Hekallah.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef ChevyCaprice het volgende:
Het circuit geeft wel mooie beelden vind ik
Ja, ik vind het ook eigenlijk tegenvallen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:19 schreef Mano_ het volgende:
[..]
Hebben er toch nog best veel misgeklikt.
My tires are gone. Reply: we checked, still under your car.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef MoreDakka het volgende:
Hamilton bij Ferrari volgend jaar gaat echt zo'n drama worden
hoeveel zit hij nu?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
Gaat Max zijn record verbreken met meeste races achtereen te winnen?
Hoeveel zit die nu weer?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef Nizno het volgende:
Gaat Max zijn record verbreken met meeste races achtereen te winnen?
Ipv Hamilton het vuile werk laten doen 🤷♀️quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef Jane het volgende:
Norris heeft Lewis al eens rondenlang achter zich gehouden, natuurlijk.
volgens mij wel jaquote:
Die dwingt waars zijn monteurs ertoequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:21 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Ja, ik vind het ook eigenlijk tegenvallen.
Ham en Nor op 8 en 6% , is totaal 57%, blijkbaar hebben alle coureurs wel fans die altijd op ze zulen stemmen.. zelfs Ricciardo
Die doen het tot nu toe beter dan verwacht.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:22 schreef Tekaschi het volgende:
Mag heeft wel Hulk en Haas een punt gegeven.
Die man is gewoon klaar. Snapte vorig jaar al niet dat ze hem nog in die auto wilden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:24 schreef tripel7 het volgende:
Daniel begint steeds meer McLaren tijd trekjes te vertonen
Liever Lawson, die is stukken beterquote:
100%quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever Lawson, die is stukken beter
Was het Marko die dat wilde ofzo? Snapte daar ook niet zo veel van.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:24 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Die man is gewoon klaar. Snapte vorig jaar al niet dat ze hem nog in die auto wilden.
Als het maar 1 van de 2 isquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Liever Lawson, die is stukken beter
Zeldzame faal van VER.quote:
wel logisch, die ging echt niet pitten met slechts 13s voorsprongquote:
Nee, Hornerquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Was het Marko die dat wilde ofzo? Snapte daar ook niet zo veel van.
Slecht voor zijn puntengemiddelde per race.quote:
Hij probeerde het wel, 0,1 tekort.quote:
David Bearman is de vader van Oliverquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:25 schreef wdn het volgende:
Max doet wat hij moet doen
Checo doet wat hij moet doen
David Bearman een leuke verrassing
en dan was het dan wel voor vandaag
Horner met misplaatsde nostalgiequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Horner.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:25 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Ja zag mijn foutquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:26 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
David Bearman is de vader van Oliver![]()
ow ja tuulk die tijdstraf nogquote:
En toch was het in feite nog steeds niet veel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Jongens deze race was echt een verbetering van vorige week
Vorige week niet gezien, was dat nóg slechter?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Klopt. Die andere Mercedes is een plekje lager.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:27 schreef ChevyCaprice het volgende:
Even wachten op de eerste grote updates. Hoewel ik Max wel weer het WK zie winnen.quote:
Vorig week was hemeltergend.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:28 schreef MoreDakka het volgende:
[..]
Vorige week niet gezien, was dat nóg slechter?
wat was er zo bijzonder dan?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Bearman is natuurlijk een verhaal apart maar ik moet zeggen dat DotD for Drammertime op zich ook wel verdiend was geweest.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:31 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[ afbeelding ]
We letten op de interactie tussen Horner, Marko en Max tijdens het podium.
Ohja!quote:
Magnussen deed precies wat nodig was voor het team. Dankzij hem pakten ze een puntquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:32 schreef _UserName_ het volgende:
Hulk ook netjes hoor, goed voor mijn manager
Mokerdikquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
ik ga kalfskroketje en rundvleeskroketje cremeren
Rachel Hazes vindt dit niet leukquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
ik heb nog niet te klagenquote:
quote:Geniet ervan.
Hij heeft het netjes gedaan en zoveel anders valt er niet te vertellen over deze GP. Dus ja...quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:34 schreef ChevyCaprice het volgende:
Ze proberen die Olli echt extreem te hypen. Waarom in hemelsnaam steeds Charles uitspraken ontlokken over hem?
Op witte bollen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:34 schreef Nizno het volgende:
Rookie vs. oldbie..quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:30 schreef Weltschmerz het volgende:
Bearman is natuurlijk een verhaal apart maar ik moet zeggen dat DotD for Hamilton op zich ook wel verdiend was geweest.
Hij verdedigde wel goed vond ik. Het was geen Alonso of Perez vs Hamilton maar er waren ook niet zoveel andere kandidaten. Magnussen met zijn terechte 20 seconden aan de broek DotD maken kan ook niet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:30 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat was er zo bijzonder dan?
Dat Pia hem niet inhaalde????
daar doe ik ze pas op als ze gecremeerd zijnquote:
Max die foutloos naar weer een overwinning rijdtquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:35 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Hij verdedigde wel goed vond ik. Het was geen Alonso of Perez vs Hamilton maar er waren ook niet zoveel andere kandidaten. Magnussen met zijn terechte 20 seconden aan de broek DotD maken kan ook niet.
Klein beetje, oke. Ik overdreef.quote:
Huhquote:
Ja, jongens. Lees ff verder. Ik heb het al bijgesteld. Ik bedoelde meer: hij is niet moe geworden.quote:
Sterker nog, met deze winst is z'n percentage al hoger dan Schumiquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:36 schreef -XOR- het volgende:
Verstappen is wel richting het winstpercentage van Schumacher en HAM aan het kruipen.
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:38 schreef Hamlapjes het volgende:
[..]
Sterker nog, met deze winst is z'n percentage al hoger dan Schumi
Ok horse.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:38 schreef benhorse het volgende:
Horner met de Spice Girl!! Zagen jullie Horner die rooie ook in de schouder knijpen, ze was tering zenuwachtig.
Het is natuurlijk friet.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:34 schreef RAVW het volgende:
Hier staat de Airfryer al aan .. dus straks even patat eten met kippen poten
Contact onderhouden met de FIA.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Wat zou haar functie zijn in het team?
Inclusiviteit introduceren voor volgend seizoenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Bommen onder contracten leggen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Inschrijving is Oostenrijks voor RBRquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Had dit nu niet het Thaise volkslied moeten zijn?
Horner vindt van wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Dan hadden de Thai de registratie aan moeten passenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:41 schreef Nieuwschierig het volgende:
Denk eerder een zweetdruppel als ik het zo zagquote:
Waarvan akte.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vond de F1 Academy een stuk leuker eigenlijk, ook nog gratis op YouTube
De statistiek diversiteit en inclusie in evenwicht brengen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:39 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Was een eis van Hamilton.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:43 schreef Nober het volgende:
[..]
De statistiek diversiteit en inclusie in evenwicht brengen.
Suzie was ook erg in haar nopjes met hoe het gaat tot nu toequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:42 schreef MoreDakka het volgende:
Ik vond de F1 Academy een stuk leuker eigenlijk, ook nog gratis op YouTube
Of de Horndog?quote:
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Albert Park moet de seizoensstarter zijn.
Clean air blabla, ik hoorde het ook. Alle schaamte voorbij.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef Nober het volgende:
Sky:
It doesn't matter where he starts he is better than (stilte...) Vettel when he starts up front...
Wanneer hax?quote:
Iemand zou die uitspraken onder beelden van ~2017/8 moeten plakkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Clean air blabla, ik hoorde het ook. Alle schaamte voorbij.
Kies toch gewoon een ander commentary track man, waarom jezelf blijven martelen?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Accepteer gewoon dat ze Verstappen een dick head vinden en RBR bedriegers. Dat nooit zal veranderen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:47 schreef Weltschmerz het volgende:
[..]
In 2020 was dat niet meer en sindsdien zijn er miljoenen mensen dood en is de rest 72x geboosterd.quote:
In een auto die hij niet kent, met heel weinig voorbereidingstijd en niet voorbereid op een F1-racequote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bearman. Volgens Kalff was het wel ok, hij was toch elke ronde 0.4 langzamer dan Leclerc gemiddeld dus zo bijzonder was het allemaal niet.
Ik vind het inmiddels best grappig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:49 schreef Kleffe_Dop het volgende:
[..]
Kies toch gewoon een ander commentary track man, waarom jezelf blijven martelen?
Het was netjes voor een 18-jarige die op het laatste moment is opgetrommeld, maar heel speciaal was het ook niet. Bleef iedereen voor die hij voor moest blijven en HAM en NOR met hun kutstrategie.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Bearman. Volgens Kalff was het wel ok, hij was toch elke ronde 0.4 langzamer dan Leclerc gemiddeld dus zo bijzonder was het allemaal niet.
En dan ook nog de fysiek zwaarste race van het jaar. Gewoon erg, erg knap.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:51 schreef Peterselieman het volgende:
[..]
In een auto die hij niet kent, met heel weinig voorbereidingstijd en niet voorbereid op een F1-race
Dan is het gewoon knap
Dit!quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:45 schreef Kleffe_Dop het volgende:
Het was gewoon weg top wat hij deed.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Dat is niet vergelijkbaar. Toen had ie al veel F1 ervaringquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:54 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen heeft destijds meer indruk gemaakt bij zijn debuut voor Red Bull in ieder geval.
Ach ja Kalff.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Nou ja Sauber, Stroll, Magnussen en Sargeant zou je best kunnen laten vertrekken. Een team eraf en drie mensen eruitquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het was gewoon weg top wat hij deed.
Bearman en Lawson horen gewoon in de F1. Eigenlijk minimaal 1 team te weinig.
Er moeten gewoon een aantal rijders die hun kansen gehad hebben weg.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:55 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het was gewoon weg top wat hij deed.
Bearman en Lawson horen gewoon in de F1. Eigenlijk minimaal 1 team te weinig.
Oh ja en dan vergeet ik Ric nogquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Er moeten gewoon een aantal rijders die hun kansen gehad hebben weg.
Ricciardo, Magnussen, Bottas, Stroll, Tsunoda, etc.
Alonso en Hamilton eigenlijk ook maar die kunnen nog wel goed meekomen aan de top.
Die heeft nu een talentendipje van ongeveer een half seizoen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:00 schreef DKUp het volgende:
Piastri even uitleggen waarom het allemaal kut was.
Ja Zak Hooi zal rond de zomerstop wel weer geld erin laten pompenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:01 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Die heeft nu een talentendipje van ongeveer een half seizoen.
DannyRic kan echt niet meer, Bottas, Magnussen en Hulkenberg is wel mooi geweest, Zhou is compleet kleurloos en wordt door niemand gemist.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Alonso en Hamilton eigenlijk ook maar die kunnen nog wel goed meekomen aan de top.
Dit circuit ligt hem wel, maar als Perez zoveel sneller dan Leclerc is dan weet je ook wel hoe het met de autoverhoudingen zit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:03 schreef DKUp het volgende:
Perez was wel flink sneller dan Charlie vandaag. Viel wel op.
Commentaar mag wel wat beter, dat dan wel.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:44 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Suzie was ook erg in haar nopjes met hoe het gaat tot nu toe
Sainz naar Sauber, Bearman naar Haas, for starters. Antonelli in de Mercedes wellicht? En Albon verdient ook een betere auto.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:02 schreef -XOR- het volgende:
[..]
DannyRic kan echt niet meer, Bottas, Magnussen en Hulkenberg is wel mooi geweest, Zhou is compleet kleurloos en wordt door niemand gemist.
Ja viel nu nog meer inderdaad op met dit circuit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:04 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dit circuit ligt hem wel, maar als Perez zoveel sneller dan Leclerc is dan weet je ook wel hoe het met de autoverhoudingen zit.
Rest eens. Die 2 laatste zijn gewoon wdc's die nog best een potje heel goed kunnen rijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:59 schreef SiGNe het volgende:
[..]
Sainz naar Sauber zou wel zonde zijn voor zo'n prima coureur, Bearman naar Haas zie ik zeker wel gebeuren. Albon zit een beetje klem denk ik, voor een beter team is hij eigenlijk net niet goed genoeg met Verstappen, Leclerc, Norris, Hamilton, Piastri, Russell en Sainz die er allen nog zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:04 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Sainz naar Sauber, Bearman naar Haas, for starters. Antonelli in de Mercedes wellicht? En Albon verdient ook een betere auto.
Wat een kansloze vergelijkingquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:54 schreef PzKpfw het volgende:
Verstappen heeft destijds meer indruk gemaakt bij zijn debuut voor Red Bull in ieder geval.
denk dat Max een private club gaat opzoeken.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
Max gaat zn weekend analyseren en kijken wat er nog beter had gekund
Ik snap die verheerlijking ook niet zo hoor. Prima debuut maar het is niet zo dat we hier het 8ste wereldwonder hebben zien rijdenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 19:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Vooral in afwachting van Audi in 2026 dan. Zou Sainz in beeld zijn bij Mercedes? Ik vraag het met af. Red Bull kan ik me niet voorstellen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:10 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Sainz naar Sauber zou wel zonde zijn voor zo'n prima coureur, Bearman naar Haas zie ik zeker wel gebeuren. Albon zit een beetje klem denk ik, voor een beter team is hij eigenlijk net niet goed genoeg met Verstappen, Leclerc, Norris, Hamilton, Piastri, Russell en Sainz die er allen nog zijn.
Zelfs De Vries werd in een Williams 9e bij zijn debuut. Vandoorne werd ook ooit 10e bij zijn debuut in een knaken McLaren-Honda.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Ik snap die verheerlijking ook niet zo hoor. Prima debuut maar het is niet zo dat we hier het 8ste wereldwonder hebben zien rijden
Mja, wat moet hij ook met zo'n vraag. Als hij zegt dat hij de titel kan pakken dan neemt niemand hem serieus, als hij zegt dat hij kansloos is tegen Max dan heeft hij geen winnaarsmentaliteit.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
Perez krijgt van Sky de vraag of hij Max kan uitdagen voor de titel
Zn antwoord, zolang we kunnen verbeteren elk weekend hebben we een kans, zou geweldig zijn.
Tja
quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:21 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Mja, wat moet hij ook met zo'n vraag. Als hij zegt dat hij de titel kan pakken dan neemt niemand hem serieus, als hij zegt dat hij kansloos is tegen Max dan heeft hij geen winnaarsmentaliteit.
Dat denk ik eigenlijk wel, tenzij Antonelli heel goede testresultaten laat zien. Russell is natuurlijk ook nog niet echt een absolute topcoureur. Dan kun je beter twee subtoppers hebben dan een subtopper en een debutant als je podiumplekken moet sprokkelen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:18 schreef WheeledWarrior het volgende:
Zou Sainz in beeld zijn bij Mercedes?
Mja, wat zou hij anders moeten zeggen? Hij weet ook wel dat hij Max 1 op 1 niet kan hebben, dan is z’n enige kans om constant 2e te worden en hopen op wat uitvalbeurten bij Max.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:11 schreef Nizno het volgende:
Perez krijgt van Sky de vraag of hij Max kan uitdagen voor de titel
Zn antwoord, zolang we kunnen verbeteren elk weekend hebben we een kans, zou geweldig zijn.
Tja
"Nee, meer dan P2 zit er voor mij niet in".quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:24 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mja, wat zou hij anders moeten zeggen?
Antonelli al meteen in de Mercedes in z’n debuutjaar geloof ik dan ook weer nietquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:23 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Dat denk ik eigenlijk wel, tenzij Antonelli heel goede testresultaten laat zien. Russell is natuurlijk ook nog niet echt een absolute topcoureur dan kun je beter twee subtoppers hebben dan een subtopper en een debutant als je podiumplekken moet sprokkelen.
Nee, daarom vind ik Sainz ook veel logischer.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Antonelli al meteen in de Mercedes in z’n debujtjaar geloof ik dan ook weer niet
McLaren zette Hamilton ook gewoon in de auto in 2007quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Antonelli al meteen in de Mercedes in z’n debujtjaar geloof ik dan ook weer niet
Antonelli dan in de Williams bijvoorbeeld?quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik Sainz ook veel logischer.
Precies hij rijdt wel in een Ferrari. Hij heeft alleen Zhou ingehaald volgens mij. Toen deden ze bij sky net of we de beste inhaalactie van de afgelopen 10 jaar zagenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:19 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Zelfs De Vries werd in een Williams 9e bij zijn debuut. Vandoorne werd ook ooit 10e bij zijn debuut in een knaken McLaren-Honda.
Verder wel gewoon een prima debuut ja maar we hoeven het hier niet nog jaren over te hebben verder. Het blijft wel een Ferrari he, geen Haas of een Sauber.
Ik zie Toto nog wel Schumacher er een jaartje in zetten mocht er een deal zijn met Verstappen in 2026.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:25 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Nee, daarom vind ik Sainz ook veel logischer.
