quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze gaan straks met fans het huis in. Welke cossers missen we?![]()
akward scenes incomingquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef tassie127 het volgende:
Oh de fans gaan zometeen al het huis in!
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Die liep vanmorgen al te oefenen hoe hij zou reageren als zijn vliegtuigje over kwam vliegenquote:
Neehoor, zeker niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:00 schreef Willewa het volgende: [..] Ah joh. Is dat raar dat ik iemand ga missen in het programma?
hoop niet dat we een sl krijgenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef tassie127 het volgende:
Oh de fans gaan zometeen al het huis in!
Ik heb zo het vermoeden dat die twitteridioot Niels er wel bij zal zittenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
kan posten op me telefoon hoor hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Da's Randy...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef Kissingbird het volgende:
[..]
Dacht dat mijn beeld hing![]()
maar hij zit daar als 'de denker'
yes please en dan van ellende alleen via de achterdeur naar huisquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef Ireth het volgende:
Ash mag hopelijk naar het solo huis![]()
(Die ze dan wat mij betreft op slot gooien en de streams uit...)
Eindelijk neukonnn, oh nee rammaardan....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef spapaars het volgende:
Opvallend dat ze allemaal vrolijk zijn na hun eliminatie, opgelucht dat ze naar buiten kunnen.
hij heeft echt dun en uitdunnend haarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef lojanda het volgende:
Ik zei laatst dat Randy geen haar had en kreeg iedereen over me heen maar als je hem nu zo ziet zitten heeft hij toch echt geen haar meer
dat denk ik al 2 weken. Haar gezicht is een stuk vollerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vind Geraldine er anders uit zien, zwanger misschien?
Het hangt gewoon op de verkeerde plaats.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef lojanda het volgende:
Ik zei laatst dat Randy geen haar had en kreeg iedereen over me heen maar als je hem nu zo ziet zitten heeft hij toch echt geen haar meer
Ronahi fijn weg uit dat slangennest, weg uit de ratrace.quote:
De Zon is onder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindelijk neukonnn, oh nee rammaardan....
Echt he, man man man. Wat een top streams!quote:
Weer de aandacht trekken net als vorige week toen eng nek Sabeau wegging.quote:
Die kan toch ook op slot??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef danilel het volgende:
[..]
yes please en dan van ellende alleen via de achterdeur naar huis
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef kiki2024 het volgende:
straks mensen in het huis. hoop dat we mee mogen kijken
Absoluut......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef kiki2024 het volgende:
Ty heeft ook een leuke moeder en beste vriend
As we speak, sta ik nu met @Joyce-43 én Tyron in de draaideur te wachten tot we naar binnen mogenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Net Patricia Paay in haar jonge jaren
Die was knap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleur lippenstift isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Met die zelfbruiner vindt ik Ashley wel wat op die lawaaiwortel van vorig jaar gaan lijken
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die lippen,maar een mooie vrouw hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
wie?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Met die zelfbruiner vindt ik Ashley wel wat op die lawaaiwortel van vorig jaar gaan lijken
Nou ik zeg het net tegen me vrouw hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is echt kalend aan het worden.. niet fijn natuurlijk voor hem maar dat wordt hij wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft echt dun en uitdunnend haar
Is volgens mij niet mogelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Zie ze zitten, toch een Belg die naar huis gaat, en Danny wilde met alleen Belgen overblijven.
[ afbeelding ]
Andersom toch .. alle Belgen moeten weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Zie ze zitten, toch een Belg die naar huis gaat, en Danny wilde met alleen Belgen overblijven.
[ afbeelding ]
vind der haar wel goed zitten zoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft zo wel wat weg van patricia paay
Wat denk je zelf..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef kiki2024 het volgende:
straks mensen in het huis. hoop dat we mee mogen kijken
Dan gebruikt ze vast dezelfde zooi als Alicequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Het is iets wat je het eerste ziet vooral met die kleur....ik kan er niet meer omheen kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Jammer van die lippen,maar een mooie vrouw hoor.
Zonder al die kunstgrepen zag ze er echt natuurlijk mooi uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef yvondenise het volgende:
[..]
wie?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron: het is tijd we moesten naar de woonkamer
Tat en Geer zeiden van wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wat denk je zelf..
Natuurlijk niet... (denk ik, hoop het niet)
@DGK-Eric we zouden niets zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
As we speak, sta ik nu met @:joyce-43 én Tyron in de draaideur te wachten tot we naar binnen mogen
Dit is toch geen tv makenquote:
TY komt terug manquote:
Zie jij wel goed?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Ow ik vind haar absoluut leuk als persoon op zich, ik vond haar niet leuk onder invloed van dori..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef Willewa het volgende:
Wat een lieverd die Ronahi, die heb je toch 100x liever dan zo’n zure rotte oompa loompa gifslang. Ach ja, so it goes.
even weer slijmenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Kodiak100 het volgende:
Danny gaat de valies even terug zetten
Ja vind ik ook. Ze had al die troep echt niet nodig gehad. Zonder was ze nog mooier geweest.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef yvondenise het volgende:
[..]
ik was blijkbaar niet de enige die het zagquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef lojanda het volgende:
[..]
Zie jij wel goed?Dat mocht ze willen..
ze is zelf begonnen met tom zwart maken bij anderenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Ireth het volgende:
[..]
Ow ik vind haar absoluut leuk als persoon op zich, ik vond haar niet leuk onder invloed van dori..
Ze zou alleen een ingreep aan haar stembanden moeten laten doen
Ik vond haar speech op het einde aan de mama's wel heel zoet netquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:10 schreef Willewa het volgende:
Wat een lieverd die Ronahi, die heb je toch 100x liever dan zo’n zure rotte oompa loompa gifslang. Ach ja, so it goes.
klaar voor de uitvaartquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
De Queen en haar adjudant beiden in statig zwart![]()
[ afbeelding ]
Tyron pakt 'm net. Denk bij zijn bed.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:13 schreef BB-King het volgende:
Zou het magneetje van Ronahi naast Sabeau komen te hangen bij Dilano's bedje?
vanaf dag 1. ze zaten samen in the mirror roomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Sinds wanneer was dilano zo close met Ro?
u hebt ervaring?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Kodiak100 het volgende:
Man de sfeer op de biljart avond van de lokale 90+ biljartclub is gezelliger
Lijkt wel of Karen in de leer is bij Ashley als begravenisonderneming....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
De Queen en haar adjudant beiden in statig zwart![]()
[ afbeelding ]
sinds de mirrorroom hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Dat hoop ik idd ook niet. Liever dat ze even doorpakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Ik neem aan datze nu met die freeze niet gaan wachten tot 12 uur... zitten al die "fans" daar uren uit hun neus te vreten te twitteren en facebooken...
Vanaf dag 1 dat ze samen in dat spiegelhok zatenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Sinds ze samen begonnen in de Mirror Roomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik verwacht dat dit de komende week nog afgestraft gaat wordenquote:
Dilano is vooral close met zichzelfquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Sinds hun start in de mirror roomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Het wordt allemaal wel minder dan in het begin, Haar lippen worden ook weer wat normaler.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ze had al die troep echt niet nodig gehad. Zonder was ze nog mooier geweest.
[ afbeelding ]
vanaf het begin, hebben samen in de spiegelkamer gezetenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Kwam hij er maar eens uit!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef Joyce-43 het volgende:
en kleren gaan weer week de kast in bij Dilano
Inclusief Tyron zelfquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:15 schreef lonneberga het volgende:
Niemand lijkt blij te zijn met terugkeer van Tyron
echt niet die wil de belgen als eerste weg spelenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wel minder dan in het begin, Haar lippen worden ook weer wat normaler.
Die matten mogen er van mij uit, vond haar met kort haar stukken leuker.
En die oranje lippenstift zou ze in de vuilnisbak mogen gooien.
Hoe dan??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef freaky40 het volgende:
Alice steekt even een mes in de rug van Ty...
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : En dan gaat Ashley naar huis als het goed is.
vastzitten en afwachten..quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Alice wil met Karen in de finale staan. Ze vindt haar een hele leuke meid.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Het begint allemaal weer wat weg te zakken.. maar wees gerust want op het moment dat ze thuis is gaat ze dat de volgende dag allemaal weer laten volspuitenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:16 schreef Verida het volgende:
[..]
Het wordt allemaal wel minder dan in het begin, Haar lippen worden ook weer wat normaler.
Die matten mogen er van mij uit, vond haar met kort haar stukken leuker.
En die oranje lippenstift zou ze in de vuilnisbak mogen gooien.
die bank zou ik graag zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Ty : Het is Ashley, Jimmy en Tom. Dat moet de bank zijn.
Die gozer is geobsedeerd door Ashley. Hij is echt 24/7 met haar bezig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef Li0nHeart het volgende:
Ze combineert wel goed met de keukenkastjesquote:
Ze wordt er niet mooier opquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef mangalie het volgende:
[..]
Wat een oude kop heeft die Ashley hier...
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef mario390 het volgende:
[..]
haar lips![]()
![]()
heeft en betje was van
merkel
Nietszeggende Alice? Hele sterke en mooie persoonlijkheid voor een 19-jarige.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Puzzie het volgende:
Het riedeltje van nietszeggende Alice weer
Nietszeggend iddquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nietszeggende Alice? Hele sterke en mooie persoonlijkheid voor een 19-jarige.
Ashley hier, Ashley daar, Ashley hier en daar en overalquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:23 schreef greysbones het volgende:
zij moet gewoon dr uit
zij moest er al lang uit
yep kloptquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:23 schreef Willewa het volgende:
[..]
Nietszeggende Alice? Hele sterke en mooie persoonlijkheid voor een 19-jarige.
Kan maar zo zijn dat ze er de volgende keer uitvliegt , zou mij niet verbazenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:23 schreef Schakeltopia het volgende:
zin om weer is op ashley te mogen stemmen
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:24 schreef greysbones het volgende:
DYl
danny knal ik er ook op
glenn knal ik er ook
Dyl
als jullie hem pakken
ik kan dat niet
over jimmy![]()
![]()
Die ziet vandaag twee Nederlanders blijven.. baalt ze van gok ikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:24 schreef Dotteke het volgende:
Ashley had verwacht dat Ronahi als favoriet er uit zou komen vanavond
Die andere groep wordt ook beschermd. Dat getreiter hebben ze ook niet laten zienquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:24 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Kan maar zo zijn dat ze er de volgende keer uitvliegt , zou mij niet verbazen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |