Is volgens mij niet mogelijk.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Zie ze zitten, toch een Belg die naar huis gaat, en Danny wilde met alleen Belgen overblijven.
[ afbeelding ]
Andersom toch .. alle Belgen moeten weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:08 schreef spapaars het volgende:
Zie ze zitten, toch een Belg die naar huis gaat, en Danny wilde met alleen Belgen overblijven.
[ afbeelding ]
vind der haar wel goed zitten zoquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
ze heeft zo wel wat weg van patricia paay
Wat denk je zelf..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:03 schreef kiki2024 het volgende:
straks mensen in het huis. hoop dat we mee mogen kijken
Dan gebruikt ze vast dezelfde zooi als Alicequote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef Kodiak100 het volgende:
Met die zelfbruiner vindt ik Ashley wel wat op die lawaaiwortel van vorig jaar gaan lijken
Het is iets wat je het eerste ziet vooral met die kleur....ik kan er niet meer omheen kijken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Jammer van die lippen,maar een mooie vrouw hoor.
Zonder al die kunstgrepen zag ze er echt natuurlijk mooi uitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Jammer van die lippen,maar een mooie vrouw hoor.
wie?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef Kissingbird het volgende:
Tyron: het is tijd we moesten naar de woonkamer
Tat en Geer zeiden van wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:09 schreef PinkLow het volgende:
[..]
Wat denk je zelf..
Natuurlijk niet... (denk ik, hoop het niet)
@DGK-Eric we zouden niets zeggenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:07 schreef DGK-Eric het volgende:
[..]
As we speak, sta ik nu met @:joyce-43 én Tyron in de draaideur te wachten tot we naar binnen mogen
Dit is toch geen tv makenquote:
TY komt terug manquote:
Zie jij wel goed?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:06 schreef danilel het volgende:
[ afbeelding ]
Net Patricia Paay in haar jonge jaren
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |