Eindelijk neukonnn, oh nee rammaardan....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef spapaars het volgende:
Opvallend dat ze allemaal vrolijk zijn na hun eliminatie, opgelucht dat ze naar buiten kunnen.
hij heeft echt dun en uitdunnend haarquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef lojanda het volgende:
Ik zei laatst dat Randy geen haar had en kreeg iedereen over me heen maar als je hem nu zo ziet zitten heeft hij toch echt geen haar meer
dat denk ik al 2 weken. Haar gezicht is een stuk vollerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef woxxel2 het volgende:
Ik vind Geraldine er anders uit zien, zwanger misschien?
Het hangt gewoon op de verkeerde plaats.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef lojanda het volgende:
Ik zei laatst dat Randy geen haar had en kreeg iedereen over me heen maar als je hem nu zo ziet zitten heeft hij toch echt geen haar meer
Ronahi fijn weg uit dat slangennest, weg uit de ratrace.quote:
De Zon is onder.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:05 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Eindelijk neukonnn, oh nee rammaardan....
Weer de aandacht trekken net als vorige week toen eng nek Sabeau wegging.quote:
Die kan toch ook op slot??quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:04 schreef danilel het volgende:
[..]
yes please en dan van ellende alleen via de achterdeur naar huis
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef kiki2024 het volgende:
straks mensen in het huis. hoop dat we mee mogen kijken
Absoluut......quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef kiki2024 het volgende:
Ty heeft ook een leuke moeder en beste vriend
As we speak, sta ik nu met @Joyce-43 én Tyron in de draaideur te wachten tot we naar binnen mogenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:02 schreef MacDeMarco het volgende:
Ze gaan straks met fans het huis in. Welke cossers missen we?![]()
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Net Patricia Paay in haar jonge jaren
Die was knap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Die kleur lippenstift isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Met die zelfbruiner vindt ik Ashley wel wat op die lawaaiwortel van vorig jaar gaan lijken
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Jammer van die lippen,maar een mooie vrouw hoor.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
wie?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Met die zelfbruiner vindt ik Ashley wel wat op die lawaaiwortel van vorig jaar gaan lijken
Nou ik zeg het net tegen me vrouw hahaquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Hij is echt kalend aan het worden.. niet fijn natuurlijk voor hem maar dat wordt hij wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef greysbones het volgende:
[..]
hij heeft echt dun en uitdunnend haar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |