.
Onder rechts in Europa is geen meerderheid zoals jij noemt 'poetinvriendjes'. Die zal er ook niet komen als ze straks de meerderheid hebben, want onder links is de ruime meerderheid wel voorstander om Oekraine te blijven steunen.

Maar je loopt nu al het hele topic over poetinvriendjes te lullen terwijl al die kiezers echt niet daarom op rechts gaat stemmen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  maandag 11 maart 2024 @ 19:04:32 #123
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212788939
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:54 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Nou, noem dan eens een concreet punt met betrekking tot het beleid wat deze partijen voorstaan waar jij je zoveel zorgen om maakt? En hou het graag bij Nederlandse partijen.
Nou bijvoorbeeld het ondermijnen van de rechtsstaat met al zijn uitspraken die rechters ondermijnen. In Polen en Hongarije zagen we de uitwerking al in de praktijk.
pi_212788966
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nou bijvoorbeeld het ondermijnen van de rechtsstaat met al zijn uitspraken die rechters ondermijnen. In Polen en Hongarije zagen we de uitwerking al in de praktijk.
En dan doel je op D66 rechters, dat hij dat noemt?
  maandag 11 maart 2024 @ 19:09:06 #125
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212788977
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:06 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
En dan doel je op D66 rechters, dat hij dat noemt?
Of ‘De rechtsstaat begraven’, ‘politiek proces’ en ‘laffe rechters’ als meneer zijn zin niet krijgt.

Zo iemand macht geven is zeer gevaarlijk voor een rechtsstaat.
pi_212788988
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
Kijk, zo kennen we guurlinks weer. Alles wat afwijkt van de eigen mening moet snel verboden worden.
Wat nou verboden, waar haal je dat nou weer vandaan? :')
Het was een verwijzing naar de beroemde quote van Churchill, toch niet de meest linkse persoon dacht ik.
  maandag 11 maart 2024 @ 19:10:25 #127
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212788990
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Onder rechts in Europa is geen meerderheid zoals jij noemt 'poetinvriendjes'. Die zal er ook niet komen als ze straks de meerderheid hebben, want onder links is de ruime meerderheid wel voorstander om Oekraine te blijven steunen.
Dat maakt het geen goede reden om Poetinvriendjes te steunen.

quote:
Maar je loopt nu al het hele topic over poetinvriendjes te lullen terwijl al die kiezers echt niet daarom op rechts gaat stemmen.
Maar ze stemmen dus wel op Poetinvriendjes.
  maandag 11 maart 2024 @ 19:12:25 #128
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212789015
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Farenji het volgende:

[..]
Wat nou verboden, waar haal je dat nou weer vandaan? :')
Het was een verwijzing naar de beroemde quote van Churchill, toch niet de meest linkse persoon dacht ik.
Inb4 "Churchill was links."
pi_212789030
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Dat maakt het geen goede reden om Poetinvriendjes te steunen.
[..]
Maar ze stemmen dus wel op Poetinvriendjes.
In het begin was je nog wel enigszins goede argumenten aan het aandragen. Je Poetin namecalling begint nu een beetje op lagere school niveau te lijken.
pi_212789444
Tja oorzaak gevolg. Mensen zijn het zat dat er bepaalde dingen opgedrongen wordt en er niet geluisterd wordt. Links heeft niet gepresteerd, laat rechts het maar proberen.
  maandag 11 maart 2024 @ 19:53:43 #131
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212789654
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Fietsenrek het volgende:
Tja oorzaak gevolg. Mensen zijn het zat dat er bepaalde dingen opgedrongen wordt en er niet geluisterd wordt. Links heeft niet gepresteerd, laat rechts het maar proberen.
Zoals rechts het de afgelopen paar jaar heeft geprobeerd?
pi_212789716
Het is gewoon weer eens tijd voor een keiharde crisis
pi_212789807
Some people just want to watch the world burn.
pi_212789819
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Fietsenrek het volgende:
Precies, laat rechts maar eens bewijzen dat zij arbeiders een stressloos bestaan gunnen.

[ Bericht 0% gewijzigd door torentje op 11-03-2024 20:01:56 (typefout) ]
pi_212789846
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Het openlijke Palestijnen geschreeuw sinds de oorlog tussen Israël en Hamas is wel een eye opener geworden voor vele Europese stemmers die voorheen nooit op een radicaal rechtse en anti-EU partij zouden stemmen.

En links helpt daar actief aan mee en zorgt zo voor de eigen ondergang.
Precies, rechts heeft het niet op vrijheid van meningsuiting. Openlijk voor Palestijnen zijn... brrr.. uitroeien die handel.

Democratie geldt alleen voor gelijkgestemden.

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2024 20:03:04 ]
pi_212789961
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Farenji het volgende:
Some people just want to watch the world burn.
Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
pi_212790046
Gelukkig gaat de PVV nu echt alles veranderen.

Oh nee, ze moeten terugvallen op PvdA’ers als Plasterk en Putters omdat Gom toch een dubieus figuur bleek te zijn. Ze hebben het overgrote deel van hun programma al voordat de onderhandeling zijn begonnen overboord geflikkerd. Ze hebben het netwerk van VVD’ers en NSC’ers nodig omdat ze zelf vrijwel geen capabele mensen hebben.

Maar gelukkig zeggen ze wel waar het op staat!
  maandag 11 maart 2024 @ 20:10:35 #138
168739 Red_85
'echt wel'
pi_212790077
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:23 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Is de vraag of je D66 als een linkse partij kunt wegzetten. Die zie ik meer als VVD light.
Economisch misshien. Klimaatmaatregelen en id politics totaal links.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
  maandag 11 maart 2024 @ 20:11:22 #139
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_212790099
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Raw85 het volgende:
Gelukkig gaat de PVV nu echt alles veranderen.

Oh nee, ze moeten terugvallen op PvdA’ers als Plasterk en Putters omdat Gom toch een dubieus figuur bleek te zijn. Ze hebben het overgrote deel van hun programma al voordat de onderhandeling zijn begonnen overboord geflikkerd. Ze hebben het netwerk van VVD’ers en NSC’ers nodig omdat ze zelf vrijwel geen capabele mensen hebben.

Maar gelukkig zeggen ze wel waar het op staat!
Nu al een aanfluiting, en dan hebben ze nog niet eens 1 dag geregeerd.
pi_212790473
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:02 schreef Mutant01 het volgende:

[..]
Precies, rechts heeft het niet op vrijheid van meningsuiting. Openlijk voor Palestijnen zijn... brrr.. uitroeien die handel.

Democratie geldt alleen voor gelijkgestemden.
Je bent gewoon vrij om met je Pallie-vlag te blijven zwaaien hoor. Niemand gaat je daarin tegenhouden.
Het is alleen wat minder als politici van bijvoorbeeld GL je daarin gaan ondersteunen of zelf mee gaan doen.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_212790856
quote:
10s.gif Op maandag 11 maart 2024 19:53 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Zoals rechts het de afgelopen paar jaar heeft geprobeerd?
'rechts' ahum. VVD met D66, ChristenUnie en CDA. Allemaal rechtse invloeden. Rutte praatte rechts maar ging links.
pi_212790889
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:01 schreef torentje het volgende:

[..]
Precies, laat rechts maar eens bewijzen dat zij arbeiders een stressloos bestaan gunnen.
Het gaat niet om een stressloos bestaan, maar een normaal bestaan. Dat normale is al een tijdje zoek namelijk.
pi_212791009
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Hexagon het volgende:

[..]
[..]

[..]
Als we die retoriek aanhouden, zijn de linkse rakkers die graag willen dat Israel opgeeft dan ook Hamas vriendjes? Of is dat toch anders?

Vraag hoef je niet te beantwoorden hoor, ik weet het antwoord al wel.
pi_212791113
quote:
1s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:52 schreef Fietsenrek het volgende:

[..]
Het gaat niet om een stressloos bestaan, maar een normaal bestaan. Dat normale is al een tijdje zoek namelijk.
Torentje is nog steeds opzoek naar de gewone man.

Geld maakt meer kapot dan je lief is.
Het zijn sterke ruggen die vrijheid en weelde kunnen dragen
Wees nutteloos, want zodra je nuttig bent wordt je gebruikt
  maandag 11 maart 2024 @ 21:08:36 #145
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212791198
quote:
7s.gif Op maandag 11 maart 2024 20:58 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Als we die retoriek aanhouden, zijn de linkse rakkers die graag willen dat Israel opgeeft dan ook Hamas vriendjes? Of is dat toch anders?

Vraag hoef je niet te beantwoorden hoor, ik weet het antwoord al wel.
Er zijn zeker Hamas vriendjes op dat spectrum.

Maar geen enkel excuus om voor een extreemrechtse partij te zijn. Het is opnieuw duiken.
pi_212791239
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:08 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Er zijn zeker Hamas vriendjes op dat spectrum.

Maar geen enkel excuus om voor een extreemrechtse partij te zijn. Het is opnieuw duiken.
Ik zeg ook niet dat het een excuus is om op een rechtse partij te stemmen. Mensen staan daar vrij in, daar is überhaupt geen excuus voor nodig. Ik wijs je er alleen op dat links nogal hypocriet kan zijn.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 11-03-2024 21:12:43 ]
  maandag 11 maart 2024 @ 21:13:04 #147
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_212791246
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:37 schreef Hexagon het volgende:
Ah typische extreemrechtsen retoriek.
En wat is dit dan voor retoriek?

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 13:33 schreef Hexagon het volgende:
Lekker op een stelletje Poetingeilers stemmen en doen of dat normaal is
  maandag 11 maart 2024 @ 21:16:30 #148
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_212791288
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:13 schreef AchJa het volgende:

[..]
En wat is dit dan voor retoriek?
[..]

Anti extreemrechtse retoriek

quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:

[..]
Ik zeg ook niet dat het een excuus is om op een rechtse partij te stemmen. Mensen staan daar vrij in, daar is überhaupt geen excuus voor nodig. Ik wijs je er alleen op dat links nogal hypocriet kan zijn.
Nee, om hypocriet te zijn moet je een entiteit zijn en "links" is geen entiteit.

Sowieso cherrypicken om critici hypocriet te noemen is ook een klassieker in extreemrechtse propaganda.
  maandag 11 maart 2024 @ 21:17:55 #149
13456 AchJa
Shut up!!!
pi_212791304
quote:
0s.gif Op maandag 11 maart 2024 14:09 schreef Hexagon het volgende:
Dat je blijkbaar daar voor in de plaats voor extreemrechtse Poetingeilers in de bres springt alsof het een logisch gevolg is is daarentegen wel relevant. Dat is het namelijk niet. Dat is het bekende wegduikgedrag van je.
Dus democratie is maar stom als men iets stemt wat niet in jouw persoonlijke kraam te pas komt begrijp ik?
  maandag 11 maart 2024 @ 21:18:35 #150
13456 AchJa
Shut up!!!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')