Mick zal inderdaad ook wel in de running zijn.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:31 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
[..]
Ik zie Toto nog wel Schumacher er een jaartje in zetten mocht er een deal zijn met Verstappen in 2026.
uit de muur gehouden op dit cirquit, geen penalties, vier plaatsen gewonnen als debuut, geweldig.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:30 schreef Breekfast het volgende:
Snap die enthousiaste reacties over Bearman ook niet. Hij deed het prima, meer niet.
Kinderhand is weer gauw gevuld zie ik.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:34 schreef THEFXR het volgende:
[..]
uit de muur gehouden op dit cirquit, geen penalties, vier plaatsen gewonnen als debuut, geweldig.![]()
Haaiii.quote:
neequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kinderhand is weer gauw gevuld zie ik.
hij moet wat om een beetje tegenstand te hebbenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef Knurft-Zork3 het volgende:
Grappige vraag voor Verstappen in de persconferentie over zijn simracen. Zat dus blijkbaar tot 4 uur vannacht online te racen plus vanmorgen nog een uurtje.
Ik vraag me af of niet beter zou zijn om sainz meteen te vervangen of nog maar de helft van de races laten rijden.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:35 schreef beantherio het volgende:
Wat een zure reacties over Bearman. Hij deed het gewoon hartstikke goed. Laten we blij zijn dat er nog dit soort dingen gebeuren want anders was het helemaal een saaie race geweest.
1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 | 1. Max Verstappen 0 2. Sergio Perez +1 3. Charles Leclerc -1 4. Oscar Piastri +1 5. Fernando Alonso -1 6. George Russell +1 7. Oliver Bearman +4 8. Lando Norris -2 9. Lewis Hamilton -1 10. Nico Hulkenberg +5 11. Alexander Albon +1 12. Kevin Magnussen +1 13. Esteban Ocon +4 14. Yuki Tsunoda -5 15. Logan Sargeant +4 16. Daniel Ricciardo -2 17. Valtteri Bottas -1 18. Zhou Guanyu +2 Lance Stroll DNF Pierre Gasly DNF |
Hülk had het moeten worden. Won 5 plekkenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:00 schreef Tijn het volgende:
[ code verwijderd ]
Bearman terechte DOTD met 4 plaatsen gewonnen
Bottas en Ricciardo voegen echt niks toe. Die twee eruit en is er al plek voor twee rookiesquote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:52 schreef Peterselieman het volgende:
Vandaag heeft wel aangetoond dat we wat nieuw bloed in de F1 nodig hebben
Hulkenberg won er 5, dus had hij DotD moeten wordenquote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:00 schreef Tijn het volgende:
[ code verwijderd ]
Bearman terechte DOTD met 4 plaatsen gewonnen
En nog een team erbij en we hebben plek voor nog twee.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bottas en Ricciardo voegen echt niks toe. Die twee eruit en is er al plek voor twee rookies
Ricciardo valt, tot nu toe ook echt wel tegen. Lijkt me typisch een gevalletje “snel in de juiste auto”.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:01 schreef Tijn het volgende:
[..]
Bottas en Ricciardo voegen echt niks toe. Die twee eruit en is er al plek voor twee rookies
Ik geloof er op dit moment ook niks van dat-ie sneller dan Perez zou zijn. Die gast moet gewoon lekker wat anders gaan doen.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:11 schreef Nebelwerfer het volgende:
[..]
Ricciardo valt, tot nu toe ook echt wel tegen. Lijkt me typisch een gevalletje “snel in de juiste auto”.
Dat doe je met een coureur die vertrekt en waar je toch al twijfels over hebt, niet bij iemand met de kwaliteiten van Sainz, lijkt mequote:Op zaterdag 9 maart 2024 20:58 schreef TjjWester het volgende:
[..]
Ik vraag me af of niet beter zou zijn om sainz meteen te vervangen of nog maar de helft van de races laten rijden.
Dan kan dit seizoen dienen als een proef of wen seizoen voor Bearman.
En waar zou die ook voor moeten wennen? Volgend jaar rijdt hij toch niet in die auto.quote:Op zaterdag 9 maart 2024 21:19 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dat doe je met een coureur die vertrekt en waar je toch al twijfels over hebt, niet bij iemand met de kwaliteiten van Sainz, lijkt me
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |