Lijkt wel of Karen in de leer is bij Ashley als begravenisonderneming....quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Pearlbitch het volgende:
De Queen en haar adjudant beiden in statig zwart![]()
[ afbeelding ]
sinds de mirrorroom hequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Sinds wanneer was dilano zo close met Ro?
Dat hoop ik idd ook niet. Liever dat ze even doorpakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef Ireth het volgende:
Ik neem aan datze nu met die freeze niet gaan wachten tot 12 uur... zitten al die "fans" daar uren uit hun neus te vreten te twitteren en facebooken...
Vanaf dag 1 dat ze samen in dat spiegelhok zatenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Sinds ze samen begonnen in de Mirror Roomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Ik verwacht dat dit de komende week nog afgestraft gaat wordenquote:
Dilano is vooral close met zichzelfquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Sinds hun start in de mirror roomquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
Het wordt allemaal wel minder dan in het begin, Haar lippen worden ook weer wat normaler.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:12 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja vind ik ook. Ze had al die troep echt niet nodig gehad. Zonder was ze nog mooier geweest.
[ afbeelding ]
vanaf het begin, hebben samen in de spiegelkamer gezetenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:14 schreef Joyce-43 het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |