Wat nou verboden, waar haal je dat nou weer vandaan?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:03 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:
[..]
Kijk, zo kennen we guurlinks weer. Alles wat afwijkt van de eigen mening moet snel verboden worden.
Dat maakt het geen goede reden om Poetinvriendjes te steunen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Onder rechts in Europa is geen meerderheid zoals jij noemt 'poetinvriendjes'. Die zal er ook niet komen als ze straks de meerderheid hebben, want onder links is de ruime meerderheid wel voorstander om Oekraine te blijven steunen.
Maar ze stemmen dus wel op Poetinvriendjes.quote:Maar je loopt nu al het hele topic over poetinvriendjes te lullen terwijl al die kiezers echt niet daarom op rechts gaat stemmen.
Inb4 "Churchill was links."quote:Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Farenji het volgende:
[..]
Wat nou verboden, waar haal je dat nou weer vandaan?
Het was een verwijzing naar de beroemde quote van Churchill, toch niet de meest linkse persoon dacht ik.
In het begin was je nog wel enigszins goede argumenten aan het aandragen. Je Poetin namecalling begint nu een beetje op lagere school niveau te lijken.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:10 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Dat maakt het geen goede reden om Poetinvriendjes te steunen.
[..]
Maar ze stemmen dus wel op Poetinvriendjes.
Zoals rechts het de afgelopen paar jaar heeft geprobeerd?quote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Fietsenrek het volgende:
Tja oorzaak gevolg. Mensen zijn het zat dat er bepaalde dingen opgedrongen wordt en er niet geluisterd wordt. Links heeft niet gepresteerd, laat rechts het maar proberen.
Precies, laat rechts maar eens bewijzen dat zij arbeiders een stressloos bestaan gunnen.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:44 schreef Fietsenrek het volgende:
Tja oorzaak gevolg. Mensen zijn het zat dat er bepaalde dingen opgedrongen wordt en er niet geluisterd wordt. Links heeft niet gepresteerd, laat rechts het maar proberen.
Precies, rechts heeft het niet op vrijheid van meningsuiting. Openlijk voor Palestijnen zijn... brrr.. uitroeien die handel.quote:Op maandag 11 maart 2024 13:42 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Het openlijke Palestijnen geschreeuw sinds de oorlog tussen Israël en Hamas is wel een eye opener geworden voor vele Europese stemmers die voorheen nooit op een radicaal rechtse en anti-EU partij zouden stemmen.
En links helpt daar actief aan mee en zorgt zo voor de eigen ondergang.
quote:Op maandag 11 maart 2024 20:00 schreef Farenji het volgende:
Some people just want to watch the world burn.
Economisch misshien. Klimaatmaatregelen en id politics totaal links.quote:Op maandag 11 maart 2024 18:23 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Is de vraag of je D66 als een linkse partij kunt wegzetten. Die zie ik meer als VVD light.
Nu al een aanfluiting, en dan hebben ze nog niet eens 1 dag geregeerd.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:09 schreef Raw85 het volgende:
Gelukkig gaat de PVV nu echt alles veranderen.
Oh nee, ze moeten terugvallen op PvdA’ers als Plasterk en Putters omdat Gom toch een dubieus figuur bleek te zijn. Ze hebben het overgrote deel van hun programma al voordat de onderhandeling zijn begonnen overboord geflikkerd. Ze hebben het netwerk van VVD’ers en NSC’ers nodig omdat ze zelf vrijwel geen capabele mensen hebben.
Maar gelukkig zeggen ze wel waar het op staat!
Je bent gewoon vrij om met je Pallie-vlag te blijven zwaaien hoor. Niemand gaat je daarin tegenhouden.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:02 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Precies, rechts heeft het niet op vrijheid van meningsuiting. Openlijk voor Palestijnen zijn... brrr.. uitroeien die handel.
Democratie geldt alleen voor gelijkgestemden.
'rechts' ahum. VVD met D66, ChristenUnie en CDA. Allemaal rechtse invloeden. Rutte praatte rechts maar ging links.quote:Op maandag 11 maart 2024 19:53 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Zoals rechts het de afgelopen paar jaar heeft geprobeerd?
Het gaat niet om een stressloos bestaan, maar een normaal bestaan. Dat normale is al een tijdje zoek namelijk.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:01 schreef torentje het volgende:
[..]
Precies, laat rechts maar eens bewijzen dat zij arbeiders een stressloos bestaan gunnen.
Als we die retoriek aanhouden, zijn de linkse rakkers die graag willen dat Israel opgeeft dan ook Hamas vriendjes? Of is dat toch anders?quote:Op maandag 11 maart 2024 18:56 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Het zijn ook Poetinvriendjes. Mooier kan ik het niet maken.
[..]
Mooi staaltje victimblamen naar Oekraine.
Maar nu die oorlog er is ook geen reden om steeds te bukken voor Rusland.
[..]
Wederom bekende extreemrechtse propagandatruuk. Anderen beschuldigen van je eigen slechtheden.
Torentje is nog steeds opzoek naar de gewone man.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:52 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Het gaat niet om een stressloos bestaan, maar een normaal bestaan. Dat normale is al een tijdje zoek namelijk.
Er zijn zeker Hamas vriendjes op dat spectrum.quote:Op maandag 11 maart 2024 20:58 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Als we die retoriek aanhouden, zijn de linkse rakkers die graag willen dat Israel opgeeft dan ook Hamas vriendjes? Of is dat toch anders?
Vraag hoef je niet te beantwoorden hoor, ik weet het antwoord al wel.
Ik zeg ook niet dat het een excuus is om op een rechtse partij te stemmen. Mensen staan daar vrij in, daar is überhaupt geen excuus voor nodig. Ik wijs je er alleen op dat links nogal hypocriet kan zijn.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:08 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Er zijn zeker Hamas vriendjes op dat spectrum.
Maar geen enkel excuus om voor een extreemrechtse partij te zijn. Het is opnieuw duiken.
En wat is dit dan voor retoriek?quote:
quote:Op maandag 11 maart 2024 13:33 schreef Hexagon het volgende:
Lekker op een stelletje Poetingeilers stemmen en doen of dat normaal is
Anti extreemrechtse retoriekquote:
Nee, om hypocriet te zijn moet je een entiteit zijn en "links" is geen entiteit.quote:Op maandag 11 maart 2024 21:12 schreef AlwaysHappy het volgende:
[..]
Ik zeg ook niet dat het een excuus is om op een rechtse partij te stemmen. Mensen staan daar vrij in, daar is überhaupt geen excuus voor nodig. Ik wijs je er alleen op dat links nogal hypocriet kan zijn.
Dus democratie is maar stom als men iets stemt wat niet in jouw persoonlijke kraam te pas komt begrijp ik?quote:Op maandag 11 maart 2024 14:09 schreef Hexagon het volgende:
Dat je blijkbaar daar voor in de plaats voor extreemrechtse Poetingeilers in de bres springt alsof het een logisch gevolg is is daarentegen wel relevant. Dat is het namelijk niet. Dat is het bekende wegduikgedrag van je.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |